Beoordelingen over Hotel - Restaurant BERGHOF

Bergstraße 3, 56368 Berghausen, Duitsland

#1 van de 1 hotels in Berghausen

Fantastisch hotel in rustige omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Als ik iets zou mogen noemen is het ontbijt wat ik wat hectisch vond lopen maar dat kan liggen aan de grote groep(en) die er waren. Iedereen wil rond half negen zijn ontbijt gebruiken en dan heb je dat al snel.

Wat ons beviel...tja...eigenlijk alles! Ruime mooie (toren) kamer, de heerlijke bedden, lift naar de verdieping (tweede), aleert en zeer vriendelijk personeel, diner is prima en ook het ontbijt. Parkeerruimte is er voldoende en de rust...zalig!!!! Geen lawaai van treinen of een drukke weg of mensen die uitbundig zijn. Het terras is ook (ivm de avondrust) na 22.30 dicht.

• Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Op de kamers en in het restaurant zijn honden toegestaan.

Mooie grote schone kamers met keurig sanitair. Goed verzorgd uitgebreid ontbijt. Het restaurant heeft een uitgebreide kaart met heerlijk gerechten.

Uitstekend eten zowel ‘s morgens als ‘s avonds, zeer schoon...

Het enige minpuntje was het bed, prima bed hoor maar door opstaande rand bij het voeteneinde was het mij iets te klein.

Uitstekend eten zowel ‘s morgens als ‘s avonds, zeer schoon en een prachtige omgeving

In een mooie omgeving.

Het is een half uur vanaf de snelweg, best ver als je op doorreis bent maar het heerlijke eten, het vriendelijke personeel en de prima kamers maken dat goed! De moeite waard om iets verder te rijden!!

In een mooie omgeving. Schone kamers, vriendelijk personeel. Heerlijk gedineerd in het restaurant, ontbijt zeer uitgebreid, heerlijk!!

Bijzonder fijn onderkomen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

We hadden een heel mooie comfortkamer in een soort toren. Zeer ruim, schoon. Lekker rustig gelegen in een klein dorpje. Het avondeten was bijzonder goed: mals vlees, goede salade en patat. Goed betaalbaar, zoals we vaak gewend zijn Duitsland. Ruime parkeergelegenheid.

Voor gerhaling !vatbaar

Het personeel was zeer vriendelijk, vanaf de ontvangst via restaurant en de kamerservicekrachten aan toe. Kon niet beter! Hotelmedewerkers kunnen er niets aan doen dat enkele gasten in het restaurant/ontbijtzaal wel erg luidruchtig waren.

Het prachtige ontbijt.

Het prachtige ontbijt. Vriendelijke personeel. Als oplossing voor de Ruhetag van het restaurant werd er een uitstekend Tagesmenu voor gasten geserveerd. Lift

Het verblijf was in orde.

De kamer was niet met de lift bereikbaar. Gezin wij slecht ter been zijn was dit niet prettig. We hebben het geaccepteerd omdat we toch maar 1 nacht verbleven. Dit dient wel beter vermeld te worden op de website.

kamer was met open ramen zeer lawaaierig i.v.m. verkeerslawaai

Kamer, badkamer erg schoon en modern ingericht.

Matras was erg hard en het bed kraakte flink. Hierdoor niet heel goed geslapen! Vriendelijke/professionele uitstraling van het personeel verschilde behoorlijk per persoon! Daar valt nog zeker winst te behalen!

Kamer, badkamer erg schoon en modern ingericht. Zowel diner als ontbijt was prima.

Gezellig landhotel
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het verkeerslawaai aan de voorkant. En wij hadden een kamer met een bovenraam zonder gordijnen. Heel vervelend. Volgende keer aan de achterkant.

De keuken, het mooie terras, de omgeving en de goede matrassen.

Een prima hotel
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Ik vond de fohn in de badkamer uitgesproken slecht. Weinig capaciteit en hij rook een beetje...

Met name het ontbijt was perfect! En het bed sliep heerlijk

Voldoende voor 1 of 2 nachten
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De grote van de kamer, en dat er geen shampoo en badzeep werd verstrekt. Daarnaast geen fatsoenlijke kussens. Bed was middelmatig van comfort. Ontbijt goed.

Dat er een balkon tot beschikking was.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Fijn hotel in een mooie omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De linkerbedbodem in kamer 11 kraakte enorm. De afstand van de A3 naar deze accommodatie was toch wel wat ver. De lift gaat 's nachts niet.

Heerlijk gegeten,ondanks dat het druk was,vlotte vriendelijke bediening. De prijs was laag. De slaapkamer met balkon was erg schoon, de matrassen prima. De douche had een fijne harde straal(verstelbaar).

Heerlijk ontspannen en schoon hotel.

Afstand tot snelweg Frankfurt was groter dan verwacht.

Keurig hotel, vriendelijk personeel, leuk om te merken dat het zuid-duitse accent daar al begint. Avond van te voren al afrekenen omdat receptie pas om 9.00 bezet is, beetje apart maar boodschap wordt zo keurig gebracht dat je er alleen begrip voor op kunt brengen.

Geweldig hotel, gaan we zeker nog naar terug!

Klein minpuntje, niet het matras maar de lattenbodem kraakt.

Het hotel verdient er een vierde ster bij. Kamers en hygiëne uitstekend. Het restaurant krijgt een vette 10. Geweldig.

Het ontbijt was heel goed en met veel variatie .

Het restaurant is gesloten op dinsdag . Alleen de hotelgasten kunnen eten , en 1 menu , hetgeen het hotel zelf geeft . Bij ons nudels , met wat saus en enkele stukjes vlees .

Het ontbijt was heel goed en met veel variatie . De kamers waren ook goed .

Mooi rustig verblijf in de natuur.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De kamer was ruim , netjes, en goede bedden. Het ontbijt was prima,en smiddags en avond een ruime keuze aan warme gerechten en erg lekker , voor een redelijke prijs.

Aangename kamer en fijn avondmaal, vriendelijke medewerkers.

Er was een gedeelte van de parking overdekt maar deze plaatsen waren ingenomen door auto;s van personeel, onze motoren moesten heel de nacht in de regen staan. Andere motorvriendelijke hotels reserveren deze plaatsen voor tweewielers en ook oldtimers. Ontbijt was wat chaotisch en de witte broodjes niet lekker de rest van buffet prima.

het was een mooie kamer , goede bedden en kussens, grote tv, fijn terras-moderne badkamer met een zalig bad.Het restaurant was gezellig met een grote menukaart. Het eten was tiptop en vriendelijk personeel.

Mooie ruime kamer, goed ontbijt.

Eigenlijk niets.

Mooie ruime kamer, goed ontbijt. We hebben 's avonds in het restauranter a la carte gegeten, dat was erg smakelijk en zeer betaalbaar.

Erg warme kamer. Raam kon pas laat open ivm lawaaierige gasten op het terras. (terras normaal open tot 22.30, toen het om 23.00 nog niet stil was, ws één telefoontje naar de receptie voldoende. Binnen 5 minuten was het stil. Complimenten)

Vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt en restaurant.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Prima hotel voor op doorreis. Ca. 15 km verwijderd van de autobaan Keulen naar Frankfurt.

Wij kregen een verrassend ruime kamer met een ca. 8 meter hoog plafond, de zgn. Turmzimmer. Goed restaurant met zeer acceptabele prijzen. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet.

Mooi gelegen hotel met een terras om heerlijk te genieten...

Mooi gelegen hotel met een terras om heerlijk te genieten van een wijdse blik. Dit alles natuurlijk onder het genot van een lekker biertje of glas wijn.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

ontspannen en ontdekkend

prima kamer met balkon met uitzicht, nette badkamer, lift, goed ontbijt en ook prima diner voor een leuk prijsje. Dicht bij mooie steden zoals Limburg an der Lahn.

Heerlijj hotel!

We zijn hier maar een nachtje geweest op doorreis maar het was super. Heerlijk gegeten, mooie kamer en badkamer en een uitgebreid ontbijtbuffet. De overnachting was slechts 60 euro per kamer met ontbijt, we gaan hier nog wel eens terug denk ik.

Wake-up call door bouwvakkers
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Om iets voor 8 uur werden wij gewekt door bouwvakkers op een steiger. Druk zagen, boren en schilderen. Dit was op zaterdag en hadden wij verwacht dat men hier wel rekening mee zou houden. Geen aankondiging van gehad dat het de volgende morgen een creatieve 'wake-up call' zou worden. Wij hadden nog een uurtje door willen slapen... Vanwege de bouwvakkers konden wij het rolluik niet openen, want men keek recht bij ons binnen. Toen ik bij het uitchecken hier melding van deed had ik niet echt het idee dat men dat nou heel vervelend voor ons vond. Wel wat gehorig. We hadden een kamer naast de lift/trappenhuis. (De lift is overigens uitgeschakeld tussen 24 uur en 6.30 uur.)

Het ontbijt was prima. Heerlijk!

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

PRACHTIG HOTEL EN PRIMA KEUKEN......komen we weer......

was wat afgelegen....maar wel lekker rustig om te slapen.....iets verderop was een leuk dorpje....

Heerlijk avond eten voor redelijke prijs..... Prima keuken....een aanrader......Het geheel ziet er fris ,schoon en modern uit

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Geweldig en gezellig
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Ligt iets afgelegen maar verder niks op aan te merken

Een erg gezellig hotel met mooie kamers en goede bedden ontbijt is heerlijk en genoeg keus en je kunt er erg lekker eten in het restaurant dit hotel is zeker een aanrader

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Wij kwamen dinsdag rond 20.

Wij kwamen dinsdag rond 20.00 aan. In de bevestiging stond dat hun restaurant gesloten was, maar we konden toch nog gebruik maken van een menu. Erg fijn na een lange reis!

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Geen wellnes hotel.

Het is geen wellnes hotel!!! Er was 1 infrarood sauna voor 3 personen voor het hele hotel €4.50 per persoon en deze rook heel erg vreemd. Er was 1 masseur in het hele hotel verschillende prijzen. Er waren maar 2 ligbaden in het wellnes gedeelte voor het hele hotel,dat waren ook nog 1-persoon ligbaden zonder bubbelbad of iets dergelijks en koste minimaal €13 euro Ook waren de bedden vrij hard. Er was alleen Duitstalige tv verder geen zenders. Het bestek was niet schoon

Heel uitgebreid lekker ontbijt. Helaas opgezette vogels binnen. Mijn persoonlijke tintje in het revieuw want ik heb een angststoornis daarvoor. We hadden een 3 kamer appartement, heel ruim. Twee maal daags kwamen ze de kamer onderhouden. Mijn gouden horloge was ineens weg uit het woongedeelte toen we even naar de infrarood gingen. Maar de receptie dame belt me als ze het horloge vinden en stuurt het dan op of belt dat we het op kunnen halen.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Een prima hotel!

De inrichting van het hotel is ouderwets maar gezien de goede prijs/kwaliteit verhouding neem je dat er graag bij.

De mensen zijn zeer vriendelijk, de kamers kraaknet, er zijn onverwachte extra's en het eten is lekker.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Prachtig traditioneel Duits hotel

De kamers boven de ingang/ parkeerplaats zijn gehorig voor de geluiden vanuit het restaurant

Diner was goed, ontbijt goed verzorgd en kamers/badkamer netjes schoon en heel modern

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Prina hotel, trage weg er naar toe vanaf de snelweg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Kamer was vrij klein en bureau helemaal. Ik kreeg niet de kamer met balkon maar dat vond ik minder belangrijk.

Ondanks dat het hotel ver van de snelweg ligt was het volgeboekt met vnl. zakenreizigers. Het was de vrije dag van de eigenaar, daarom alleen het menu van de dag beschikbaar. Ondanks late aankomst kon ik eten. Velden om met de hond te lopen direct achter de tuin. Rustige ligging, prima bed.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

een tegevaller.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Tijdens ons verblijf werd de bar en het restaurant verbouwd dus gesloten. Was dit op de website vermeld hadden wij niet besproken. Om 8 uur wakker worden van een schuurmachine is ook niet prettig. In 1 woord. Een tegenvaller. Kwalijke zaak dat de verbouwing niet vermeld was. Nooit meer.

De locatie. Het hotel is prachtig gelegen.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Het ontbijt was heel erg goed.

Het ontbijt was heel erg goed.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Hier zullen we graag teug komen.

Ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd. De sfeer was prettig en ontspannen.

Rustige omgeving en zeer goed georganiseerd bedrijf.

Rustige omgeving en zeer goed georganiseerd bedrijf. Top ontbijt.

Zeer aan te bevelen

Gemoedelijke, gezellige accommodatie en een prima keuken

Fijn verblijf, schoon en comfortabel

In Berghausen is niets, geen winkels, restaurants of terrasjes. Prima als doorreis-hotel.

Ontbijt was goed, voor ieder wat wils.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Verzorgd en netheid hotel,klantvriendelijk

Service

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Goed maar veellawaai

Veel lawaai,i.v.m een bruiloffeest

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Prima hotel voor een super prijs.

Niks.

Prima kamer. Heerlijke douche!

Vriendelijkheid personeel en kwaliteit restaurant

De douche is een beetje klein als je thuis een inloop douche gewend bent.

Vriendelijkheid personeel en kwaliteit restaurant

geweldig!

zeer mooie ruime kamer en schoon.

super
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

alles super kamers eten personeel super tuin terras heerlijk uitzicht

Mooie kamer

Dat er buiten geen terras was.

Mooie kamer

Landelijk.

Helemaal niets te drinken op dinsdagavond. Bar, terras, alles gesloten. Ik vond de kussens en lakens erg warm. Waarschijnlijk synthetisch.

zeer goed

goed verzorgde accomedatie

Het ontbijt was heerlijk en een heel ruime kamer

De warmte op de kamer er was geen airco

Het ontbijt was heerlijk en een heel ruime kamer

Prima doorreishotel, supervriendelijk personeel en lekker eten in het restaurant van het hotel.

Nogal warme kamers.

Goede prijs/kwaliteit verhouding; Lekker en betaalbaar eten in het restaurant van het hotel.

Het was een heerlijke overnachting en we zijn uitgerust weer op pad gegaan.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Alles was prima in orde en het balkon was heel fijn.

Het geheel was heel goed.

Het geheel was heel goed.

zeer aangenaam verblijf

badkamer

Dit hotel is een aanrader

Geen opmerkingen

Heerlijke locatie en prima eten

• Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De gastvrijheid en de prachtige omgeving en een voortreffelijke keuken

Prima voor overnachting op doorreis.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De hoofdkussen en vloeren zuigen en schoonmaken vloeren rondom de eetruimte tijdens het ontbijt.

Schoon, ruime kamer en goed eten.

Schone kamers, fijne badkamer

Schone kamers, fijne badkamer

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Tussenstop gedaan, heel goed ontbijt, prima kamer en vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Super lekker en uitgebreid ontbijt, prima locatie voor een tussenstop

Top accommodatie

Enigszins afgelegen van de snelweg.

Top accommodatie

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Ontbijt was heerlijk.

In de badkamer hing een behoorlijk onaangename geur

Ontbijt was heerlijk. De kamer comfortabel.

Heel aangenaam.

Heel vriendelijk en zeer mooie en propere kamer.

Prima hotel met vriendelijk personeel en heerlijk eten. Ook voor meer dagen geschikt.

Kunststof overtrek van dekbed.

Lekker eten zowel s'avonds in het restaurant als tijdens het ontbijt.

Hotel om terug te komen!

Mooie schone kamer, ruime badkamer. Goed ontbijt. Mooie rustige omgeving om bv te wandelen.

Grote kamer met mooi uitzicht over de heuvels.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Grote kamer met mooi uitzicht over de heuvels. Uitstekende keuken!

De ligging v h hotel en de massage die door externe masseuse...

De ligging v h hotel en de massage die door externe masseuse gegeven werd.

lekker ontspannend
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Prima kamer, zeer goede keuken, goed ontbijt. Niet duur voor wat geboden wordt!

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Rustige ligging, complete faciliteiten

Rustige ligging, complete faciliteiten

Prettige overnachting

Afstand tot snelweg

Prima kamer. Ontbijt ook prima

super ontbijt super hotel

enige punt bedden kraken erg

super ontbijt super hotel

We voelden ons hier de volle vijf dagen thuis
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Echt heel goed voor een bescheiden prijs

Kom voor mijn werk en rust

De comfort en service hotel restaurant

Prima gastvrij hotel met prima voorzieningen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Wij arriveerden door wegwerkzaamheden pas tegen 22 uur. De keuken was al gesloten, maar de kok schotelde ons alsnog een heerlijke maaltijd voor.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

GOED

Waarom is de lift 's-nachts uitgeschakeld

Mooie Welnessbeleving

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Personeel goed gezellig .

Personeel goed gezellig .

Het ontbijt was perfect en lekker.

Het ontbijt was perfect en lekker.

Voor herhaling vatbaar.

het ontbijt was perfect en zeer uitgebrijd,bijzoder vriendelijke bediening,zeer gedienstig.