Beoordelingen over Hotel Xtra Gleis Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Bahnhofstr. 52, 48477 Hörstel, Duitsland

#4 van de 5 hotels in Hörstel

Ontbijt was voortreffelijk, ligging goed en een bijzondere...

Het lawaai van de treinen was meer dan verwacht. Vooral als je door de warmte de ramen open wilt laten. Neem oordoppen mee.

Ontbijt was voortreffelijk, ligging goed en een bijzondere lokatie.

Bijzonder hotel (voormalig stationsgebouw)

We hebben er al eerder geslapen, maar de trein(en) die langs het hotel (voormalig treinstationsgebouw, het station is er echter nog steeds) rijden zijn goed hoorbaar en voelbaar. Dat is helaas niets aan te doen en niet iedereen zal dit kunnen waarderen. Voor een nacht vinden wij dit OK en de pluspunten van het hotel maken veel goed.

Uiterst vriendelijke eigenaar en dame bij het ontbijt. Wij wilden graag nog wat op het terras iets drinken maar er was geen tafel meer vrij. De eigenaar bood toen aan om een tafeltje uit het restaurant erbij te zetten, speciaal voor ons. Het was nog heel wat werk en we voelden ons wel opgelaten (we wilden tenslotte alleen wat drinken). Maar dit soort service komen we niet vaak tegen! Wij waren onder de indruk. Ook het ontbijt was goed verzorgd en de aankleding en ligging van het hotel maken het tot een fijne ervaring.

Goed gegeten en geslapen, ook prima ontbijt.

In het geboekte 2 persoonsbed zat een houten richel tussen de matrassen.

Goed gegeten en geslapen, ook prima ontbijt. Van de langsrijdende/stoppende treinen hoorden we verbazingwekkend weinig.

Voor een weekendje prima,de eigenaar gastvrij!

De grootte van de kamer. Zo voor enkele dagen is het prima, maar voor een langere vakantie zou je je spullen niet kwijt kunnen. En er stond maar een stoel in de kamer, de ander moest op het bed zitten! Ook niet prettig!

Ontbijt is prima. De eigenaar en zijn vrouw zeer vriendelijk en gastvrij. Iedere dag werden de handdoeken verschoond.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Fijn landelijk hotel met een goede keuken.

Het treinverkeer maakte soms een beetje lawaai. Ik heb er echter s 'nachts geen hinder van ondervonden.

Prima ontbijt op het terras, mooie schone kamers. Het diner op het terras was ook uitstekend.

Een keurig net verblijf als goede uitvalsbasis voor wandelingen of fietstochten en autoritjes!

Als boven ( de treinen ‘snachts)

,s avonds gezellig in de eetzaal. Het eten is heel goed. Je hoort de treinen wel voorbij komen , snachts, dat is iets minder maar niet onoverkomelijk. De een slaapt goed en de ander heeft last van de treinen.

Heerlijk verblijf!

Er viel ons niets tegen!

Hotel ziet er prachtig uit met leuke details van het spoor, in een rustige omgeving. We zijn met de trein naar Osnabrück gegaan voor de kerstmarkt, dat was super! Met 20 minuten stonden we in het hart van het centrum. We hadden een kamer aan de voorzijde, deze is goed geïsoleerd en we hadden nagenoeg geen last van de treinen, die langs razen. Eigenaresse is zeer klant vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is perfect met heerlijke zelf gemaakte streek producten, zelfs een vers eitje naar keuze. Kortom een heerlijk verblijf gehad.

Uitstekend, goede bediening en nostalgie in een voormalig treinstation.

Wij hebben de familie kamer gekregen op de bovenste etage nr 13 en daar waren 2 dakramen welke geen stok hadden om het nachtscherm naar beneden te trekken. De oplossing op de stoel staan om het naar beneden te krijgen, ook was het dakraam niet schoon van buiten, maar dat komt door het weer.

Zeer goed ontbijt, onze gastvrouw maakte de gekookte/gebakken eieren naar ieders wens. Persoonlijke aandacht voor mijn gezin was geweldig, waardoor het diner niets meer dan een feest was. Wij komen hier zeker nog een keer terug! De goederen treinen die voorbij razen geven nog extra besef dat je in een voormalig treinstation logeert. maar het is niet storend en s avonds is het rustig.

Prima hotel met extra service voor Hermannsweg-lopers!

Eigenlijk niets. Misschien dat er geen lift in het hotel is.

De eigenaresse was erg gastvrij. Ze was bovendien wel in voor een grapje, wat sfeer verhogend werkte. De kamers waren weliswaar niet groot maar wel goed schoon. Fijne bedden. Lekker uitgebreid ontbijt. Bij het ontbijt mochten we ook een lunch klaar maken voor onderweg tijdens de wandeling! In het restaurant waren elementen van een trein verwerkt. Ook was een extra spoor (XtraGleis) in de vloer verwerkt. Mooi! Het pand is goed geïsoleerd, zodat je weinig last had van de treinen die toch best vaak langskwamen.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

prima hotel voor een nachtje op doorreis.

soms wat herrie door passerende goederentreinen op zich niet gek, want het is een oud stationsgebouw wat nog steeds aan het spoor en station ligt.

prima ontbijt grappige entourage met treinrails, aan voorzijde mooie groenstrook.

was blij dat het voor 1 NACHT was.

Informatie over de ligging. Als wij geweten hadden dat de treinen langs denderde hadden we beslist niet geboekt.

Ontbijt was goed. Kamer en bedden ook. Zeker voor 1 nacht.

Een hotel om terug te komen

Kamers zijn groot en ruim. Nog een beetje ongezellig, maar dat heeft misschien ook te maken met de wisseling van eigenaar. De nieuwe eigenaar/eigenares heeft mooie plannen. Ze is erg enthousiast en het ontbijt is echt super goed>

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Hotel ligt aan het spoor, er komen veel treinen langs ook gedurende de nacht, is goed hoorbaar in de kamer. Matras veert erg en het bed kraakt. Restaurant/bar was gesloten, dus was er in het hotel niets te beleven in de avond.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamer prima, ontbijt goed verzorgd.

Zeer mooi hotel, inrichting origineel.

Verduistering voorzien in de badkamer wegens inkijk. Treinstation en stopplaats treinen was wel heel dichtbij maar er is moeite gedaan om zo weinig mogelijk hinder te hebben van het geluid.

Zeer mooi hotel, inrichting origineel. Heel klantvriendelijk. Ontbijt prijs/kwaliteit was oké. Heel netjes onderhouden.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Pand netjes gerenoveerd.

Personeel ondeskundig, moeite met uitchecken, afrekenen. 's Avonds geen personeel aanwezig, alles verlaten. Veel lawaai tgv druk treinverkeer langs het hotel.

Pand netjes gerenoveerd.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

De stijl van het hotel is heel leuk omdat er elementen van...

Zo nu en dan toch last van het treinverkeer qua geluid ('s nachts).

De stijl van het hotel is heel leuk omdat er elementen van het oude station terug te vinden zijn.

De grote van de kamer en hygiëne was goed!

Direct naast treinrails. Deze dringt door in de kamer. Restaurant was gesloten en er was maar 1 heel dun hoofdkussen aanwezig.

De grote van de kamer en hygiëne was goed!

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

redelijk, en goed bedoeld

Eigenaar zei dat het waarschijnlijk inderdaad een marter was en die beschermd waren. Ik had gewild dat ie het dak goed genoeg af laat dichten

er zat een Marter ( waarschijnlijk ) tussen het dakbeschot en mijn plafond. Hierdoor werd ik om 03h00 wakker. Het was een echt flink gestommel!

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Ga nooit meer naar dit hotel toe, ondanks de ligging en ontbijt zolang er geen receptie is.

Geen nachtportier, slechte bereik eigenaar(s) Er is een vechtpartij ontstaan tussen een aantal klanten, geen eigenaar te bekennen...

Ontbijt en de unieke locatie

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Goed hotel!

Ligt direct aan treinspoor. In de avond rijden er wel geen treinen.

Goede service. Personeel proactief, meedenkend en vriendelijk. Kamers en badkamer schoon, erg netjes.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Onze kamer was heel schoon, netjes en hygiënisch.

- Er was niemand aanwezig toen wij arriveerden (rond 18.00 u). - WiFi was erg slecht, viel steeds uit. - Het restaurant was dicht: betriebsferien. Dit leek op Booking.com een erg veelbelovend restaurant) - En ja, die goederentreinen... Met het bed op 10 meter van het spoor staat 's nachts je bed meermaals flink te schudden.

Onze kamer was heel schoon, netjes en hygiënisch. Ontbijt was goed. Personeel was vriendelijk en behulpzaam (toen het er wel was)

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Slechte ervaring in dit hotel.

Hebben deze locatie geboekt omdat er ook een restaurant bij zat. Bij aankomst werd ons meegedeeld dat ze "betriebsferiën"hadden en wij geen gebruik van het restaurant konden maken. Wel konden we wat drinken. We wouden daar graag wat bij, kaas of nootjes. Ook dat was niet mogelijk. Gegeten in het dorp(10 minuten lopen, wat voor 1 van ons met blessure hielspoor erg vervelend was). Bij terugkomst, hotel dicht (20.00 uur gesloten). Konden ook niets meer drinken. Dit alles stond niet vermeld bij booking.com of op de site van dit hotel. Wij zijn hier totaal niet over tevreden. Verder ontbreekt er een glas of beker voor het tandenpoetsen in de badkamer en er zijn geen extra kussens beschikbaar, de kussens die er zijn, 1 p.p. zijn erg zacht en slecht.Bij uitchecken vraagt het personeel ook niet of het allemaal naar wens geweest is. Erg onattent. Al met al slechte ervaring en zeker niet voor herhaling vatbaar.

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

ongelofelijk onbeleefd personeel

Er was sprake van zeer onbeleefd personeel. Bij het ontbijt zag ik geen sap staan. Toen ik vroeg of er ook sap was, werd door de bediening zeer geïrriteerd gereageerd. Na een paar minuten werd het sap gebracht. Omdat er na een kwartier nog geen koffie was (ook de andere 2 gasten waren hierop aan het wachten) en de bediening in de keuken bezig was, liep ik de keuken even binnen om beleefd te vragen of er ook koffie was. Ik werd door de desbetreffende werkneemster enorm afgesnauwd, dat ik niet in de keuken mocht komen en dat ik zelf de koffie uit het apparaat moest halen. Ze vertelde me echter niet waar het apparaat stond. Toen ik bleef aandringen omdat ik niet wist waar het apparaat stond (en ik zin in koffie had) wees ze me op het koffie-apparaat die niet bij het ontbijt bleek te staan maar in de eetzaal, aan de andere kant. Dit apparaat heb ik niet zien staan, maar de andere gasten ook niet. Bij het afrekenen werd ik er opnieuw door de werkneemster op gewezen dat het niet de bedoeling was dat ik de keuken in kwam en dat ik op de bel op de balie (had ik niet gezien), had moeten drukken. Geheel gestresst heb ik het hotel verlaten. Ongelofelijk onbeleefd personeel dus. Verder was de zeep bij de douche niet bijgevuld. Ook was de kamer niet goed schoon. Zo vond ik papiertjes van de vorige hotelbezoeker op het bureau. Ook de lamp op het bureau deed het niet.

Het ontbijt was lekker en uitgebreid. De locatie ook prima, vlak bij een Lidl en een Spar. Ook leuk om te zien hoe een stationgebouw in een hotel is omgebouwd, is mooi gedaan.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Ik ben niet zo goed ter been en wij zouden een 3-persoons kamer krijgen waarbij een extra steile trap gelopen moesten worden. De eigenaar zag dit en bood ons gelijk een andere kamer aan waarbij we maar één trap op hoefde te lopen, we kregen toen een 2-persoonskamer en een 1-persoonskamer voor dezelfde prijs.

Goed tot uitstekend

Geluid

Hygiëne, vers eten, goed bed

Leuk en mooi hotel

Heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel

Super genoten, heerlijk gegeten, geweldig ontbijt

Super ruime familie kamer met aparte kamer voor kinderen

In de 2- persoons-kamer was slechts een super-eenvoudige...

In de 2- persoons-kamer was slechts een super-eenvoudige stoel aanwezig. De partner moest dus op de grond gaan zitten of op bed gaan liggen

Het ontbijt was prima

Het diner was niet bijzonder

Het ontbijt was prima

Uitstekend ontbijt;

Uitstekend ontbijt; evenals diner

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Goed ontbijt, ruime kamer, heerlijke streekgerechten in het...

Goed ontbijt, ruime kamer, heerlijke streekgerechten in het restaurant

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Gewoon goed.

Kamer was mooi maar erg klein.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Schoon rustig goed bef

Geen amex acceptance

Prijs keamiteit verhoudong en superschone kamers !!

Leuk hotel

De voorbij razende treinen snachts, de bedden waren te zacht.

Leuk hotel, goed restaurant

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Ontbijt prima vriendelijk personeel

Ontbijt prima vriendelijk personeel

Fijne plek om te overnachten en een heel goed restaurant

Met open raam was de trein hoorbaar

Vriendelijke mensen

Vriendelijkheid en gastvrijheid.

Niks.

Vriendelijkheid en gastvrijheid. Ondanks onze late aankomst werd er nog een maaltijd voor ons klaargemaakt.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Wij moesten voor het ontbijt weg maar hebben een prima...

Wij moesten voor het ontbijt weg maar hebben een prima ontbijtpakket mee gekregen. Vriendelijk personeel en een goed hotel

Goed ontbijt, korting gekregen

Vriendelijkheid, geluid van de treinen, kwaliteit van de matrassen

Goed ontbijt, korting gekregen

De kamers zijn schoon en het eten is er prima. De eigenaren zijn heel gastvrij.

De kamers zijn schoon en het eten is er prima. De eigenaren zijn heel gastvrij.

zeer goed bevallen

Kamer wat aan de kleine kant, heb begrip, prijs/ruimte is ok.

het onbijt was ok

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Oortrefelijkt

Lawaai van treinen

Vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Ontbijt was top prijs/kwaliteit

Geluid vd trein. We wisten niet dat het in een station was. Vriendelijk personeel.

Ontbijt was top prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Prettig verblijf, jammer dat de kok er door omstandigheden niet was.

Fijne kamer en een goed uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Ontbijt avond eten heel goed.

Klant vriendelijkheid!!!

Ontbijt avond eten heel goed. Maar bij aankomst werd ons mede gedeeld dat er geen kamer vrij was! Na lang gepraat was er opeens een kamer vrij. Het ontbijt kon absoluut niet eerder dan 8 uur genuttigd worden, dit terwijl 3/4van de gasten mee deed aan een wielertocht die om 7.30 van start ging.

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Mooie en gezellige accommodatie.

Het ontbijt. Het werd te laat en minimaal aangevuld. Verder was de kwaliteit van het eten redelijk. Personeel is vriendelijk en zeer gastvrij.

Mooie en gezellige accommodatie. De slaapkamers zijn voorzien van alle comfort , zoals goede bedden, tv, voldoende opbergruimte en schone badkamer. In het restaurant kan je heerlijk eten tegen een redelijke prijs.

• Beoordeeld op: 6 december 2015

Het hotel is kleinschalig, met hele leuke details.

Het van de voorbij denderende treinen was duidelijk hoorbaar, maar als je er geen aandacht aan geeft, dan is het niet echt storend. Wij hebben de ramen dichtgehouden, maar ik denk dat als het erg warm is en de ramen moeten openstaan, dat het geluid dan wel eens lawaai zou kunnen worden.

Het hotel is kleinschalig, met hele leuke details. De prijs-kwaliteit-verhouding is goed. Het eten wat in het restaurant geserveerd wordt is meer dan uitstekend. We hebben overheerlijke tapas gegeten die wij iedereen kunnen aanraden.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Makkelijk te bereiken en zeer relaxte eigenaar

Andere reviews vertellen dat je van de trein niks merkt. Dat is niet geheel waar. Als je de drie persoonskamer neemt dan hoor je de trein behoorlijk goed.

Makkelijk te bereiken en zeer relaxte eigenaar

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Heerlijk schone en koele kamer, alle ramen konden open,...

Jammer genoeg geen shampoo of waslotion. (was leeg), kussens erg zacht Treinen komen vlak langs dus lawaaierig

Heerlijk schone en koele kamer, alle ramen konden open, lekkere bedden. Ontbijt was goed, muesli met yoghurt en verse vruchten, verse bolletjes en brood om te snijden, eieren, scrambled en gekookt, spek, veel soorten kazen en worst, koffie was lekker sterk, heel veel soorten thee en sinasappelsap.

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

Toen wij om een andere kamer vroegen om dat we de kamer te...

wij konden ons eten niet op omdat de porties zo groot waren, het bleek erg moeilijk iets te vinden om het restant in te doen. Niet echt een probleem maar wel wat knullig

Toen wij om een andere kamer vroegen om dat we de kamer te klein vonden zijn we uitgebreid gewaarschuwd voor de geluidsoverlast door de treinen in de grotere kamers

• Beoordeeld op: 17 februari 2015

Mooi en sfeervol hotel met zeer ruime kamer (nummer 9).

De kussen waren te dun en zacht. Verder geen min punten.

Mooi en sfeervol hotel met zeer ruime kamer (nummer 9). Goed geluiddicht, je hoort de treinen nauwelijks. Goede locatie om uit te wijken naar Osnabrück, Rheine of het Teutoburgerwald. Park met speeltoestellen voor de deur, erg handig voor kinderen of om de hond uit te laten, poepzakjes hangen er ook. Ook lekker gegeten, zowel het diner als ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Heel gastvrije ontvangst, heel vriendelijk personeel en...

Heel gastvrije ontvangst, heel vriendelijk personeel en heerlijk eten.Mooie ruime kamer en fijne bedden.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Ruime kamers, schoon, ruim bed, normaal ontbijt

Ruime kamers, schoon, ruim bed, normaal ontbijt

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Het ontbijt was prima en we hebben er heerlijk gedineerd!

Had wat schoner gekund

Het ontbijt was prima en we hebben er heerlijk gedineerd!

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Het eten was uitstekend.

De kamers zijn erg klein. En als je licht slaapt wordt je ieder kwartier wakker van de goederentreinen.

Het eten was uitstekend.

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Erg leuke aankleding van de accommodatie.

Erg leuke aankleding van de accommodatie. Met de rails waar je over heen loopt. Prima verzorgd.

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Het ontbijt was heerlijk

Het ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 14 december 2015

snelle service en vriendelijke bediening

snelle service en vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 15 september 2015

De vriendelijkheid en hulpvaardigheid van de eigenaar.

De vriendelijkheid en hulpvaardigheid van de eigenaar.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Vriendelijkheid personeel

Het geluid van langs denderende treinen is nog steeds hoorbaar

Vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

rustig voor een voormalig treinstation

het hoofd kussen op de bedden is heel zacht na enkele nachten nekpijn er is geen 2 de in kamer aanwezig

rustig voor een voormalig treinstation

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Mooi hotel, mooi terras en goede bediening.

Regelmatig het passeren van een goederentrein

Mooi hotel, mooi terras en goede bediening.

• Beoordeeld op: 24 juli 2015

Erg mooi hotel!

De trein die regelmatig langskwam zorgde toch wel voor overlast.

Erg mooi hotel!

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

Rust ondanks ligging aan spoorlijn.

Rust ondanks ligging aan spoorlijn.

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

heel attent personeel, super service

heel attent personeel, super service leuke plek met mooi terras lekker (avond)eten en uitgebreid ontbijtbuffet prima bed en OK badkamer

• Beoordeeld op: 24 juni 2015

Leuk decor, prima tapas en erg aardig personeel, kamer erg...

Saai dorpje.

Leuk decor, prima tapas en erg aardig personeel, kamer erg schoon, prima bed

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Slechte wifi, viel vaak uit.

Slechte wifi, viel vaak uit.

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

avond eten zeeeeeer goed en uitgebreid

avond eten zeeeeeer goed en uitgebreid personeel heel vriendelijk en behulpzaam niets is te veel kamers heel schoon

• Beoordeeld op: 28 april 2015

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Gezellige inrichting restaurant. Lekker eten tegen een goede prijs

• Beoordeeld op: 13 april 2015

Zeer vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk personeel

Er zijn ook 22 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.