Beoordelingen over Hotel Restaurant Am Pfauenhof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Bunner Str. 1, 49632 Quakenbrück, Duitsland

#2 van de 2 hotels in Quakenbrück

Fijn en prettig verblijf waar je ook nog goed kunt eten :)

Fijn personeel, erg informele sfeer. wij komen hier regelmatig als we werk in de omgeving hebben, worden altijd erg vrolijk begroet en worden erg goed behandeld. bij uitchecken voor dat het ontbijt geopend is krijgen we altijd een "ontbijt-pakketje" mee :)

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Erg prettig met fijn meedenkend personeel

De WiFi kan beter deze heeft weinig bereik en is op momenten zelfs tergend traag. geen mogelijkheid tot streamen over de wifi, Mail en dergelijken is het toereikend voor. Maar! blijft natuurlijk een luxe om te kunnen streamen in een hotel :)

erg goede service kwamen om 19:30 aan en moesten nog eten terwijl de keuken om 20:00 zou sluiten, toch werd er gelijk aangeboden dat we gewoon mochten gaan zitten en we normaal mochten bestellen wat we wilden. ook vertrokken we erg vroeg de volgende ochtend (voor dat het ontbijt open was) hier werd een ontbijt pakketje voor ons verzorgd wat erg goed bevallen is!

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Goed geslapen in ruime nette kamer.

Shampo op de kamer was handig geweest en het hotel ligt op de kruising van twee redelijk drukke wegen waardoor bij open raam er zkere verkeersgeluid naar binnen komt. Zou er wel zo weer boeken omdat het zeer dicht bij reisdoel ligt.

Goed geslapen in ruime nette kamer.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Normaal zonder poespas hotel

Aanbod ontbijtnor

Douche

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Personeel nam ruim de tijd om de omgeving uit te leggen.

De weg langs het hotel is super gehorig. Dat lost men op door oordopjes ter beschikking te stellen. Maar voor de prijs die je betaald is dat te weinig.

Personeel nam ruim de tijd om de omgeving uit te leggen. Ook actuele evenementen. Zorgden dat huurfietsen meteen geleverd werden.