Beoordelingen over Hotel Rossija Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Moselstr. 46-48, Bahnhofsviertel, 60329 Frankfurt am Main, Duitsland

#198 van de 221 hotels in Frankfurt am Main

Moie uitcvalsbasis voor stad bezoek als je geen eisen steld aan bedden en omgeving

de omgeving van het hotel. de bedden

ontbijt was prima, alleen de buurt waar het hotel ligt. Ik zou niet met alleen vrouwen 's avonds vanaf het station er heen willen lopen. Heel veel zwervers op straat. Je bent wel snel bij het station met alle metrolijnen en stadslijnen bus en trein

Avontuurlijk

Alles aan het hotel is sober. En dan is het relatief wel aan de dure kant.

Levendige buurt waar doordeweeks wel wat te beleven valt. Parkeren achter een hek wat ook echt wel nodig is.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Nooit meer

Om de hoek een meth ontmoeting/gebruikers plek. Middenin de hoerenbuurt. Slecht bed. Dunne matras waardoor je de staken balk onder de lattenbodem in je schouders voelt duwen. Rust je niet van uit.

De afstand tot de Messe

Eenvoudig hotel met prima basis ontbijt.

Losse eenpersoons bedden die niet tegen elkaar aan geschoven kunnen worden

Eenvoudig hotel met prima basis ontbijt. Parkeren op afgeschermde locatie bij hotel voor €10,- per dag.

Net budgethotel voor een korte overnachting, niet erg geschikt voor sight seeing/city trips

Hotel was gelegen in (wat leek) de rosse buurt van Frankfurt. Zeer veel ongure types, zeer onveilig gevoel af en toe tijdens rondlopen over straat. Op de dag van vertrek werd er voor onze ogen voor de ingang van het hotel iemand met geweld (klap tegen het hoofd) beroofd op straat.. Hoewel door was gegeven dat wij wilden parkeren bleek de parking overboekt, waardoor wij eigenlijk de parking moesten verlaten de volgende dag, hoewel wij hadden aangegeven dat we de auto tot 18.00u wilden laten staan op de parking. Aangezien wij reeds betaald hadden voor langer parkeren mochten wij na een korte discussie toch de auto laten staan nadat we de auto op het terrein hadden verplaatst.

Keurige kamers; heerlijke douche; zeer schoon; privé parking achter hekken; bescheiden ontbijtbuffet maar zeer goede kwaliteit; prijs- kwaliteitverhouding was ok aangezien wij met een superdeal-korting hadden geboekt

Voor een goedkope prijs zit je je naar mogelijkheden goed

Slechte buurt veel zwervers en prosituees, dealers voor de deur voor alleenstaande dames niet echt geschikt. Slechte Wifi verbinding,slechts 2 tv zenders op onze kamer onzin duitse discussies programmas

Kamers schoon,badkamer schoon,goed bed schone lakens,geen geluidsoverlast kamer ligt aan binnenplaats, Vlak bij treinstation

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Een aanrader om te overnachten door de perfecte ligging in een fantastische stad !

Alleen het weer aan het begin :-)

Heerlijke stad, perfecte locatie voor een weekend weg met vrienden, parkeren naast de deur en zo'n beetje alles op loopafstand. Voor ons een op-en-top-weekend met alles wat erop en eraan hoort !

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Best creepy maar goed gegaan voor ons

De straat en omgeving is wel van de bodem van de maatschappij. Junks, straatjongeren, daklozen en toevallig iemand vermoord op straat in de nacht van ons verblijf. Toch best eng om wakker te worden en een heel forensisch team aan het werk te zien.

Ontbijt en privé parking

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Goed verblijf.

De wijk. Overal daklozen en 'erotic bars and clubs'. Echt een mindere wijk in de stad, dus kan me goed voorstellen dat sommige mensen zich er onveilig zullen voelen.

Het feit dat het hotel erg centraal ligt om de hoek van het centraal station en op loopafstand van de Altstadt was top. Ook prive parkeren in afgesloten parkeer ruimte was goed.

Eenvoudig hotel in slechte buurt.

Geen lounge of bar Geen restaurant Direct in drugsbuurt

Dichtbij station, goede uitval basis

Goed hotel

De bedden zijn niet echt fijn om op te slapen maar daar is de prijs ook naar

Het zag er netjes uit

goede locatie in centrum, directe omgeving verpauperd

directe omgeving

locatie in centrum

• Beoordeeld op: 29 september 2016

prijs/kwaliteit verhouding is prima

wel wat geluidsoverlast, maar is inherent aan de ligging. Vlak bij station en rose buurt

prijs/kwaliteit verhouding is prima

• Beoordeeld op: 4 februari 2016

De kamer was netjes en schoon, maar deze prijs niet waardig.

het ontbijt was slecht. de eerste dag kon men blijkbaar niet in de keuken. De sluitgordijnen waren te klein.

De kamer was netjes en schoon, maar deze prijs niet waardig. Het was prettig, dat onze auto binnen kon staan(tegen betaling) vanwege de buurt.

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Redelijk dichtbij station + de messe.

Enorm slechte straat. Overal junks, dealers en prostituees. Hotel was in slechte staat en personneel onvriendelijk, beetje wantrouwend zelfs.

Redelijk dichtbij station + de messe.

• Beoordeeld op: 21 april 2015

vriendelijk personeel, goede bedden, goedf ontbijt.

locatie nog in de rosse buurt. Wij zijn 75 en 72 jaar en voelen ons niet echt meer vrij om 's avonds laat daarom naar ons hotel te gaan in een redelijk vreemde stad.

vriendelijk personeel, goede bedden, goedf ontbijt. Goed gelegen mbt ns en centrum.

• Beoordeeld op: 11 april 2016

Prima kamer, mogelijkheid tot parkeren bij hotel, zeer...

Prima kamer, mogelijkheid tot parkeren bij hotel, zeer centraal gelegen in het centrum. Uitstekend te combineren met bezoek Frankfurt Messe

• Beoordeeld op: 24 september 2015

5,5
    locatie tov.

vergane glorie...maar gezien de prijs kwaliteit redelijk te doen...ik zou er nog eens heen gaan

locatie tov. IAA

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Vriendelijk personeel en een nette kamer lekker ontbojt voor...

Vriendelijk personeel en een nette kamer lekker ontbojt voor de prijs die ze rekenenen

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Dat het Hotel tegenover ,een Methadon uitgifte punt ligt.

Dat het Hotel tegenover ,een Methadon uitgifte punt ligt.Het zat er vol met verslaafden.En het is natuurlijk een rossige buurt

• Beoordeeld op: 21 april 2015

Prima, kamer viel me alles mee.

De locatie. Personeel spreekt slecht engels.

Prima, kamer viel me alles mee.

• Beoordeeld op: 1 februari 2015

ligging, comfort/prijs verhouding