Beoordelingen over Hotel Residenz Oberhausen Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Hermann Albertz Straße 69, 46045 Oberhausen, Duitsland

#12 van de 33 hotels in Oberhausen

Aanrader

De kamer was met 3 mensen zonder Airco erg benauwd en warm ook al stonden de ramen vol open. Het weer hielp natuurlijk ook niet mee

Gastvrijheid en het was zeer achoin

Geengebruik gemaakt van de koffie en ontbijt.

Zie wat ons het meest beviel.

Geengebruik gemaakt van de koffie en ontbijt. Kamer was goed,maar wat last van het verkeer.Dus de ligging van onze kamer was niet optimaal.Dat was de enige wat tegenstond. Voor de rest was alles goed.

Meer dan waard voor je geld

Eigenlijk niets

De gratis WiFi, parking , late uitcgeck en ontbijt buffer voor €4,95 echt een +++ service vanuit het hotel ; front desk personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

voldoende
    • Comfort Vierpersoonskamer

Er was geen parkeerplaats voorhanden. het was niet helemaal schoon. Toen ik de bank opzij schoof lag er heel veel vuil onder.

Hele grote kamer met aparte slaapkamer, + dat er 2 volwaardige tweepersoonsbedden stonden.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Kamers zijn fantastisch. (Gerenoveerd) Super schoon en mooi ingericht. Badkamer eveneens strak netjes en schoon. Mooie inloop douche, grote wastafel en spiegel Ontbijt tegen kleine meer prijs (€4.80 pp.) Lekker en genoeg keuze Gratis parkeergelegenheid achter hotel

Het ontbijt was prima.

De WiFi was gratis, geen probleem om meerdere apparaten te gebruiken. Echter op de kamer aangekomen lukt het niet om met twee apparaten fatsoenlijk gebruik te maken van het internet.

Het ontbijt was prima.

aanrader voor kort verblijf

gedateerde inrichting van hotel en hotelkamer.

de ligging vanaf centro winkelcentrum/ Pilsener arena , 10min rijden . openbaar vervoer (metro) is in de buurt die je naar Centro brengt , wel eerst 10 min lopen naar opstapplaats. schone kamers en vriendelijk personeel

Prima ontbijt en dat voor 4.

Hadden een kamer met 3 bedden maar 1 matras was erg doorgezakt. Had bed moeten wisselen maar ja daar heb je om 01.00 uur s'nachts geen zin meer in.<

Prima ontbijt en dat voor 4.80 eur

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Alles netjes schoon!

Hadden een kamer langs de weg, deze weg was goed te horen. De badkamer is gedateerd en viel de douchestang nog voor het douchen naar beneden.

Alles netjes schoon!! Vriendelijk personeel .

Prima verblijf gehad.

Als ik een sepurior room reserveer waarvoor ik € 20,- extra betaal en waarbij wordt vermeld dat ik een groot twee persoons bed kan verwachten. Dan sta je raar te kijken wanneer er dan twee één persoons bedden staan........... En de schoonmaaksters mogen ook wel eens onder de bedden kijken......

Prima verblijf gehad.

Ruim en schoon hotel met vriendelijk personeel, goede...

De keuze bij het restaurant was niet veel of uitgebreid. De ober moest elke keer keer geroepen worden, hij lette niet erg op en vergat wat je gehad had bij het afrekenen.

Ruim en schoon hotel met vriendelijk personeel, goede uitvalsbasis voor leuke stadtrips zoals Essen en Düsseldorf.

Lekker hotel voor dagje shoppen.

Buurt rustig, maar niet erg boeiend

Mooie ruime kamer, rustig gelegen, parkeren op binnenplaats. Koffieapparaat op de kamer, goed ontbijt. Kortom prima overnachtingshotel.

fantastisch, volgend jaar terug naar dit hotel

eigenlijk niets

Heerlijk ontbijt en nette en ruime kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, hotel zeer goed gelegen op wandelafstand van het centrum en direct verbinding met bus.

Het ontbijt was goedkoop maar hel simpel.

Wij kregen een kleinere kamer dan te zien is op de website, was ook aan renovatie toe, oud vloertapijt, de verwarming stond niet op bij onze aankomst in het hotel, heeft een paar uur geduurd eer de "kleine" kamer opgewarmd was,, te zachte matrassen, te zachte kussens, de parking staat s'avonds vol en dan moet je op straat of aan de sporthal parkeren, niet zo tof als het weer slecht is, neen ons verblijf was zeker geen meevaller!!!

Het ontbijt was goedkoop maar hel simpel.

Matig.

Bij het boeken werd onder andere mogelijkheid voor massage genoemd, helaas was die er niet. Tevens stond bij het boeken dat de boeking incl. koffie en thee op de kamer zou zijn. Op de kamer was wel een waterkoker echter geen thee of koffie. Op verzoek heeft men wel wat theezakjes en suiker op de kamer gebracht, maar helaas geen koffie. Helaas haddden wij ook geen gerenoveerde kamer, maar dat kunnen we nog wel begrijpen, omdat het hotel bijna volgeboekt was.

Goede douche

Prima Hotel met goede faciliteiten en mooi gerenoveerd .

Niets wat het hotel betreft.

We hadden een mooie gerenoveerde kamer. Super mooi en heerlijke bedden. Een super ontbijt voor een mooie prijs. En dicht bij de kerstmarkt.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Prettig om hier te zijn

De kussens waren erg zacht Maar dat heb ik aangegeven en de volgende keer kan ik dat zeggen en dan krijg ik andere kussens.

Het ontbijt was goedkoop en goed Alles was netjes schoon en het personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Comfortabel hotel in een niet bezienswaardige binnenstad.

De binnenstad van Oberhausen is niet mooi, geen bezienswaardigheden en weinig horeca.

Het ontbijt was zeer uitgebreid voor de prijs die ervoor werd gevraagd. Parkeren bij het hotel prima en gratis. Een erg ruime kamer met zelfs mogelijkheid voor eten opwarmen in de magnetron.

Hotel prima voor 2 dagen.

Hotel prima voor 2 dagen. Goed ontbijt. Parkeren erg lastig bij of in de omgeving van het hotel. Wij waren in in december tijdens de kerstmarkt. Mogelijk hierdoor extra drukte.

Fantastisch.

Het hotel ligt erg centraal,wij waren er voor de kerstmarkt.Heel goed te bereiken met de bus.Ontbijt was ook uitstekend en niet duur,komen volgend jaar vast terug.

Alles was prima naar ons zin

Niets viel ons tegen.

Het ontbijt voor 4.80 was prima De kamer was ook netjes en lekker boxspringbed Het hotel ligt goed gelegen vlakbij de winkels en eigenlijk dichtnij het station door een lange straat uit te lopen.En genoeg restaurantjes in de buurt.Naar Centro met de bus of tram ben je ook zo.

Kamer was heel ruim en proper.

Personeel kon wat meer info geven waar de kerstmarkt precies doorgaat en hoe men daar kan geraken; eventueel door op een stadsplannetje aan te duiden.

Kamer was heel ruim en proper. Ontbijt meer dan voldoende, werd continue aangevuld. Openbaar vervoer in de buurt.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Weekendje weg

N/A

Ruime kamer, goede bedden, ruime badkamer. Gedateerd maar netjes en zeer zuiver. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijtbuffet, nette ontbijtzaal.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Bezoek aan CentrO

We hadden een van de gerenoveerde kamers. Prima ontbijt voor minder dan 5 Euro Gratis parkeren op het binnenterrein. Dichtbij het centrum van de stad.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Goed familiehotel voor een bezoek aan de kerstmarkt/ 10 minuten rijden

Materiaal van het bedovertrek is basic en de kussens zijn slap, maar voor een nachtje wel te doen.

Check-in is snel, 3-persoonskamer is zeer groot met een kitchenette en het ontbijt is heerlijk met verse broodjes. Badkamer is ruim en de douche werkt goed. Voldoende zachte handdoeken. Personeel is vriendelijk. Mogelijkheid om gratis gebruik te maken van het zwembad ongeveer 200 meter van het hotel. Ongeveer 10 minuten rijden naar CentrO.

Werdt beschreven dat kerstmarkt binnen 1,3 kilometer was.

Werdt beschreven dat kerstmarkt binnen 1,3 kilometer was. Ja dat klopt ook wel maar stonden 12 kramen meer niet vind ik wel een misleiden advertentie . We moesten echt naar het centrum

Was leuk :-)

Bij het ontbijt werden croissants en spek gemist. Ook is de stad Oberhausen door de komst van CentrO in verval geraakt, zonde voor het hotel!

Mooie vernieuwde kamer met prachtige badkamer en heerlijke douche

Een mooie schone hotel kamer ook erg ruim.

De parkeerplaats bij het hotel was de hele tijd vol. In de nabije omgeving kan je we parkeren maar met parkeerschijf. Ook een beperkt aantal parkeerplaatsen zonder parkeerschijf. Heb mijn auto gewoon kunnen parkernechoorc

Een mooie schone hotel kamer ook erg ruim. Het wad gelukkig niet zo gehorig in het hotel. Ik ben s nachts nergens wakker van geworden.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Centrale ligging.

Geen mogelijkheid om parking aan hotel te reserveren. Maar er was geen probleem om (gratis) te parkeren een beetje verder bij het Hallenbad. Kerstmarkt in centrum viel tegen! Te klein, ongezellig. Maar het goede openbare vervoer (op 30m van hotel) bracht ons naar in no time naar de grote kerstmarkt van het winkelcentrum Centro in Oberhausen!

Centrale ligging. Rustige buurt. Hadden wel een vernieuwde kamer geboekt.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Een leuke 2 daagse vakantie, we hebben al terug geboekt!

Alles viel goed mee, ruime kamer heel proper, personeel super vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt basic, maar alles wat je nodig had! We gaan zeker terug👍

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Uitstekend hotel voor een kort verblijf.

Bij vol hotel is parkeren nabij hotel lastig. Is wel gratis, ondanks dat je nabij de altstad zit.

Schoon hotel met goed en uitgebreid ontbijt, goede bedden, goede douche en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Het was een aangename kamer met een zeer goed bed . Just beetje lawaai aan de straatkant met raam op

Niets echt iets .

De kamers waren zeer goed . Hadden wel de vernieuwde .Juist in de badkamer mist er een soort kapstokje aan de muur om u kleren aan te hangen als je wilt douchen . Ontbijt was simpel maar wel lekker mocht wel iets van koffiekoeken bijgeweest zijn voor de zoetebekken ;).

Prima locatie.

Wij hadden een niet rokers kamer gevraagd. Maar aan de geur te herkennen was hier wel gerookt. De bedden waren ook niet comfortabel. Je kon de vering door de matras voelen. Voor langere mensen (1,90) zijn de bedden niet geschikt, omdat deze dan te kort zijn. De kamer was ook niet stofvrij.

Prima locatie. Winkelcentrum op circa 30 min loop afstand. Bushalte voor de deur. Goede en degelijk ontbijt. Niet echt uitgebreid maar er is genoeg om uit te kiezen.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Een heel fijn weekend gehad hier

Te weinig parkeerplaatsen. Hotel lag in het centrum van Oberhausen waar vrij weinig te beleven was toen wij er waren. Gelukkig ben je binnen 10 minuten bij CentrO waar je fantastisch kan winkelen.

Hele fijne, gloednieuwe kamer met een grote luxe badkamer. Ontbijt was lekker, veel keuze en dat voor maar €4,80 pp!

Fantastisch !

Helemaal geen negatieve opmerkingen

Ruime nieuwe kamer met koelkast. Mogelijkheid om koffie te zetten, gratis fles water. Uitstekende bedden, badkamer met inloopdouche. Heerlijk ontbijt. Heel behulpzaam en vriendelijk personeel. Wij waren hier voor de 2° keer en komen zeker nog terug

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Prima hotel. Nieuwe kamers. Redelijk aan de prijs.

Matge Wifi. Geen parkeerplaats op het terrein. Opgelost met parkeerschijf voor de deur.

Geen ontbijt genomen. Tip. In de badkamer een scheer en make up spiegel. Kamer verder zeer schoon en netjes. Heerlijke badkamer. Vriendelijke ontvangst. Goede bedden. Heel stil.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Rustig hotel, dicht bij centrum.

de parkeergelegenheid is wel weinig. Als je later aankomt dan heb je geen ruimte meer op de parkeerplaats en moet je de auto in de straat of op een verder gelegen parkeerplaats zetten.

Ontbijt was goed, kamers netjes en voor ons groot genoeg (gezin met een kind 14)

Goede bedden.

Soms geen parkeerplaats bij het hotel waardoor je in de straat moet parkeren (met blauwe schijf) directe omgeving is niet heel bijzonder. Kamer was wel erg warm

Goede bedden. Ruime kamers. Goede uitvalbasis. Ontbijt is redelijk goed voor gunstige prijs. Vriendelijk personeel. Wifi werkt uitstekend in het hele hotel.

Ruim, schoon en gratis parkeren.

Ouderwetse interieur

De kamers waren ouderwets, maar erg ruim. Ruime kamer met een mini keuken (koffiezetapparaat, borden, bestek, magnetron). Badkamer is ouderwets, maar schoon en ruim.

Geweldig hotel met een goede ligging en zeer schone kamers

- Ontbijt - Schone, nieuwe kamers Alles aanwezig in de kamer (waterkoker, koelkast, koffie, thee) - Locatie - Zeer vriendelijk personeel bij de receptie - Heerlijke douche, grote badkamer en zeer schoon - Inchecken en uitchecken ging zeer vlot

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Een goede ruime kamer

Een paar details: het fruit komt zo uit de koeling en het roerei is kurkdroog.

Het ontbijt buffet is goed, op een paar details na. De kamers zijn groot en hebben een koelkast en een magnetron. Het hotel ligt vlak bij het centrum en een kwartier lopen van het station.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Uitstekend ! Zeer goede prijs kwaliteit !

Minpunt... geen airco

Spiksplinternieuwe kamers met goeie bedden, uitstekende douche, voorziening om koffie te zetten. De koelkast zullen ze eerstdaags installeren. Heerlijk ontbijt, zeker voor de prijs. Ook in het restaurant kan men lekker eten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een toppertje. Hier komen we zeker nog terug.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Aardig verblijf met nog een paar kleine verbeterpuntjes.

Ontbijt had wel iets uitgebreider gemogen. De kussens waren erg dun, deze zouden wel wat dikker mogen.

Ontbijt was netjes geregeld. Ligt op een goede locatie met goede verbindingen.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

De gastvrouw van het hotel was voor ons én ons kleine hondje...

De gastvrouw van het hotel was voor ons én ons kleine hondje buitengewoon gastvrij, de kamer zeer schoon en goed verzorgd zelfs met keukentje, restaurant ook prima!

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Rustig hotel, prijs kwaliteit oke

Geen input

Ruime slaapkamer met koelkastje en magnetron gelegen op de 1e etage. De slaapkamer ligt aan de binnenzijde van het hotel met zicht op de parkeerplaats. Hierdoor kunnen de ramen open en heb je geen last van de grote stad geluiden.

Goed, netjes, schoon, prima!

Volgens de reviews was het ontbijt heel goed, dat hebben wij dan gemist, een paar bolletjes en koffie en 1 banaan, een gekookt eitje was al teveel gevraagd

Kamers zijn heel netjes, personeel ook heel aardig en willen je goed helpen als je iets wilt weten

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Primaa locatie

Het centrum van Oberhausen.

Ruime kamer. Met klein keukentje voor de liefhebbers. Vrij parkeren. Prima ontbijt voor slechts € 4,50. Direct bij het centrum.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Viel tegen

De kamer en het personeel. Kamer rook muf, douchecabine was modern maar te smal. Vieze toiletlucht. Het personeel sloot zonder dit te kennen te geven de deur naar het hotel af vanaf de parkeerplaats en vriendelijker tegen klanten zijn zou ook wat meer mogen.

De locatie en prive parkeerplaats. Baddoeken en beddengoed waren schoon.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Nette kamer en vriendelijk personeel

Het was verder bij Centro vandaan dan we verwacht hadden. Het was niet op loopafstand, daarom moesten wij met de bus.

Nette kamer en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Fijn hotel op een goede locatie met super vriendelijk personeel

geen suggesties, alles was naar wens

De vriendelijke ontvangst en de super goede informatie die ze gaven inzake openbaar vervoer en andere mogelijkheden. Gratis parking en een verrassend iets was dat er nog rokerkamers waren, zij laten een roker niet in de kou staan !! ook zeer proper, ontbijt meer als voldoende. prijs kwaliteit zeer goed

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Matraz quality

Voor me ging het helemaal goed. Misschien voor mijn man een hardere matraz zou beter zijn. Hij is bijna 100 kilo zwaar.. En hij vont het te zach....ook de pillows.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Mooi en goed hotel goede ligging, aanbeveling is het bezoeken van Centro net buiten de stad.

Restaurant bar was vroeg gesloten.

Mooie ruime kamers, vriendelijke ontvangst, ontbijt was goed. Ligging van het Hotel is goed amper 5 minuten lopen van het centrum van de stad.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Het was een redelijk goed hotel voor de prijs.

Een paar goede kussens. Deze waren erg slap. De badkraan zat vast. Je kon niet wisselen tussen sproeier en kraan. Ik miste een kluisje op de kamer. Heel veel Nederlandse bezoekers, maar geen Nederlandse tv zenders.

Het ontbijt was goed. De kamers waren groot en compleet. De badkamer was groot en compleet met bad en douche.

Saai hotel

Geen mini bar eigenlijk niks aparts

Geen ontbijt genomen waren aan het verbouwen en er was geen bar ofzo heeeeeeel erg simpel allemaal .en toch 75 euro per dag

• Beoordeeld op: 24 december 2016

prima verblijf, waar voor je geld en keurig schoon

Parkeren bleek wegens drukte voor de kerstmarkt lastig. Terug moeten komen om de auto op de eigen parkeerplaats te parkeren. Deze was bij aankomst vol en aan de straat geldt een maximale parkeerduur van 4 uur gedurende de dag.

Personeel was zeer behulpzaam. Persoonlijke aandacht bij het ontbijt. We werden geattendeerd op een vrij gekomen tafeltje bij het ontbijt, dit werd direct voor ons schoongemaakt en gedekt.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Ook het ontbijt was goed. Al met al, een prima hotel!

Een wat grotere parkeerplaats. Aan het eind van de dag konden we de auto niet meer kwijt op de parkeerplaats van het hotel. Je mocht de auto wel in de straat zetten met een parkeerschijf, dus dat was oké.

We vonden de kamer netjes en schoon. De bedden Lagen lekker, niet te hard. Ook de gordijnen sloten goed en verduisterden de ruimte goed.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Matig hotel, prima locatie

Wifi was drama en hotel ziet er op de foto's veel beter uit dan in werkelijkheid. Receptioniste gaf je niet het gevoel dat je welkom bent in hotel.

De locatie (vlakbij de kerstmarkt in binnenstad, al hoewel deze erg tegenviel, en vlakbij winkelstraat)

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Leuk uitvalsbasis voor de Kerstmarkt in oude stad als CentrO

Ontbijt : mocht wat gebakken spek bij en een croissantje of lekker ochtendgebakje

Vriendelijkheid personeel. Ruime kamer met kitchinette. Parking aan hotel.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Goed hotel, goede plek makkelijk te berijken.

Het hotel had maar een leeslamp en het licht kon alleen bij de deur worden aan gedaan, een persoon moest dus in het donker het licht zien te vinden, erg armoedig.

Met de bus was de kerstmarkt eenvoudig te berijken.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

we vonden alles goed, behalve het restaurant gedeelte 's avonds

Op woensdagavond zonder mededeling van te voren restaurant gesloten. sta je daar en moet je zoeken naar iets anders. Donderdagavond wisten we dat het restaurant gesloten was, maar dan kan je er ook niets drinken

Ontbijt was goed, kamer was ook goed

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Fijn hotel voor stedentripje

Er werd verbouwd. Dit gaf redelijk overlast. Als de hele dag de hot op bent zul je er weinig van merken. Ze begonnen vanaf 9u en stopten om ong 16.30u. De bedden waren opzich prima. Alleen het topmatras en de kussens waren voor ons wel te zacht. Maar smaken verschillen, dus maar net wat je gewend bent. Het gratis parkeren op de binnenplaats is helemaal super! Alleen als er 5 auto's dubbel (soms gewoon overdwars) staan, er ook drie auto's van het bouwbedrijf staan, dan blijft er weinig plek over. Dus parkeerbeleid zal fijn zijn.

Het personeel was heel vriendelijk, de kamers waren vrij ruim en het hotel ligt vlakbij (100m) van oude centrum. Ontbijt was niet duur. Wel lekker maar niet super uitgebreid. Voor het geld prima!

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Met de auto op korte afstand van CentrO.

Het centrum van Oberhausen zelf viel tegen, maar het hotel was prima. Van het hotel zelf geen tegenvallers.

Met de auto op korte afstand van CentrO. Op loopafstand een hele kleine kerstmarkt. Prima parkeren.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Ruime ontbijt tijden, goed ingerichte kamer met koelkast en kitchenette, aankomst en vertrektijd.

Een prima ontbijt zeker gezien de prijs die je betaalt. De centrale ligging dicht bij het Haupt Bahnhof en de oude binnenstad. Vanaf het station is ook het Centro makkelijk te bereiken met bus of tram.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

goed!! bushalt naar centro o voor de deur,centrum op 50 meter!!!

afzuigsysteem in badkamer,was vuil,voor de rest was het schoon!

de ligging was goed,personeel vriendelijk ruime kamer en het ontbijt was goed,zeker voor dat geld[4,80]!!! per persoon.

• Beoordeeld op: 2 december 2016

een echte aanrader, wij gaan nog terug....

geen opmerkingen

Grote kamer, goede bedden, uitstekende ligging, gratis parking op de binnenkoer, vriendelijk onthaal en personeel, ontbijtbuffet, gratis wifi....wij gaan nog terug....

• Beoordeeld op: 1 december 2016

al meer dan eens voor dit hotel gekozen, en zullen dit in de toekomst nog wel eens kiezen.

kan niet direct iets bedenken.

je hebt alles in de buurt. momenteel is het daar kerstmarkt, in de buurt is deze niet groot, maar een kleine 4km verder rijden tot bij centro en je hebt een grote kerstmarkt. ook de winkelstraat is achter de hoek van het hotel. wat moet je nog meer hebben.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

De ligging!

Hotelkamer zelf was netjes maar de bedden erg slecht! Voor de Prijs kies ik denk ik de volgende keer liever een ander hotel.

De ligging!! Afstand tot de winkels was perfect! Vriendelijk personeel. Gratis parkeren!

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Goed voor korte verblijf

We konden om 15.00 nog niet op de kamer, wel bagage neer kunnen zetten maar kamers waren nog niet gedaan vond het niet fijn dat alle deuren van de hotel kamers open stonden omdat ze aan het poetsen waren en wij de koffers daar achter konden laten (onbeveiligd eigenlijk)

Nette kamers eenvoudige douche

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Ik kreeg een kamer in een appartementen complex. Ik kon niet uitslapen omdat er kamers verbouwd werden. Vervolgens betaald ik gemidd 85 eu per overnachting voor een vrij simpele kamer!

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Kamer goedshoon,goede locatie,prijs ook goed.

Met onbijt,ik zie geen andere vleesprodukten behalve varkensvlees..dat vond ik jammer.90% alleen maar varkensvlees.

Het onbijt is matig. Kamers was goedschoon.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Overnachting na en voor een dagje shoppen @ Centro Oberhausen

Het enige minpuntje vonden we de kussens. Deze waren erg plat/dun (bijna geen vulling)

De kamer was netjes en schoon.Aardig en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Voor mij heel goed Hotel en op korte afstand van CentroO

Wat al eerder op deze site gemeld is, te weinig parkeerplek, maar als je in het weekend in Hotel Residenz verblijft kun je buiten in zelfde straat je auto gratis neerzetten.

Ontbijt was goed, genoeg keus en zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Goed voor een korte break, maar niet voor langer verblijf.

Ontbijt heeeel karig, maar de prijs is er ook naar. Onvoldoende uitleg bij inchecken, alles nog moeten navragen. Geen parking op hun plein, noch ondergronds en dit werd nogal kort afgesnauwd. Superwarm in de kamer, geen airco.

Ruime kamer, voor ons goede ligging. Dicht bij CenreO en Efteling.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Prima hotel voor kort verblijf in Oberhausen

Matrassen zijn aan vervanging toe. Ontbijt is wat karig en eentonig.

Locatie van hotel is goed in een wat verouderde buurt(vlak bij station) Het hotel heeft een eigen parkeerterein, maar deze is snel vol, en dan moet je op straat parkeren met een parkeerkaart. Kamer is goed, schoon en heeft zelfs een kleine keuken. WIFI is goed, maar slechts 24 uur beschikbaar. Je kan wel weer een nieuw wachtwoord ophalen bij de receptie.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

uitstekend

geen ned tv

uitstekende kamer en badkamer keukentje met koelkast en magnetron en s.morgens goed ontbijt in restaurant met goede bediening met lekkere koffie.