Beoordelingen over Hotel Reifenstein Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Am Sonder, 37355 Kleinbartloff, Duitsland

#1 van de 1 hotels in Kleinbartloff

Prima bevallen, we komen zeker terug

Geen airco, maar veel ramen te openen.

Ligging fraai en vlakbij de autobahn. Heerlijk terras. Personeel geweldig. Diner heerlijk en niet duur. Goede wijn. Heerlijke bedden. Ontbijtbuffet prima.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Zakelijke overnachting
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Mooie bosrijke omgeving, mooi uitzicht vanuit de kamer, voldoende parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Het ontbijt was uitstekend en ook de kamer was prima met een...

Het ontbijt was uitstekend en ook de kamer was prima met een mooi uitzicht. We hopen zeker nog eens terug te komen en kunnen het iedereen aanbevelen

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Een prachtige plek in de bossen.

Na het lezen van voorgaande beoordelingen hebben wij onze keuze op dit hotel laten vallen maar we zijn erg terleurgesteld. 1. Personeel is niet gastvrij. Er is ons niet 1x gevraagd of we het naar de zin hadden of "als alles naar wens was." 2. Het eten was NIET lekker. Er wordt niets vers gekook, alles uit blik, pakjes of diepvries. Het ontbijt is zeer matig. 3. Op de hotel kamer vonden we nog nagels en haren van een vorige gast. 4. De ramen van het restaurant waren aan de binnenkant erg vies. Er vlogen erg veel vliegen of ze lagen dood op de vensterbank.

Een prachtige plek in de bossen.

• Beoordeeld op: 26 december 2015

de locatie is erg goed.

kapotte douche in het bungalowhuisje. Niet schoon genoeg.

de locatie is erg goed.