Beoordelingen over Hotel Restaurant Lindenhof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Zum Spreit 9, 57334 Bad Laasphe, Duitsland

#9 van de 11 hotels in Bad Laasphe

Ontbijt was van alles wat en werd steeds gevraagd of alles...

opletten dat je je hoofd niet stoot, in de kamer, naar de badkamer en op de trappen en dan zijn we niet eens lang. Hotel hangt een rooklucht terwijl er niet gerookt wordt

Ontbijt was van alles wat en werd steeds gevraagd of alles nog naar wens was. Avond eten in restaurant was heerlijk. Personeel erg vriendelijk en nadat we thuis zagen dat de rekening toch anders was als op booking.com gereserveerd was en hierover mail stuurde werd direct excuses aangeboden en teveel gerekende teruggestort Ligt aan wandelroutes met mooi uitzicht heerlijk rustig en dichtbij skipiste Hesselbacher Gletsjer

Het eten was eenvoudig, maar lekker.

De entreeruimte mag opgeknapt worden.......erg klein en onoverzichtelijk.

Het eten was eenvoudig, maar lekker. Het ontbijt was goed! Wij hadden een kamer in het "nieuwe" gebouw.....prima!

No value for money, never again.

De kamer was buiten hoofdgebouw. Ontbijt matig en ruimte onhygienisch. Receptie personeel onvriendelijk en ongeschikt om met klachten om te gaan. Dinerkosten bovenmatig hoog. 2 sts theezakjes voor op de kamer € 5,70. Je kunt er niet betalen met creditcard. Slechte info van booking.com over deze locatie,

De kamer.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Kamer

Ontbijt en bij het afrekenen ging het fout ze hielden er geen rekening mee dat ik al bij booking. com had betaald ze hebben van jullie nog niks ontvangen vertelde ze ?

Kamer

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Prima hotel maar niet rook vrij zeer jammer🤧

Wat ons zeer zwaar tegen viel Is het roken. Het personeel rookt ook en daarom ruiken ze niet dat de hal op de eerste stinkt en ook bij de balie. Dit komt omdat ze zelf ook roken voor en achter. Ze roken zelf en laten de gasten roken in de hal zelf. Dat is voor de deur van het hotel en het restaurant. Dat houd in dat je daar altijd door heen moet. Ee wordt dus binnen gerookt in de voor hal. En dat trekt door naar de hal op de eerste en dus ook in je kamer. Ik heb dit geboekt omdat het een rook vrij hotel zou zijn. Daar zoeken wij op. Wij vonden het erg vies. En vinden dat het niet kan. Erg jammer want op het roken na is alles netjes. Maar met die stank zakt de gezelligheid. Dus de accommodatie is niet rook vrij erg jammer.

Ontbijt is prima verzorgt. Vriendelijk personeel. Schone kamers. Restaurant is prima. Eten is goed. Maar wel wat aan de prijs.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Net hotel.

Beetje afgelegen. Buiten hotel niet veel te beleven. Dillenburg is dichtbij. Maar daar was alles gesloten op zaterdagmiddag.

Net hotel. Schone kamer. Goed restaurant in hotel. Vriendelijk personeel. Ontbijt niet bijzonder, maar voldoende.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Kan beter!

1persoonskamer is zeer oud en aan renovering toe (donker, hele oude douche, tapijten). Sterke sigarettengeur doorheen heel het hotel en in de kamers. Hadden aanvraag gedaan om onze kamer vroeger te hebben omdat we met een baby van 2 maanden waren. Eerst zegt men ons dat er een vrij is om daarna door iemand anders op een onvriendelijke manier weer weggestuurd te worden.

Lekker ontbijt. Veel mooie kamers. Lekker eten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Slecht

Erg vriendelijk personeel not! De kamer klopte niet konden geen kinderbed krijgen. Ook na contact met booking geen kinderbed gekregen ook geen andere kamer gekregen want wij hadden een kamer met bad geboekt en deze was niet aanwezig ontbijt moesten wij gewoon bij elkaar scharrelen en de 2e dag was er helemaal niks hebben we allebei 1,5 broodje kaas nog kunnen krijgen omdat alles op was nou 1x en nooit weer!

tegenvallend

Geur in het hotel zeer onaangenaam Slecht eten

Het enige wat goed was, was de WIFI

Prima tussenstopadrrs

Weinig verlichting in kamer Onpersoonlijke beleving van eigenaar

Leuke kamer met fantasie ingericht en mooie ruime douche en goede badkamer

Overal sigarettenrook-lucht!

Overal sigarettenrook-lucht! Zelfs s nachts op onze kamer!

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Top verblijf!

Zeer vriendelijk personeel we voelden ons echt welkom! Mooie kamers en schoon. Het eten was ook erg lekker! Wij gaan zeker nog eens terug!

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

goede resto

verwarming was stuk

goede resto goed ontbijt

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Eten was erg goed

Kreeg totaal andere kamer dan dat ik geboekt had Ook veel lawaai van draaiende pomp

Eten was erg goed