Beoordelingen over AKZENT Hotel Restaurant Roter Ochse Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Hochstr. 27, 56321 Rhens, Duitsland

#1 van de 1 hotels in Rhens

fijn hotel

De gereserveerde kamer voor vier personen was groot en gezellig, die voor twee personen had wel wat groter gekund. En een lift zou ook geen overbodige luxe zijn. Maar verder niets dan lof.

buitengewoon vriendelijk personeel, vooral in het restaurant, uitstekend ontbijt, goede ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Leuk hotel, midden in het plaatsje - prettige ontvangst,...
    • Eenpersoonskamer - Hoofdgebouw

Ventilator in badkamer blijft erg lang doorlopen..

Leuk hotel, midden in het plaatsje - prettige ontvangst, goede kamer, niet overmatig groot, maar schoon. Moderne douche. Bediening behulpzaam. Ontbijt redelijk standaard, maar netjes verzorgd.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

• Familiekamer - Hoofdgebouw

Er is geen lift in het gebouw, maar dat wisten we gelukkig van tevoren al.

Kamer met een comfortabel tweepersoonsbed en een stapelbed, midden in het pittoreske historische centrum van Rhens. Gratis parkeergelegenheid. Prima en betaalbaar restaurant, met o.a. kindermenu.

Leuk gemoedelijk familiehotel in leuk plaatsje buiten Koblenz.
    • Kamer met Queensize Bed - Hoofdgebouw

Het hotel is enigszins gehorig maar 's nachts als iedereen slaapt heb je er geen last van. De hoofdkussens in het bed vielen wat tegen.

Het hotel is in Rhens makkelijk te vinden, je kunt je auto makkelijk om de hoek (gratis) parkeren, het hotel heeft eigen parkeerplekken maar de publieke parkeerplaatsen hebben genoeg vrije plekken (wel je parkeerschijf gebruiken). De ontvangst is zeer vriendelijk. Via het hotel krijg je gratis OV kaarten om naar Koblenz te gaan (bushalte vlak bij het hotel, daarna ongeveer 10 mn. per bus naar het centrum), zo hoef je niet met je auto. Zeer praktisch. De kamer en badkamer zijn schoon, wij zaten aan de achterkant en hadden geen last van de verkeersgeluiden (overdag) maar 's nachts is het heel rustig. Het ontbijt is uitgebreid en lekker vers, er ontbrak niets. Wij waren er maar een nacht op doorreis maar langer bij dit hotel was geen straf geweest. Jammer dat wij het restaurant niet hebben geprobeerd, misschien de volgende keer!

Service is goed
    • Tweepersoonskamer - Pension

De kamer die geboekt was niet in orde daar in tegen hebben we wel een mooie andere kamer voor in de plaats gekregen de service was daar in tegen goed!

Het personeel was erg vriendelijk en hebben ons goed geholpen! Het ontbijt was ook erg lekker en we hebben en uiteindelijke fijne nacht gehad.

Moderne kamers in historisch dorpje
    • Familiekamer - Hoofdgebouw

Er is een (gratis) parking van het hotel, maar die 4 plaatsen zijn snel vol. Dus gewoon iets verderop parkeren en parkeerkaart (her-) leggen. We waren wat laat met het ontbijt op zondag (10u00), waardoor de keuze beperkt was. Ook is het vervelend als het personeel alles al een het opruimen is terwijl je tot 11u kunt ontbijten.

Je zou een oud hotel verwachten in een historisch dorpje, maar de kamers zijn modern en netjes. We hadden een familiekamer met een tweepersoonsbed en een stapelbed. De kast staat juist zo dat je nog TV kunt kijken terwijl de kinderen slapen. De badkamer was wat krap voor 4 personen, maar voldoende. Inloopdouche met voldoende warm water, losse douchekop en regendouche. Goeie verduisterende gordijnen. Zeer vriendelijk personeel. We hebben ook 's avonds in het restaurant gegeten, met leuke kindermenu's, maar verder niet echt bijzonder. Rustig dorpje, ideaal om de kastelen in de buurt te bezoeken. Ontbijt was voldoende, maar liep ook niet over. Je kunt leuk ontbijten op het binnenterras.

Fijne matrassen, mooie nette kamers.

Het eten was nogal doorgekookt, niet echt verfijnd. Je moet behoorlijk wat trappen op, lastig in ons geval aangezien mijn man zijn hand in het gips had.

Fijne matrassen, mooie nette kamers.

nette kamer
    • Tweepersoonskamer - Hoofdgebouw

restaurant was dicht. we verbleven maar 1 nacht en hadden een hotel met restaurant uitgezocht. In het dorp was verder ook geen ander restaurant behalve een ongezellige pizzeria en een kebab tent. Daar was ik graag vooraf over geïnformeerd. communicatie met de accommodatie laat te wensen over. We hadden om een kamer op begane grond gevraagd en geïnformeerd naar de badkamer en of deze drempelloos zou zijn in verband met ouders die mee waren en slecht ter been. badkamer zelf was inderdaad met een inloopdouche maar de opstap naar de badkamer toe was behoorlijk hoog en dat had ik van tevoren graag geweten. Verder hadden we aangegeven dat we gebruik wilden maken van de parkeerplaats bij het hotel Deze was echter vol. Een paar honderd meter verder konden we op straat gratis parkeren dus op zich geen probleem maar wek dan niet de verwachting dat er bij het hotel geparkeerd kan worden.

nette kamer

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Ontbijt en kamer
    • Kamer met Queensize Bed - Hoofdgebouw

Er was echt helemaal niets te doen toen wij er waren dus op de bus naar Koblenz halverwege uitgestapt bij de brouwerij de Koblenzer wat super was. Ik neem aan in de zomer drukker

Ontbijt en kamer

Top verblijf met ontbijt en avondmaaltijd als tussenstop
    • Familiekamer - Hoofdgebouw

Bovenste stapelbed kraakt beetje, afzuiging in badkamer volstaat niet helemaal.

Heerlijke bedden, lekker ontbijt en goed wildrestaurant. Ook heerlijke regendouche. Voor ons een tussenstop maar de plek is de moeite waard om langer te verblijven. Kuieren langs de Rijn, kastelen bezoeken,.. het kan allemaal.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

fijn overnachtingshotel
    • Kamer met Queensize Bed - Hoofdgebouw

*De badkamer is erg luxe, maar een afzuiger voor de damp van de douche zou geen overbodige luxe zijn; alles is beslagen zelfs de vloer, kachel en föhn. *op woensdag is het restaurant gesloten :-(

het ontbijt was erg uitgebreid! mooie kamer met een goed bed. kosten hond €3,- per nacht

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Fijn verblijf!
    • Familiekamer - Hoofdgebouw

Heerlijk ontbijt, goede bedden, schoon en ruime kamer met onze 2 kinderen onder de 5 jaar. Jet was een tussenstop tijdens onze vakantie en beviel goed! Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Prima hotel in een rustig dorp.
    • Kamer met Queensize Bed - Hoofdgebouw

Als je, zeker met koffers, onderweg bent naar je kamer op de tweede verdieping verlang je naar een lift.

Zeer vriendelijke hulpvaardige medewerkers, goed ontbijt, goed bed in kamer met voldoende ruimte, prachtige nieuwe comfortabele natte cel, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding in restaurant.

Familiekamer met stapelbed.
    • Familiekamer - Hoofdgebouw

Savonds hoorde we nog wat borden in de keuken. Denk van de afwas maar dit was snel voorbij. En de we konden niet met het raam open slapen door het lawaai van auto’s in de straat.

Familiekamer met stapelbed. Mooie badkamer. Prachtig stadje. Restaurant erbij was goed. Klantvriendelijk en aan de kinderen werd ook gedacht

Was goed
    • Kamer met Queensize Bed - Pension

Het parkeren voor de auto was lastig en dar er geen lift was

Ja het ontbyt was heel goed wy moesten naar een ander gebouw waar onze kamer was vond ik wat minder had liever in het hotel zelf gewild

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Prima hotel, dicht bij treinstation met verbinding naar Koblenz.
    • Kamer met Queensize Bed - Hoofdgebouw

Vriendelijk hotel met een ruime moderne kamer en dito badkamer. Heerlijk ontbijt. Het restaurant serveert lokale gerechten tegen een goede prijs. Het plaatsje Rhens is een prima uitvalsbasis voor wandelen en fietsen in de regio.

gezellig
    • Kamer met Queensize Bed - Hoofdgebouw

een dichte deur naar wc, is nu glazendeur. je ziet je partner zitten poepen. kan echt niet. voor de rest top.

ontbijt en eten restaurant heerlijk, goede uitvalbasis naar diversen kastelen. rustig dorp. altijd gezellig dorpsfeest tweede weekend van september. vlak bij bierbrouwerij lekker biertje en mooi uitzicht over de rijn.

Prima voor een nacht
    • Kamer met Queensize Bed - Hoofdgebouw

Kleine kamer, amper plek voor koffer, geen lift, geen parkeerplaats, restaurant was gesloten... is ook geen restaurant in het dorp

Super badkamer en heerlijk ontbijt mooie ontbijtruimte en erg schoon allemaal dus dat is best belangrijk Maar verder.....

Voor een overnachting goed vertoeven!
    • Familiekamer - Hoofdgebouw

Prive parkeerkeergelegenheid bleek te weinig plaatsen te hebben, waardoor we onze auto op een openbare parkeerplaats moesten parkeren. Echter deze bleek ook vol, dus moesten we een plaatsje ergens op de openbare weg zoeken. Onze hotel kamer bevond zich aan de voorzijde, wat toch nog wel gehorig was, gezien het verkeer wat er langs rijdt. De aanwezige lift was voor personeel, dus de bagage moest de trap opgetild worden.

Prima hotel kamer! Mooie, nette ingerichte kamer met stapelbed. Kamer was schoon en ook de badkamer was keurig in orde. Ontbijt was prima geregeld en voldoende keuze.

Lekker eten met goede verhouding voor prijs/kwaliteit.

Lekker eten met goede verhouding voor prijs/kwaliteit. Gezellige binnenkoer met restaurant. Er was een garage ter beschikking voor onze moto's te stallen.

twee weken Iostenrijk en Duitsland
    • Kamer met Queensize Bed - Hoofdgebouw

Jammer vvor ons dat het restaurant op woensdag gesloten is. Denk dat het heel goed is!

we hadden een comfortkamer. Moderne fijne badkamer en goede bedden!

Prima stek vlakbij koblenz!
    • Kamer met Queensize Bed - Hoofdgebouw

Ondanks veel trappen was de kamer klein maar doeltreffend. De badkamer boven verwachting ruim, modern en netjes. Ondanks slechte weer was het ontbijt in serre met leuk uitzicht op karakteristieke binnentuin heerlijk. Gastheer zeer attent.

Ontbijt was OK.
    • Kamer met Queensize Bed - Pension

Kleine kamer, uitzicht op vervallen achterzijde. Zowel ontbijtruimte als kamer missen aan gezelligheid. Parkeren op straat op zich geen probleem maar welk rekening houden met het plaatsen van parkeerschijf.

Ontbijt was OK. Vriendelijke ontvangst.

We hadden veel meer verwacht van dit hotel
    • Kamer met Queensize Bed - Pension

Zeer veel lawaai in de kamer, je hoort alle verkeer uit de straat in het Gastehaus. Erg kleine badkamer, geen verluchtig in badkamer. Het ontbijt werd niet aangevuld, er was geen brood meer voor ons ... Geen vriendelijk onthaal: geen vraag of we een goede rit hadden (we hadden erg veel file gehad .. ) of als we een goed verblijf hadden bij het vertrekken ? Men vroeg wel of we al gegeten hadden: Neen, maar toen vroegen ze dus niet of we nog iets klein wilden eten of verwezen ze niet naar een andere eetgelegenheid? Vreemd.

Het was proper.

Prijs kwaliteit is in verhouding goed.
    • Familiekamer - Hoofdgebouw

Woensdag is het restaurant gesloten en in de buurt is alleen pizza's te verkrijgen .geen lift en we zaten op de zolderverdieping, geen airconditioning heel warm op de kamers.

Propere kamers .en de omgeving om te wandelen.ontbijt is goed en voldoende,personeel is zeer vriendelijk.

prima uitvalsbasis voor een bezoek aan de Rijn en de Moezel
    • Kamer met Queensize Bed - Pension

in de reviews werd vooral het ontbijt geprezen en de ligging. Op basis daarvan kozen wij dit hotel. We kregen een kamer in het bijgebouw. Prachtig gebouw waar binnen echter niets meer van te zien was. De moderne inrichting bevalt ons echter wel. We kregen kamer 1 aan de straatkant. Rhens is een prachtig dorp met...één hoofdstraat. Alles wat dus door die straat rijdt, wandelt, fietst....passeert langs je kamer. Op een vrijdagavond moet je dus niet om 22u gaan slapen : dat lukt niet !! Of uitslapen op een zondag als er om 07u een mountainbike race wordt gehouden, lukt ook niet... Het ontbijt bevat alles om geen honger te hebben, maar we zijn er vier dagen verbleven en hebben vier dagen identiek hetzelfde gekregen.

de ligging vlak aan de Rijn en in een prachtig dorp

Rustiek en authentiek verblijf in Rhens
    • Familiekamer - Hoofdgebouw

Lichtwerende gordijnen zodat je 's morgens niet wakker wordt van het felle zonlicht. Bijbetaling voor spiegeleieren bij het ontbijt komt kneuterig over.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime kamer, moderne badkamer.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Rustig familiehotelletje op ca. 500 m van de Rijn
    • Kamer met Queensize Bed - Hoofdgebouw

Eventueel de mogelijkheid om iets kleins tijdens de middag te kunnen eten; de keuken was tijdens de middag gesloten.

Ontbijt was uitgebreid; rekening houdend met de prijs. Het ontbijt werd voldoende aangevuld en het was geen probleem om een flesje plat water te krijgen. We hebben daar (optioneel) avondeten genomen; ook dat was degelijk en lekker. De kamers waren in orde; uiteraard is het geen balzaal maar, alles was recent en proper.

• Beoordeeld op: 2 april 2017

Prima overnachtingshotel!
    • Standaard Familiekamer - Hoofdgebouw

Omgeving is saai, niet veel te doen 's avonds. Kamers was erg warm en moeilijk te ventileren

Goede locatie dichtbij de snelweg. Lekker Italiaans eten en goed ontbijt. Prima bedden en prima kamer.

Heerlijk hotelletje voor een Duits weekendje.

Parkeergelegenheid is beperkt.

Prima ontbijt, keuze genoeg. Diner was goed. Veel keuze in (wild) gerechten. Eigenaar was behulpzaam. Familiekamers in hoofdgebouw waren modern, schoon en ruim genoeg voor 2 ouder met 2 kids.

Het bed, en de rolluiken
    • Grote Tweepersoonskamer

Ontbijt en schoonmaak

Het bed, en de rolluiken

Tevreden verblijf.
    • Tweepersoonskamer - Hoofdgebouw

Toilet iets meer afgescheiden met een deur en de kamer.

Alles was gewoon goed. Geen dingen die er uit sprongen.

Wij komen graag een keer terug!
    • Kamer met Queensize Bed - Pension

Personeel zeer vriendelijk. We sliepen in het bijgebouw maar dit was erg leuk! Kamers netjes, heerlijke bedden.

Vriendelijk personeel, prima eten en ontbijt👍
    • Kamer met Queensize Bed - Hoofdgebouw

Veel trappen naar de kamer en was warm op de kamer

Vriendelijk personeel, prima eten en ontbijt👍

Lekker ontbijt, veel vers fruit.

Lekker ontbijt, veel vers fruit. Eerder kleine kamer maar een heel goede matras.

heerlijk
    • Familiekamer - Hoofdgebouw

het ontbijt buffet was heerlijk,kamers waren mooi en schoon,het is gewoon een tophotel

Prima alleen bij warm weer geen airco wel een wajertje
    • Grote Tweepersoonskamer

Ontbijt had misschien wat meer keus in broodjes kunnen zijn.

Zeer goed
    • Kamer met Queensize Bed - Hoofdgebouw

Zeer vriendelijk personeel. Mooie moderne kamer. Geweldig ontbijt dat we binnen in de serre of buiten op de gezellige binnenkoer konden nuttigen.

• Tweepersoonskamer - Hoofdgebouw

Kleine gedateerde kamer, kleine maar moderne badkamer.

Heel goed restaurant en een heerlijk ontbijt. Leuke serre en biertuin.

Prima hotel voor 1 overnachting

Prima gezinskamer

Uitgebreid ontbijtbuffet.

Uitgebreid ontbijtbuffet.

Midden in een fietsparadijs

De ligging heel dicht bij de fietspaden

Zeer prettig, een aanrader!

De bedden tekort. Vooral voor echtgenoot van 1.90m

Zeer schone accomodatie. Fantastisch ontbijt en heerlijk gedineerd. Erg vriendelijk personeel!

• Kamer met Queensize Bed - Hoofdgebouw

Super lokatie en een heel goed hotel

Geen idee

De lokatie

Uitstekend hotel voor slapen en eten tegen gunstige prijs.
    • Kamer met Queensize Bed - Hoofdgebouw

Kamer was netjes, niet groot. Koffie/thee faciliteit aanwezig. Uitstekend restaurant!

Heerlijk. Goeie bedden , goeie badkamer rn lekker eten.

De kamer en de locatie .

Hotel is prima, zeer ruime dousch en kamer is prima

Slappe schnitzel en patat

We hebben in het hotelrestaurant avondeten gehad, het schnitzel en patat was niet goed.

Heerlijk gegeten in het restaurant!

Heerlijk gegeten in het restaurant!

Romantisch hotel
    • Familiekamer - Hoofdgebouw

Trappen (mijn knie met skiëen beschadigd)

Vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 14 november 2017

voor herhaling vatbaar

enkel het weer

nette kamers, goed uitgebreid ontbijt, mooie romantische omgeving

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Eten in het restaurant was heel goed.
    • Kamer met Queensize Bed - Pension

Het ontbijd was ok, de kamer klein waardeloze doche zaten in het gueshouse heel klein en niet geschikt voor echtparen.

Onbijt was goed

Parkeren

Onbijt was goed

• Beoordeeld op: 15 september 2017

• Kamer met Queensize Bed - Hoofdgebouw

Goed ontbijt perfekte koffie Zeer goed diner en origineel

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Confortable verblijf in een leuke ambiance

Moeilijk parkeren . Auto uit het zicht. En onbeheerd

Kamer goed , alleen wat verkeerslawaai

Goed hotel in Rhens.

N.v.t.

Het restaurant

Men komt er zeker terug
    • Tweepersoonskamer - Pension

Alles was goed geen opmerkingen

Vriendelijk zeer goed eten en ontbijt en eten zeer prijselijk

Zeer betrokken en hulpvaardig personeel.
    • Tweepersoonskamer - Pension

Zeer betrokken en hulpvaardig personeel. Geen hele uitgebreide kaart maar het eten was heerlijk!

Ontbijt en diner waren goed tot zeer goed.

Behuizing, prijs kwaliteit verhouding.

Ontbijt en diner waren goed tot zeer goed.

Zeer prettig om te verblijven, zeker als je van wild maaltijden en wandelen houd. Het stadje is pitt
    • Familiekamer - Hoofdgebouw

Mooie grote gezinskamer, vriendelijk personeel. Goed ontbijt en heerlijk wild gegeten.

Aanrader
    • Familiekamer - Hoofdgebouw

Prima gezinskamer. Sfeervol. Heerlijk restaurant in hotel. Gezellig eten op binnenplaatsje of in serre.

Nette moderne kamer.

Zeer kleine badkamer.

Nette moderne kamer.

zeer goed bereikbaar

kamer was uitstekend

Nette gerenoveerde kamers en badkamers alleen erg klein.

Nette gerenoveerde kamers en badkamers alleen erg klein. Dit is geen hotel waar ik langer dan een nacht zou willen verblijven.

• Kamer met Queensize Bed - Hoofdgebouw

Fijne accommodatie. Goed ontbijt. Goede bedden.

het was een goed hotel , een een leuke plaats waar je savonds ook wat gezelligheid was
    • Familiekamer - Hoofdgebouw

het personeel was vriendelijk,mooie douche heerlijk ontbijt. het hotel is in een mooi autentiek dorp

Biergarten, grillabend

Biergarten, grillabend

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

• Kamer met Queensize Bed - Pension

Kamer ad kleine kant, maar wel comfortabel

Goede ligging Leuk restaurant op binnenplaats

Weekend rhens

Gehorig

Eten

Prima hotel , mooie plaats
    • Kamer met Queensize Bed - Pension

Mooie kamer, fijn hotel, mooie omgeving.

De hotelhouder gaf ons een goede tip hoe we het beste verder...
    • Kamer met Queensize Bed - Hoofdgebouw

De hotelhouder gaf ons een goede tip hoe we het beste verder konden reizen

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Goed verzorgde overnachting in een schone kamer met prima ontbijt en goed wifi!
    • Familiekamer - Hoofdgebouw

Ook met de ramen dicht was het weinige verkeer in onze kamer aan de straatkant hoorbaar.

Goed verzorgde schone nette kamer met een heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

cosy hotel met perfecte locatie en rust.
    • Tweepersoonskamer - Pension

Niet super goed geslapen. Ontbijt was goed maar niet origineel of uitzonderlijk.

De vernieuwde zolderkamer, veel ruimte. Locatie.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Bedden zijn erg zacht

Eten was heel goed ,enorme porties

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Gezellig verblijf in onverwacht mooi dorp aan de Rijn
    • Kamer met Queensize Bed - Pension

Prachtig gerenoveerde kamers in een 17e-eeuws huis aan de overkant van het hotel.