Beoordelingen over Romantik Hotel Walhalla Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Bierstraße 24, 49074 Osnabrück, Duitsland

#9 van de 34 hotels in Osnabrück

Ideaal om te ontspannen, een aperitiefje te drinken en de stad in te gaan.

Leuke wellness; sauna, stoombad, voetbad, douches, zonnebank, rustruimte, badjassen en slippers. Ideaal om te ontspannen. Heel vriendelijk personeel dat vlot Engels spreekt. Zeer uitgebreid en gezond ontbijt.

Osnabrück was een verassend leuke stad met een mooi oud centrum.

Ik denk dat we (voor maar 1 nacht) de slechtste kamer van het hotel hadden. De kamer was alleen via een kruip-door sluip-door route te bereiken. In geval van brand/paniek ronduit gevaarlijk. Pas de 3e keer naar de kamer toe liep ik zonder vergissing! Het personeel was zich daar zichtbaar van bewust en schaamde zich er een beetje voor. Ook had de kamer het lelijkste uitzicht op een nauwe buiten gang(achterkant) vol met airco-apparaten, die overigens geen lawaai maakten. De badkamer, zonder ramen, had alleen passieve luchtverversing maar verder wel fraai en schoon.

We hebben in het restaurant gegeten en dat was van uitstekende kwaliteit, de bediening wat rommelig en gehaast. Het hotel heeft een kleine wellness-ruimte waar we gratis gebruik van konden maken (waar ze eigenlijk wel iets voor vragen). Het is een prachtig oud pand gelegen in de historische 'Alt Stadt' die een bezoek zeker waard is. De broodjes bij het ontbijt waren echt knisper vers.

fijne kamer en goed ontbijt.

airco niet op alle kamers (ik begreep maar op 2 van de vele)

fijne kamer en goed ontbijt. restaurant had heel goed menu, mooie gerechten. helaas in hitte geen airco. fijn dat auto steeds gehaald en gebracht wordt.

Effe lekker een weekendje weg

De trappen zijn niet handig voor iemand die niet goed te voet is.

Het hotel is bijzonder. Je zit midden in de stad, kan je auto lekker laten staan. Handig voor theater of avondevents

Het perfecte hotel voor een bezoek aan Osnabrück

Het is met de auto wat lastig te bereiken omdat je over een voetgangers gebied moet rijden om bij het hotel te komen.

De ligging midden in het centrum was perfect! alles was te voet te bereiken. En de mooie schoone kamer met airco. Ook zat er een heerlijk ontbijt bij inbegrepen.

Erg vriendelijk, behulpzaam personeel.

We vonden de matrassen nogal hard; ik kreeg er pijn van in de schouders

Erg vriendelijk, behulpzaam personeel. De kamer die we hadden geboekt viel nogal tegen, vooral qua oppervlakte. We hebben nog een nacht bijgeboekt en we kregen ter compensatie een prachtige ruime kamer waarvan de badkamer net was gerenoveerd. De locatie is prima, midden in de stad. Met parkeergarage zodat de auto ook geen probleem is. We hebben beide avonden in het hotel gegeten en dat was ook prima.

Helemaal top!

N.v.t.

De ligging van het hotel. De kamers zagen er heel netjes uit. Wij hadden twee kamers met een tussendeur, wat wij als heel prettig hebben ervaren. Ons zoontje kreeg een leuk welkomstgeschenk. Het ontbijt was heerlijk.

Prachtige hotel, geweldige locatie

Parkeerplaats is wat lastig te bereiken. Je moet even weten hoe je bij de ingang van het hotel komt. Het lijkt nl net of je de straat niet in mag

Prachtige hotel, geweldige locatie

prettig hotel in het centrum van Osnabruck.

De kamer was aan de kleine kant. de parkeerruimte is moelijk te bereiken.

de locatie is zeer goed, in het centrum van Osnabruck. Het ontbijt is uitstekend. vriendelijk personeel.

Uitstekend hotel, voor iedereen aan te bevelen.

Geen airconditioning maar gelukkig konden de ramen open.

Parkeren op eigen terrein; gelegen midden in het historische centrum en toch zeer rustig en alles op korte loopafstand

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Het verblijf was boven verwachting.

Er viel echt niets tegen.

Kamer was ruim en schoon.lekker ontbijt. Lunch ook uitstekend en heel vriendelijk personeel. Toplocatie! Midden in t centrum.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Prima hotel om de stad te verkennen.

Kamers op de begane grond kijken uit op een binnenplaats met terras. Voor de privacy moet je dan de gordijnen dicht houden, wat de kamer somber maakt.

Locatie en restaurant voorzieningen uitstekend

Top locatie voor winkelen

Het totaal plaatje, chique hotel niet overdadig luxe maar warme uitstraling, ideaal gelegen om te gaan winkelen etc. Wij komen hier al ? ca 15 jaar om de Weinachtsmarkt etc te bezoeken. Eerst altijd weekendje weg nu juist door de weeks hetgeen veel prettiger is om de grote drukte te vermijden. Personeel in hotel en winkels is erg vriendelijk en behulpzaam

Osnabruck een onverwachte mooie en gezellige locatie

Geboekt voor een tweepersoonsbed, kregen 2 aparte bedden. Aan voorkant, geen lawaai maar wel een lamp schijnend op de ramen. \gordijnen verduisteren goed maar lampen pas laat in de morgen uit.

Locatie, sfeer hotel zelf.

Prettig verblijf voor een paar dagen

Beetje gehorig

Ontbijt zeer uitgebreid en smaakvol, kamers comfortabel en gezellig ,sauna vrij toegankelijk, aangenaam verblijf fijne plek centraal in de stad

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Zeer comfortabel

Mooi gerestaureerd monumentaal hotel t.o. weihnachtsmarkt in de binnenstad, met kleine maar fijne welness, prima ontbijt en goede kamers. Personeel zeer servicegericht en efficient. De garage was , zoals te verwachten in een grote stad, klein, maar geen enkel probleem. Je lever de sleutel in aan de receptie en zij arrangeren alles. Uiteindelijk stonden we prima.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Perfecte centrale ligging

Was moeilijk te vinden, het opgegeven adres bracht de navigatie niet tot het hotel. Kamer in bijgebouw, dus bij slecht weer, in ons geval sneeuw, buitenom naar het ontbijt etc. Tochtige receptie. Kamer niet romantisch maar gedateerd en saai. Hoop gedoe met "valet-parking".

Lekker ontbijt en ruime kamer, het hotel is perfect gelegen in het centrum van de stad. Ruime in-en uitchecktijden

Sfeervol hotel

Lawaai op straat zaterdag nacht door uitgaansleven

Midden in stad. Geen verkeer. Goed restaurant en ontbijt. Schoon. Vriendelijk personeel. Auto valet parking in eigen garage.

Perfect hotel zeker voor een overnachting

Erg schone ruime kamer. Goed bed. Uitstekend ontbijt in gezellige ontbijtruimte . Ligging perfect in midden van centrum met goede restaurants in de buurt.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Geweldig!

Een heerlijk romantisch hotel in de altstadt. De kamer was mooi en ruim, het ontbijt lekker en het personeel vriendelijk en attent. We komen hier zeker nog eens terug. Super!

Ontbijt en diner waren heerlijk en , het restaurant was...

De kamer was erg klein en laag en had uitzicht op n muur

Ontbijt en diner waren heerlijk en , het restaurant was prima met n fijne buitenruimte, personeel heel vriendelijk en behulpzaam

Prima bello hotel!

Kamers zijn redelijk klein, voor een verblijf van bijvoorbeeld meer dan 3 dagen is er te weinig kastruimte. Diverse kamers kijken uit op het binnenterras van de bar en buitenrestaurant. Vroege slapers kunnen enige hinder ondervinden van pratende gasten. Bar gaat om 00.00 uur dicht. Voor ons overigens geen probleem.

Het hotel ligt midden in de stad, ontbijt en diner zijn prima bello in orde. Vriendelijke en bereidwillige hotelmedewerkers. Prijs kwaliteit is goed, wijnkaart levert interessante resultaten op.

uitstekend hotel, sfeervol restaurant met matig tot slecht eten

Je kunt beter ergens anders gaan eten

Goed ontbijt, prima kamer, zeer vriendelijk personeel. Restaurant heel stijlvol, tamelijk duur en uiterst beperkte keus. Voorgerecht erg klein, wel goede smaak. Hoofdgerecht zeer slecht, moddervette Wiener Schnitzel

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Het was een gemiddeld verblijf.

Misschien dat we een beetje pech hadden maar de kamers waren niet wat de foto's weergaven op booking.com Een kleine renovatie kan geen kwaad.

De locatie is uitstekend.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Niet de beste ervaring bij Walhalla

Ontbijtbuffet werd niet tijdig aangevuld, en ik werd ook niet geïnformeerd toen het wel was aangevuld (zat in andere ruimte dan waar het buffet stond). Kamer had raam dat uitkeek op mat glazen ruit. Geen enkel uitzicht dus. Advies is bij boeking zeker te maken dat de kamer uitzicht heeft, bijv. uitzicht op de Markt.

Mooi hotel, goede ontvangst.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Top hotel, goede service!

Het was erg gehorig, als je het raam open had werd je wakker gehouden door mensen die nog aan de bar zaten. Dit kan ook gelegen hebben aan de kamer die wij hadden.

Het ontbijt was lekker, grote hotelkamer was erg fijn.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Uitstekend hotel

Supervriendelijk personeel. Hele goede ligging midden in het oude centrum. Prachtig gebouw. Lekker eten. Uitstekend ontbijt. Fijne kamers. Goede bedden. Wij zijn zeer tevreden.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Prachtig hotel op mooi plek.

We wilden graag, als hotelgasten, eten in hun uitstekende restaurant. Dat was de eerste avond met moeite mogelijk en de tweede avond helemaal niet. Dat is raar als je je eigen hotelgasten niet kunt bedienen in het hotel restaurant.

De ligging en het aardige personeel.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Comfortabel

Wij hadden en mooie kamer, maar er waren ook wat minder mooiere.

Mooi hotel in de binnenstad, parkeren goed geregeld in parkeergarage tegen geringe vergoeding.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Kussens, standaard te zacht. Konden wel n ander kussen krijgen, maar je komt er gedurende de 1e nacht pas achter

Vriendelijk personeel, goede locatie, ruime kamers, uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Prima hotel met geweldig personeel hartje centrum

Prima hotel met geweldig personeel hartje centrum, de de valet parking (voor 14 euro p.d.) geeft nog een extra luxe gevoel. Osnabrück in kerstsfeer was gezellig en ook mooier dan we dachten.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Charme centraal gelegen hotel met veel bijgeluiden.

De kamers waren niet geluiddicht. 's Morgens om 6.45u ledigt een dienst de glascontainer! Om 22.15 vult men de container met lege flessen! De balie was niet zeer begripvol men moet maar opleggen dat men tussen 22 en 8 u geen glas gooit in de container of ledigen zei ik. De argumenten waren zwak van hen.

Het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 31 december 2016

We wilde nadat we ergens hadden gegeten nog een kopje koffie en een drankje in het hotel doen. Er was een tafeltje vrij maar daar mochten we niet zitten misschien kwamen er nog mensen eten. Bij gratie mochten we in de lobby een kopje koffie drinken . Jammer.

Echt super ontbijt . Erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Bed in nieuwe gedeelte keihard Het kussen te zacht Douchecel gedateerd

Locatie Perfect Kamer in het nieuwe gedeelte Sauna en stoombad Personeel gastvrij

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Prima trip gehad, komen zeker weer in het voorjaar.

Mooi plekje in de binnenstad, auto rij je zo de parkeergarage in onder het hotel. Ruime kamer, zoonlief had zijn eigen bedbank! Ontbijt was heerlijk, voor elk wat wils, kan koffie op de tafel.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Fijn hotel in de Altstadt.

Charmant hotel midden in het oude gedeelte van de binnenstad. Mooie royale kamer. Lekker bed. Uitstekend ontbijt. Fijne sfeer in het hotel. Parkeermogelijkheid in ondergrondse garage.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Beyond expectation

Een zeer hoog niveau van klanten service. Lekker en zeer uitgebreid ontbijt. Moderne en zeer propere kamer met badkamer. Zeer stil en rustig. Fantastisch bed. Bij aankomst was de keuken en bar reeds gesloten, maar twee mannen van het personeel besloten ons toch een heerlijke pasta te maken met een lekkere cocktail erbij.

Betalen voor parkeren!

Betalen voor parkeren!!!

Heerlijk verblijf midden in de stad Osnabrück

Goed ontbijt in een van de mooie authentieke ruimtes,wij hadden heerlijke bedden en een fijn balkon

Totaal niks

Hotel is mooi centraal gelegen personeel erg behulpzaam Prima ontbijt De auto wordt voor je de parkeergarage ingereden Goeie service!!!

fijn hotel in gezellige binnenstad

Erg goede ligging in mooiste winkelstraat van de stad met valet parking, dus stressloos parkeren midden in de voetgangerszone van de binnenstad

Super verwennen samen met m’n moeder !

Heerlijk diner en ontbijt in hartje centrum

Bijzonder aangenaam

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Top verblijf

Hoogpolig vloerbedekking op de kamer

De locatie in hartje centrum

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Locatie top, ontbijt fantastisch

Geen internet in oude gedeelte

Locatie, rust, ontbijt fantastisch

Kamers erg warm.

Twee heerlijke dagen gehad

Prima onbijt en fantastische ligging

Heerlijk luxe hotel midden in de stad.

Heerlijke ligging midden in de stad. Een schitterend historisch pand. Vriendelijk personeel, mooie ruime kamer, uitgebreid ontbijt.

In het centrum, er is parkeerservice.

In het centrum, er is parkeerservice. Vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt.

Het restaurant en deel van de bediening

Fantastisch hotel midden in het centrum, zeer vriendelijk...

Fantastisch hotel midden in het centrum, zeer vriendelijk personeel en top eten en drinken.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prima.

Rustige, rustieke omgeving.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Was prima
    • Tweepersoonskamer voor 1 Persoon.

Ontbijt goed, jammer van het parkeren (betaald ondergronds)

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Sfeervol overnachten

Lastig met de auto te bereiken.

Sfeervol, ideale locatie in het oude centrum, heerlijk ontbijt

erg aangenaam, mooie locatie

kamers beetje ouderwets

geweldige locatie, mooi pand, leuke bar, prima ontbijt

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Heerlijk ontspannen in fijne stad

Hotel is direct gelegen tegenover de kerstmarkt!

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Heerlijk hotel midden in het centrum.

Ontbijt heerlijk! Geen probleem om de auto langer in de garage te laten staan. Zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten in het restaurant!

Centraal gelegen en voorzien van alle gemakken.
    • Tweepersoonskamer voor 1 Persoon.

Centraal gelegen en voorzien van alle gemakken.

Dichtbij het centrum

Het ontbijt viel erg tegen en de kamers waren niet geluiddicht je kon alles horen wat er op de gang gebeurde en in andere kamers.

Dichtbij het centrum

Kaners waren ok ontbijt goed

Comminucatie balie! Prijsverschillen zijn gigantisch

Kaners waren ok ontbijt goed

Uitgebreid ontbijt - rustige en ruime kamer

Uitgebreid ontbijt - rustige en ruime kamer

Kamer uitstekend , ontbijt perfekt!

Kamer uitstekend , ontbijt perfekt!!

Prachtig hotel midden in de oude stad van Osnabrück.

Vrachtwagens (vuilniswagens ofzo) 's morgens vroeg.

De buitenkant. Prachtig gebouw.

Mooie ruime kamer en badkamer.

Mooie ruime kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Badkamer

Badkamer

Geweldige locatie in centrum, karakteristiek pand, prima voor weekend weg.

Prima kamers en ontbijt, locatie geweldig

Oude stadskern.

Oude stadskern. Zeer centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Romantisch plekje in Osnabruck

Prima hotel midden in de het centrum. Wel beetje gedateerd. Er zijn betere hotels in Osnabruck

De kamer niet met de lift bereikbaar Douche vrij hoge instap

Ontbijt uitstekend Personeel zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Goede locatie voor een stedentrip

Goede locatie voor een stedentrip. Erg genoten van de sauna.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Ruime rustige kamers.

Ruime rustige kamers. Romantisch hotel zowel buitenkant als binnenkant, in het centrum van Osnabrück.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Lekker, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel,...

Badkamer, toilet konden wat comfortabeler zijn

Lekker, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, uitstekende ligging

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Een prima adres voor een weekendje uit.

Geen idee.

Een comfortabele kamer met een prima bed. En het ontbijt was zoals gewoonlijk uitgebreid.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Prima adres en fantastisch ontbijt

Uitgaansgeluiden van cafegangers gehele nacht

Ligging en ontbijt zijn prima!