Beoordelingen over Hotel Roemischer Kaiser

Porta Nigra Platz 6, 54292 Trier, Duitsland

#31 van de 43 hotels in Trier

Hotel kan ik warm aanbevelen. Heel centraal gelegen, parking voorzien.

Gemis aan airco en de kussens waren 'erg' dik, niet praktisch om te slapen. Ook nog dikke dekbedden, ondanks de hoge temperaturen

Prima ontbijt! Alles voorzien, zelfs een glaasje sekt...

Aanrader om de stad Trier te verken.

Het eerste ontbijt werd niet aangevuld en het personeel was onderbemand en het was zeer verwarrend. Ook hadden we 2 maal gereserveerd voor avond eten wat niet opgeschreven was in het restaurant? Sommige personeelsleden waren blijkbaar niet opgewassen voor hun taak in het restaurant wat vorig jaar wel het geval was.

Ideale ligging voor met rolstoel in de stad rond te gaan. Gratis parking is zeker een pluspunt in de stad. Het derde bed was deze keer wel een volwaardig bed.

Zeer matig, geen aanrader!

Bij ontvangst onvriendelijk personeel, ontbijt matig, werd niet aangevuld, geen borden. Kamer op 4e etage met klein raam, bloedheet, zonwering kapot, douchestang defect, leeslamp defect, schimmel in douche. Tip: neem een hotel met airco! Kamers j=klein terwijl dat op de website er heel anders uitziet.

Geen positieve ervaring

Omgeboekt naar ander hotel.

Kamer was klein, heet en het rook er niet fris. Na de vraag of er een andere kamer beschikbaar was, werden we omgeboekt naar hotel ad overkant (Altstad hotel). Ook te warm (en eveneens zonder koffie- en theefaciliteiten) maar wel veel groter en met een dakterras. Zonder extra kosten waarvoor hulde! En in beide hotels eindelijk een normale prijs (€ 9,50) voor ontbijt.

De locatie.

Jammer net hotel maar erg gedateerd. Matige prijs kwaliteit.

Gedateerd. Minibar aanwezig maar dichtgeschroeft. Douchscherm defect. Bijzonder warm op de kamer en geen airco.

Het ontbijt en restaurant was prima. Kamers waren schoon.

Het hotel is super gelegen en bij het uitchecken kregen we...

Veel stof onder het bed en ook enige stofvlokken aan het plafond. Verwarming stond op de hoogste stand op een warme dag, was lastig om de warmte weer uit de kamer te krijgen.

Het hotel is super gelegen en bij het uitchecken kregen we nog zeer nuttige informatie over wat we die dag nog konden bekijken. Ook konden we onze auto nog laten staan. Heerlijke douche. Mooie openslaande deuren naar het balkon en vanaf dat balkon uitzicht op de dom.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Goed.

Dat honden zijn toegestaan in het restaurant en dat er in de avond geen mogelijkheid is om aan bijv. een bar nog wat te drinken. Wel gaan zitten in de lounge zonder enig comfort.

Kamer is goed en wordt goed onderhouden. Duitse degelijkheid.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Het is een prima hotel, ziet er goed uit en is gewoon waar...

De wc mag ietsjes schoner:)

Het is een prima hotel, ziet er goed uit en is gewoon waar voor je geld. Heel erg gaaf gebouw, het is allemaal wel een klein beetje gedateerd maar wel schoon. Ik heb zelf 78€ betaald voor een nachtje, en dit was een mooie prijs voor wat je kreeg.

Fantastische locatie in een sprookjesachtige stad

De mensen in het hotel en van de winkels zijn niet hartelijk en daarmee niet zo klantgericht.

De locatie was top. Heel mooi aan het begin van de winkelstraat, hartje centrum van het prachtige Trier.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

prima kamer met ruime badkamer.

eigenlijk niets misschien het uitzicht maar zoals al gezegd op doorreis dus geen probleem

prima kamer met ruime badkamer. Voor een wat langere periode zou ik graag beter uitzicht hebben maar op doorreis geen probleem. Ontbijt prima. Omdat er maar weinig gasten waren geen ontbijt buffet maar we konden alles wat we wilden a la carte bestellen Op 150 meter van het hotel prive parkeergelegenheid, en dat in het centrum

• Beoordeeld op: 29 december 2017

waren daar speciaal voor de kerstdagen niet aanbevolen,want alles is daar 3 dagen dicht!!!!!!

de aanwezigheid van honden in het restaurant,een begroeting van twee honden tijdens het kerstmenu viel nogal luidruchtig uit en de sfeer was verpest!!!!!! voor de rest geen opmerkingen

zeer goed ontbijt uitstekend restaurant,wel prijzig,maar het eten was topklasse!

Ideaal voor nachtje weg!

Ontbijt was prima, alleen ruimte erg klein voor aantal gasten. Ook hadden we iets meer luxe verwacht

Midden in het centrum. Historisch pand. Gratis hotelparking. Ideaal voor nachtje weg. Mooie en ruime hotelkamer. Erg netjes. Aanrader

Kerstshoppen in Trier

Bed was niet comfortabel. Kleine hoofdkussens (wel grotere gekregen na vraag), kamer niet geluidsdicht

Goed ontbijt. Goed restaurant. Ligging kort bij Porta Nigra en stadscentrum, vloerverwarming badkamer, afgesloten privé parking

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Een teleurstelling

Geboekt in Roemischer Kaiser en zonder overleg omgeboekt nr Altstadt. Liftdeuren kapot en keuring lift?, geen warm water in douche. Wifi werkt niet.

Locatie vlak bij porta nigra. Eigen afgesloten parking.

lawaai op de gang, de warmte in de kamer, geen airco.

lawaai op de gang, de warmte in de kamer, geen airco. Handdoeken versleten en geen glasgordijnen maakten het verblijf onder de maat en zeker geen 4 sterren waard.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Centraal gelegen.

n.v.t.

Hotel met art deco uitstraling. Parkeren op afgesloten terrein op loopafstand van hotel. Goed ontbijt. Ruime 2 persoonskamer. Ligging goed t.o.v. bezienswaardigheden en station. Wifi goed. Eettip: Kartoffelhaus Kiste

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

De locatie ten opzichte van de Porta Nigra

Er was te weinig personeel bij het ontbijt. Daarom waren alle tafels bezet bij onze aankomst. Ook de roereieren waren op en op de 2e ochtend ook. Kamer was OK, maar ik vond het meer een hotel van € 90 per nacht ipv € 130.

De locatie ten opzichte van de Porta Nigra

Goed naar de zin iets om nog een keer terug te gaan

Kamer voorzien van airco in deze tijd van het jaar

Centrum om de deur, goed ontbijt mooie ligging veel te zien makkelijk parkeren ruimte genoeg kortom aanrader

Ontvangst prima. Vragen werden goed beantwoord. Heerlijk ontbijt. Prachtige plek ten opzichte van het centrum van de stad. Ruime parkeerplaats die ook nog eens gratis was.

controleer je reservering

Onze geboekte kamer (met balkon) bleek bij aankomst niet beschikbaar. We werden in een klein achterafkamertje ingedeeld. Niet akkoord. Dus gereclameerd en uiteindelijk kregen we, na een hoop gedoe bij de balie, een kamer in het hotel aan de overkant van de straat dat ook van deze organisatie is (Altstadt-Hotel). Jammer. Deze kamer was verder prima, ruim, maar het was niet wat wij hadden verwacht. Er was geen steun voor de douchekop waardoor je met 1 hand moest douchen (badkamer verder keurig), warm op de kamer (vol in de zon) en de vloerbedekking is aan vervanging toe.

Ontbijt bij, uiteindelijk Altstadt-hotel, was prima. Locatie is goed, in de binnenstad.

Het was in een woord geweldig en we gaan hier zeker vaker naar toe.

Er is ons helemaal niets tegengevallen.

Het ontbijtbuffet was perfect en keus genoeg. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. De tweepersoonskamer was groot genoeg voor ons twee en werd iedere dag schoongemaakt. We hadden de kamer op de vierde etage met een mooi uitzicht. We hadden een perfect Wi-Fi signaal in het hotel en zelfs buiten op het terras.

Beetje te duur voor wat het is

Mocht het rond de 100 euro wijn voor een standaardkamer dan zat het goed

Op slechts 100 meter van de parta nigra. Grote makkelijke free parking. Lekker ontbijt, maar niet uitzonderlijk. Kortom een normal hotel voor toch wel een beetje te dure prijs.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

mooi hotel vlakbij de Porta Nigra, zonder airco, parkeerplaats achter poort.

De eerste nacht kregen we een kamer op de bovenste verdieping met twee kleine raampjes van samen nog geen vierkante meter. Geen mooi uitzicht. Hebben slecht geslapen door de hitte en er is in het hele hotel geen airco. na gesprek kregen we een mooie en koelere kamer op de tweede verdieping.

Mooi oud gebouw, ontbijt is prima, mooi uitzicht (door zijraampje) op Porta Nigra. Trier is een prachtige oude stad om wat rond te wandelen en met veel terrasjes/restaurants!

Het was een ontspannen en zeer geslaagde reis voor herhaling vatbaar.

Het ontbijt was super en zeer uitgebreid. Ook het restaurant was gewoonweg super en het personeel was heel vriendelijk, een echte aanrader dichtbij de porta negra.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Ok verblijf

De rioollucht die vanuit de -1 verdieping omhoog kwam in de lift.

De locatie en het vriendelijke personeel behalve de receptioniste bij aankomst. Het ontbijt was extreem goed !! De kamers waren zeer ruim en confortabel maar wel ouderwets interieur.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Verblijf Trier Kerstmarkt

Ontbijtruimte is nogal klein. Tweede dag werden we verzocht om in een ander hotel (overkant straat) te ontbijten wegens geen plaats in de ontbijtruimte. In het ander hotel was er duidelijk een gebrek aan personeel.

Locatie is prima om Trier te verkennen. Gratis parking is ook leuk meegenomen.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Locatie top teleurgesteld hotel

De bedden waren heel laag en de matrassen heel slecht. De gordijnen niet lang genoeg waardoor het heel licht is in de kamer. Wij kregen dekens waar vlekken op zaten, grote blauwe vlekken. Helaas was het ontbijt ook niet lekker ondanks dat het erg veel geld kost. De broodjes waren net bakstenen. Wij kregen geen koffie of thee aangeboden en weinig keuze. Wel heel veel keuze voor yoghurt wat fijn was maar mijn man eet dat bijvoorbeeld niet sochtends. Twee jaar terug ook in trier geweest maar toen hadden wij een hotel verder van de stad maar echt een super hotel. Wij dachten dat het prettiger zou zijn om dichterbij de stad te zitten deze keer. Volgende keer toch weer het hotel verder van de stad. Wij gaan dan toch liever voor hygiene en comfort

De locatie is perfect en het personeel is vriendelijk. ook fijn dat de auto op een privé parkeerplaats mag staan.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Omgeving Moezel van Tier naar Bochum is een aanrader voor mensen die van mooie dingen houden

Sommige personeelsleden hadden weinig tot geen contact met de gasten. Het enige diner welke wij hebben genoten, was deels niet goed te noemen. Waar de ossenhaas echt perfect was, bleek het hertenvlees niet lekker en de champignons van rubber te zijn. Misschien een incident?

We hadden een heerlijke ruime schone kamer aan de voorzijde van het hotel met vloerverwarming in de badkamer Het hotel had een eigen parkeerplaats en het ontbijt was compleet.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Trier is een geweldige stad om te kekijken en te shoppen. De Kerstmarkten zeer de moeite waard!

De ontvangst was afstandelijk vonden wij. En wat de kamer betreft: wij hadden met opzet gekozen voor de duurste variant en kwamen onder het dak terecht. Op zich een ruime kamer, maar of dit nu datgene was waarvoor we gekozen en betaald hadden is zeer de vraag! Daar opletten!

De locatie van het hotel is natuurlijk eenmalig zo direct tegen het centrum aan. Het gebouw hoort daarbij: heel stijlvol.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Locatie, en het ontbijt!

Onvriendelijk onthaal op dat moment. Zéér slechte matrassen en kussens, kapotte handdoeken, slechte haardroger, geen stopkontakten in badkamer.

Locatie, en het ontbijt!

Prijs/kwaliteit verhouding wordt ni8et waar gemaakt

Eeen wat smoezelig hotel op een goede lokatie met bedden die zeer te wensen overlaten ( de spiralen drukken in je rug!). De prijs/kwaliteit verhouding wordt niet waar gemaakt !

De lokatie

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

De parkeerplaats was erg handig.

De kamer op de 4e verdieping was duidelijk aan onderhoud toe en had geen uitzicht! alleen een hoog raam. bed lag niet lekker ruimte was wel genoeg. Het personeel mn bij het ontbijt was niet gastvrij.

De parkeerplaats was erg handig. Het ontbijt was op zich goed.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Degelijk hotel op goede locatie

Behulpzaamheid/service van het personeel bij het ontbijt viel wat tegen.

Net hotel op een goede locatie in het centrum van Trier. Prima voor een kort verblijf

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Dichtbij centrum

Ik had mijn dure spiegel vergeten naast de tv direct mail gestuurd of ze hem willen opsturen kosten betaal ik natuurlijk zelf reactie: spiegel niet gevonden!

Dichtbij centrum

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Zozo

Een iets grotere kamer zou wenselijk zijn. Een ijskast die werkt (alle frigo's in de kamers werden 5 jaar terug uitgeschakeld door de directie). Airco ontbreekt (het was 35° buiten...)

Netheid. Prima ligging. Gratis parkeermogelijkheid. Uitgebreid buffet

Zeer goed

De luxe van de kamer geen bad eenvoudige kamer

De ligging vn de hotel

Perfect voor een weekendje weg

Nachtlawaai

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Goed voor één nacht

Geen airco op de kamer

Centraal gelegen en eigen parkeerplaats voor de auto.

Toplocatie

Super locatie, met privé parking, vriendelijk personeel, goed bed in ruime kamer en badkmer. En lekker ontbijt! Wij gaan zeker nog terug (kamer 17)

Ontbijt was super!

Op de kamer was het erg warm misschien een ventilator plaatsen met dit warme weer.

Ontbijt was super!!!!

het ontbijt was heerlijk

het ontbijt was heerlijk

De locatie is geweldig. Dicht bij t centrum. Kamer was klein maar prima en schoon.

Gratis parkeren, fijne service!

Ontbijt niet inbegrepen

Gratis parkeren, fijne service!

zeer goed

het was ongeveer de 10maal voor een verblijf en het voldoet altijd aan onze verwachtingen

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

ontbijt

ontbijt

• Beoordeeld op: 10 december 2017

twas gezellig

Het bed en de kussens van het bed. Kussens waren te klein

Het ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Restaurant

Restaurant

Prima ontbijt, heerlijk dineren en op een makkelijk...

Prima ontbijt, heerlijk dineren en op een makkelijk beloopbare afstand van het centrum

ontbijtruimte te klein

ontbijtruimte te klein

Middelmatig had kamer gevraagd met balkon heb ik niet gekregen kamer was slechts voorzien van klein venstertje wat...

Kamer

Het hotel beantwoordde aan de verwachtingen

Niets bijzonders

We hebben het heel erg naar ons zin gehad in trier.

De bedden waren slecht. Kussens waren te zacht.

Eten was goed Personeel was aardig Locatie eas goed lekker dicht bij het centrum

Keurig verzorgd.

Keurig verzorgd. Centrum om de hoek.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Ontbijt was prima

Geen gelegenheid om gezellig samen te zitten 's avonds, om goed elf uur moesten we verkassen naar de lobby :( Heel jammer!

Ontbijt was prima

ondanks de warme kamer toch een fijn verblijf.

klimaatcontrole van de kamer (op de bovenste verdieping ) liet te wensen over.

vooral de ligging naast de Porta Nigra was super.

Top hotelletje

Dat alles op loop afstand was

voldeed aan verwachting

faciliteiten

Goed Voor herhaling vatbaar

Niet meer alles up to date

De ligging en de keuken

Naar tevredenheid prijs kwaliteit goed

Kussens op bed slecht

Ontbijt uitgebreid kamer goed niet bijzonder

klassiek tussenstop hotel, ideaal voor weekend bezoek aan Trier

kamer wat ruimer

ligging en parking, goede douche

de hoofdkussens.

heerlijk ontbijt

tussenstop voor bezoek aan Trier en Moezel

er was geen WIFI (bleek al meer dagen het geval) een ernstige fout

prima ontbijt

Ontbijt,straatlawaai

Ontbijt,straatlawaai

Heel goed.

Kamer was heel goed en ruim zeker omdat we met 3 volwassenen waren.

Mooi en aangenaam hotel.

Er was geen airco en met temperaturen van rond de 30°C is het wel heel warm in de kamer.

Heerlijk ontbijt met alles erop en eraan.

Top verblijf in het centrum

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Ruime kamer.

Weinig plaats in ontbijtzaal. Warme kamers.

Ruime kamer.

Topontbijt!

Personeel achter de balie was niet altijd even vriendelijk

Topontbijt!!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

het onbijt

het onbijt

Te warm op de badkamer

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Onderhoud van de badkamer, ramen gingen niet goed open

Ontbijt is goed, kamer voldoende

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Locatie prima.

Matrassen te dun

Locatie prima. Goede parkeergelegenheid. Ruime kamer. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Alles was prima

WiFi storing

Alles was prima

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Mooi en perfect gelegen hotel

uitstekende ligging vlak naars Porta Nigra en toch rustig. Uitstekende gratis privé parking