Beoordelingen over Centro Hotel Residence Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Kaiserplatz 11, Südstadt, 53113 Bonn, Duitsland

#48 van de 69 hotels in Bonn

Gunstige locatie, makkelijk te vinden.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De doucheslang was kapot dus je kreeg alleen een normale straal als je hem op een bepaalde manier vasthield. De klacht is niet adequaat behandeld. De technische service zou er naar kijken en ik werd geadviseerd dat ik altijd nog een douche kon nemen beneden bij het zwembad (ik heb uiteraard niet voor niks een prive douche geboekt :(). Dit was dus wel een minpunt van mijn verblijf aangezien ik grote waarde hecht aan een goede douche en dit het duurste hotel was van mijn stedentrip die week. Helaas vond ik een achtergebleven haar bij het wasbakgedeelte :(. Overall qua ligging, slaapcomfort en faciliteiten is er wel kans dat ik het hotel nog eens zou boeken als ik Bonn bezoek.

Gunstige locatie, makkelijk te vinden. Dichtbij treinstation en stad maar toch geen last van de geluiden van buiten. Bed was prima, hotel en kamer zagen er goed uit. Zwembadje klein, maar goed genoeg en sauna goed warm. Openingstijden wellnessfaciliteiten prima.

Slecht

Ik had per ongeluk gereserveerd terwijl ik met hond reis en niet had gezien dat dit hotel geen honden accepteert. Ik vond het niet klantvriendelijk dat ik vervolgens niet kon annuleren, ook toen ik vroeg kunnen we niet iets afspreken zoals 50-50 qua kosten kon niks. Vond ik erg klantonvriendelijk. Regels worden gehandhaafd terwijl er geen of weinig kosten gemaakt waren dus annuleren kan dan prima vind ik. Tegenwoordig zeker .

• Beoordeeld op: 21 april 2018

hotel goed gelegen op wandelafstand van de shops.

Douche in het bad. Opstap in het bad was hoog en ietwat gevaarlijk.

hotel goed gelegen op wandelafstand van de shops. De bedoeling was om inkopen te doen. Positief de parking, goed ontbijt.

de omgeving is prima, het hotel is hoognodig aan een revisie toe,zeker voor de 4 sterren status....

De totaalindruk was : sleets..... vlekken op vloerbedekking, een gerafelde stoel, kortom! Wankelend tv scherm....

van een 4 sterren hotel had ik toch iets meer verwacht..... p de kamer wwaren n. geen koffie- en theebereidings mogelijkheden (gewoon, waterkoker en eenvoudig nespresso apparaat, zo moeilijk is dat niet) geen roomservice, GEEN GEVULDE IJSKAST WAAR JE betaling artikelen kunt gebruiken

het verblijf in hotel Gunnewig was zeer teleurstellend.

De onvriendelijkheid van het baliepersoneel, de onwil om iets te annuleren dat al vroeg was doorgegeven, het gebrek aan info, het niet spreken van andere talen, de basiskamer met mankementen (kapotte kraan, kapotte zetel), zeer basic... beantwoordt niet aan de 4 sterren van een hotel van deze standing. Never again....

De ligging van het hotel dicht bij station is de grootste troef van dit hotel. Ook het onbijt was goed, hoewel de borden vrij snel van onder onze neus werden genomen. Geforceeerde vriendelijkheid.

teleurgesteld in hotel Gunnewig, dat veel belooft maar weinig waar maakt
    • Standaard Eenpersoonskamer

De weinig toeschietelijke houding van het baliepersoneel, de onvriendelijkheid, geen moeite doen om zich in een andere taal dan het Duits uit te drukken, de onwil om één van de 3 kamers die we huurden te annuleren en terug te betalen ,de kapotte badkraan, de afbladderende éne stoel (ipv 2 stoelen), pasten volstrekt niet bij een hotel standing dat 4 sterren predenteert.

De ligging van het hotel vlak bij het station, het zwembad en het ontbijt

Het hotel heeft op een paar dingen na, aan de verwachtingen voldaan.

Het hotel is wat gedateerd en kan wel wat gemoderniseerd worden. Het restaurant was gesloten terwijl dit niet op de website vermeld is. Onze kamer werd 1 x niet schoongemaakt. Misschien een foutje.

De locatie en het ontbijt waren goed. De kamer was ruim. Mooi zwembad. Handig dat auto in de eigen parkeergarage kan. Locatie is vlak bij het centrum en centraal station.

Ideaal voor korte overnachting dichtbij het centrum.

Niks,maar het hotel kan wel een opfrisbeurt gebruiken!

Ligging dichtbij centrum en een verzorgd en uitgebreide keuze van het ontbijt,parking van de accomodatie en vriendelijk personeel.

Betaalbaar hotel in stadscentrum met heerlijke sauna en zwembad.

Soms wat wachten op personeel aan de receptie. We moesten parkeren op parking van zusterhotel (Bristol) (waarschijnlijk omdat eigen parking vol was) wat vlakbij was te voet maar heel stuk omrijden met auto, en we moesten 19 ipv 15 euro per nacht betalen. Slechts 4 ligstoelen rond wellness (ook geen plaats voor meer). Geen koffie/thee op kamer, maar wel flesjes water.

In stadscentrum gelegen en toch rustige kamer. Uitgebreid, lekker ontbijt. Goede bed. Goede prijs. We waren vaak de enige gasten in de sauna en wellness. Zeer vriendelijk personeel.

Goede ligging

Ouder hotel, badkamer gedateerd. Hoge instap bad. Geen bar in hotel om iets te drinken. Enkel frigo met drank aan receptie . Dure parking

Ligging,ontbijt in orde

Erg servicegericht!

Sommige dingen waren wat ouderwets, zoals de badkamer en het bed. Het deed het allemaal goed, maar voor 4* verwacht je eigenlijk beter!

Erg servicegericht! Ik had om wat extra romantische dingen gevraagd en dat hebben ze ook gratis gedaan! Heerlijk!

Mooi stad om een paar dagen te vertoeven

Restaurant en Bar zijn gesloten terwijl op de site dit niet vermeld wordt. Wij zoeken hier de hotels oa op uit

Centraal gelegen. Binnenstad en station op loopafstand. Kamer oké.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Voor de prijs viel het hotel tegen

Het hotel kan wel een op knap beurt gebruiken, hotelkamer stinkt naar rook terwijl het een rookvrije kamer is.

De locatie, centrum van Bonn dicht bij station en onder het hotel een parkeer garage

Perfecte kamer, in de binnenstad, parkeergelegenheid in het...

Geen minpunten, perfect dus, zeker gezien de prijs-/kwaliteitsverhouding!

Perfecte kamer, in de binnenstad, parkeergelegenheid in het huis. Rustig hotel met geweldige tuin en (binnen-)zwembad.

Personeel zeer correct en efficiënt.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Personeel zeer correct en efficiënt. Kamer keurig, ruim en zeer schoon. Gemeenschappelijke ruimten en zeker de liften kunnen wel een opknapbeurtje gebruiken.

Vergane glorie en lawaai op de kamer

Er waren werkzaamheden, sochtends en smiddags, harde lawaai op de kamer, daar was niets over gemeld bij aankomst. Onze baby kon daarom geen middagslaapje doen. Kamer zeer krap met babybedje. Bedje miste 3 spijlen waardoor hij er uit kon vallen, zelf in de kamer eea verschoven zodat bedje tegen muur kon. Enorm veel lawaai van treinspoor en laden en lossen snachts. Uiteindelijk eerder naar huis gegaan ivm bovenstaande punten. Wel netjes opgelost door personeel van de receptie maar dit is toch jammer. Wij zouden hier niet opnieuw heen gaan. (Het zwembad was ook niet zon succes, klein, koud en ongezellig.

De ligging is goed, op loopafstand van het centrum.

Wat een tegenvaller

Wij kwamen in een kamer waar airco en shutters het niet deden. Pas na 2x klagen kregen we een ventilator en later een andere kamer. In deze kamer kon de kluis niet open, bedlampje kapot, greep van lade hing los, spiegel in badkamer niet schoon. Al met al behoorlijk tegenvallend. GEEN aanrader

De locatie.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

wij hebben 2 x in het restaurant van de accommodatie gegeten...

Bedden waren erg zacht, en maar 1 hoofdkussen per persoon. Wifi werkte niet goed.

wij hebben 2 x in het restaurant van de accommodatie gegeten ; was prima. Personeel was behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Heerlijk genoten van dit fijne sfeervolle hotel!

We hadden wat last van het straatlawaai 's nachts doordat we het raam open hadden (er is wel airco overigens maar die maakt ook lawaai). Een volgende keer zouden we een kamer aan de achterzijde, boven de binnentuin, vragen.

Hartje stad, paar 100 m van treinstation gesitueerd. Stijlvol hotel met veel sfeer. Ruime en zeer comfortabele kamer met fijne bedden, zitje, ligbad. Zeer uitgebreid heerlijk ontbijtbuffet. Gratis toegankelijk fraai zwembad in het souterrain met Italiaanse fresco's op de muren en fijne douches + sauna. Prachtige lobby met zicht op binnentuin en winterbar beneden bij het zwembad. Heerlijk diner. Zeer aardig en attent personeel. Fijn dat je pas om 12 u hoeft uit te checken en gratis de bagage kunt stallen. Extra bed op de kamer voor ons dochtertje was geen probleem. Dit was kosteloos evenals het ontbijtbuffet voor haar. Wat een service.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Goede ligging, vriendelijk personeel, goede verhouding prijs-kwaliteit.

Er zijn geen handdoeken beschikbaar in de sauna / zwembad. Toeristische info in hotel mocht uitgebreider zijn of spontaan aangeboden worden.

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Vriendelijk personeel. Zeer lange openingstijden van zwembad en sauna!

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Ontspannen Adventsweekeinde

Inrichting een beetje oubollig

Comfortabel en compleet. Uitgebreid en goed ontbijtbuffet. Prettige bergruimte in kamer, alles paste. Goede sauna en zwembad. Ruime ontbijt- en checkout-tijd. Hotel op steenworp van Münsterkerk

Hele mooie kerstmarkt op z'n 300 meter lopen van het hotel.

Parkeerkelder was vol. Bij hun andere hotel geparkeerd. Zou onder zelfde conditie zijn maar ze wilden ons wel hogere prijs berekenen. Hebben dit niet geaccepteerd.

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Ontbijt prima, alles werd regelmatig aangevuld (behalve...

Slechte wifi, moet telkens terug aanmelden en nog werkt het niet goed, vooral 's avonds. Badkamer krap.

Ontbijt prima, alles werd regelmatig aangevuld (behalve croissants). Kamer net.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Geen aanrader!

Het hotel is ons helaas in alle opzichten tegengevallen. Het is eerder een 2 dan een 4 sterrenhotel waardoor de prijs/kwaliteitsverhouding volledig scheef is getrokken. Het hotel ligt direct aan het spoor met veel treinverkeer zowel overdag als snachts. De airco op de kamer was stuk en geen andere kamer beschikbaar dus enige optie was slapen met het raam open ivm de warmte. Door geluidsoverlast van het spoor hebben we geen oog kunnen dichtdoen. Daarnaast zijn de bedden (te) hard en hangt er in het trappenhuis een constante rioollucht.

Helaas is het hotel ons zo tegengevallen dat ik niets kan opschrijven.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Prijs/kwaliteit ok, goede ligging, vriendelijk personeel

Kamers waren wat aan de oude kant, spinnen in de kamer, slechte airco. Dure parking in de smalle kelder.

Vriendelijk personeel, heel behulpzaam. Wij mochten tot 3x toe van kamer wisselen tot we een voldoende wifi verbinding hadden. Lekker ontbijt. Prachtige ligging.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Zeer degelijk hotel in het centrum

Het hotel ligt vlakbij het Hauptbahnhof. Aan die kant kan je niet met open raam slapen.

Goede ligging, uitstekend ontbijt. Door een probleem met de kamer werd ons een nieuwe kamer aangeboden. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Citytrip Bonn

eigenlijk niets aan te merken

Comfortabele ruime kamer, met goedwerkende airco; heerlijke bedden, nachtrust gegarandeerd! Bad/douche combinatie, voldoende toiletartikelen. Het binnenzwembad met sauna geeft een meerwaarde. Ontbijt voldoende; één minpuntje was dat niet alles werd aangevuld en/of tijdig werd aangevuld. Prijs/kwaliteit ok.

Werden uit bed gebeld door receptie.

Ligging hotel, comfortabele kamer

Midden in Bonn.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Mag wel eens gerenoveerd worden. Ook was de kamer niet echt schoon

Midden in Bonn. Goed te bereiken en met eigen parkeergarage

Redelijk

Geen koffie en thee op de kamer. Hotel maakt een smoezelige indruk.

Zwembad

Lekkende kraan, tv en wasbak kapot
    • Standaard Eenpersoonskamer

Lekkende kraan, tv en wasbak kapot Verder vooral vergane glorie

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Prettig, gelegen tegen het leuke stadscentrum van Bonn

Geen geopende bar.

Locatie en parkeerfaciliteit

locatie uitstekend, dicht bij het centrum, makkelijk...

locatie uitstekend, dicht bij het centrum, makkelijk parkeren. Personeel erg vriendelijk

sterk verouderd, wordt hoogste tijd voor renovatie, bar...

sterk verouderd, wordt hoogste tijd voor renovatie, bar dicht op zaterdagavond

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Netjes hotel, uitstekende lokatie.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Netjes hotel, uitstekende lokatie.

Uitstekende accommodatie op zeer gunstige locatie voor een schappelijke prijs.
    • Suite

Kussens veels te zacht, geen vulling.

Heerlijk matras. Locatie, zwembad.

Goed met minpunten ( bar - restaurant )

Het hotel is sinds kort overgenomen. De bar en het restaurant waren sindsdien gesloten.

Ligging en ontbijt

uitstekend

de zeer centrale ligging, de rustige kamers en het feit dat je onder het hotel kunt parkeren in het centrum van Bonn.

Heerlijk ontbijt, zeer goede locatie, mooie kamer

Heerlijk ontbijt, zeer goede locatie, mooie kamer

Centraal gelegen hotel dat als prachtige uitvalsbasis kan gebruikt worden om Bonn te verkennen.

Niettegenstaande onze kamer ok was, zie je dat voornamelijk de badkamer aan renovatie toe is.

Gevarieerd ontbijt, comfortabel bed

liging en personeel

geen verwarming en verouderde kamers

liging en personeel

Prijs kwaliteit zeer goed hotel

Zeer gevarieerd ontbijt en perfecte ligging, ideale parking

Ontbijt was uitstekend

Ontbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 10 december 2017

• Suite

Personeel bij ontbijt. Deden wat ze moesten doen doch niet meer en niet van harte

Midden in centrum en toch redelijk tustig

Voldoende

Rommelig ontbijt. Accommodatie is aan een opfrisbeurt toe

Perfecte tussenstop tussen Italië en thuis

Ligging in centrum en parkeergarage onder het hotel.

Parkeren

Gedateerd,vuil,geen bar,geen restaurant

Parkeren

Een leeslampje!

Een leeslampje!

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Het hotel ligt op 5 min lopen van het centrum.

Alles in het hotel ziet er verouderd uit.

Het hotel ligt op 5 min lopen van het centrum.

prima kamer en prijs kwaliteitsverhouding

prima kamer en prijs kwaliteitsverhouding

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Goed, maar onbijt kon beter.

Het ontbijt. Geen verse broodjes. Veel geld voor de waarde van de broodjes.

Ligging.

Goede locatie, dicht bij het centrum en centraal station

Parkeergarage is klein. Niet iedere gast kan daar zijn auto parkeren

Goede locatie, dicht bij het centrum en centraal station

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Anti rook

Hygiënisch, sfeer, prima ontbijt, goed gelegen

Geen koffie en thee voorziening. .

Eigen toilet en bad en er was een extra bed geplaatst zonder extra kosten.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Bonn centrum.

De ligging van het hotel in het centrum, de parkeergarage en het zwembad.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Prima ontbijt, centrale ligging, ruime kamer

badkamer verouderd

Prima ontbijt, centrale ligging, ruime kamer

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Ik heb juist terug geboekt, 1 van de beste hotels in Bonn, verhouding prijs/kwaliteit.

Fantastisch ontbijt, super goede ligging om te kunnen shoppen en de stad te bezoeken

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

veel in de stad dus ideale uitvalsbasis

met 6 man tegelijk aan een tafel voor ontbijt bleek moeilijk te regelen ivm drukte. ook het bijvullen buffet

ontbijt was prima

de ligging

Vele zaken in de kamers waren kapot. De kamers zijn zeer gedateerd. Het zwembad mini klein.

de ligging

Matige kwaliteit eten, bediening veel te gehaast, slechte prijs-kwaliteit verhouding

Sylvester menu Kamer voor 3 personen te klein Slechte parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Heerlijke dagen in Bonn, zowel om te shoppen als uitvalsbasis naar Phantasialand

Kamers enigzins gedateerd

Ontbijt uitstekend met veel keus. Toplocatie midden in het centrum. Lekkere sauna

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Ontbijt was heerlijk, locatie top om de stad te bezoeken!

Eigenlijk niets.

Ontbijt was heerlijk, locatie top om de stad te bezoeken!

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Uitstekende uitvalbasis om de kerstmarkt te bezoeken

Perfecte ligging in het centrum. Handige parkeegarage

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Perfecte locatie voor bezoek aan centrum van Bonn

Perfecte ligging ...dicht aan centrum.

Uitstekende ligging van hotel en de sfeervolle uitstraling bij binnenkomst

het vaak terugkerende geluid van treinen. Moesten raam gesloten houden en airco te luid

Ontbijt, samenstelling en bediening koffie etc

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Het hotel is wel voor herhaling vatbaar

De kamer was gelegen aan de achterzijde van het hotel waar een spoorlijn liep .

Alles was bijna perfekt voor ons kort verblijf

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Prima en goed gelegen hotel!

Oubollige inrichting.

Goed bed, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Prima verblijf in de ruime kamer en genoten van het uitgebreide ontbijtbuffet.

Beetje gedateerde badkamer.

Ruime kamers en heerlijk compleet ontbijtbuffet. De ligging van het hotel is prima, 5 minuten lopen van het centrum.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Verwarming op de kamer was onvoldoende en in de badkamer was er geen verwarming

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Uitstekende locatie bij het centrum voor een verantwoorde prijs

Ontbijt voorziet in alles behalve misschien een glaasje Sekt? Ik vond wel een haar in de yoghourt

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Mooi centraal in centrum

Mooi centraal in centrum

• Beoordeeld op: 20 mei 2016

Ontbijt was goed verzorgd.

De hygiëne was slecht. Wij verbleven 2 nachten en tussen de nachten waren de glazen in de badkamer niet schoongemaakt. Wij hadden onze oude glazen en daar zaten tandpasta vlekken op. Om de bedpoten was niet goed schoongemaakt. Toen we binnen kwamen lag daar nog een oude pleister. Leek wel HEEL oud. Een al opengemaakt cola-flesje in onze koelkast. (minibar)

Ontbijt was goed verzorgd. De Milchreis was helaas niet elke dag aanwezig. Ook niet bij navraag. Helaas was er ook geen andere warme pap. De bouillon op pinksterzondag was een grote en aangename verrassing. De luxaflex op onze kamer was ook erg fijn.

• Beoordeeld op: 7 februari 2016

Locatie in het centrum van de stad

Slechte internetverbinding in het restaurant Weinig sfeervol restaurant

Locatie in het centrum van de stad Parkeergelegenheid, weliswaar tegen betaling Uitstekende interneteverbinding

• Beoordeeld op: 4 januari 2016

Zeer vriendelijk personeel, goede locatie in centrum Bon ,...

de verwarming werkte niet op de kamer, en bijzet electrische verwarming kan toch niet de bedoeling zijn in een dergelijk hotel. Ook is het hotel toe aan een update. Het zou aan te bevelen zijn om wifi ook in de kamers beschikbaar te hebben.

Zeer vriendelijk personeel, goede locatie in centrum Bon , goed bedden, uitstekende keuken, goed ontbijt. Ook het zwembad en sauna voldoen.

Er zijn ook 31 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Centro Hotel Residence