Beoordelingen over Hotel-Restaurant Zur Schönbach Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Großblittersdorfer Straße 252a, 66119 Saarbrücken, Duitsland

#46 van de 48 hotels in Saarbrücken

6,0

5,6

5,3

5,5

Nooit meer !

verouderde badkamer - douche had amper warm water - hond liep los, hondengeur merkbaar in restaurant. Kwaliteit van kamer, het volstaat maar ook niet meer dan dat. Voor de prijs hadden we iets meer verwacht. Niet erg proper. Vooral het restaurant kan een opknapbeurt gebruiken. Eigenaar dronk het ene biertje na het andere en kwam heel slordig over.

Ontbijt zoals de accommodatie: niet meer - niet minder. garageplaats voor beide motoren !

Slecht!

Kamer en badkamer zijn vies. Gescheurde bedden. Mijn kind moest op grond slapen terwijl ik dit eerder had aangegeven. Kamer stonk. En op de fotos was de ontbijtbuffet goed te zien helaas in werkelijkheid was amper ontbijt. We hebben ergens anders geontbeten. Ik kom niet meer terug!

Eigenaar was viendelijk maar helaas maakt dit niet goed. Aan alleen vriendelijk personeel heb ik niets. Eigenaar kan amper engels.

Niet prettig.

Alles viel ons tegen, de kamer en het eten en de locatie. De kamer was oud en muf. Het bed was krakkemikkig en kraakte. De vloerbedekking smoezelig. 's avonds bij aankomst gegeten in het restaurant. De schnitzel was ontzettend vet. We waren daar de enige gasten.

net een voldoende

netheid in de ontbijt ruimte,was een beetje smoezelig in de omgeving van hotel niet veel te doen ,je was op openbaar vervoer aangewezen .

Ontbijt was oke,alles wat nodig was was er ,zeer gedateerd mar wel oke .

propere kamers

erg gedateerd hotel ! Ik zou hier nooit meer terugkeren, gelukkig was het maar voor één nacht... we leken wel in een (slechte) film : ouderwetse badkamer met plastic douchegordijn, karig ontbijt, frietgeuren in de gang, een hond die overal losloopt...

propere kamers

Een dag eerder vertrokken.

Slecht onderhouden. De kamer was in een soort dependance. Bij binnenkomst daar vieze lucht en niet schoon. Kamer redelijk al was de verlichting niet in orde. Losse bedrading en ontbrekende lampen.

De verse broodjes waren erg lekker. Ook de verpakte yoghurt was goed te eten. Verder.......

Om vlug te vergeten, zie foto's vd de kamer, van het "element" hebben wij er geen genomen

Het geheel was eerder een erg verouderd element, een hotel zou ik het niet meer noemen, iets anders, mm ook niet meer De kamer was netjes, de bedjes waren goed, de rest, ........... De geheel prijs was daarom vrij overdreven, al een geluk dat wij goed geslapen hebben en goed hebben kn ontbijten

Het ontbijt was verzorgd en keuze genoeg

zo slecht nog nooit meegemaakt

alles...zo slecht nog niet eerder mee gemaakt. we wilden rechtsomkeert maken, maar waren te moe. badkamer en kamer zo armmoedig. het ergste was de vele schimmels in de badkamer! we durfden niet te douchen

de riante parkeerplaats

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Voldoende

Alles is een beetje muf.

Goed te bereiken,aan doorgaande weg gelegen,parkeerplaats prima,op eigen terrein,vriendelijke mensen,ontbijt en kamer voldoende. Alle waar is naar zn geld.

Goed zakenhotel

De kamers zijn oud. Niet alles hangt of zit meer goed vast. Hard matras met kunststof omtrek is niet lekker bij 32 graden zonder airco. Is persoonlijk, weet ik.

Het ontbijt was voortreffelijk en de eigenaren uiterst aardig en vriendelijk

Vriendelijke eigenaar is dé grote plus van dit hotel

Kwaliteit van kamer, het volstaat maar ook niet meer dan dat. Voor de prijs hadden we zeker beter verwacht. Niet erg schoon. Vooral het restaurant mag een intensieve poetsbeurt gebruiken.

Vriendelijke eigenaar Goed ontbijt

Prima voor een overnachting. Saarbrucken leuke stad.

Bijzonder prettig en sociaal echtpaar! Prima ontbijtje. Niet spectaculair, maar alles vers.

Algemene hygiene viel tegen.

Algemene hygiene viel tegen. Ontbijt viel tegen.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Prima verblijf gezien de prijs

Op de kamers waren er zaken niet 100% gerepareerd. bv lekkende douchekop.

Zeer vriendelijke eigenaar. Kan goed vertellen.

Voor 1 overnachting OK.

Kleine kamer. Douche niet warm te krijgen.

Dichtbij Saarbrücken. Zeer goed ontbijt! Vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 30 maart 2016

Goede parkeermogelijkheid, prima kamer, zelfs late aankomst...

Goede parkeermogelijkheid, prima kamer, zelfs late aankomst in de avond was geen probleem

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Isolatie slaapkamer ivm lawaai buiten

Geur in de hal verblijfsruimte, vieze diesel geur

Isolatie slaapkamer ivm lawaai buiten

• Beoordeeld op: 19 april 2015

Heel vriendelijk personeel;

Heel vriendelijk personeel; goede ligging locatie.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel-Restaurant Zur Schönbach