Beoordelingen over Hotel Sachsenhof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Motzstr. 7, Tempelhof-Schöneberg, 10777 Berlijn, Duitsland

#126 van de 579 hotels in Berlijn

Het ontbijt was heel uitgebreid en goed verzorgd.

Wij vonden de matrassen wat aan de harde kant, maar dat is persoonlijk

Het ontbijt was heel uitgebreid en goed verzorgd. Vriendelijk personeel, mooie kamers

fantastisch

uitgebreid ontbijt veel keuzes en gratis jkoffie en thee heel de dag dichtbij de metro en bus en tram vele bars restaurants en terrassen paar meter vanaf het hotel

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Voor mensen die groot van stuk zijn is de douche een probleem i.v.m. de kleine ruimte en dat je in de badkuip staat.

De kamer was heerlijk, gezellig en knus en prettige verlichting. We hadden een heerlijke, schoon toilet en bad. Het voelde heel behaaglijk.

Zeer prettig

Onze vriendengroep was verdeeld over drie kamers. Twee kamers hadden een prima douche. Maar in één van de kamers was het lastig om de douche op temperatuur te krijgen en te houden.

De kamers waren zeer schoon en de bedden waren goed. De straat is rustig. Zelfs met een open raam is er weinig verkeerslawaai. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is werkelijk uitstekend. Er is een prima continentaal ontbijt met o.m. kaas, worst, verse broodjes, ontbijtgranen. yoghurt en fruit. Er zijn ook roerei, gewone eieren en worstjes.

Goed ontbijt, dichtbij metrostation van waaruit je overal...

De verwarming kon beter, met de vrieskou kregen we de kamer amper warm.

Goed ontbijt, dichtbij metrostation van waaruit je overal kan komen, waar voor je geld.

Perfecte locatie voor een citytrip in Berlijn voor een geweldig prijs/kwaliteit

Douche en bad in een. Dat is waar ik nooit echt een fan van ben. Maar dat is puur persoonlijk.

Voor ons was het stevige bed heel erg comfortabel, mijn verloofde vond het bureau aan het raam ereg handig voor make-up en om te werken in zonlicht, de badkamer was erg ruim en had alles wat je mocht verwachten. personeel aan de balie was ook erg vriendelijke zoals het hoort.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Alles was hartstikke netjes.

De bedden waren vrij hard.

Alles was hartstikke netjes. parkeerplaatsen hadden we vooraf gereserveerd. Personeel was netjes en behulpzaam. Het enige minpunt dat ik kan noemen waren de matrassen van de bedden, die waren vrij hard en daarom niet super comfortabel.

Voor de derde keer naar dit leuke hotel geweest. Dichtbij metro waardoor je in een mum van tijd op andere plaatsen bent in de stad. Tussen 14 en 20 gratis koffie specialiteiten bij het hotel. Goed en goedkoop en uitgebreid ontbijtbuffet. Ook voor de 4de x zal ik voor hotel Sachsenhof kiezen!

Op zeer korte afstand tot metrostation.

Geen bar in het hotel.

Op zeer korte afstand tot metrostation. Veel restaurants in the buurt. Rustige straat. Ruime kamer (een driepersoonskamer voor mij alleen). Alles schoon. Geen vloerbedekking in de kamer.

berlijn, stad met veel historie. Goed te zien i

Prima hotel, zeer goed te bereiken met de auto. Mooie straat. Metro op nog geen 200 meter van het hotel. Op loopafstand van grote winkels. Veel restaurantjes , terrassen allemaal op loopafstand in de buurt.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Alle benodigdheden voor een lage prijs op een goede centrumlocatie

De eenpersoonskamers zijn aan de kleine kant ( een gang waar de badkamer op uitkomt en die verbreedt in een slaap/zitruimte). Er is weinig geluid van de straatkant (geen geluid als het ram gesloten is), waardoor je prima kan slapen, maar de eenpersoonskamers zijn door hun afmeting wel gehorig naar de kant van de buren. Wifi is wel aanwezig, maar is op de kamer aleen te ontvangen bij de deuropening en valt dan snel weer uit.

De eenpersoonskamers zijn gezien de kleine ruimte, wel goed ingericht. Ze zijn voorzien van alle noodzakelijke benodigdheden met een redelijke badkamer en kastruimte, en een kluisje en televisie op de kamer. Het hotel is gelegen in de een rustige straat in het centrum met weinig verkeer. Service en hygiene, dagelijkse schoonmaak zijn goed. Het is op 3-5 min van de U-Bahn van waaruit Berlijn makkelijk te exploreren is met een goedkope meerdaagse voordeelkaart voor het centrumgebied terwijl je auto in de garage kan blijven staan tegen een vergoeding.

prima voor paar dagen Berlijn!!

tv erg klein beeldscherm 1 pers. bed erg smal

Klein, maar best uitgebreid ontbijtbuffet; voor ieder wat wils ! 1 pers.bed op de 3-pers. kamer wel erg smal voor een volwassene. wifi niet zo goed op de kamer! Ligging, in "regenboog-wijk", natuurlijk ook top, dicht bij U-Bahnstation Nollendorfplatz!

twee heerlijke dagen in hartje berlijn

De receptionisten zouden iets meer naar de klanten moeten kijken dan naar hun computerscherm

Twee zeer positieve punten: 1)De locatie is uitstekend (dicht bij de metro "Nollendorfplatz'. 2) Kamer nr.91 (op de begane grond) had een klein tuintje met ligstoelen en een tafeltje. Aangezien dit tuintje in een binnenhof ligt, tussen hoge gebouwen, is het extra voordeel dat het de kamer muisstil is. Dat er weinig zon binnenkomt moet je dan maar voor lief nemen.

Zeer gezellige locatie en gunstig gelegen.

Personeel bij de receptie is ongeïnteresseerd. Op vragen over een bezichtiging de opmerking dat het op internet te vinden is. Laten duidelijk merken dat iedere vraag er een te veel is.

Zeer gezellige wijk, restaurants en cafe's direct om de hoek. Hoewel zeer levendig geen geluidsoverlast. Auto in parkeergarage van hotel (extra bestalen), heel handig. Goed ontbijt. Ruime schone kamer, goed sanitair. Goed gelegen op 2 minuten van de metro. 4 Haltes tot centrum Berlijn.

een goede sfeer in het hotel, ongedwongen en een rustige...

het was vrij warm op de kamer, en het dekbed eigenlijk te dik.

een goede sfeer in het hotel, ongedwongen en een rustige kamer doordat je geen last hebt van andere thuiskomende gasten. Er is een deur die bepaalde delen afsluit.

Prima hotel, vlakbij de metro met goed ontbijt.

Een net hotel. Ruime kamer. Geen geluidsoverlast. In de straat kan je gratis parkeren, let wel op de borden! Goed ontbijt voor weinig geld. Hele dag gratis koffie, thee en chocolademelk. Vlakbij de metro waar ze zo door de hele stad kan reizen.

Perfect hotel niet te groot goeie ligging en prima geprijsd .

WiFi op de kamer ( 63) was matig. Het geluid van de straat erg pittig ...volgende keer verzoek ik een kamer achterzijde.

Perfecte ligging, zeer schoon, vriendelijk personeel, erg goed ontbijt. Zeer goeie prijs. Als ik de volgende keer naar Berlijn ga neem ik Hotel Sachsenhof.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

De locatie is top!

Bij aankomst kregen wij een eenpersoonskamer toegewezen waar twee bedden aanwezig waren dewelke niet tegen elkaar stonden. Er was maar 1 kopkussen en 1 deken voorzien en 1 handdoekenset. Ik had een kamer met één bed voor twee geboekt aangezien ik met mijn partner op reis was. Eerst hebben ze gevraagd om in desbetreffende kamer te overnachten zodat ze ons de dag nadien een nieuwe kamer konden toewijzen, maar omdat er maar voor 1 persoon voorzieningen waren hebben ze ons toch in een andere tweepersoonskamer moeten leggen. Ik vraag me af waarom die optie in eerste instantie niet aangeboden werd. Er werd bij de receptie ook weinig tot geen uitleg gegeven over het uur van ontbijt bij het inchecken etc. De dag nadien hebben we een nieuwe kamer gekregen dewelke wel aan de geboekte eisen voldeed. De receptioniste was wel vriendelijk en probeerde meteen een oplossing te vinden, doch hadden wij de indruk dat ze er nog niet lang werkte en het daarom heel moeizaam verliep. Nadien hebben we wel een mooie kamer gekregen. De matrassen waren pover van kwaliteit. Wij hebben tijdens ons verblijf niet goed geslapen. Er was ook geen airco in de kamer waardoor het 's nachts heel warm was en we amper hebben geslapen. Al bij al is het geen slecht hotel qua prijs-kwaliteit verhouding. In de warmere maanden is airco wel geen overbodige luxe aangezien de kamers heel warm worden 's nachts.

De locatie is top! Je kan meteen de u-bahn nemen in alle richtingen van Berlijn. In de omgeving kan je tot heel laat nog naar een supermarkt gaan, een terrasje doen of een pitta eten.

prima hotel.

locatie moet je van houden. wij waren met vrienden groep en hotel ligt midden in homowijk van berlijn. maakt op zich niks uit maar voor leuke 'hetro' barretjes moet je toch echt in een andere wijk zijn

prima hotel. fijne kamers en uitstekend ontbijt. ook uitchecken om 11.30 is pluspunt

Wederom een prima verblijf

Dit hebben we vorig jaar ook opgemerkt wij zouden het prettig vinden wanneer de gordijnen/lamellen iets meer zouden verduisteren. Wifi was in de kamer niet top maar de eigenaar vertelde ons dat ze daar heel hard voor aan het werk zijn dus ik ga ervan uit dat dit op korte termijn is opgelost.

Ontvangst was weer allerhartelijkst, ontbijt was prima en zeer gevarieerd, kamer was lekker ruim en hotel ligt op een prima centrale plek.

Zeer goed hotel voor wij niet op luxe is gesteld

Ontbijt is meer dan toereikend maar de broodjes mogen wel wat zachter zijn.

Metrostation Nollendorfplatz en je bent direct overal in Berlijn met het openbaar vervoer

Prijs kwaliteit zeker in orde.

Wifi was traag en onstabiel

Prijs kwaliteit zeker in orde. Meer dan basiscomfort. Uitgebreid ontbijt. Nette kamer. Rustig gelegen en vlot openbaar vervoer vlakbij.

Ontbijt was fantastisch.

Wifi was er nauweijks, hoewel het op booking.com vermeld stond als service.

Ontbijt was fantastisch. Heel rustig en schoon in de ruime kamer. Personeel heel aardig. Koffie in de ontbijtruimte. Kranten.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Prima uitvalsbasis om Berlijn te verkennen.

Eigenlijk niets ;-)

Prima gelegen aan U-bahnhof Nollendorfplatz om van daaruit optimaal Berlijn te verkennen. Ontbijt was goed. Kamers zeer schoon en personeel erg vriendelijk. Voor herhaling zeker vatbaar. Tijdens het verblijf zijn koffie, thee en warme chocolademelk onbeperkt gratis voor de gasten van het hotel!

Heerlijk verblijf en uitstekend hotel!

Alles was goed!

Ontbijt was voor de prijs zeer uitgebreid. Kamers waren schoon en personeel erg aardig en zeer behulpzaam. Hotel is heel dichtbij de metro dus lag erg centraal, je zat zo in het centrum!

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Keurig hotel, vriendelijk personeel

Ik had een grote mooie kamer aan de voorkant wat echter wel veel geluidsoverlast met zich mee brengt.

Locatie, vriendelijk personeel. Ik had een grote ruime kamer.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Sachsenhof Februari

Het weinige verkeer dat voorbij komt is wel erg gehorig(ramen dicht 's nachts). Het hoofdkussen was erg dun. (Als je dan iets moet noemen)

Locatie en ligging waren uitstekend voor onze stedentrip.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

goed hotel, goede prijs en juiste kwaliteit

de kamers zijn qua uiterlijk een beetje uit de tijd maar alles is schoon dus prima voor deze prijs!

de locatie is super. Dichtbij het Metrostation maar op een hele rustige locatie! En je bent snel bij Winterbergplatz waar de meest leuke en goedkope restaurantjes zitten. Zeer vriendelijk personeel en voor 7.50 euro een erg goed ontbijt!

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Prettig geprijsd hotel in een grappige buurt vlakbij U bahn

Ontbijt is voldoende maar niet heel ruim/ gevarieerd. Op de kamer geen mogelijkheid om zelf koffie te zetten en bij de receptie moet je er apart voor betalen als het ontbijt achter de rug is: beetje benepen!

Het hotel is duidelijk geupgraded en ik had deze keer een ruime kamer (drie jaar geleden een smal kamertje waar een eenpersoonsbed maar net inpaste). Personeel vriendelijk en behulpzaam. Vlakbij U bahn Nollendorfplatz en middenin een buurt met veel restaurants en bijzondere (gay) winkeltjes.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Prima hotel aan de rand van het centrum. Uitvalsbasis voor een stedentrip per fiets.

4 persoonskamer met 2 stoelen, dus wat beperkte zitruimte. Bedden gemiddeld ervaren als 'hard'. Verduistering kamer kan beter. Er hingen lamellen i.p.v. gordijnen. Wel hier en daar wat stof, ook op de badkamer. Verder netjes en schoon.

Ruime kamer, ook de badkamer mooi ruim. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Fietsenverhuur door het hotel en ook metrokaarten verkoop (kostprijs). Vlakbij bij metrostation, maar per fiets is de stad nog dichterbij in tijd. Ontbijt is goed/uitgebreid en niet te duur. Geen luxe, maar wel voor elk wat wils.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Locatie is super!

Locatie is super! Metrostation op een paar minuten lopen, waarbij meerdere lijnen samen komen, waardoor je binnen afzienbare tijd op elke gewilde plek in de stad bent.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Prima hotel !

De temperatuur op de kamer was te hoog. De raam open was s nachts geen optie (geluid)

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed bereikbaar. Ontbijt was prima (prijs/kwaliteit)

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Zeer goed gelegen hotel met ruime kamers

De lamellen voor de ramen lieten veel licht door (met name in de zomer erg licht). Er is geen airco aanwezig. Er zaten vlekken op de lakens van het bed.

Zeer ruime kamers met ruime en lichte douche ruimte. Goede bedden. Zeer centrale ligging bij metro, bars, restaurants en winkels.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Mooi, fris, centraal gelegen hotel

Personeel bij de receptie is niet heel vriendelijk, was weinig behulpzaam bij niet-werkende WiFi. Er is geen hotelbar (wat ze zelf 'bar' noemen is een kastje achter de receptie met flessen frisdrank en doosjes pinda's/chips die je er kunt kopen).

Goed centraal gelegen, vlakbij U-bahn en in restaurantrijke buurt. Netjes, schoon, up-to-date hotel, kamer leek pasgeleden gerenoveerd en lag aan een rustig binnenhofje. Ontbijt was niet heel uitgebreid maar gezien de bescheiden prijs ervoor prima.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

heel goed

Hadden een goede kamer maar daar beneden was een rookterras, dus rook kwam direkt het openstaande raam binnen

Ligging 5min. van U Bahn en vele restaurantjes. Gezellig hotel.Prima bedden.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Gewoon, schoon, beetje saai, maar aardig hotel in homowijk, zeer centraal gelegen.

Akoestiek, ontbijt voor Duitse begrippen onder de maat, synthetische dekbedden, raar groot en slap hoofdkussen, ongezellige verlichting in de kamer, douchegordijn.

Schoon, netjes, vriendelijk personeel - vooral de kamermeisjes. Uitstekende matrassen. Fietsen te huur en bij vraag om reparatie leidde een supersnelle actie tot een topresultaat!

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Zeer geschikt hotel voor een stedentripje.

Bed was erg hard en we hadden wel wat last van het straatlawaai aangezien onze kamer aan de voorkant van het hotel lag, maar dat hoort ook een beetje bij een hotel op een dergelijke locatie.

Prima ligging, goede, ruime kamer, vriendelijk personeel. Veel leuke ontbijt- en dinergelegenheden in de buurt en een metrostation vlakbij.

Prima hotel en ontbijt, functioneel maar niet heel bijzonder...

Prima hotel en ontbijt, functioneel maar niet heel bijzonder, Vlakbij metro, dus goede uitvalsbasis.

volledig naar wens

Alles naar wens … aanrader qua kamers ontbijt en ligging ...

Mooie locatie,vriendelijk personeel.

Kast in de kamer tegen het bed aan, wat openen tot een klus maakte.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

De lift was stuk dus dat was een tegenvaller.

heerlijk ontbijt!

Net hotel.

Net hotel. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

Ideaal hotel om Berlijn te bezoeken

Lekker ontbijt Nette en stille kamer Behulpzaam personeel Gezellige buurt met heerlijke weinstube Hans Direct aan openbaar vervoer

Goed ontbijt, vlotte ontvangst

Goed ontbijt, vlotte ontvangst

Prima ontbijt.

Prima ontbijt.

Fijne accommodatie dicht bij de metro

Bediening bij de receptie mag vriendelijker. Waren erg onpersoonlijk

familiekamer dik in orde en verder dicht bij metrostation. Ideale locatie

De kamers waren ruim en de bedden goed.

De kamers waren ruim en de bedden goed. De badkamer was verzorgd. Het ontbijt was goed. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Aanrader

Bed is vrij hard

Vriendelijk personeel. Erg schoon!

Perfect

Perfecte locatie, zeer vriendelijk personeel, prima ontbijt, alles zeer goed verzorgd en schoon

goed hotel en prima locatie ten opzichte van het openbaar...

alles was prima

goed hotel en prima locatie ten opzichte van het openbaar vervoer

Prettige accomodatie, zeer geschikt voor gezinnen met kinderen.

Jammer dat er niet een klein koelkastje op de kamer was

Ruime kamer

Prima ontbijt!

Prima ontbijt! Gunstig gelegen.

Goed hotel in een leuke wijk dichtbij de metro

Leuke wijk dichtbij de metro. Ook tentjes om te ontbijten in de buurt. Voor € 10 per dag kan auto op een afgesloten terrein geparkeerd worden.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Voor ons werk-de EFM/Berlinale- is Sachsenhof efficient, en gezellig rondom het Nollendorf Platz

Betere en meer stoelen/tafels en evt. een bank in de kamer

Heel goed ontbijt met een gezellige ontbijtzaal

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

het personeel was vriendelijk en de kamers waren schoon

het ontbijt

het was allemaal schoon

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Prima lokatie én dat voor een uitstekende prijs

Te licht op de kamer. Gordijnen zouden geen overbodige luxe zijn..

Prijs - kwaliteit - erg netjes - prima bedden

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Prima hotel in prima omgeving

Goede metro aansluiting Veel restaurants

locatie en nette schone kamers

locatie en nette schone kamers

Basic goed hotel met harde bedden

Het was iets gedateerd en de bedden waren we erg hard

Het ontbijt was oke en de kamer was schoon en redelijk stil. Het personeel was vriendelijk.

Ontbijt was goed en de gastvrijheid

• Beoordeeld op: 21 december 2017

de bedden waren erg hard

de bedden waren erg hard

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Goede service

In de wijk niet degezelige uitspanningen gevonden...eten altijd buiten de area

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Het was een rustig hotel.

Ik heb geen opmerkingen hierover.

Het was een rustig hotel. Niet te groot.

Plezierig

Inchecken verliep wat moeizaam,langzaam Eenpersoonskamer wel erg klein

Ontbijt beter dan jaar tevoren

Heerlijk ontbijt.

Twe persoons bed op kamers voor een persoon

Heerlijk ontbijt. Een persoonskamers beetje tienerkamer

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Confortabel

Ligging bij metroknooppunt

Goed hotel en perfecte locatie.

Schoonmaak kamer. Stof op de vloer.

Vriendelijkheid personeel. Beveiliging.De Kamer.Ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Super!

Geweldige kamer!

Goed bed voor weinig geld

Kamer kon een update gebruiken

Perfect gelegen, degelijke eenvoudige kamer voor weinig geld

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

De uitgebreide informatie die je kreeg aan de receptie.

De uitgebreide informatie die je kreeg aan de receptie.

Prima kwaliteit/prijs verhouding.

Prima kwaliteit/prijs verhouding. U-bahn dichtbij.

Voor herhaling vatbaar.

De prijs en locatie zeer goed.

Erg schoon, goed gelegen bijna naast station en vriendelijk...

De douchekop zat heel los.

Erg schoon, goed gelegen bijna naast station en vriendelijk personeel. En een goed ontbijtbuffet.

Berlijn is een levende stad met geschiedenis ..eten is er heerlijk en betaalbaar

Mss een terrasje aan de kamer of een balkon dat je even buiten kon

Keuze genoeg aan het ontbijt het was heerlijk

Matig tot slecht

Slechte bedden geen bar geen vriendelijk personeel