Beoordelingen over Rhön Park Hotel Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Rother Kuppe 2, 97647 Hausen, Duitsland

#1 van de 1 hotels in Hausen

Wij hadden een luxe studio en deze was precies zo als op de...
    • Deluxe Studio

Voor mensen zonder kinderen is het erg druk. Overlast van jongeren. Wij zaten tegenover een speeltuintje die goed bezocht werd maar helaas ook ‘s avonds laat. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Wij hadden een luxe studio en deze was precies zo als op de foto’s getoond. Zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Alles kan en mag. Buffet was prima, gevarieerd.

Weggegooid geld
    • Appartement

Wat een pauper. Dit hotel is eerder een flatgebouw dan een vakantieverblijf. Het kwam ons over als een sfeerloos DDR overblijfsel. Een oud gebouw dat aan renovatie toe was, dit was al gedeeltelijk in gang gezet, maar niet in het gedeelte waar wij verbleven. Geen aankleding van gebouw, geen bloemen, gras of verlichting. Het vervelende is dat je redelijk afgezonderd zit, waardoor je niet snel ergens anders naar toe kunt voor een maaltijd. Het eten was ronduit slecht. Weinig variatie, veel te massaal, ongezellig, kantinevoedsel. De badkamer was afschuwelijk; vergane glorie. Er zaten rare vlekken op de badrand, idem op de föhn. Hetzelfde geldt voor de muren en vloeren die je tegenkomt in het hotel. Het is simpelweg aftands. Hygiëne zwembad niet goed. Overal viezigheid op de vloeren, roestvlekken zichtbaar op de trap, geen afgewerkte of onderhouden indruk. Wanneer je naar de binnenspeeltuin gaat, denk aan sokken!! Dit wordt vooraf bij receptie jammergenoeg niet gemeld. Zonder sokken kom je er (groot of klein) echt niet in! Wij zijn eerder vertrokken, omdat het absoluut niet voldeed aan de verwachtingen. Toen wij met die reden uitcheckten, werd daar niet op gereageerd en dat is veelzeggend voor deze plek. Ga hier niet naar toe.

Leuk zwembad voor de kinderen. Binnenspeeltuin is leuk.

Hotel heeft veel faciliteiten, maar zeer ongezellig.
    • Appartement

Kamer was veel te warm!! Slechte badkamer. Speelhal was veel te warm. Hotel is een doolhof. Buffet chaotisch. Na het eten is personeel zo druk met opruimen dat je nauwelijks gezellig kunt blijven zitten. Het hotel heeft wel alle faciliteiten, maar nergens een gevoel van 'genieten'. Alles was slecht onderhouden en sfeerloos.

Ontbijt was heel goed. Kamer was zeer ruim. Zwembad was leuk. Kind vond speelhal heel leuk. Pizza's zijn heel lekker. Buffet biedt voldoende keuze. Personeel heel wisselend.

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Appartement

Wifi tegen betaling kan eigenlijk niet meer. En zeker niet per device. Plus late ontbijt en check out, wat vervelend is voor doorreis

Ontbijt was goed. Zeer georienteerd op kinderen

Heerlijke winter vakantur
    • Appartement

Om 20:00 uur ging het keuken personeel het buffet al opruimen, terwijl je tot 21:00 uur kunt eten

Het ontbijtbuffet, super veel keuze. En het buiten zwemmen met -9 graden

We hebben het reuze naar onze zin gehad!
    • Appartement

Hoewel er veel keuze was bij het buffet, vonden we de dessertkeuze vrij beperkt en veel hetzelfde. Voor de kids steevast ijs, voor de volwassenen steeds in grote kommen uit te scheppen mousses en soms iets hartiger zoals apfelstrudel. Voor de kids was er ook meestal maar 1 of soms 2 gerechten bij het kinderbuffet. Ontbijt was dik in orde.

Heel vriendelijk personeel, tof zwembad, perfecte locatie om omgeving te verkennen, heel mooie streek, heel kindvriendelijk, veel ontspanningsmogelijkheden (minigolf, speeltuin, schaak- en dambord in het groot, zandbak, binnenspeeltuin, zwembad...)... Hoewel erg groot hotel toch geen gevoel gehad van grote drukte, integendeel! Steeds onmiddellijk plaats gehad bij het eten, er wordt steeds vlot op- en afgeruimd met de glimlach!

Mooie omgeving, lekker eten, vriendelijke mensen, allerlei activiteiten, meer heb je niet nodig

Slaapbed lag niet geweldig

Heerlijk eten, omgeving

• Beoordeeld op: 29 september 2016

de ligging lag heel goed en het was er rustgevend
    • Studio

alles was heel goed