Beoordelingen over Riessersee Hotel Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Rieß 5, 82467 Garmisch-Partenkirchen, Duitsland

#26 van de 36 hotels in Garmisch-Partenkirchen

Ligging is super.
    • Maisonnette/Duplex Suite

Teleurstellend restaurant (2x zelfde menu op 3 dagen tijd in halfpension), geen hoogstaande kwaliteit. Hadden meer verwacht van een dergelijk hotel! Personeel lijkt onderbemand. Housekeeping gebeurde pas na 17u.

Ligging is super.

Erg genoten, zeker voor herhaling vatbaar !
    • Maisonnette/Duplex Suite

Wij hadden de Maisonette suite, waarbij het slaapgedeelte boven wel erg warm bleef

Prachtige ligging tussen de bergen, heerlijk rustig met mooie wellness faciliteiten , in stilte wandelen rondom de Riessersee. Geweldig ontbijt tot 11 uur ! En.... alles voldoende tot het laatste moment !

Comfort, service en veel keuze.
    • Maisonnette/Duplex Suite

Factuur aan het einde van verblijf was niet te ontcijferen. Ipv kosten per soort staat alles per dag. Daardoor geen overzicht over verschillende soorten kosten. Kinderen > 6 jaar (dus vanaf 7) moeten wel betalen. Dat stond niet in de beschrijving. Het hotel verwacht dat kinderen t/m 6 bij ouders in bed slapen. Erg onlogisch. Er is gelukkig een bedbank en na vragen kan die ook opgemaakt kan worden.

Geweldig hotel. Uitgebreid ontbijt en dinner. Prima kamers. Goede bedden. Lekkere sauna en zwembad. Goed voor gezinnen. Handige parkeergarage onder het hotel. Ski piste ligt op 7 minuten rijden.

Prima om een midweek lekker te relaxen en te gaan skien.
    • Master Suite

De kamers zijn verdeeld over meer gebouwen en hotelgedeelten die niet altijd even duidelijk bereikbaar zijn. ff zoeken dus voor je alles gevonden hebt, desondanks staan er aanwijzingen op de muren.

De sfeer was informeel en het restaurant uitstekend, de voorzieningen zoals pool e.d. lekker lang open, recent mooi gerenoveerd en de receptie is altijd bemand.

Zeer aangenaam verblijf.

Veel te warm op de kamers. Mogelijk door de extreem lage buitentemperatuur (-16) kan het wel zijn dat de verwarming moeilijker te regelen is voor het gehele hotel.

Uitstekende bar met zeer vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Mooie omgeving, goede faciliteiten

Check in was vanaf 15:00. Toen wij om 17:00 terug in het hotelkwamen, waren de kamers echter nog steeds niet klaar. Uiteindelijk konden wij pas om 18:30 in de kamer, nadat we nogmaals hadden geklaagd. Erg vervelend als je maar 1 nacht blijft en hiervoor 170euro betaald.

Mooie omgeving, goede faciliteiten

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Jammer dat het verouderd was, en niet geheel bijgehouden

zwembad; kitvoegen allen vol met schimmel, bubbelbad buiten gebruik (en als je dit bekeek zou je hier ook niet in willen, echt aan volledige vervanging toe) sauna: volledig verouderd, kan ook wel een opknapbeurtje gebruiken. Restaurant bij Riessersee; matig; aankomst 18:30, wij waren de enige in het hele restaurant, en dit op 27 december 2016. Soep was lauw bij op serveren, en nagerecht zag er niet 4sterren superieur uit. Helaas viel het kwartje bij de ober ook niet dat mijn dochter jarig was...

Personeel was vriendelijk bij in- en uitchecken. Ontbijt ging.

Prachtige locatie

Redelijk duur voor een "tussenstop" tijdens reis naar vakantie

Ontbijt was super Prachtige locatie

Ontbijt was prima.

zie boven.

Ontbijt was prima. Kamer was niet echt schoon. Half gordijn. En het bed van mijn zoon was niet helemaal stabiel.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Prima bevallen, locatie super.
    • Maisonnette/Duplex Suite

Het appartement was aan de kleine kant.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Zalig

Ontbijt en welness

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

De locatie is schitterend

Kamer werd niet heel erg goed schoongemaakt cq opgeruimd. We hadden een comfort suite, gedateerd, stukkende gordijnen koffie/thee faciliteiten ontbreken. prijs/kwaliteit voor een 4 sterrenhotel onder de maat.

De locatie is schitterend

• Beoordeeld op: 19 februari 2015

de parkeer garage

het personeel was erg onvriendelijk,we werden van het kastje naar de muur gestuurd,de bar was afgehuurd door redbull dus niet open voor andere gasten .met als gevolg veel ontevreden gasten en na een uur hadden we eindelijk ons eerste glaasje drinken.in het restaurant was eigenlijk geen plaats voor ons maar mochten toch gaan zitten. het eten werd koud geserveerd.we hebben alles mee terug gegeven en nieuw eten gekregen

de parkeer garage

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Erg duur, slechte ontvangst en een ranzig dinerbuffet - keus...

Erg duur, slechte ontvangst en een ranzig dinerbuffet - keus uit doodgebakken eend of gratige forel.

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.