Beoordelingen over Hotel & Restaurant Müller

Ziegeleistraße 1, 39307 Genthin, Duitsland

#4 van de 4 hotels in Genthin

super uitgebreid ontbijtbuffet, mooie nette ruime kamers,...

jammer dat het restaurant / bar op de laatste avond (zaterdag) gesloten was.

super uitgebreid ontbijtbuffet, mooie nette ruime kamers, vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Prima plek om onderweg te overnachten

Het is niet een sfeer hotel, maar daar kwamen we niet voor.

de locatie omdat het vlak langs onze route lag. Goed en uitgebreid ontbijt. Prima bedden en rustige ruime kamer.

Onbijt uitstekend

Onbijt uitstekend

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

de vriendelijkheid van het personeel, de kamers waren ruim...

niet echt negatief, maar we vonden het wel raar dat de schoonmaak van de kamer niet elke dag automatisch gebeurde, je moest het aanvragen en extra betalen. na ons verblijf van 3 nachten was de schoonmaak wel inbegrepen in de prijs van de kamer. ook minder vonden we het feit dat de receptie niet open was op zondag, blijkbaar hadden ze via booking.com aan ons een bericht gestuurd, maar dat is te laat toegekomen. het is wel allemaal goed gekomen, de sleutels lagen te wachten. Ze hebben dat goed opgevangen.

de vriendelijkheid van het personeel, de kamers waren ruim en proper, goed ontbijt, gezellige Gaststube en lekkere Duitse keuken. Wij hadden een speciale missie en de mensen ter plaatse hebben ons heel goed geholpen daarbij. iedereen was heel behulpzaam. wij zijn hun daarvoor ook heel dankbaar

• Beoordeeld op: 1 september 2015

HOTEL WAS EIGENLIJK GESLOTEN MAAR NA EEN TEL.

HOTEL WAS EIGENLIJK GESLOTEN MAAR NA EEN TEL. KON ONZE CHAUFFEUR TOCH NOG LAAT OVERNACHTEN PERFECT

• Beoordeeld op: 20 juni 2015

Goede vriendelijke service