Beoordelingen over Reindl's Partenkirchener Hof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Bahnhofstr. 15, 82467 Garmisch-Partenkirchen, Duitsland

#20 van de 36 hotels in Garmisch-Partenkirchen

Zeer centrale ligging, prima faciliteiten

Bij de receptie, laat de gast in zijn/haar waarde bij de keuze van vervoer naar luchthaven München. Werd nogal aangedrongen om toch maar de bus te nemen(goedkoopst). Ik heb zelf bepaalde redenen dat ik de voorkeur gaf voor de taxi.

Upgrade gekregen van kamer de luxe naar junior suite in hoofdhuis! Prachtig met uitzicht op de bergen. Was al om 10.00 uur al beschikbaar.! Prima zwembad en bubbelbad. Zeer centraal gelegen op 200 m van treinstation. Tickets voor de Zugspitze zijn te verkrijgen bij de receptie, wachtrijen vermijden. ,s avonds voor 30 euro (demi-pension) 5 gangen diner (lekker gegeten) in restaurant mogelijk.

Zeer goed bevallen!
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Wij vonden extra prijs van 30eur PP voor half pension te duur. Restaurant van het hotel is hoger in klasse en dus ook vrij duur, beperkte keuze.

Prachtige hotelkamer, zeer gezellig ingericht en aangepast aan ons gezin van 4 - kraaknet hotel, vriendelijk personeel in de weer voor hun gasten. Afstand tot aan Hausberg slechts 5min met wagen, station op wandelafstand waar de skibus je naar de piste brengt. Supermarkt en stadscentrum vlakbij.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Ontbijt was goed.

De kamer incl. badkamer is erg gedateerd en had gezien de prijs al gemoderniseerd moeten zijn

Ontbijt was goed. Het personeel vriendelijk en behulpzaam. Locatie t.o.v. station uitstekend.

Prima ontvangst!

Prima ontvangst! De heer Holzinger is een uitstekende gastheer en vertelt je bij aankomst de meest interessante weetjes over de streek. Ontbijt, kamer en wellness waren voortreffelijk!

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Goed hotel, maar 5 sterrenprijs voor 4 sterrenhotel.

Voor de prijs die we betaalden voor de juniorsuite, hadden we zeker wel op de kamer faciliteiten om zelf een kopje koffie of thee te zetten verwacht en had de parkeergarage van 10 euro per nacht best wel inclusief mogen zijn.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Hotel schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Zeer de moeite waard.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Geweldig hotel, ontbijt was prima en veel keuzes. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Had een hotelkamer met balkon aan de straatkant maar, geen last gehad van verkeer. Aan te raden zowel voor stellen als alleenstaande.

Avondmenu is super.
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Avondmenu is super. Zeker prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 2 september 2017

prettig ontspannen

het restaurant is qua keuken aan een update toe ook wat meer Duitse wijnen op de kaart aub

prachtige grote kamer prima ontbijt

• Beoordeeld op: 15 juni 2015

Ontbijt is verzorgd en parkeerplaats in de garage voor onze...

Verouderde kamerinrichting waarbij wij eerst een kamer op de zolderverdieping hadden. Na aangeven dat we die niet wilden wel een andere kamer gekregen. Komen hier al voor de 5e keer maar gaat wel achteruit, mag wel eens opgeknapt worden.

Ontbijt is verzorgd en parkeerplaats in de garage voor onze cabrio.

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

het eten is fantastisch/

het eten is fantastisch/ personeel erg vriendelijk en behulpzaam welness en massage erg goed

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Behulpzaamheid personeel.

Behulpzaamheid personeel. Goed en lekker eten