3. Hotelbeoordelingen: Nedersaksen
  4. Hotelbeoordelingen Bad Lauterberg
  5. Beoordelingen van revita - naturresort & spa

Beoordelingen over revita - naturresort & spa Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Sebastian-Kneipp-Promenade 56, 37431 Bad Lauterberg, Duitsland

#18 van de 58 hotels in Bad Lauterberg

• Beoordeeld op: 6 december 2023

• Standaard Eenpersoonskamer

Voor mij persoonlijk was het een massahotel, veel teveel mensen met name bij het ontbijt valt het op en ‘s-middags bij het koffiedrinken. Het hotel is van de buitenkant lelijk en 1 restaurant vond ik ook heel ongezellig. Het eten had ik ook meer van verwacht. Al met al was het wel goed, maar voor mij zeker geen 5 sterren waard.

De kamer was mooi en de sauna, stoomdouche en zwembad ook. De locatie is ook mooi, het hotel ligt in een mooi dorpje. Personeel aardig en servicegericht.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2022

• Standaard Tweepersoonskamer

We hebben 1x gekozen om het buffet te nemen. Door de warmte en onweer die dag was een schaal verse blauwe bessen van het dessert een beetje gaan schimmelen. Dit gemeld en de schaal werd snel verwijderd. We hadden een kamer op de tweede verdieping van het type landhaus. Het behang liet op een aantal plekken los, Dat maakt dat het wel een beetje gedateerd begint te lijken. Verder was het een prettige kamer en werd deze dagelijks schoongemaakt en voorzien van een kleine verrassing op het kussen. Al met al een aanrader. Sommige gasten waren er al meerdere keren geweest..Het zou zomaar kunnen dat we dat ook doen..

Dit is een van de weinige keren dat we dagelijks groepslessen hadden om aan mee te doen. Van aquafitness, yoga tot wat meer intensievere spier en balance versterkende activiteiten door verschillende trainers. Daarnaast kan je ook nog in de gym voor jezelf iets doen. Van maandag tot en en met zaterdag worden er groepslessen gegeven. Het zwembad is 25 m en in de hoek staat nog een whirlpool. Verder is de Wellnessruimte voorzien van diverse sauna's en een stoomcabine. Het ontbijt en diner zijn voortreffelijk. Erg ruime keus en wat diner betreft kan je kiezen uit buffer in het ene restaurant of uitgeserveerd aan tafel in het andere restaurant. Overdag staat bij de Wellness verschillende koude en warme dranken koeken en vers fruit voor het pakken. In de namiddag staat koffie en gebak in restaurant klaar.. Ook worden diverse activiteiten georganiseerd waar je aan kan deelneme n waarvan enkele een bijdrage voor gevraagd wordt. Het is met recht een sport en Wellness hotel. De lege borden en overtollig bestek worden in hoog tempo van je tafel verwijderd. Zowel het personeel als de trainers zijn zeer prettig in de omgang. Er is een fijne cocktailbar op de verdieping met heerlijk cocktails.

• Beoordeeld op: 19 november 2021

korte wellness vakantie in groot hotel in de Harz
    • Comfort Tweepersoonskamer

in de rij staan voor het ontbijt en de moeilijke parkeergelegenheid vanwege de te massale hotelaccomodatie.

de wellness

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 22 mei 2023

• Standaard Tweepersoonskamer

het eten was onder niveau!

• Beoordeeld op: 22 mei 2023

• Beoordeeld op: 24 juni 2022