Beoordelingen over Romantik Jugendstilhotel Bellevue Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

An der Mosel 11, 56841 Traben-Trarbach, Duitsland

#6 van de 35 hotels in Traben-Trarbach

Genieten!

Het was in het hotel in de gangen bij onze kamer veel te warm!! Er werd 's avonds niet gelucht als het buiten veel koeler was. Ook de omgeving van het zwembad was veel te warm. Jammer dat het zonneterras op een hogere verdieping lag dan het zwembad! De fietsenstalling was in een oud klein keldertje. Om de accu's op te laden moest je ze meenemen naar de kamer. Midden in onze kamerwas een afstapje i.v.m. hoogteverschil. Dat vonden we minder veilig.

Een heel erg goed verzorgd hotel met goed personeel. Het ontbijt was subliem en we konden heerlijk buiten ontbijten met prachtig uitzicht op de Moezel. We kregen een kleine upgrade w.b. kamer met mooi uitzicht over de daken en op de moezel. Heel rustig. De airco was fantastisch! Hele goede bedden. Het wellnessgedeelte is ook zeer goed verzorgd! We hebben heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel. We hebben genoten.

In tweede instantie
    • Appartement

Wij werden aanvankelijk naar een appartement in een bijgebouw gebracht. Dat was een verbouwde zolder en dat leek nergens op. Toen we dat niet accepteerden werd ons een 1 persoonskamer aangeboden met een bed van 1.40m breed in het hoofdgebouw. Dat was wel prima, ook voor 2 personen. Ons verzoek om een reservering voor het restaurant werd afgewezen. Ze zaten vol! Toen we s avonds langs het restaurant liepen bleek er toch nog plek. Uiteindelijk is alles dus meer dan goed gekomen, maar de les is dat je voor jezelf op moet komen.

Prachtig ingericht hotel. Even terug naar ouderwets rijke tijden. Mevrouw van restaurant was zeer vriendelijk en professioneel

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Plaats en terras met uitzicht op de Moezel.

Kamer was veel te warm , niet af te koelen ook niet met aanwezig ventilatortje. Zou airco moeten hebben voor deze prijs.

Plaats en terras met uitzicht op de Moezel. Mooie locatie en gebouw.

• Lifestyle Suite

De wifi was zonder paswoord, maar er is in het hotel wel een business lounge waar je terecht kan voor een betere verbinding.

Wij verbleven in een lifestyle suite (425) en die was fantastisch: balkon, badkamer met regendouche en ligbad (met dodezee-badzout). Televisie in woon- en slaapkamer. Twee grote inbouwkasten. Het balkon kijkt op het binnenplaatsje (de parkeerplaats) maar je kunt een stukje van de Moesel zien en je zit er lekker rustig. De auto kon onderaan het gebouw worden geparkeerd en er waren voldoende parkeerplaatsen. We hebben 's avonds in het hotelrestaurant gegeten en dat was superlekker. Het ontbijt was zo heerlijk dat we het jammer vonden dat we vol zaten.

Geweldig verblijf gehad, zeer ontspannen en goed verzorgd.
    • Appartement

Op de site vermelden dat gedeelten van het hotel, waaronder de trap naar de ingang, niet te bereiken zijn voor mensen die slecht ter been zijn. Ons appartement was te bereiken via een lastige buiten- en binnentrap. Maar in het hoofdgebouw was een lift aanwezig.

Appartement was zeer ruim en voorzien van alles. Zeer schoon. Ontbijt was zeer uitgebreid, goed verzorgd en werd prima aangevuld. Diner was prima.

Het feit dat we hier al jaren komen , spreekt voor zich
    • Lifestyle Suite

Wij komen hier al jaren. Hadden een Lifestyle suite , geweldig mooi , met 2 badkamers waarvan 1 met ligbad, een slaapkamer en aparte zitkamer super de luxe. Ook het ontbijt was prima

lekker eten in een ontspannen omgeving
    • Appartement

Het weekend zo kort was :-)

Geweldig ontbijt, ook glutenvrij mogelijk! Wellness is super zowel in de winter als in de zomer op het zonneterras. Kamers zijn proper en verzorgd en de bedden zijn heel comfortabel. Dit allemaal door de goede zorgen en oprecht vriendelijk personeel.

Het ontbijt was heerlijk. Sfeer ontspannen en de gasten worden er zeer goed in de ontvangen. Alles tip top. Dineren was super. Zwembad super alsook de sauna enz...

Heerlijk lang weekend in februari met zonnetje op de bergen, kamer, wellness en ambiance: top!

Fantastisch ontbijt/diner in mooie ambiance. Topbediening, kamer prachtig, alles goed onderhouden, heerlijke wellness met sauna's, mooie douches, ijsbak, drankjes, zwembad, volop handdoeken, rustruimtes, gym. Gewoon top! UItzicht vanuit sauna: bijzonder mooi.

Foto’s kamers niet in overeenstemming met werkelijkheid

Junior suite is helemaal niet zoals op de 15 foto’s die op booking getoond worden. Veel kleiner, benauwd zelfs, weinig luxe in vergelijking met wat beloofd werd. Luidruchtig poetspersoneel vanaf ‘s ochtends vroeg. Om 8.30u na eenmaal kloppen ook dadelijk kamer binnengekomen. Eten in restaurant (grote zaal) is aangenaam. Bijkamers niet zo aangenaam en onpraktisch voor ontbijtbuffet.

Locatie, authenticiteit, wellness

Bezoek aan de moezel en hun wijnbedrijven

Openbare ruimte waren wat koud( bar, restaurant...)

Goed ontbijt. Mooie ligging Zeer goed restaurant. Mooie ruime kamers; Vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Ontstressen in een mooie omgeving!

Restaurant is prima, maar iets te prijzig. Buitenhuis ook prima eetgelegenheden in de buurt.

Uitstekende lokatie om tot rust te komen. Excellente bediening, voortreffelijke keuken. Prima ontbijt, zeker voor die van bubbels houden. Wij komen tegen de Kerst terug.

De diner met hertefilet was het beste van wat wij ooit...

Ik kon de lange weg en de trappen aan om de kamer te bereiken. Wie niet goed meer te been is, kiest best dat hotel dan niet. Voor mij: een beloning en prachtige verrassing, die mooie kamer.

De diner met hertefilet was het beste van wat wij ooit gekregen hebben in een restaurant. De kamer met uitzicht op de Moezel: prachtig. De badkamer: waaw !

prima hotel, bijzondere locatie

diner service vraagt om extra aandacht, met name met betrekking tot de wijn

ontvangst service gericht, kamer uit de jugendstill tijd, parkeren geen probleem, ontbijt goed

Fijn hotel voor weekendje weg

Temperatuur in het hotel en de temperatuur van het zwembadwater, veel te warm!

Kamer, appartement was bijzonder. Gelegen in zeer oud pand. Niet geschikt voor mensen slecht ter been ivm vele trappetjes. Nadeel van monumentaal pand is dat er geen airco mag worden geplaatst. Het was heel warm. Eten in restaurant was erg goed beter dan in naastgelegen Moselschloesschen.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Van een 4 sterren hotel verwacht je meer

Bij een 4 sterren hotel verwacht je een hogere kwaliteit kamer. Kamer lag in ander gebouw, zonder uitzicht. Kwaliteit diner staat in geen verhouding tot de prijs. Het is het allemaal net niet.

Wellness

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Na een kort verblijf van 3 nachten tot rust gekomen.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt, vriendelijke en attente bediening, beleefd personeel, zeer goed onderhouden Jugendstil hotel, veel gefietst en iedere avond gezwommen! Mooie omgeving, rustige kamer zoals gevraagd.niet alleen het hotel maar ook de wellness is een aanrader om goed te ontspannen

Het is een prima hotel. Alle confort en professionele service. Wel een degelijk prijskaartje.
    • Appartement

bleek dat het 'appartement' (nog enige mogelijkheid) inhield dat we 100m langs de straat moesten lopen vr welness! (hebben dan ook onze boeking aangepast in hotel zelf naar een suite)

De kamer (suite), badkamer (geweldig) en het diner (wat we ons nog herinnerden van vorig verblijf!) was fantastisch. Het prijskaartje dekt wel de lading! Ontbijt ook volledig naar wens.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Prijs-kwaliteitverhouding: 100% top.

Recent gerenoveerde kamer (216). Uitzonderlijk rustig. Origineel interieur. Prachtige ligging (aan de Moezel). Een architecturale droom. Rijkelijk ontbijt. Excellente keuken (diner). In een gelagzaal met zicht op de Moezel. Supervriendelijke bediening. Verrassend lekkere wijnen en digestieven. Kortom: TOP! PS: en na het ontbijt was de kamer al terug opgemaakt!

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Hotel ligt centraal.

We hadden een junior suite geboekt maar de badkamer viel echt tegen. Deze was veel te klein en er was geen bad aanwezig enkel douche. De ligging van de kamer was ook niet zo goed, we hadden geen zicht. Er was ook geluidshinder. Wifi werkte niet! Prijs-kwaliteit niet oké!

Hotel ligt centraal. Ontbijtzaal heeft zicht op de Moezel. Alles was heel proper en netjes.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

De kamer was beste ooit (groene lifestyle suite), super relaxed en helemaal opgeladen!
    • Lifestyle Suite

De prijzen van het restaurant van het hotel zijn veel te hoog, is leuk om 1 keer te doen misschien, maar er zijn ook goeie restaurantjes in het dorp. Het is wel een super 'fancy' restaurant, en het eten is echt wel lekker. Maar toch, de prijzen blijven hangen in de gedachten tijdens het eten :/

De lifestyle suite is echt super groot en leuk! Douche en bad en bed zijn groot en heel comfortabel! Personeel was heel behulpzaam en vriendelijk! Het dorpje is mooi en klein. Niet ver rijden van andere dorpjes af en de bezienswaardigheden rondom! Saunas(!) en zwembad zijn in een ander gebouw en zijn goed. Het is met en zonder badkleding (door elkaar) , je mag dus kiezen. Conclusie: wij gaan wel is terugkomen! Als je twijfelt of je dit moet pakken, gewoon doen en vraag voor de groen en witte lifestyle suite, die is top!

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Betoverend verblijf, een terugkeer in de sfeer van de art déco, maar met het confort van vandaag.

Ik vond het spijtig dat het restaurant geen menu van drie gangen aanbood, en dat alle gerechten zo prijzig waren. We hadden graag ter plekke gegeten maar omdat we niet zo hongerig waren hebben we elders gezocht.

Het meest indrukwekkend vond ik dat in alles maar dan in alles de sfeer van art déco was terug te vinden. Ze hebben dus echt hun best gedaan om deze sfeer weer te doen herleven.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Een fijn verblijf in een hotel, waarvan de inrichting van de kamer een "upgrade" kan gebruiken.

Badkamer is te klein en gedateerd, ook de zwarte voegen in de badkamer betekenen: te weinig aandacht. Douchen in bad is voor ouderen niet gewenst! Ook het interieur van de kamer vraagt aandacht: zie bijv. de verbrande lampenkappen.

Zeer vriendelijke ontvangst door receptionist. Het uitgebreide ontbijt was zeer verzorgd, ook hier heel vriendelijke medewerkers! Heerlijk zwembad met saunafaciliteiten en badjassen....

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

plezierig hotel op mooie locatie aan de Moezel, wel behoorlijk prijzig.

het hotel is absoluut ontoegankelijk voor gasten die slecht ter been of invalide zijn.

de sfeer in het zeer verzorgde, stijlvol ingerichte Jugendstil hotel.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Top weekend
    • Appartement

Mooi appartement, goed ontbijt, lekker eten, vriendelijk personeel, mooie sauna en goede locatie op loopafstand van het centrum. En eigen parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Geweldig, voor herhaling vatbaar

Kan niet iets bedenken wat beter had gekund

Personeel was zo ontzettend aardig. Niet hinderlijk aanwezig. Kamer was fantastisch ondanks opgebroken straat rondom het hotel geen enkele overlast ervaren. Wil zeker nog eens terug komen

De rivier
    • Lifestyle Suite

De temperatuur in de kamer was bedroevend

De rivier

Locatie goed

Kan niets bedenken

Locatie goed

Menukaart te weinig gericht op lichtere maaltijden. Nogal duur.

Ontbijt geweldig. Uitstekende kamer

Het eten vond ik minder voor zijn prijs

De wellness ruimte en de kamer.bediening bar ook super en eerlijke prijzen

Heerlijk ontbijt, Ruime kamer, Correcte en vriendelijke...

Voor nieuwe gasten is de ingang niet gemakkelijk te vinden.

Heerlijk ontbijt, Ruime kamer, Correcte en vriendelijke bediening

Mooi hotel met prima eten
    • Appartement

Geen airco in het appartement

Ligging, jugendstil stijl hotel, kwaliteit eten

De kamer

De kamer

Heerlijk ontbijt, goede locatie maar verschrikkelijk warm op...

Heerlijk ontbijt, goede locatie maar verschrikkelijk warm op de kamer omdat er geen airco aanwezig was.

het ontbijt ,;

het ontbijt ,; de kamer ,de vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

buiten ontbijten was zalig .

Behang aan de muren was van de vorige eeuw.

buiten ontbijten was zalig .

Mooi gelegen hotel aan de Moezel met goed restaurant

Dorpje zelf was niet bijzonder.

Goed restaurant, kamer met mooi uitzicht.

Dat we buiten door moesten om te gaan eten

Dat we buiten door moesten om te gaan eten

Prima, maar de omgeving met vuile straten en leegstaande gebouwen is niet echt wat je verwacht.

Het restaurant was op zaterdagavond volledig afgehuurd waardoor er voor hotelgasten onaangekondigd geen plaats was.

Het ontbijt.

Fantastische locatie, geweldige kamer en uitstekend ontbijt

De kamer was geweldig en een uitstekend ontbijt.

Heel lekker en uitgebreid ontbijt en smaakvol avondeten.

De moeilijke trappen aan de ingang om receptie te bereiken met bagage.

Heel lekker en uitgebreid ontbijt en smaakvol avondeten.

Top hotel

Heel vriendelijk personeel. Mooie kamers. Fijne sauna faciliteiten. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Super.

Alles naar wens voor herhaling vatbaar.

Geweldig uitgebreid ontbijt, aangename wellness, super...
    • Appartement

Geweldig uitgebreid ontbijt, aangename wellness, super vriendelijk personeel! Komen zeker terug!

mooie rustige kamer

Te donker in kamer krakende wc deur Onbijtbuffet niet aangevuld Te duur

• Appartement

Kamer in een ander gebouw! Moesten 2 straten verder voor ontbijt en welnes!!!

Ontbijt score 8op10

Uitstekend verblij .Zeer goed personeel .Uitstekende keuken

Grootte van onze kamer

Perfect

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Familieweekend

Prachtige kamers en heerlijk ontbijt! Saunafaciliteiten prima!

Waanzinnig goed hotel/restaurant!

Restaurant was van sterren niveau!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Ontbijt uitstekend.

Ontbijt uitstekend. Zeer goede bar. Prachtig uitzicht

een aanrader!

diner, rauwe asperges, dat werd wel weer goed opgelost

ontbijt, locatie, service personeel.

zeer uitgebreid ontbijt, mooie wellness

zeer uitgebreid ontbijt, mooie wellness

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

maaltijd duur /kwaliteit

maaltijd duur /kwaliteit

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Zie hier boven

Zeer mooie schone kamer, zeer vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt!! Helemaal ontspannen !

• Beoordeeld op: 7 december 2016

De suite

Het weer

De suite

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Prachtige kamers!

Prachtige kamers! Ontbijt was goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Heel mooie locatie,mooi uitzicht.

De badkamer aan de kleine kant. Douche in het bad scherm niet waterdicht.

Heel mooie locatie,mooi uitzicht. Lekker en uitgebreid ontbijt Mooie welness

• Beoordeeld op: 17 januari 2016

Upgrade kamer.

Trappen bij entree.Meerdere trappen slechte lift.krakend bed. Eten en bediening in restaurant zeer matig.

Upgrade kamer. Massage zeer goed. WiFi oke

• Beoordeeld op: 29 december 2015

super gastvrij en het pers, doet er alles aan om het maar...

afruimen bij t ontbijt, nog niet uitgegeten en je bord was al weg. koffiekopje nog niet leeg en weg was hij weer.

super gastvrij en het pers, doet er alles aan om het maar naar je zin te maken,

• Beoordeeld op: 27 december 2015

Wij hadden een heerlijk appartement met uitzicht op de...

Traben-Trarbach heb je in 1 dag wel gezien. Door het slechte weer hadden wij niet veel zin om naar open lucht kerstmarkten te gaan in de buurt. Naar de sauna gaan is er daardoor ook niet van gekomen, omdat dat in een apart gebouw was.

Wij hadden een heerlijk appartement met uitzicht op de Moezel. Heerlijk gegeten in het restaurant de eerste avond. Elke avond over de brug gewandeld en ook in Trarbach lekkere Turkse pizza en Thais gegeten. Enerverende ontmoeting met een op drift geraakt everzwijn bij een (mooie) wandeling naar de ruïne op de berg. Leuke kerstmarkten in de kelders, geeft een heel aparte sfeer.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Ik had gevraagd om een kamer met uitzicht op de moezel en...

Het zwembad, stelt niks voor en dit is echt tijd voor vernieuwing!

Ik had gevraagd om een kamer met uitzicht op de moezel en daar hadden ze rekening mee gehouden. Bedden lagen heerlijk en ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Prachtige ligging, uitstekende bediening, fantastisch...

Ligging van het app. 80 meter van de ontbijtruimte, geen probleem met goed weer maar anders... wel paraplu's voorzien. In het app. verschillende trappen doen naar je badkamer en wc.

Prachtige ligging, uitstekende bediening, fantastisch ontbijt. Voldoende parking. Alles clean. Extra thee faciliteiten op kamer.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

De manier waarop het personeel reageerde en je begeleide was...

De afstand tussen het hoofdgebouw en het gebouw waarin onze kamer zich bevond. Was niet zo ver maar we wisten niet dat er een parking vlakbij was en hebben met de bagage moeten sleuren tot aan de kamer, die zich op de eerste etage bevond en geen lift aanwezig. Bijgevolg sleuren met de bagage. Dit had men iets beter mogen communiceren.

De manier waarop het personeel reageerde en je begeleide was super! De inrichting van de kamer was hypermodern.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Heel erg rustig en aan de Moezel.

Inderdaad erg veel trappen en geen lift in dat gedeelte van het hotel.

Heel erg rustig en aan de Moezel. Buiten ontbijten/dineren, mits tijdig gereserveerd.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Welness faciliteiten (op het 4de verdiep) meer dan ok!

Jammer van het verouderd zwembadje (op het gelijkvloers) met toch wel koud water. Tegenstroom functie werkte erg zwak of stond erg zwak ingesteld. Degelijke fitnesstoestellen maar geen airco in erg kleine ruimte voorzien. Het hotel heeft nogal wat bijgebouwen dus kans is klein dat je in de prachtig afgebeelde kamers terechtkomt. Ontbijt was gewoon ok. Kortom geen goede prijs- kwaliteit verhouding. Hadden beter verwacht voor dat geld

Welness faciliteiten (op het 4de verdiep) meer dan ok!

• Beoordeeld op: 24 juli 2015

De lifestyle suite zwart/wit is prachtig.

Lifestyle suite is prachtig maar heeft geen balcon of terras. Door het mooie weer bloedheet op de kamer. Veel trapje op, trapje af.

De lifestyle suite zwart/wit is prachtig. Wel donker. Zwembad(je) en dakterras niet groot maar wel lekker.

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

het restaurant,

afstand parking tot hotelingang, binnenbrengen van bagage via trappen bij de ingang

het restaurant, de ligging aan de Moezel, de sfeer van het gebouw, het uitstekende ontbijt, de ruime parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Appartement is uitstekend, zeer goed ontbijt, heel...

De ontbijtruimte is aan de kleine kant. Als er dan tafels gereserveerd worden voor klanten, wordt de beschikbare ruimte nog kleiner en staan er verschillende tafels leeg voor meerdere uren

Appartement is uitstekend, zeer goed ontbijt, heel vriendelijk personeel, goede bar, goede restaurants

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Kamer met zicht op de moezel.

de bar werd s 'avonds volledig ingenomen door een tamelijk luidruchtige groep.

Kamer met zicht op de moezel. Lekker ontbijt en diner Mooie "jugendstil" Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

normaal

verhouding prijs/kwaliteit

normaal

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

Zeer goed ontbijt.

Kamers wat gedateerd.

Zeer goed ontbijt. Gratis parkeren bij het hotel.

• Beoordeeld op: 8 februari 2016

Prachtig hotel;

Het restaurant: zowel de beperkte kaart als het eten op zich

Prachtig hotel; mooie en ruime kamer

• Beoordeeld op: 13 december 2015

Prachtige ligging.

Prachtige ligging. Gezellig hotel en zeer vriendelijk personeel Zeer schoon en comfortabel

• Beoordeeld op: 8 november 2015

Prachtig Jugendstilhotel met zeer vriendelijk personeel,...

Prachtig Jugendstilhotel met zeer vriendelijk personeel, nieuwe sauna en uitstekend restaurant.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

Een hele mooie plek, prachtig oud jugendstil hotel!

Een hele mooie plek, prachtig oud jugendstil hotel!

Er zijn ook 18 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.