Beoordelingen over Hotel Restaurant Fritz Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Enscheder Str. 59, 48599 Gronau, Duitsland

#3 van de 13 hotels in Gronau

aanrader.
    • Comfort Eenpersoonskamer

prima zo.Niets viel er tegen.

vriendelijke eigenaar en medewerkers, men heeft nog oog voor de gasten. op loopafstand van het treinstation (10 min.) en de bushalte is vlakbij op circa 70 mtr van het hotel, gratis parkeren voor hotelgasten en mooie gerenoveerde kamers met mooi sanitair. Het ontbijt is er prima in orde en er wordt regelmatig bijgevuld. De lege tafels worden meteen afgeruimd zodat er het er netjes uit blijft zien.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Stille omgeving

Eigenlijk beviel alles wel

Stille omgeving Persoonlijke benadering Lage prijs: waar voor je geld Prima ontbijt Echt restaurant is er niet, maar je kunt er goed wat te eten krijgen voor een klein bedrag, maar verwacht geen 3-gangen

Prettig verblijf gehad in Hotel Fritz Gronau.

Bij binnenkomst wordt je al vrolijk van de verwelkoming. Alles wordt goed uitgelegd en je wordt goed begeleid naar je kamer. De kamer die wij hadden wat best groot. Alles was erg schoon. Ontbijt was niet duur,6 euro , en er was genoeg te kiezen. Er wordt zelfs een eitje ter plekke voor je gekookt. En een gezellig praatje is ook geen probleem. Wij zijn erg tevreden. Als we weer in de buurt moeten zijn gaan we zeker daar weer naartoe.

Het personeel / eigenaar is buitengewoon vriendelijk en...

Wel hebben wij de kamer als erg gehorig ervaren en was de badkamer, op onze kamer, erg klein. De douche was alleen in temperatuur te regelen wanneer de kraan volledig open gezet werd.

Het personeel / eigenaar is buitengewoon vriendelijk en zijn Nederlanders. Het ontbijt was ook erg goed, zeker gezien de prijs.

prima verblijf gehad en goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Comfort Eenpersoonskamer

zeer vriendelijke ontvangst en altijd attent en hulpvaardig Heerlijk rustige kamer Grote nieuwe badkamer met dikke handdoeken en fijne inloopdouche Schoon

Ontbijt goed verzorgd, gastheer bakt of kookt op verzoek een...

Geen opmerkingen

Ontbijt goed verzorgd, gastheer bakt of kookt op verzoek een ei Gastvrije ontvangst, de gastheer is zeer vriendelijk en klantgericht. Kamers modern ingericht en zeer schoon.

Warme ontvangst.

Warme ontvangst. Jammer geen avondmaal wegens voetbalmatch Duitsland. We werden wel doorverwezen naar de pizeria om de hoek en deze was prima. Parking op de afgesloten binnenkoer voor de motoren.

Gastvrij en erg goed hotel op de grens van Gronau en Enschede.

Zeer vriendelijke ontvangst. Heerlijke ruime kamer. Goede bedden. Prima parkeerplaats naast hotel. Ik was hier een paar jaar eerder al een keer geweest, zelfde (Nederlandse) eigenaar, en het is alleen maar verbetert! Voor mij is het een prima hotel om Enschede en omgeving te bezoeken.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Verblijf is uiterst aangenaam en comfortabel

De zachte matrassen, lage bed frame waartegen je voortdurend met je voeten aan stoot en onvoldoende aantal kussens. Omdat de kussens uiterst zacht zijn, zakken ze in waardoor ze te laag zijn. Meerdere kussens zou een alternatief zijn.

De eigenaar/receptionist/kok is uiterst (klant)vriendelijk en begripvol. Niet alleen in zakelijke maar vooral ook in persoonlijke/menselijke zin.

Fantastisch hotel met een super aardige eigenaar

Niks alles was prima oh ja het was wel iets een doolhof boven maar als je je kamer weet is dat ook weer niet zo erg.

Zeer grote kamer en heerlijke badkamer. Ook het ontbijt was super verzorgd. De eigenaar bakte zelf de eitjes op verzoek! Gezellig en leuk!

Fantastisch!

Het personeel was uitermate vriendelijk, fijn dat zij ons ook in het Nederlands konden verstaan. De kamers waren heel ruim opgezet, en super schoon. Ondanks dat het hotel helemaal volgeboekt zat, hebben wij hier niets van gemerkt. De luiken voor de ramen konden volledig worden afgesloten, wat zorgde voor een goede nachtrust. In de ochtend stond de eigenaar voor ons klaar om eitjes te bakken. Zelfs toen wij naar de auto vertrokken vroeg de eigenaar ook nog of hij de tassen voor ons kon dragen, dit soort kleine gebaren maakten hem het toonbeeld van gastvrijheid. Al met al dus een fantastisch verblijf.

Voor herhaling vatbaar.

Ik kan niets bedenken. Alles was prima in orde.

Kamer geweldig, prima ontbijt met vers gebakken eitje. Erik en Astrid waren prima gastheer en gastvrouw. Niets was hun teveel. Zelfs vanwege goede weer het terras speciaal voor ons geopend.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Het was te doen, maar we hadden er iets meer van verwacht.

Het is erg gehorig door de tegelvloer. Als de buurvrouw dan de hele avond op hakken heen en weer loopt, is dat niet prettig als je moe bent en wilt slapen. Waarschijnlijk zijn de plafonds van hout, want ook de bovenburen konden we precies volgen als ze door de kamer liepen en deze waren wel erg vroeg wakker. Een antislipmat in de douchebak zou erg prettig zijn; bijna uitgegleden.

Het ontbijt was prima.

Prettig en gastvrij verblijf

Onze kamer was prima, heel ruim met een zeer comfortabele badkamer voorzien van vloerverwarming. De bedden zijn prima, maar dat is natuurlijk erg persoonlijk. De eigenaar was heel vriendelijk en was 's ochtends aanwezig om te zorgen dat van alles voldoende was en om naar wens van de gast een eitje te bereiden (gekookt, gebakken, roerei). Wij hebben een prettig verblijf gehad in dit hotel

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Zo'n verblijf lijkt een feest !

Niets ! Deze man begrijpt waar het bij zijn gasten om gaat.

We hadden een riant grote kamer. De eigenaar is een erg vriendelijke en behulpzame man (dit varieert van helpen met de koffers tot eieren bakken bij het ontbijt ) De parkeerplaats was een aangename bijkomstigheid.

Het ontbijt.en douchetegels en douche cabine moet schoner.( meer met antical werken)

Ontbijt was gewoon. Geen croissantjes,alleen harde broodjes en tarwe brood. Ei werd ter plekke bereid,dat was super.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Goed ontbijt, heerlijk versgebakken eitje.

Helaas was het restaurant tijdelijk niet meer in bedrijf, maar dat binnenkort weer in eigen beheer. Wat mij pr

Goed ontbijt, heerlijk versgebakken eitje.

Aanrader

Alles was goed

Het was er rustig. Mooie kamer. We werden zeer goed ontvangen. Gezellig ontbijt waar de eigenaar eieren staat te bakken of koken voor je. Een accommodatie waar je zeker nog eens teruggaat.

Voldeed volledig aan onze verwachtingen

Jammer dat er zo dicht bij de nederlandse grens geen nederlandse tv zenders te ontvangen zijn.

Ontbijt was prima. De kamer is goed en schoon . Badkamer idem. Een aanrader!

Toppie! Voor herhaling vatbaar!

Ontbijt super verzorgd.Kwaliteit en eenvoud goed in balans. Live cooking ei-bereiding! Super! Érg vriendelijk.Geweldige service!Knotsgrote kamer. Kon in gewalst worden. Prachtig nieuw. Mooie douche met vloerverwarming!! met koffie thee zet mogelijkheid!

Heerlijk en warm gastvrij!

Hartelijke ontvangst! Prachtige kamer! Heerlijk ontbijt! En we mochten na het uitchecken onze bagage nog even achter laten, waardoor we zondag niet de hele dag met die bagage door Gronau hoefden te sjouwen!

Prima hotel, hartelijke ontvangst en service

Dan moeten we gaan zoeken naar een tegenvaller... Misschien een verbeterpuntje; het restaurant en bar (Carpe Diem) bevinden zich in hetzelfde pand en zijn binnendoor met elkaar verbonden. Toch lijkt het volledig 'los' van elkaar te staan, de rekening kan bijvoorbeeld niet op kamernummer worden gezet. Verder was het ook bij Carpe Diem prima voor elkaar, net als in hotel Fritz.

Schone en moderne kamers en sanitair. Goede bedden en in het hotel prima wifi, tegenwoordig ook belangrijk. Tel daar de vriendelijke ontvangst bij op en je merkt dat het een bijzonder fijn hotel is. Het ontbijt is goed verzorgt en ruim voldoende met één of meerdere eitjes bereid naar keuze. Motoren die door de poortdeur passen kunnen in de tuin parkeren, dit geldt uiteraard ook voor fietsen.

Fantastische accomodatie en verblijf met zeer vriendelijk en tegemoetkomend personeel

Niets! Was helemaal perfect!

Niets is het personeel te veel. Aan alle, ook bijzondere, wensen wordt getracht invulling te geven. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel die ook in zijn en de tijd nemen voor leuke gesprekken. Ik mocht zelf een kamer uitzoeken die dicht bij de binnenplaats was waardoor ik in staat was af en toe een sigaretje op die binnenplaats te roken. Een heerlijk en goed verzorgd ontbijt. Een (of naar keuze meerdere) eitje naar keuze erbij die ter plaatse wordt klaargemaakt. Absoluut fantastisch.

eerlijke mensen met sterk medeleven voor zieke mensen

Wegens problemen ter plaatse werden we nr ander hotel gevraagd om te gaan...was hotel Verst in Gronauerstrasse , eenvoudig maar proper , heel vriendelijke mensen en lekker ontbijt ...bovendien erg gunstige prijs

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Net hotel voor een goede prijs

Net hotel voor een zeer goede prijs! De comfort-kamer is lekker groot met uitzicht op naastgelegen tuin. Alles wat je nodig hebt voor een verblijf is aanwezig op de kamer Zeer vriendelijke eigenaar die in is voor een praatje en ook tips voor de omgeving heeft. Hotel is makkelijk te bereiken en ligt op loopafstand (ca 5 minuten) van het centrum. Tijdens het ontbijt zorgt de eigenaar voor een omelet/gebakken ei met nederlandse krant.

Volgend jaar weer

De spiegel was dan wel weer te laag, jammer.

De douche was geweldig. Ook mensen tussen de 2 en 2.20 meter kunnen hier normaal onder staan ipv dat de douche bij de schouders hangt.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Supervriendelijk personeel , goed eten, zeer scherpe prijs.

Toilet was vrij hoog tegen de muur geplaatst.

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Goede geluidsisolatie in de kamer; ik heb nagenoeg niets van andere gasten of het terras aan de andere kant van het raam op de begane grond gehoord. Eigenaar sprak uitstekend Nederlands, maar ook goed Duits, en was uitzonderlijk vriendelijk. Goed, zelfstandig restaurant met een terras vlakbij. Comfort kamers die zich op de begane grond bevinden, zodat je niet met een tas de trap op hoeft.

aanrader en betaalbaar.

de reis terug naar huis.

Prima ontbijt, vriendelijke eigenaar en medewerkers, had de beschikking over een prima hotelfiets, hotel en kamers zijn schoon,restaurant in het pand aanwezig wel van een andere eigenaar en waar je heerlijk en betaalbaar kunt eten,reserveren aanbevolen.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Vriendelijkheid, netheid en verzorging ten top
    • Comfort Eenpersoonskamer

De hoteleigenaar en zijn vrouw en personeel zijn zeer vriendelijke mensen, als je iets vraagt denken ze met je mee en lossen het terstond op. De kamer was zeer netjes, het bed was zeer goed en de verzorging was optimaal. Zal dit hotel zeker aanraden aan een ieder

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Een volgend bezoek opnieuw

Ik had een kamer aan de voorzijde, langs de drukke doorgaande weg naar het centrum. Geen probleem met ramen dicht, maar met de ramen open van tijd tot tijd wat rumoerig

Was hier al eens eerder geweest en heb bewust opnieuw gekozen voor dit kleinschalige hotel. Goede ligging t.o.v. bezienswaardigheden als Bad Bentheim, Münster en Rijksmuseum Twente. Uitermate vriendelijke (Nederlandse) eigenaar, die met zijn vrouw alles doet om het verblijf naar de zin te maken. Eenpersoonskamer die ruim is, voorzien van badkamer, televisie, kledingkast, bureau en een goede wifi-verbinding. Goed restaurant en parkeergelegenheid naast het hotel. Centrum van Gronau op nog geen 10 minuten loopafstand. Kortom: ik voelde me er opnieuw welkom en thuis.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Vriendelijk hotel met een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding

Geen

Ontvangst door de eigenaar is erg hartelijk. Prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed. Evenals het ontbijt. Locatie tov uitvalswegen is zeer goed, het centrum is op loopafstand.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

prima prijs/kwaliteit verhouding

veel spinrag in de kamer en de muggen die me de hele nacht wakker hebben gehouden

De vriendelijkheid van Fritz. Sprak zeer goed Nederlands en was zeer bereidwillig. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

het was een goede midweek ,we zijn zeer tevreden.

het was een goede midweek ,we zijn zeer tevreden.het ontbijt was goed !en een heel gezellig praten met de eigenaar!we geven het een 9,9 we komen een keer terug fam engel uit apeldoorn

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Top hotel!

De kamer waar wij op verbleven was groot en schoon. Bedden zijn prima en de badkamer mooi, schoon en een lekkere warme douche. Het ontbijt simpel en goed met een lekker gekookt, gebakken of roer ei ter plekke vers bereid. De eigenaar super vriendelijk en vooral een gezellige babbel, wat ook voor de rest van het personeel geldt.

• Beoordeeld op: 3 april 2017

TOP

Misschien wat Nederlandse zenders voor in de avonden

een tophotel met Nederlandse invloeden op een duitse manier top gastvrijheid met duitse pünktlicheit

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Uitsteekbaar

Het internet was erg erg erg langzaam maar ja ik kom er ook niet om te internetten

De kamer was echt meer dan geweldig personeel ook super en ontbijt eenvoudig maar goed.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

De kamer was ruim bed was uitstekend.

Alles was prima in orde.

De kamer was ruim bed was uitstekend. Ontbijt was prima verzorgd met een vriendelijke hoteleigenaar altijd in voor een gezellig praatje.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

AANRADER
    • Comfort Eenpersoonskamer

vriendelijke eigenaar en partner, vriendelijke medewerksters,mooie,schone en ruime kamer.kamers zijn verschillend van grootte.prima restaurant (van andere eigenaar) waar je goed en betaalbaar kunt eten en waar men rekening houdt met persoonlijke wensen(dieet bijv.). in dit hotel laat men mensen in hun waarde en je wordt met respect behandeld.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

De eigenaar zorgt er persoonlijk voor dat iedere gast zich...

De eigenaar zorgt er persoonlijk voor dat iedere gast zich welkom voelt. De kamer is comfortabel en schoon. Het ontbijt is smaakvol en zeer uitgebreid. Een mooie locatie vlak over de grens en voor een redelijke prijs.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Wat een top hotel en restaurant voor ons een 10 .

De gezelligheid van eric en zijn vrouw en de de lokatie ,,het hotel was top !! schoon zeker een 10 ,- ontbijt helemaal top !!10 ,,we hadden 2 kamers ,,mooi en schoon er ruim !! en savonds gegeten in het restaurant ,,nou nou wat een aanbeveling ! daar kunnen heel veel restaurants een voorbeeld aan nemen echt top ! wat een heerlijke gerechten , en we komen zeker terug , nogmaals eric en vrouw bedankt voor jullie gastvrijheid en tot een volgende keer ,,groetjes i, van de rijt we hadden kamer 18,en 19

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Kamer en badkamer keurig schoon, goede bedden.

Jammer dat er geen lounche of lobby aanwezig is. Uitsluitend Duitse tv zenders aanwezig. Voor ons persoonlijk niet heel vervelend.

Kamer en badkamer keurig schoon, goede bedden. Op kamer gratis poeder koffie, thee en een waterkoker. Wifi voldoet.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Super!!!!

Hotel ligt in weinig uitnodigende wijk, maar hier geen overlast van gehad.

Mooie ruime kamer en heel goed sanitair. Veel mooier dan verwacht voor de prijs. Ontbijt prima!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Prima hotel voor een uitstekende prijs
    • Comfort Eenpersoonskamer

De inrichting is misschien iets sober maar dat is natuurlijk erg persoonlijk.

(Erg) Ruime kamer. Prima bed en sanitair. Rustige lokatie en net hotel. Heel vriendelijk personeel. Goed maar niet uitbundig ontbijt. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Het hotel is netjes de kamer die ik had was schoon.

Het hotel is netjes de kamer die ik had was schoon. Personeel geïnteresseerd. Voor mijn reisdoel, overnachten en ontbijten was het een prima hotel. Het ontbijt is eenvoudig maar prima

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Gewedig.

De eigenaars waren super aardig en behulpzaam. Van het ontbijt kon je gewoon niet meer verwachten, dat was geweldig en uitgebreid! Als wij daar in de buurt nogmaals moeten overnachten is voor ons een ander hotel,zeker geen optie. Wij gaan gelijk weer naar Fritz

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Voor ons was het een heerlijk weekend en we komen graag nog een keer terug

2 kussens pp of dikkere stevigere kussens op aanvraag

De gastvrijheid van de hoteleigenaar die graag met je meedenkt en je wil helpen als zich iets voordoet

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Héérlijk weekend Gronau

We kunnen niets bedenken.

Prachtige ruime en schone hagelnieuwe kamer. Zeer vriendelijke eigenaar die voor elke gast bij het ontbijt persoonlijk een eitje klaarmaakt naar individuele wens. Zeer gastvrij. Mooie ligging op wandelafstand van het centrum van Gronau. Wij komen zeker terug.

Zeer prettige eigenaar en medewerkers, prima kamer met...

Zeer prettige eigenaar en medewerkers, prima kamer met schoon sanitair, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Vriendelijkheid personeel, ruime kamer

Vriendelijkheid personeel, ruime kamer

zéér aangenaam

heel net hotel, met vriendelijk mensen, goede kamer en voldoende en volledig ontbijt.

Uitstekende plek voor kort verblijf

Uitstekende gastheer, prima kamer en geweldig verzorgd ontbijt

Goed gelegen en rustig kamer vriendelijk voelde me direct...

Goed gelegen en rustig kamer vriendelijk voelde me direct thuis

Stil

Erg simpele kamer met uitzicht op rommeltuin

Stil

Was een prettige verblijf

Alles was goed geregeld

Ontbijt heerlijk. Parkeren prima. Gastvrij.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Aardige en vriendelijke eigenaars.

Aardige en vriendelijke eigenaars. Kamers schoon en goed ontbijt.

Geweldig personeel en goede locatie

Geweldig personeel en goede locatie

Hier worden gasten gewaardeerd.

1 nacht is te kort!

Heel gastvrije eigenaar. Mooie kamers, geweldig ontbijt en gezellige bar.

Aardige bevlogen mensen
    • Comfort Eenpersoonskamer

Goed ontbijt, zeer prijsgunstig. Een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

super

Hartelijke ontvangst

Prima! We hebben ervan genoten!

Graag ook gebruik willen maken van restaurant beneden.

De ruime en luxe kamer.

restaurant was dicht

vriendelijkheid

De eigenaar is zeer behulpzaam, vriendelijk en...

De eigenaar is zeer behulpzaam, vriendelijk en geinteresseerd. Super.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Zenderpakket TV. Iets Nederlands ?

Prima eerlijk hotel, eerlijke aardige eigenaar. Klopt met wat je beloofd wordt

goed.

we hadden gedacht er te kunnen dineren.

we waren heel tevreden over de accomodatie.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Keurige kamer, goede warme douche en een heerlijk ontbijt...

Keurige kamer, goede warme douche en een heerlijk ontbijt met vers bereide eieren naar wens! Hele aardige Hotelier met dito personeel. TOP!!

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Vriendelijk personeel en schone kamers.

Vriendelijk personeel en schone kamers.

Een schitterend verblijf, goede ontvangst en een overheerlijk ontbijt!

Niet onderkend

Schitterend Duits ontbijt en op maat gemaakt!!

Mijn verblijf was uitstekend ondanks dat mijn man jn het ziekenhuis lag

Heerlijk ontbijten met variatie van de eitjes betreft De eigenaar en zijn vrouw waren zeer hartelijke mensen. Willen alles voor je doen

de vriendelijkheid en de prijs

de badkamer was erg klein maar voldeed wel

de vriendelijkheid en de prijs

Een aanrader

Geen minpunten

Het is een aanrader. Hier voel je je thuis. Supervriendelijke eigenaars

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Het personeel cq eigenaars

Het personeel cq eigenaars

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Een ontspannen weekend mede door het prima onderkomen en de goede verzorging.

Uitstekende kamer. Prima ontbijt en goede persoonlijke aandacht.

Ontbijt was prima.

Ontbijt was prima. Personeel gastvrij en begripvol. De kamers schoon en comfortabel.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Orde en hygiene

Orde en hygiene

Uitstekende locatie om ziekenhuis te bezoeken.

Uitstekende locatie om ziekenhuis te bezoeken.