Beoordelingen over Hotel Restaurant zur Sonne St. Peter Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Zähringer Str. 2, 79271 Sankt Peter, Duitsland

#4 van de 7 hotels in Sankt Peter

Voor 1 nacht goed te doen.
    • Basic Tweepersoonskamer

De kerkklok in het dorp. Ieder half uur dichtbij te horen. Op maandag is het rustdag in hotel en is er geen personeel en niets te krijgen. Sleutel van de kamer lag in de hal klaar.

We verbleven hier 1 nacht op doorreis. Prijs was gunstig en ontbijt prima!

Goed ontbijt.

De beoordelingen zijn allemaal erg positief. Mogelijk hadden wij een oude kamer, badkamer was netjes en het bed was oké maar behang was vies/ pluizig en vloerbedekking ook niet zo fris, zeker niet icm allergieën (huisstof, huisdieren). De verf bladerde overal van de kozijnen, dus niet echt netjes. Ontbijt is wel uitgebreid maar kwam voor ons te rommelig over, overal had je een schaaltje of bordje voor nodig en sommige dingen moest je bestellen waar je dan aardig tijdje op moest wachten omdat er maar 1 dame voor bediening was die ook nog de receptie moest doen. We hadden geboekt voor 2 nachten zondag avond aangekomen dinsdagochtend weg. Maandags is het hele hotel gewoon gesloten dus nergens gebruik van kunnen maken. Dus nee wat ons betreft geen aanrader, zeker niet in verhouding tot het bedrag per nacht.

Goed ontbijt. Mooie locatie in het Zwarte Woud. Prachtige omgeving en Sankt Peter is een erg leuk dorpje met gezellige restaurantjes op het plein.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Rustig gelegen, comfortabel, prachtig ontbijt, maar wel prijzig

Wij vonden de prijs te hoog voor het gebodene. En het komt wat bevoogdend over dat de wifi wordt uitgeschakeld tussen 24 en 8 uur. En iets waar het hotel niets aan kan doen: we hadden ons wat verkeken op de afstand vanaf de snelweg naar Nederland: een klein half uur rijden. Dat maakt het hotel minder geschikt als je op doorreis bent. Vreemd eigenlijk dat Booking dit hotel suggereert als je zoekt op Freiburg.

Mooi rustig dorp in het Zwarte Woud, grote kamer ('comfort') met groot balkon en grote badkamer met twee wastafels, alles goed werkend (behalve het kantelmechanisme van de rechter balkondeur) en brandschoon, vriendelijke ontvangst (receptioniste gaf uitleg en ging ons voor naar de kamer), heel mooi ontbijt met veel keus in gezonde verse dingen (o.a. vers gesneden fruit en zelf gemaakt brood). Eigen parkeerruimte achter het hotel.

Super ontbijt

Slechte matras, s morgens rugpijn

Super ontbijt

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Rustgevend en temidden van allerlei natuuratracties (watervallen op 45 min. Rij afstand etc).
    • Basic Tweepersoonskamer

Het bed was te klein en aan de harde kant.

Heerlijk ontbijt, schone kamer en een mooie ligging.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

goed adresje voor een overnachting op doorreis

piepkleine kamer en badkamer

Het ontbijt was super ! Biologische producten met erg veel keuze in buffetvorm

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Fantastisch ontbijt!

Geen WiFi

Fantastisch ontbijt!

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

locatie en het ontbijt

niet met creditcard kunnen betalen, geen ontvangst bij het hotel waardoor het lang duurde voordat we de mensen konden bereiken en veel miscommunicatie tussen booking.com en het hotel over kamers en aant. personen/.

locatie en het ontbijt

• Beoordeeld op: 29 juli 2015