Beoordelingen over Hotel & Restaurant Zum Ochsen Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Dorfstraße 18, 63768 Hösbach, Duitsland

#5 van de 7 hotels in Hösbach

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Perfecte oplossing voor last-minute boeking en late check in

Booking.com zou duidelijkere info kunnen geven over het (laat) inchecken op zondag.

19:00 geboekt op een zondag en toen we 22:00 aankwamen even gebeld en de sleutel hing klaar in het kluisje buiten (pincode-instructies aan de telefoon). Volgens mij waren ze dicht op zondag, maar ondanks late boeking, dus heel goed geregeld. De volgende ochtend had de eigenaar ontbijt voor ons klaar staan. Superfijn op doorreis naar huis, de kamer was basic, schoon en comfortabel.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Goed tussenstop hotel.

Je kunt pas na 17 uur inchecken. De toegang naar de kamers is wat merkwaardig, want achter de balie van de receptie. De ligging van het hotel is tamelijk buiten de snelweg.

De comfortkamer is prima. Het avondeten is goed en redelijk van prijs. Bediening zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Goed hotel voor overnachting op heen- of terugreis vakantie

Vriendelijk personeel. Het restaurant wat bij het hotel hoort is heel goed. Erg fijn om zo heerlijk te kunnen eten na een vermoeiende rit. Hotel is een prima stop onderweg.

Goed overnachting adres.

Eigenlijk niets.

Personeel was zeer vriendelijk. Avondeten en ontbijt was goed en betaalbaar. Gezellige dorps sfeer. Goed adres om te overnachten op doorreis.

Prima hotel dichtbij de A3 met lekker restaurant en keurige kamer

slaapkamer is de volgende keer aan de beurt om te vernieuwen, wel netjes & schoon maar een wat ouder design

Superschoon, alles tip top verzorgd, leuke mensen, mooie omgeving, prima keuken en ook nog een eigen Schnapps-fabriekje, keurige badkamer,

Was prima hotel , frisse kamer.

De muggen 🧐 s nachts!

Was prima hotel , frisse kamer. wij waren op doorreis. Prijs/kwaliteit realistisch. Restaurant was ook prima , diner en ontbijt goed verzorgd. Goed om te weten er is geen lift aanwezig.

Ligging van de locatie voor doorreis Nederland- Kroatië is...

Wij hadden speciaal een hotel gezocht met restaurant zodat we na de lange autorit relaxed bij het hotel konden eten en wat drinken. Echter dat wij aankwamen was het restaurant wegens urlaup gesloten. Iets eten hebben we later, na zoeken met de auto ☹️, wel gevonden maar s’avonds even gezellig wat drinken kon niet. Ook een potje kaarten moesten we op de vloer van de hotel kamer doen. Dat was wel een tegenvaller. Erg jammer dat wij hier niet over ingelicht waren, zodat we wat anders hadden kunnen zoeken.

Ligging van de locatie voor doorreis Nederland- Kroatië is top. De man die ons ingecheckt heeft en het ontbijt verzorgde was super vriendelijk.

In een andere periode zou het een super tussenstop zijn geweest, nu niet, met dank aan Booking.com

Eigenlijk was het een grote mislukking. Helaas is het de schuld van Booking.com want het hotel was gesloten tijdens ons verblijf. Ze hadden vakantie maar dit stond nergens op de site en ook nooit iets van hen gehoord. Ook waren ze op zondag zo wie zo gesloten, maar dit staat pas ergens heel ver weg verstopt op de pagina van dit hotel. Met andere woorden, we waren de enigste gast, we stonden voor een gesloten deur en na wat telefoontjes lag er een sleutel klaar ergens verstopt achter een beeldje. We waren dus de enig personen in het hele hotel en restaurant. Dit gaf een spookachtig gevoel. Pas na een uur of vier kwam de eigenaar aanzetten. Omdat we dus de enige gasten waren, was het ontbijt ook echt minimaal. Paar broodjes, drie eitjes en wat beleg. Voor ons dus een dikke onvoldoende, maar dit is wat ons betreft volledig te wijten aan Booking.com en niet aan het hotel. Zouden we een ander periode zijn geweest en niet op een zondag, dan zou het een dikke voldoende zijn geweest want het zag binnen echt top uit.

Mooie en hele ruime familiekamer, veel vrije parkeerplaatsen. Op zich logisch, we waren de enige personen daar.

Gebruikt als overnachtings Hotel voor de heen en terug reis...

geen airco op de kamer,

Gebruikt als overnachtings Hotel voor de heen en terug reis zomervakantie. Heerlijk ontbijt, alles aanwezig voor een goed ontbijt. Restaurant voor het diner is prima in orde, goede kaart met lekkere gerechten voor niet te veel geld.

Heel fijn voor tussenstop op langere reis.

Radio gevoelig voor signalen van mobiele telefoons. Geen wi-fi op de kamer.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima ontbijtbuffet. Gezellige sfeer in het bedrijf.

Gewoon heel goed

eigenlijk geen minpunten. maar voordat we konden slapen moesten we eerst op "muggenjacht", wel een stuk of tien. aanbrengen hor zou dit probleem kunnen oplossen

gastvrijheid met heel vriendelijk en vrolijk personeel, mooie rustige kamer met goed bed en prima badkamer met douche. kamer op 2e verdieping leek gerenoveerd. heel geschikt voor overnachting op doorreis 5 km van de A3

goed gelegen hotel, mooie en ruime kamers! lekker ontbijt

niets.

geweldige locatie , net van de autostrade af, rustig gelegen in pitoresk dorpje. ondanks laat uur van inchecken , geen probleem voor de eigenaars. binnen de 5 minuutjes konden we in onze kamer . grote ruime kamer met mega comfortabele bedden. lekker ontbijt met vers fruit en yoghurt. mmm

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Zeer goed voor enkele nachten.

Toch iets teveel omgevingsgeluid welke goed te horen is in de kamer. Tijdens ons verblijf was het wel heel warm in de kamer.

Ontbijt voldoende; diner was heel goed. Typisch Duitse keuken en vriendelijkheid van eigenaars en personeel.

Ik denk dat voorgaande genoeg gezegd hebben, 3 nachten en twee dagen met uitstapjes waren te veel

Minimale ruimte van de kamer voor twee persoon, de weinig hartelijke ontvangst, dat later wel was verbeterd en (i.v.m. wegwerkzaamheden) overal afgesloten straten en wegen waardoor het bereikbaarheid en uitstapjes zeer moeizaam waren. Het plaatsje zelfs is klein zonder karakter of sfeer,wel zullenen het niet meer terugzien zonder hoge nood.

Mag niet doorgaan als een familiekamer er is geen 2 persoonsbed. Ongezellig, basic maar wel netjes

Er waren 5 eenpersoonsbedden, voor een familiekamer niet echt leuk. Kamer was heel erg basic en niet gezellig. Balkon waren geen stoelen.

De ligging is heel gunstig, vlakbij de snelweg. Goede matrassen. Accomodatie was schoon.

Tegenvallend, hadden meer verwacht nav recensies op Booking.com

Verouderde (muffe) kamers in Gasthof, zeer gehorig. Niet schoon (vieze toiletborstel!). Geen shampoo. Eenvoudig ontbijt. Uitzicht op rommelige binnenplaats. Rooklucht op de gang. Hygiene slecht. Serveerster kort aangebonden en had een zeer grote, open schaafwond op haar been. Kan gebeuren, maar als je met eten in aanraking komt, verbind deze wond dan als je bij de gasten bent.

Vriendelijkheid gastheer

Een prima hotel voor een overnachting onderweg.

Het was een gewoon eenvoudig ontbijtbuffet en de kamer was goed voor 1 nacht, maar wel schoon. Je kan hier ook goed en niet duur genieten van een heerlijke maaltijd.

Ontvangst was niet gastvrij door vrouw des huizes.

Ontvangst was niet gastvrij door vrouw des huizes. We waren later door file en kwamen om 22.00 uur aan. Onverschillige ontvangst en niet vriendelijk. Volgende dag werden we er nog op gewezen dat we hadden moeten laten weten dat we later waren terwijl op de site van booking.com stond dat we tot 00.00 uur konden inchecken. Dhr. gaf aan dat dit niet voor zondag geldt, dat stond nergens en ze hebben daar ook zondag in het hotel aldus de gastheer..lekkere hospitality....☹️

Prima tussenstop!

Vriendelijk typisch Duits familiehotel (en trefpunt voor bewoners) in dito dorpje niet ver van de snelweg. Incheck en verdere contacten met de uitbaters vriendelijk en familiair. Terras en restaurant aanwezig. Prima maaltijd voor schappelijke prijs. Familiekamers beschikbaar, fijn geprijsd inclusief goed gevarieerd ontbijt. Roken op balkons en terras zeer wel mogelijk. Voldoende parkeerplaatsen (2e parkeerterrein iets verderop). Wifi goed.

Prima hotel met mooie kamers

Het ontbijt was in eerste instantie nogal simpel en sober, maar na onze opmerkingen werd er aan gewerkt onze wensen te vervullen. We kregen elke morgen een mandje met gesorteerde bruine broodjes en ook roerei.

De kamer met balkon, waardoor we mooi uitzicht hadden over de bergachtige omgeving.

Een geschikt rustpunt voor doorreis

De eigenaar was niet op de hoogte hoe hij het geld van booking.com kreeg. Daarom verwachtte hij uiteindelijk het geld op de ochtend van vertrek, terwijl we al betaald hadden. Dit probleem werd telefonisch prima opgelost door de medewerker en konden wij onze reis vervolgen Ook viel het ons tegen dat het restaurant op zondag gesloten was, dit wisten wij niet van tevoren

Prima ontbijt

Tussenstop naar Oostenrijk

Daar zou ik heel lang over moeten nadenken, dus ........👍

Het is leuk om bij aankomst te merken dat de wensjes van het vorige bezoek al ingevuld waren voor dit bezoek. 👍

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

goed voor een doorreis

ontbijt vraag b.v.€ 10,- en breidt het wat meer uit/koffie was heel sterk/top half 10 kan je ontbijten maar om 9.10 uur word er alles opgeruimd door een fanatiek baasje

ontbijt minimaal maar voor 5 euro per persoon voldoende

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Geweldige overnachtingslocatie onderweg naar de wintersport!

De bedden waren aan de harde kant (persoonlijk).

Uitstekend hotel voor een tussenstop. Prima klantvriendelijkheid en service hoog in vaandel. Vriendelijke uitbater die het je echt naar de zin wilt maken. Echte Duitse gezelligheid en goed eten. Aanrader!

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Top overnachtingshotel voor onderweg

Niets. Geen uitgebreid ontbijt, maar kost ook haast niets en was wel goed!

Heerlijke bedden, erg goed restaurant, waar ook veel locale gasten kwamen, was er erg gezellig. Zeer vriendelijke eigenaren. Niet ver van de snelweg, zeer rustige locatie, goede nachtrust.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Prima hotel met lekkere bedden voor op doorreis.

's Avonds wat lawaai van restaurant beneden wat vol was met gasten. Maar we waren moe dus verder geen last van gehad. Ontbijt maar 2 bruine broodjes voor 5 mensen, verder witte broodjes, wel warme gekookte eitjes. Geen yogurt bij muesli, wel melk en andere ontbijtgranen. Dit kwam omdat hotel erna 4 dagen dicht zou zijn, dus ze hadden geen nieuwe gekocht. Al met al toch lekker ontbeten.

Prima locatie op doorreis naar Oostenrijk. Lekkere bedden, goede schone badkamer. Prima geslapen. Prijs top.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Overnachting naar Oostenrijk

Het ontbijt, er was geen gewoon brood ,geen croissantjes, een soort jam. En dat voor die kamerprijs van 89,00 euro!!!

Fijne ruime kamers,laminaat vloeren. Erg prettig. Zeker als je allergisch bent.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Prima hotel om onderweg te overnachten

Geen lift-----> veel gesjouw met koffers

Goed ontbijt en fijn dat er bij aankomst gegeten kan worden. Gezellg cafe/bar

• Beoordeeld op: 28 september 2018

prima verblijf

ontbijt heel goed en restaurant had heerlijke keuken, aardig vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Prima overnachting
    • Standaard Eenpersoonskamer

Restaurant heeft geen vegetarische gerechten. Maar je kan een salade wel als maaltijd salade bestellen.

Ontbijt prima. Kamer heerlijk rustig

Heerlijk relaxte tussen stop

Zou niks kunnen bedenken

Na een lange reis was het gewoon heerlijk relaxed. Schoon, rustig, fijne kamer. En een perfect uitgebreid ontbijt.

17.00 uur pas open

17.00 uur pas open

Voor doorreis een goede accommodatie.

Bedden hadden beter gekund, te zacht. Is natuurlijk persoonlijk.

Goed ontbijt

alles prima

beetje muziek misten wij wel op het terras

ontbijt was super

Ontvangst was heel vriendelijk.

Met airco op de kamer zou het helemaal top geweest zijn.

Ontvangst was heel vriendelijk. Kamer was netjes. Ontbijt was goed verzorgd.

Leuk hotel, lekker eten!

Vriendelijke ontvangst en bediening, leuk terras en heerlijk gegeten, ontbijt was goed.

Prima plek voor de door reis

Erg warm op de kamer en hele slechte kussens

Het eten was erg lekker

Suite was ruim en schoon.
    • Suite

Suite was ruim en schoon. Prima restaurant voor ontbijt en diner.

Een heerlijk restaurant.

Een heerlijk restaurant.

Goede accommodatie

Erg gehorig. Personen in de kamer ernaast horen snurken.

Ontbijt was gevarieerd. Restaurant bij het hotel.

Late inchecktijd

Late inchecktijd

Wij komen er al 5 jaar , top!

Eten is prima en het ontbijt is uitgebreid.

Leuke atmosfeer

1 van de bediendes was chagrijnig, zeer kortaf.

Goed restaurant en goede bedden

prijs kwaliteit in orde

Er hing een oud geurtje in de kamer.

Het eten was van een prima gehalte. Kamer groot genoeg maar wel wat gedateerd.

Heerlijk ontbijt
    • Standaard Eenpersoonskamer

Om 6 uur in de ochtend de geur van gebakken eieren.

Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

De service buiten de normale verwachte werkzaamheden om is...

De service buiten de normale verwachte werkzaamheden om is perfect. We zijn zelfs weggebracht toen onze auto was weggesleept iv pech.

Het was een heerlijk ontbijt.

Ongezellige kamer, lagen aan de wegkant en boven restaurant: luidruchtig.

Het was een heerlijk ontbijt.

Schone kamer. Gastvrije eigenaar

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Heerlijk gedineerd.

Bed was wat doorgezakt

Heerlijk gedineerd. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Goed hotel

Alles ok

Prima verblijf voor als je op doorreis bent.

er was geen kinderbedje beschikbaar voor onze kleine.

Vriendelijkheid was goed, en het eten in het restaurant!

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Uitstrkend

Gezellig

graag vermelding dat dit hotel op zondag gesloten is;

graag vermelding dat dit hotel op zondag gesloten is; dus geen avondmaal meer te verkrijgen

Grote , verzorgde kamer .

Grote , verzorgde kamer . Gezellig restaurant alsook de bediening . Goed , verzorgd ontbijt .

Keurig! Gastvrij! Lekker eten! Gele ruime familie kamer!

prima overnachtingshotel met prima restaurant

prima overnachtingshotel met prima restaurant

Prima, goed te vinden vanaf A3.

WiFi .

Beneden was een bruiloftsfeest. Wij kregen een kamer op de bovenste verdieping! Weinig gehoord van het feest. Hier was overnagedacht!

De vriendelijkheid van het personeel

Geen idee

De vriendelijkheid van het personeel

Ivm de drukte in het restaurant langer moeten wachten

Schoon

Uitstekende rustplaats

Het uitzicht en de omgeving

De vriendelijkheid en de de hygiene

Zeer lekker gegeten 's avonds

Zeer lekker gegeten 's avonds

Netjes

Jammer vakantie niet vermeld bij het boeken

Netjes

Rustige accomodatie , prima voor doorreis.

De kwaliteit van de koffie.

Hartelijke ontvangst.

Overnachtingsadres

Aardige waard. Goede bedden. Heerlijk ontbijt

Zalig tot rust komen

Dat ik te snel naar huis moest:(

Fantastische kamer pas gerenoveerd. Mooi uitzicht vanop ruim eigen terras!

In een woord geweldig

Helemaal niets alles was perfect verzorgd

Avond eten was perfect

Prima hotel voor doorreis.

Nee

Kamer was schoon met goede bedden en een lekkere douche. WiFi was gratis. Ontbijt was goed. Keuze beperkt maar alles was vers.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Uitstekend Hotel

Nvt.

Zoals we inmiddels gewend zijn is het een prima tussenstop voor ons.goed eten rust en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Het was prima voor elkaar

Het was prima voor elkaar

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Uitstekende plek om te overnachten, heerlijk te eten en echt uit te rusten.

5 persoonskamer. Heerlijke bedden. Uitstekende keuken. Eenvoudig maar prima ontbijt. Goede ontvangst.

Overnacht op terugweg vanuit Italie.

Overnacht op terugweg vanuit Italie. Heerlijk hotel; erg gastvrij. Goed restaurant! En goed geslapen!

• Beoordeeld op: 25 april 2017

goed voor 1 of 2 nachten

ontbijt goed , geen diner op de zondag ,restaurant gesloten, kamer voor 1a2 nachten goed

Fijn verblijf.

Niet perse iets.

Het was er schoon en goed geregeld. We zijn een tussen overnachting geweest en dat was prima.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Vriendelijke en behulpzame uitbater.

Het ontbijt mocht wat uitgebreider zijn.

Vriendelijke en behulpzame uitbater.