Beoordelingen over Hotel-Restaurant Schieble Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Offenburgerstr. 6, 79341 Kenzingen, Duitsland

#7 van de 10 hotels in Kenzingen

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Ideaal voor bezoek aan het Europapark met ons gezin (drie zonen : 16j-19j-22j)
    • Suite met 2 Slaapkamers

Eigenlijk niets

Heel lekker, uitgebreid ontbijt. Vriendelijke mensen. Familiekamer was echt heel groot en comfortabel. Plaats genoeg om auto te parkeren.

Het was voor het doel van onze reis een goed hotel, kort verblijf

Jammer dat het hotel midden in het dorp ligt met straten rondom. Als je op het balkon van de kamer wilde zitten, kijkt de hele buurt mee. Geen privacy op het balkon en je moet dus ook alle gordijnen goed dichthouden.

De kamer was ruim en netjes. Het hotel is erg goed verzorgd en schoon. Personeel erg vriendelijk en geïnteresseerd. Gewoon goed.

Ideaal verblijf voor een weekendje Europa-Park

Niets, alles was naar wens

Warm onthaal, vriendelijke bediening, nette kamers en ook het restaurant is zeker een aanrader. We hebben er lekker gegeten.

Afgezien van de herrie goed

Verkeersherrie voor de deur

Kamer en badkamer

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Leuk hotel dichtbij Europapark

Ontbijt had wat uitgebreider gemogen

Charme van de kamer, prima bedden

Hotel

Hotel

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Super ontbijt!

Super ontbijt! Nette en schone kamers!

Prima hotel in Kenzingen (Schieble)

Kwaliteit televisie en het aantal zenders

Prima ontbijt, ook goed gedineerd

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Keurig nette verzorgde hotel nabij Europapark.

2e 2 persoonsbed keiknetterhard.

• Beoordeeld op: 20 maart 2016

Drie nachten in dit hotel geweest, redelijk geslapen.

Jammer dat het tweepersoonsbed uit twee matrassen bestaat. Dekens waren aan de korte kant voor mijn lengte van circa 1,80. Geen extra dekens aanwezig in de kamer. Er was niet voldoende parkeerplaats voor alle gasten maar we konden wel parkeren bij een naastgelegen winkel (moesten we liefst wel voor 9 uur weer weg zijn elke morgen). Voor de gratis wifi moesten we een formulier ondertekenen met geldig ID (dit schijnt normaal te zijn in Duitsland). De kwaliteit van de wifi vond ik erg tegenvallen, ik gebruik deze zakelijk en ik kon eigenlijk niet optimaal werken via remote desktop, veel te traag en verbinding viel regelmatig weg. We hebben de eerst avond gegeten in het restaurant en dat was op zich prima maar de menu viel ons wel tegen, deze was alleen in Duits en het personeel kon ons niet alles uitleggen. Ook vonden we de menu wat beperkt, je had praktisch alleen de keuze uit salades, runderboullion, snitzels, cordon blue en kalfsvlees.

Drie nachten in dit hotel geweest, redelijk geslapen. Heerlijk ruime kamer en ruime badkamer en het ontbijt was prima, de gekookte eieren elke dag perfect

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Goed verzorgde kamer, prima diner en ook het ontbijtbuffet OK

Te midden van de prima entourage viel de TV wat uit de toon qua apparaat en te ontvangen programma's

Goed verzorgde kamer, prima diner en ook het ontbijtbuffet OK

• Beoordeeld op: 29 augustus 2015

Het is een klein familiehotel, wij waren op doorreis, het...

De bedmatrassen waren iets aan de harde kant. Wel hinderlijk was een touringcar die naast het balkon stond, dit gaf nogal wat lawaai in de ochtend. Uitstekend hotel voor doorreis

Het is een klein familiehotel, wij waren op doorreis, het was uitermate schoon en ordelijk. Het ontbijt was voor een vrij klein hotel zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

* Redelijk hotel met goede bedden

* Kamers in apart gebouw * Ontbijt karig * Ontbijt is tot 09:45 (zelfs op zondag)

* Redelijk hotel met goede bedden * Prima restaurant * Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Je moet er niet te veel van verwachten, maar prima voor 1 nachtje * Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Personeel was erg vriendelijk, ontbijt was goed.

Het was erg heet op de kamer (Erg hete zomer dag dus begrijpelijk). Iets van verkoeling zou fijn zijn geweest.

Personeel was erg vriendelijk, ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

dat het hotel redelijk dicht bij europapark lag

dat we in het bijgebouw moesten slapen(niet vermeld bij booking dat er een bijgebouw is ) en dat het er snikheet was!!!! onmogelijk om met raam open te slapen trouwens, langs drukke doorgaande weg. geen airco.geen nachtrust heeft ons bezoek aan europapark verpest. de slechtste kamers zetten ze op booking;om ze toch maar verhuurd te krijgen.

dat het hotel redelijk dicht bij europapark lag

• Beoordeeld op: 1 januari 2015

Toen we aankwamen kregen we te horen dat het restaurant...

Toen we aankwamen kregen we te horen dat het restaurant gesloten was tijdens ons verblijf tijdens de kerstdagen we konden alleen een ontbijt krijgen. Dit had aan ons bekendgemaakt moeten worden toen wij de boeking maakte. Wat voor ons een fijne kerst had moeten zijn is uiteindelijk een nachtmerrie geworden. Ik heb in een mail aan jullie een claim gesteld van €660,00 dit zijn mijn verlieskosten. indien de claim niet is voldaan op 05/01/2014 ga ik verdere stappen ondernemen, en negatieve reclame op internet zetten.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

gastvrijheid

te harde bedden

gastvrijheid

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Duits rustiek en 'betrouwbaar' in bediening en...

Duits rustiek en 'betrouwbaar' in bediening en netheid. Ouderwets degelijk.