Beoordelingen over Best Western Premier Grand Hotel Russischer Hof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Goetheplatz 2, 99423 Weimar, Duitsland

#4 van de 25 hotels in Weimar

Goed hotel met een paar aandachtspuntjes

Geen aparte douche. Het ontbijt is prijzig met 21 euro per persoon. De garage kost 25 euro en vinden wij aan de hoge kant.

De locatie was perfect. De ligging tot het centrum is uniek. Voor de deur kun je de bagage uitladen. De portier parkeert eventueel je auto.

Verrassende service o.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Meer duidelijke communicatie bv. meerprijs voor auto, terwijl dit bij booking inbegrepen leek.

Verrassende service o.m. voor de auto. Mooi gelegen en ideaal voor een bezoek aan Weimar en omgeving.

prima in orde op de aparte douchecabine en airco na

De airco op de kamer was erg slecht. De technische dienst heeft de volgende dag na melding het ergste verholpen maar de eerste nacht was een ramp om te slapen in een kamer van 29 graden.

Het ontbijt was werkelijk geweldig ,niets op aan te merken. Ook werd er goed ingespeeld op verzoeken t.a.v. voedselallergie ( gluten / lactose etc.). Wij hebben een junior-Suite gereserveerd , kamer was op zich erg goed en mooi . Wat echter voor een suite en de prijs die ervoor betaald moest worden tegen gevallen is dat er geen aparte douchecabine is , maar moest in het bad gaan staan waardoor partner moest wachten om gebruik te maken van het bad.

Kan nog wel beter😉

Verlichting, teveel (om sfeer te hebben) of te weinig om te kunnen lezen. Ik raad dimmers aan! In juniorsuite badkamerattributen voor 1 persoon. Kamer aan voorzijde: veel hinder van nachtelijke feestgangers, bushalte voor het hotel, zeer vroege stadsreiniging.

Locatie en ruime kamer (juniorsuite) Schoon en sfeervol ingericht. Goede bedden. Prima ontbijt. Parkeerservice - wel 21€! Tip: nabije parkeergarage slecht n paar euro voor zo’n 12 uur!!

Een absolute aanrader voor een verblif in Weimar!
    • Comfort Eenpersoonskamer

Het is moeilijk er één punt uit te kiezen. Eigenlijk was 'wunderbar', ligging, personeel, ontbijt, service, de kamer en de valet-parking.

Mooi hotel en zeer gunstig gelegen. Enkele onderdelen vragen om verbetering.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een deel van het receptiepersoneel is niet klantgericht. Kijkt niet op en gedraagt zich onverschillig. In het restaurant was de bediening wel vriendelijk. De inrichting van het restaurant is mooi maar het eten zelf viel, gelet op de prijs en de ambiance, niet mee.

De ligging was zeer gunstig, het hotel is erg mooi en comfortabel.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Fantasties.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Heb geen negatieve punten te melden.

Alles was tip top in orde! Gewoon uitstekend. Ook het personeel was geweldig. Het verblijf was als een droomreis. Het hotel kan ik aan iedereen aanraden. Een prachtige nette en rustige stad. Musea, prachtige goed onderhouden gebouwen en parken, alle bezienswaardigheden te voet bereikbaar. Restaurants en prachtige winkels in omgeving. Openbaar vervoer en taxi's vlak aan het hotel. Wat zou een toerist nog meer wensen?

Een heel fijn hotel om tot rust te komen, op een centrale plek.

Het hotel was erg prettig. De auto werd geparkeerd voor ons. Het was heel schoon, de medewerkers waren behulpzaam. Speciale wensen die wij hadden werden ingewilligd. Heerlijk en luxe ontbijt!

Zeer goed en aangenaam verblijf, een aanrader.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was ondanks de airco redelijk warm, dit kon beter. Voor je boekt is het best alles eens goed na te kijken. Wij hadden een 2-persoonskamer geboekt en tot onze vaststelling blijkt dat de kamerprijs slechts voor 1 gast is en hebben wij nog 15 € per dag moeten bijbetalen voor de 2de gast. Dit is de eerste keer dat wij via booking zoiets voor hebben. Ik veronderstel dat een 2-persoonskamer automatisch voor 2 personen is?

Enorm uitgebreid buffet, lekkere koffie. Alles was voorhanden en personeel had alles goed in de gaten.

Geweldig hotel! Je wordt vorstelijk behandeld.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Echt helemaal niets. Top hotel !!!

Het is een geweldig hotel!!! We hebben enorm genoten in dit zeer chique hotel. Het restaurant was gesloten. Maar de barkeeper was zo elegant om voor ons heerlijke hapjes te maken. Heerlijke avond gehad in de bar met Dimitrios!! De lunch is geweldig. Met champagne en kaviaar.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Fantastisch hotel op een perfecte plek met uitstekende voorzieningen en service.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt. Niet zozeer het aanbod, want die is zeer rijkelijk, maar de prijs. Meer dan € 20,- Ik was met drie vrouwelijke familieleden, die minimaal eten sóchtends en dan is meer dan € 80,- teveel. Wellicht kunnen ze een kleiner ontbijt aanbieden.

Oog voor detail. De kamers zijn voorzien van allerlei leuke extra's. De ligging is zeer strategisch voor alle bezienswaardigheden van Weimar. De hygiëne is top Duits. Ik zie zelden zo'n schone badkamers.

Redelijk, maar puntjes op de i ontbreken nog
    • Suite

De airconditioning functioneerde niet. Met zo'n 25 graden buitentemperatuur en een klein raam werd de suite onder het dak erg heet en benauwd. Ik heb hierover gebeld en kreeg te horen dat de airco centraal geregeld werd en dat er verder niets aan te doen was. Even later heb ik nogmaals gebeld en gevraagd of men mij een ventilator kon lenen. Dat kon niet en dat was het dan. Zo'n mooie suite en dan binnen zitten zweten en moeilijk slapen vanwege de benauwde atmosfeer, dat is jammer. Wat het voor mij niet beter maakte, was dat de receptioniste bij het uitchecken eerder gepikeerd dan wellevend reageerde. De Klimaanlage werkte volgens haar uitstékend. Terwijl dus dus absoluut niet het geval was, ik twee keer gebeld heb en er verder niets aan werd gedaan… En nee, het was niet omdat we uiteindelijk het raam openden (de enige oplossing om alsnog een klein beetje lucht te krijgen), want we hebben het lange tijd geprobeerd met een gesloten venster. Een ander lichtelijk teleurstellend punt was het parkeren. De openbare parkeergarage was tamelijk ver van het hotel. Wat wij verder jammer vonden is dat er in de suite wel een kleine keuken is, maar dat keukengerei of borden ontbreken. Er hangt zelfs geen vaatdoek om een kopje af te drogen. Een ander minpunt is het douchen in het bad. In plaats van een tweede wc in de badkamer had men beter een losse douchecel kunnen installeren. Een kleine kwestie waaruit voor mij blijkt dat men hier echt de puntjes op de i moet zetten om een hogere score te krijgen is dat ik in de reservering heb aangegeven dat mijn vrouw op de tweede dag jarig zou zijn. Een simpel kaartje op de kamer zou al leuk zijn geweest, maar men heeft de opmerking volkomen genegeerd en er niets aan gedaan. Let wel: ik had de duurste suite van het hotel. Uit het bovenstaande blijkt dat de service helaas ondermaats was, in elk geval niet overeenkomstig de klasse van de suite, de vier sterren en de betaalde prijs.

Goede punten: de fraaie uitstraling van het hotel, zowel binnen als buiten; de historische setting en het feit dat duidelijk wordt dat beroemdheden als Toergenjev en Liszt hier logeerden, de goede locatie en last but not least de fraaie ruime suite (Tsarensuite). We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Al met al een goede tijd hier gehad, maar met een lichte teleurstelling over de minpunten.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Fantastisch hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dit is echt een fantastisch hotel. Goede locatie, op loopafstand van alles wat je wil zien en doen in Weimar. Mooi ingerichte kamer, rustig, ramen kunnen open, lekker bed. Valet parking. Uitgebreid ontbijt. Wifi, genoeg stopcontacten, kortom alles wat je nodig hebt.

• Beoordeeld op: 11 november 2016

We hebben ervan genoten !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sommige extra's zijn eerder duur, zoals de parkeergelegenheid.

Luxe in een schitterend decor, waar grote schrijvers en musici elkaar ontmoet hebben. Gewoon heerlijk om daar even te vertoeven.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Goed en gunstig gelegen hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi werkte slecht op de kamer. Parkeertarief. Glas witte wijn op terras kostte € 9,80!

Ruime en rustige kamer. Hotel ligt aan rand voetgangersgebied. Valet parking.

Een klassehotel waar je je thuis voelt
    • Historische Tweepersoonskamer met 1 Groot Bed of 2 Aparte Bedden

Een viersterrenhotel waar je je direct thuis voelt

Ligging prima, midden in centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat oudbollig ingerichte kamers, parkeren en ontbijt te duur.

Ligging prima, midden in centrum. Schone kamers, waterkoker aanwezig.

Lekkere keuken, mooie wijnkeuze, ruime kamer.
    • Exclusive Tweepersoonskamer

Lekkere keuken, mooie wijnkeuze, ruime kamer.

Heerlijk verblijf in prima hotel in een mooie stad met veel historie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs van het ontbijt is veel te hoog

De ruime rustige kamer met uitstekende voorzieningen

Mooie kamer met eigen dakterras.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie kamer met eigen dakterras. Centrale ligging in centrum Weimar. Uitstekend ontbijt !

Uitstekend hotel, mooie kamer, erg goed ontbijt

Uitstekend hotel, mooie kamer, erg goed ontbijt

Keurig hotel, prijs aan de hoge kant. Mooie lokatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen nachtlamp, kamer aan zijkant hotel met in de nacht lawaai van passanten

Mooie lokatie

Prachtig stadje
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt en parkeren best prijzig

Prachtig stadje

Zo maar

Gebrek aan goede wifi

Het geheel

erg rustig
    • Historische Tweepersoonskamer met 1 Groot Bed of 2 Aparte Bedden

beschikking over auto met vetraging

erg rustig

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Centraal en toch rustig gelegen, mooie kamers.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Vraag grotere kamer

Te kleine kamer, niet meer dan dan 50cm achter het bed

Prachtig hotel, vriendelijk personeel,toplocatie

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Modern hotel met uitstekende faciliteiten en goed ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Aanrader.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima, rustige kamer, grenzend aan centrum. Alles op loopafstand. Uitstekend ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Locatie is perfect, direct bij de Altstadt.

bij aankomst 2 klachten opgegeven: licht in badkamer kapot + Wifi héél onbetrouwbaar. Na 3 nachten was hier nog niets aan gedaan. Prijs/kwaliteit ontbijt valt niet positief uit.

Locatie is perfect, direct bij de Altstadt. Kamer is ruim en mooi ingericht

• Beoordeeld op: 15 juli 2015

Mooi, sfeervol hotel, met zorgvuldig personeel,...

Van het hotel: niets. Wij hebben niet in het hotel ontbeten, dus kunnen dat niet beoordelen.

Mooi, sfeervol hotel, met zorgvuldig personeel, valet-parking, airco in de kamers, en dat voor een relatief lage prijs.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Mooi hotel met historische achtergrond - tijdens de DDR...

Mooi hotel met historische achtergrond - tijdens de DDR periode was dit een bouwvallig gebouw - en nu .. meer dan 20 jaar later mooi hersteld- ik kom reeds sinds 1981 in Weimar - dwz al sinds DDR periode -

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

grootte van de kamer, werkelijk van alle gemakken voorzien,

ontbijt nogal aan de prijzige kant, je kunt beter in het stadje ergens gaan ontbijten, leuke plekjes genoeg

grootte van de kamer, werkelijk van alle gemakken voorzien, luxueuze smaakvolle badkamer optimale prijs-kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

Alles was gewoon meer dan goed.

Alles was gewoon meer dan goed. Geen enkele wens eigenlijk. We mistten niets, duidelijk over de kosten, vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

Het is een heerlijk hotel, heel rustig ook

Wifi deed het heel slecht op de kamer.

Het is een heerlijk hotel, heel rustig ook

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

goede service

ontbijt belachelijk uitgebreid en duur

goede service

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Locatir

Instaptarief te hoog

Locatir

• Beoordeeld op: 26 september 2015

zeer chaotische toestanden bij de balie voor het parkeren...

zeer chaotische toestanden bij de balie voor het parkeren van onze auto in de parkeergarage van het hotel. Dit heeft totaal 55 minuten gekost!!

• Beoordeeld op: 14 september 2015

Fijn hotel, prima locatie, leuke stad, die ook kan dienen...

Fijn hotel, prima locatie, leuke stad, die ook kan dienen als uitvalsbasis voor tochten in de omgeving

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Het fantastische ontbijt en de geweldig goede en aardige...

Het fantastische ontbijt en de geweldig goede en aardige bediening

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

de ligging, het aardige ,vrolijke personeel, de parkeerdienst

de ligging, het aardige ,vrolijke personeel, de parkeerdienst

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Er werd op booking.com aangegeven dat het een 4 sterren hotel was. Dat was het zeker niet. De WiFi werkte niet.

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

locatie, parkeermogelijkheid

s nachts raam open levert nogal wat lawaai vanuit de achterzijde hotel .

locatie, parkeermogelijkheid

• Beoordeeld op: 27 juni 2015

Locatie en kamers

Sommmige medewerkers zijn wat zuur. Prijs van ontbijt en drankjes zijn hoog

Locatie en kamers

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

Het is jammer dat er in de bar gerookt kan worden.

Het is jammer dat er in de bar gerookt kan worden.

Er zijn ook 18 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Best Western Premier Grand Hotel Russischer Hof