Beoordelingen over Galerie Hotel Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Mackstr. 2, 83435 Bad Reichenhall, Duitsland

#11 van de 22 hotels in Bad Reichenhall

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Niettegenstaande het slechte weer, werd het toch een aangenaam verblijf.

Op het ogenblik dat wij boekten was er een vraag vanuit het hotel of we deelnamen aan het diner. Wij verkozen dat en rekenden daarop. Wij reden die dag van aankomst ongeveer 1.000 km. en bij het inschrijven kregen wij te horen dat het restaurant reeds geruime tijd gesloten was. We moesten nog op zoek naar een restaurant en dat was niet leuk. Noch van Booking.com, noch van het hotel werden wij vooraf verwittigd.

Zeer goede locatie, nette kamers en ruimtes, lekker en omvangrijk ontbijt.

Sfeervolle accommodatie (oude villa), fraai ingericht.

Geen enkele klacht.

Sfeervolle accommodatie (oude villa), fraai ingericht. Vriendelijk personeel, lekker gegeten in restaurant van hotel en de volgende dag prima ontbijt.

Een verborgen Beiers juweel!

Een verborgen Beiers juweel dat ligt in een fraaie wijk met veel mooie panden uit ‘andere tijden’. Prettige klassieke goed onderhouden en gerestaureerde inrichting. Ontvangst is zakelijk en beleefd. Bij het inchecken wordt een Staatsbad Gastkarte (Tourist Pass) verstrekt met allerlei voordelen / kortingen. Het is raadzaam niet te laat te arriveren mede in verband met het beperkt aantal beschikbare parkeerplaatsen bij het hotel. De kamers zijn bijzonder proper, netjes en compleet ingericht, voorzien van een keurige badkamer, stijlvol. Enkele kamers hebben een (ruim) balkon met zitjes. Het hotel beschikt tevens over een bescheiden zwembad en sauna. De wifi is goed. Het restaurant was helaas (op deze zaterdag..) gesloten. Gelukkig ligt het hotel op enkele minuten wandelen van het elegante centrum van Bad Reichenhall. Een bezoekje zeker waard. Daar zijn voldoende (prima) restaurantjes (met terras) te vinden. Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. De ontbijtruimte prettig. Het hotel ligt naast de ‘Koniglicher Kurgarten Bad Reichenhall’. Een heel bijzondere plek. Het terrein omvat onder meer badhuizen, open lucht (voeten)baden, horeca, een overdekt groene wandelpromenade en een schitterend aangelegd park (’s-avonds smaakvol verlicht) met mooi (waterig) groen en veelkleurige planten en bloemen, een fontein en zelfs een concertzaal waar we ’s-avonds een prachtig klassiek concert hebben bijgewoond.

Prima ontbijt, ruime kamer (ook voor 3 personen), prima...

Te weinig parkeergelegenheid. De dames van de receptie waren erg onvriendelijk, zeer kortaf. Dames in restaurant daarin tegen wel vriendelijk.

Prima ontbijt, ruime kamer (ook voor 3 personen), prima bedden.

Niet voor herhaling vatbaar.

Ik zou hier nooit meer boeken. Wij kregen een kamer met een tussendeur naar een andere kamer. Slapen was onmogelijk door het lawaai van de buren. Toen we hierover gingen klagen lachten de personeelsleden ons uit. Bovendien kunnen ze niet goed Engels. De kamer was ook veel te warm om in te slapen en parkeergelegenheid is zeer beperkt. Het personeel is matig vriendelijk. Nee, dit was niet voor herhaling vatbaar.

5 euro voor een ontbijt was het zeker waard, alles was aanwezig. Verder was het er proper onderhouden hoewel de kamer een schilderbeurt nodig had.

Hotel voor doorreis

Voor ons niet aan de orde maar voor mensen die in het hotel willen dineren is er geen mogelijkheid! (Staat wel op de deur)! Kamers hebben geen airco.

Ligging perfect voor het bezoeken van centrum en restaurants maar ook zeker omgeving (zoutmijnen en adelaarsnest bv) zwembadje aanwezig en (in de zomer) leuk voor de kids. Ontbijt was prima en uitgebreid.

Heerlijk ontspannend verblijf!

Iets beter schoonmaken. Bij binnenkomst zaten er wat vingerafdrukken op de wcmuur en wat witte vlekjes op het bedlinnenlint

Alles, locatie was pal naast het rustige centrum. Mooi fris hotel. Ontbijt en avondeten(aanrader) was heerlijk. Ruime kamer en bed. Badkamer groot en balkon ruim. Zwembad mooi en heerlijk.

Goed ontbijt.

Er is parking bij het hotel maar het kan zijn dat er te weinig parkeerplaatsen zijn in drukke periodes.

Goed ontbijt. Vriendelijk personeel aan de receptie. Ruime kamers met uitstekende badkamer. Uitstekende locatie in een rustige straat vlak naast een prachtig park en vlakbij het centrum.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Onverwacht prima hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Eigenlijk weinig

Keurig hotel met beetje moderne uitstraling. Prima sfeervolle kamer met balkon. Faciliteiten en met namen bedden zijn uitstekend! Zeer goed gelegen vlak achtef de boulevard van Bad Reichenhall, voor een leuke wandeling. Een boulevard die overigens velen zullen doen verbazen; prachtig!

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

We kwamen pas 23:00 aan terwijl het inchecken was tot 22:00.

We kwamen pas 23:00 aan terwijl het inchecken was tot 22:00. Maar optijd gebeld dat we het niet gingen halen was geen probleem de mevrouw heeft op ons gewacht!!!

Omgeving was fascinerend

Omgeving was fascinerend

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Uitstekend hotel in Bad Reichenall.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De nette en schone kamer. De ligging direct naast een ingang van het kürpark en toch in het centrum met voldoende gratis parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Heel fijn

De ligging vlak bij het centrum en bij een mooi park

Niet bijzonder, maar ook geen grote nadelen.

Bar/restaurant weinig sfeer. Eten redelijk.

Grote kamer, behoorlijke badkamer. Goede tv.

Goed voor een kort verblijf

Geen minibar op de kamer

Locatie, parkeren, ruime schone kamer

Goed hotel en vlka bij het centrum

Parkeren is wat lastiger

Hotel is goed gelegen in centrum

prima hotel voor korte en langere tijd.

geen opmerkingen

De locatie. Mooie ruime kamers.

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Ligging en moderne inrichting

Parkeerplaatsen

Ligging en moderne inrichting

• Beoordeeld op: 3 september 2015

Ontbijt en de krappe/onlogische ruimte