Beoordelingen over Romantik Hotel am Brühl Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Billungstr. 11, 06484 Quedlinburg, Duitsland

#5 van de 16 hotels in Quedlinburg

Ontbijtbuffet was goed maar mag nog iets uitgebreider. De medewerkers kunnen gasten beter begeleiden naar hun ontbijttafel. Dat zorgt ervoor dat de ontbijtruimte meer efficiënt benut wordt.

Uitstekend diner.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Prachtige, grote, en zeer hygiënische kamer.
    • Suite

In eerste instantie lichte teleurstelling omdat we een suite hadden geboekt en de kamer niet overeen kwam met de foto's. Was alsnog een erg mooie en grote kamer, maar leek meer op een junior suite aan de hand van de foto's. Geen badkamer en suite en totaal anders dan op de foto. De kamer zou uitzicht hebben op een bezienswaardigheid, het uitzicht was de parkeerplaats.. Bed was voor mij persoonlijk te hard en oncomfortabel met zeer dunne hoofdkussens.

Prachtige, grote, en zeer hygiënische kamer. In het restaurant niet al te veel keuze, maar wel geweldige bediening en hetgeen wat we uiteindelijk kozen was erg lekker. Douche was erg fijn. Het slot en oude centrum op loopafstand, erg fijne locatie.

Het verblijf in het Romantikhotel am Brühl was een heerlijk verjaardagscadeau!

Het was nogal warm/ benauwd op de kamer ( nr. 2) . Geen airco helaas of ventilator. (Ondanks dat de verwarming uit was en het raam open) Helaas uitzicht op een muur met klimop. Ook in de Weinstube was het tamelijk warm. (De keuken geeft natuurlijk ook veel warmte af, wellicht is hier wèl een airco te installeren?) Ik loop nogal moeilijk ( gebruik een stok) We hadden de kamer al eind december 2016 geboekt. Bij de boeking had ik aangegeven dat we problemen met traplopen hadden. Toch kregen we een kamer ( nr 2), waartoe we toegang hadden, door eerst een aantal traptreden te gaan. Het hotel was trouwens volgeboekt.... De aardige receptioniste droeg bij de incheck wel fijn een koffer voor ons de trap óp! Een vriendelijke hotelgast droeg een koffer heel attent ,bij de uit- check, ván de trap náár de hall. Er 'zou' voldoende parkeergelegenheid zijn ( we dachten vóór het hotel), want we zouden later op de avond pas uit NL bij het hotel aankomen. ( hadden dat eerder al aangegeven per mail) Wij hadden 'geluk' de auto 'illegaal' een nacht naast de invalidenparkeerplaats te mogen laten staan . ( eigenlijk: gereserveerd voor de brandweer! Maar het regende die hele nacht nogal fors, de brandweer zou waarschijnlijk dus niet hoeven te komen, haha!) Ik heb helaas nog geen speciale invalidenparkeerplaatskaart en had dus enkele keren van de andere parkeerplaats ( 180m) moeten lopen naar het hotel. *TIP: Voor een parkeerplaats vóór het hotel een hoger parkeerbedrag vragen om zeker te kunnen zijn van een goede parkeerplek daar, en voor de andere parkeerplaats ( 180m verderop) een lager bedrag of gratis parkeren. * TIP 2: Duidelijker in de info van het hotel aangeven dat het om twee verschillende parkeerplaatsen van het hotel gaat! ( één vóór het hotel en één op 180m ván het hotel)

De vriendelijkheid en de behulpzaamheid van al het personeel. Het gehele team was uitstekend en uiterst gastgericht! Zeer professioneel. Wat werkte het ontbijtteam enorm hard, snel en kundig! Verrassing: op de verjaardag van mijn vrouw was de ontbijttafel heel vrolijk gedecoreerd met klimop en wijnranken, er brandde een kaars en we kregen een glas champagne aangeboden!: Dat was nu eens een feestelijk begin van haar verjaardag! De receptioniste zette ons met onze (Oost-Duitse ) vrienden op de foto en iedereen ( óók 's avonds het team van de 'Weinstube am Brühl' bij de óók weer mooi versierde dinertafel!) kwam haar persoonlijk hartelijk feliciteren! Ook het kamermeisje verdient een pluim, zeer vriendelijke en hard werkende dame!

Wij hebben genoten.

Eén minpuntje is het douchen in bad zonder beugel om makkelijk in te kunnen stappen.

De ligging van het hotel ten opzichte van alle bezienswaardigheden. Alles is op loopafstand. En de douche is echt helemaal top.

mooie locatie, kamers zijn zeker aan een up-date toe!

De kamer was heel klein zonder zitje. Dit terwijl wij toch voor een ruimere kamer hebben betaald. Geen koelkastje, geen koffie en thee faciliteiten. Heel erg warm op de kamer: geen airco of tenminste waaier. Diner was een tegenvaller. In het stadje erg goed gegeten tegen een zeer betaalbare prijs.

Het ontbijt was zeer uitgebreid. Toppie! Mooi hotel, kamers wel gedateerd, in een prachtige omgeving.

3,5
    We hadden een comfortkamer geboekt met zithoek.

We hadden een comfortkamer geboekt met zithoek. Ze scheepten ons af met een kleine kamer, geen zithoek. Hier gingen we niet mee akkoord. We kregen toen in een bijgebouw een kamer onder het dak. Allemaal schuine kanten. Je kon alleen in het midden staan. Wel 2 stoelen. Douche is zonder thermostaat. Dan weer te koud, dan gevaarlijk heet. Geen excuses. Ze probeerden ons toch voor een comfortkamer te laten betalen. Na protest konden we toch voor een klassiker Zimmer afrekenen. Met eindelijk.......excuses voor het feit dat we niet gekregen hadden wat we geboekt hadden. Hier komen we nooit weer.

Fijne overnachting in een sfeervol hotel.

Als wij dan toch iets te klagen moeten hebben ;-) Dan vonden wij de badkamer voor zo'n mooi en sfeervol hotelkamer ietwat saai. De badkamer was wel groot maar er was maar 1 kleine wasbak en het zag er vrij "klinisch" uit. Maar ach.....als dat het enige is.... ;-)

Mooie ruime en nette kamer. Geluidsarm en uitzicht op een sfeervolle binnenplaats. Heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Leuk binnenterras om te dineren.

2 maanden op voorhand tafel geboekt en dat hadden ze niet gelezen Restaurant volgeboekt bij aankomst.... na wat aandringen (beste Duits boven gehaald en het tonen van de outprint van booking toch een tafel op terras gekregen.

Leuk binnenterras om te dineren. Nette kamer, maar geen airco.....dus warm in juli. Restaurant staat in de Gault Millau en dat merk je aan de service en de kwaliteit van het eten en toch ook betaalbaar.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Mooi plek in een schitterend werelderfgoed stadje!

De kussens waren dun. In het restaurant hadden we een wijn arrangement maar er werd zeer zuinig geschonken, we vroegen iets extra en dit zagen we terug op de rekening. Onze tip: schenk iets royaler dat past bij een wijnarrangement!!

Mooie locatie in een prachtig stadje! Mooi hotel met een mooie binnenplaats. Het ontbijt was goed. Je kunt er lekker dineren.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Uitstekend hotel met goede faciliteiten, keuken en prima kamer.
    • Appartement (4 Volwassenen)

We hebben geen tegenvallende ervaringen opgedaan.

Ons verblijf met gezin twee kinderen van 10 en 12 jaar op de familiekamer was volledig naar wens. Grote kamers met alle faciliteiten. We komen graag terug in dit verzorgde hotel op een prima locatie.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Aangenaam

Personeel aan de receptie was bij aankomst niet heel vriendelijk, evenzo bij vertrek terwijl we ook drie maal voor een behoorlijk bedrag gedineerd hadden in eigen restaurant

Ontbijt was ruim voldoende, niet bijzonder

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Vriendelijk onthaal.

Geen airco en ook geen vliegenramen.

Vriendelijk onthaal. Diner op de binnenplaats: heel lekker en aangenaam. Lift. Voldoende parkeerplaatsen (eventueel ook achter het hotel). Prima ontbijt. Goed gelegen om het mooie stadje te bezoeken.

Redelijk

Kleine kamer

Goed ontbijt.

Fijn verblijfvoor een aantal dagen .

Een fijne kamer ,goed ontbijt fijne locatie

We hebben fijn buiten kunnen zitten, geweldige binnen plaats

We hebben fijn buiten kunnen zitten, geweldige binnen plaats

onze reis

het ligt aan een drukke weg /kamer werd warm en war benauwd.

ontbijt, restaurant en badkamer is ruim.

Goed hotel voor een verblijf in de Harz.

's Ochtends wat verkeerslawaai.

Prettige ambiance. Dichtbij centrum. Prima ontbijt in mooie ontbijtzaal. Goed restaurant.

Kon beter

Badkamer was verouderd, met name de douchedeuren waren aan vervanging toe. Kamer was aan de krappe kant

Erg goed restaurant in hotel

3 dagen ontspannen, heerlijke ambiance, veel gezien.

dat apart voor het parkeren betaald moet worden. dat voor het reserveren van een tafel 5 euro wordt gerekend.

locatie. Staf. Ontbijt. Atmosfeer.

Geweldig appartement, super ruim, netjes en gezellig.
    • Appartement (4 Volwassenen)

Geweldig appartement, super ruim, netjes en gezellig.

Heerlijk gehad in goed hotel op prima lokatie. Er is in de omgeving zeer veel te bekijken.
    • Appartement (4 Volwassenen)

De bedden waren redelijk hard. Geen mogelijkheid om even lekker buiten te zitten-liggen.

Zeer ruim appartement met fijne badkamer.

Prima hotel om van daaruit de stad en omgeving te verkennen.

Geen

De kamer was prima (schoon, alle comfort). Uitstekend ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goede locatie.

Erg warme en kleine kamers. Geen airco.

Goede locatie. Eigen parkeerplaats. Uitstekend ontbijt. Fijn restaurant.

Prachtig authentiek stadje, goed hotel, leuk voor een paar dagen.

Douchen in bad. Lastig uitstappen. Er was niets om je aan vast te houden. Diner matig, te duur.

Fijn hotel. Comfortabele kamer. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Locatie, personeel

Ontbijt, geen bad

Locatie, personeel

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Ontbijt prima.

Lampen aan /uit ouderwets. Kontakt punten om op te laden matig tot ontoereikend.

Ontbijt prima. Rest in het algemeen goed.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Comfortabel en luxe verblijf

Kamers beetje sober ingericht. Hoge(re) prijs ivm advent weekend.

Uitgebreid en lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

De kamers waren idd romantisch, en de hele sfeer in het...

Weten wij niet, de piepende lift misschien?

De kamers waren idd romantisch, en de hele sfeer in het hotel was goed.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Zeer sfeervol

Goede kamers, uitgebreid ontbijt en een fantastische ambiance.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Voortreffelijk ontbijt

Voortreffelijk ontbijt

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Perfecte ligging nabij historische Altstad.

Nette maar enigszins verouderde kamers

geweldig ontbijt !

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Mooi hotel, goed ontbeit

Mooi hotel, goed ontbeit

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Mooi hotel, fijne ligging, op wandelafstand van het centrum.

Kamer was kleiner dan verwacht. We hadden een comfortkamer geboekt, maar onze kamer was tamelijk klein en er was geen zithoek.

Mooi hotel, fijne ligging, op wandelafstand van het centrum. Lekker ontbijt in een lichte ruime zaal.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Een uitstekend ontbijt na een nacht op een goed bed.

Geen tegenvaller, maar een suggestie: airco zou het comfort nog hoger maken.

Een uitstekend ontbijt na een nacht op een goed bed. Een bijzonder hotel met op een mooie locatie. Vriendelijke en attente medewerkers. Voldoende en gratis parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 1 juli 2015

De ontvangst was uitstekend.

Verlichting badkamer niet optimaal bij het scheren.

De ontvangst was uitstekend. Het restaurant was volledig volgeboekt, echter men deelde ons mede dat er in ca. 30 minuten een tafel vrij zou zijn, hetgeen ook zo was.

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Zeer ruime, gezellig ingerichte kamers met comfortabele...

Helemaal niets.

Zeer ruime, gezellig ingerichte kamers met comfortabele bedden. Heerlijk zitruimte bij open haard. Fantastisch restaurant voor diner en zeer royaal vers ontbijt. Zeer vriendelijk en attent personeel Op loopafstand van het historisch centrum van Quedlinburg. Voldoende gratis parkeerruimte rondom hotel.

• Beoordeeld op: 23 januari 2015

Service en vriendelijkheid van het personeel.

In het restaurant niet adequaat gereageerd op een dieetwens (allergie), terwijl de medewerker had toegezegd dat te doen.

Service en vriendelijkheid van het personeel. De zeer ruime en comfortabele kamer. Algehele indruk en sfeer.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

schone kamers

?

schone kamers zeer goed ontbijt vriendelijke kamermeisjes

• Beoordeeld op: 14 september 2015

Het avondmaal was bijzonder goed verzorgd en zeker niet te...

Het avondmaal was bijzonder goed verzorgd en zeker niet te duur.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Goed gelegen en mooi hotel.

Goed gelegen en mooi hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Mooi park vlakbij hotel

Drukke weg langs het hotel en personeel niet altijd even vriendelijk -:(

Mooi park vlakbij hotel

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

locatie.

kamer op zolder. erg warm. vlooienbeten hele lichaam

locatie. prachtige binnentuin. heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Vriendelijk personeel, gezellige lounge, mooie ruime kamer,...

Neem een extra kussen mee, deze zijn behoorlijk dun.

Vriendelijk personeel, gezellige lounge, mooie ruime kamer, ruime parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Uitstekende ligging, zeer vriendelijk personeel

Uitstekende ligging, zeer vriendelijk personeel Hervoragende KUeche !!!!! Fantastisches Fruhstuck !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Beoordeeld op: 15 juni 2015

goed onthaal van het personeel.

goed onthaal van het personeel. De lekkere maaltijden

• Beoordeeld op: 1 juni 2015

het geheel was prettig, niet iets specifieks

n.vt.

het geheel was prettig, niet iets specifieks

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Het gehele hotel rust netheid comfort bediening top

miste bij het ontbijt de bacon verder prima

Het gehele hotel rust netheid comfort bediening top

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.