Beoordelingen over Renaissance Bochum Hotel Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Stadionring 18, 44791 Bochum, Duitsland

#15 van de 43 hotels in Bochum

5,5

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel achterstallig onderhoud op de kamer. Er was het een en t ander kapot of doorgezakt.

Het is een prima hotel. Niets bijzonders gewoon goed. Het ontbijt was lekker

Geweldig verblijf in een geweldig hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De entourage van de badkamer was prima, alleen was een bad aanwezig. Je moest er wel in klimmen. In plaats van een douchegordijn is qua hygiëne beter een douchewand. Alhoewel er niks op aan te merken viel. De plaatsing van het toilet en toiletrol, was vrijwel laag gemonteerd.

De locatie/ligging makkelijk bereikbaar vanaf snelweg. Vriendelijk, attente bediening. Heerlijk diner genuttigd. Heerlijke geslapen, fijne bedden. Ontbijt was heerlijk en uitgebreid. We komen beslist weer terug als er een gelegenheid zich voordoet.

Prima hotel en goede prijs-kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Inrichting is wat verouderd. Extra betalen voor WiFi kan echt niet meer Ligging is niet erg rustig, bij open raam

Bedden zijn top! Heerlijke matrassen, dekbedden en kussens Personeel is erg vriendelijk

Nvr
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs van een taxi vanuit het hotel of taxi aanspreken op straat, naar Dortmund was volgens opgave hotel 70€ aan de weg brachten ze ons voor 35€ weg?

Nvr

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Prima verblijf met uitstekende ontvangst en verzorging
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aanduiding van de ingang (vanuit sommige richtingen lastig zichtbaar). Verder lag het een stevig stukje lopen uit het centrum.

Uitstekende faciliteiten, zeer verzorgd en uiterst correcte medewerkers

Kamer was na 1e nacht niet schoongemaakt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was na 1e nacht niet schoongemaakt. Geen nieuwe handdoeken e.d.

Het ontbijt kost €20,- p.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt kost €20,- p.p. Gelukkig 50 meter verderop een bakkertje!

prima verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

schoonmaak kwam binnen toen we nog in bed lagen ...

prima kamers en ontbijt

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Kosten voor internet

vriendelijkheid personeel

heel goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen gratis wifi, is niet meer van deze tijd

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Deze hotel keten is echt perfect,,
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Deze hotel keten is echt perfect,,

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Zakelijk overnachten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel niet echt gastvrij, wifi niet gratis, parkeren kan alleen contant worden betaald.

Ruime en nette kamer, ontbijt prima

prima verblijf

alles was goed

Goed ontbijt, prettige kamer met uitzicht op het stadion.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goed ontbijt, prettige kamer met uitzicht op het stadion.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Grootte kamers

Zachte bedden

Grootte kamers

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

De ligging was goed, het hotel was dicht bij het centrum en...

Bij het inchecken werd de creditcart gevraagd, maar die was niet meer in gebruik. Dit had ik vermeld in een mail waar ze beantwoorden dat het geen probleem was, dat ik met maestro kon betalen. Er waren wat ongerustheden over, maar het werd snel opgelost door het verblijf vooraf te betalen met een borg van 50 euro die we bij het uitchecken terugkregen. In de badkamer was een bad voorzien met gordijn voor wie wenst te douchen, maar toch kwam de badkamer wel heel nat op de vloer. Ook de deur draait hier naar binnen. Ik kon niet inchecken met Wifi, maar heb hier ook geen verdere info over gevraagd. Ook jammer dat er maar 1 persoon gratis kan inloggen.

De ligging was goed, het hotel was dicht bij het centrum en her station. Het personeel hielp ons met nodige info over treinen/routes en de tickets die we hiervoor nodig hadden. Wij gingen naar een voetbalmatch kijken in Dortmund, dus dat was heel handig. Het ontbijt was heel uitgebreid, voor elk was wils. Van pannenenkoeken tot diverse yoghurts, van english breakfast tot vers fruit, verschillende soorten brood, zoetigheden en een verrijking aan beleg. Het hotel was modern, maar vooral gezellig ingericht. De kamers waren mooi, zeer groot bed en een goede matras. Wie geen zin heeft om uit het hotel te gaan kan fitnessen, sauna bezoeken, iets eten in het restaurant of 's avonds genieten aan de bar met een lekkere cocktail onder begeleiding van een pianist.

• Beoordeeld op: 14 december 2015

het ontbijt.

Bij het inchecken werden wij in de wacht gezet door een medewerker, vervolgens werden andere nieuw binnen komende gasten gewoon geholpen. na ongeveer 30 min werden wij geschrokken door de hotel medewerken opgehaald. Tijdens ons verblijf in de kamer 517, was het zo benauwd en bij het melden werd de schouders opgetrokken dat ze niets konden beteken voor ons, de airco werkt niet in de winter was hun verhaal, en dan maar een raam openzetten vertelde ze, maar met drukte op straat is dat geen optie. De gehele avond en nacht bromde er in en boven onze kamer een pomp van de spa op de 7 de verdieping of wat dan ook, maar bij een melding hierover kregen wij ook geen oplossing, ze lieten alleen weten dat het jammer en vervelend was voor ons maar geen optie voor een andere kamer was mogelijk. Het bed was zeer slecht en onzorgvuldig opgemaakt en de lakens waren op meerdere plekken dubbele gevouwen, wat wij zelf hebben moeten opmaken opnieuw om niet op vouwen of dubbele stukken te liggen. Wij hebben dan ook zeer ZEER slecht geslapen want zelfs het gebrom en gedreun ging door oordopjes heen. Met de radio aan was het zelfs hoorbaar. wat ook niet was vermeld was dat de parkeerplaats ons 10 euro kosten. dit is echt geen gastvrije welkom.

het ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 december 2015

inrichting hotel

zeer harde bedden, wel een upgrade geboekt maar geen gebruik van gemaakt i.v.m. fobie lift. netjes opgelost met een kamer op de tweede verdieping maar wel de volle pond moeten betalen.

inrichting hotel

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

De luxe Inrichting en hygiene!

Dat er een borg van €320,00 van mijn creditcard is afgeschreven en dat na ruim 2 weken na mijn verblijf en betaling, deze reservering nog steeds niet is opgeheven! Tewijl bij de de boeking staat dat er geen afschrijving zal plaatsvinden! Dit is zeer klant onvriendelijk!

De luxe Inrichting en hygiene! De bedden zijn Super! Het ontbijt is geweldig! De goede Service!

• Beoordeeld op: 18 mei 2016

Zeer comfortabele bedden

• Beoordeeld op: 21 april 2015

Bedden heel goed

Bedden heel goed

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.