Beoordelingen over Hotel-Restaurant Zum Landgraf Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Hauptstrasse 4, 97797 Wartmannsroth, Duitsland

#2 van de 2 hotels in Wartmannsroth

prima, vriendelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

had abusievelijk een tweepersoonskamer geboekt maar verbleef alleen. moest ik wel voor een tweepersoonskamer afrekenen. jammer!

zelfs voor mij alleen werd het ontbijt buffet geheeld uitgerold. er waren geen andere gasten dus dat was echt super. ontbijt is heerlijk, verse broodjes en een eitje. vriendelijke bediening in het restaurant en heerlijk eten.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Mooi en goed hotel met super bediening
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Nadat we hadden geboekt en een bevestiging hadden gekregen waren we ongeveer een uur na het boeken op de accommodatie. Voor ons bleek een Deens stel hetzelfde idee te hebben. Bij aankomst bleek dat het hotel gesloten was ivm 'Ruhetag'. Was dus een communicatiestoornis. Het Deens stel had echter het telefoonnummer gebeld dat op de voordeur hing en de deur werd geopend. We werden geholpen door een geweldig aardige dame die zich verontschuldigde voor de fout en direct het hotel voor ons opende. Omdat we ook nog wilden dineren heeft zij voor ons een restaurant gebeld omdat het inmiddels 19.00 uur was en we ons in een landelijke omgeving bevonden. Na het inchecken togen we samen met het Deens stel naar dit restaurant waar we heerlijk hebben gedineerd. De kamer was uitstekend en het ontbijt ook. Als attentie en verontschuldiging kregen we allen een flesje sekt mee naar huis. Dus een top hotel met super bediening en aandacht. Absoluut een aanrader.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Proper.

Proper. Vriendelijke bediening.

Aangenaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt en de kamer was goed, restaurant was zeer goed

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

het ontbijt was goed en accommodatie zeer goed

het ontbijt was goed en accommodatie zeer goed

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

De gastvrijheid

Douchen in bad

De gastvrijheid

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

Ruime kamers, vriendlijk personeel.

Ruime kamers, vriendlijk personeel. Prijs kwaliteit verhouding was zeer goed. Aanrader is ook om daar gebruik te maken van het restaurant.