Beoordelingen over Hotel Santo Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Karlstr. 67-69, 76137 Karlsruhe, Duitsland

#26 van de 45 hotels in Karlsruhe

Luxe verblijf en cocktailbar voor in de avond

Het enige minpunt van dit hotel is dat je er niet kan dineren, verder is het echt een geweldig hotel.

Vriendelijk personeel en geweldig ontbijt! De kamer was schoon en luxe. Er is een cocktailbar en dat is erg gezellig.

Als doorreishotel OK

Het onthaal, de kamer en het ontbijt waren zeer goed. Nadeel: gelegen aan een drukke weg en lawaai op straat, verstoord de nachtrust. De gratis parking ligt boven een shoppingcentrum verderop. OK voor kort verblijf of doorreis.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Niet ok

Het hotel kan er niets aan doen maar ik had bedwantsen in mijn bed. Verschillende keren gestoken, niet geslapen. Toen ik dit in de ochtend aan de receptie melde werd ik niet echt serieus genomen. Terwijl het zichtbaar was. Ik heb mijn kamer niet hoeven te betalen maar dat ging op een niet aardige manier en daarna werd ik door personeel uitgelachen. Dit hebben wij alle vier gezien. Wij komen hier nooit meer en ik hoop dat ze de kamer behandelen!

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Altijd weer een prettig verblijf in Karlsruhe.

Het is wel een wat lawaaiige omgeving. Het hotel ligt aan een doorgaande weg. Van de bar en de live piano muziek beneden is op de hotelkamers gelukkig helemaal niets te horen.

Een prima ontbijt. Het hotel ligt dicht bij het centrum en de tram stopt voor de deur. In het weekend is de cocktailavond een aanrader. Gratis parkeren bij hotel.

Redelijk

Kamer had zacht bed en een stoffen hoofdboard (heel onhygiënisch) en er was bijna geen wifi ontvangst op de Kamer

... het ontbijt maakte veel goed, dat was geweldig!

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

we waren aangenaam verrast !

Ontbijt was perfect in orde rijkelijk buffet,hotel ligt niet ver van de snelweg Er is een mooie zoo in Karlruche en dito fietsroute met mooie bezienswaardigheden

Prima overnachtingshotel of voor paar dagen stad

Airco maakte wat herrie maar gelukkig hadden we oordopjes bij ons want het was toen wel erg warm buiten.

Prima kamer voor 1 nacht. Geweldig ontbijt, zeer uitgebreid en erg lekker. Bar 's avonds was erg gezellig, lekkere drankjes en vriendelijke bediening. Geparkeerd in garage

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Perfect verblijf voor 'doorreis'hotel

Helaas, maar de warmte werkte niet mee, was de airco maar weinig verkoelend.

Prima kamers. Wat verouderd hotel maar echt in een prima staat. Ook het ontbijtbuffet was echt perfect!

Heel goed

Overgordijnen waren niet goed meer te sluiten, verscheidende haken af !

Heerlijk ontbijt, super !!! Kamer aan straatzijde en veel lawaai (enig negatief punt)

top, dikke prima voor doorreis hotel

toilet bril was kapot/gebroken. We hebben er overigens niks van gezegd, we bleven ook maar 1 nachtje

ontbijt was super, airco deed het volle kracht, personeel spreekt vele talen en is super behulpzaam

Ontbijt prima, parkeergarage aanwezig onder hotel.

Rommelige kamer, bv kapotte gordijnen, slordig voor 4 sterren. Verder veel geluidsoverlast in de avond en nacht van verkeer en hangjongeren.

Ontbijt prima, parkeergarage aanwezig onder hotel.

Mooie schone kamers, misschien wat aan de kleine kant maar...

Mooie schone kamers, misschien wat aan de kleine kant maar prima voor deze prijs. Vriendelijk personeel, super goed ontbijt! Gratis parkeergelegenheid.

Opgeruimde kamer, netjes meubilair, airco, grote tv, goede...

Losse onderlaken op bed daardoor steeds op matras zelf gelegen, vloer bedekking niet goed gezogen, douchecabine rand van niet schoon.

Opgeruimde kamer, netjes meubilair, airco, grote tv, goede douche. Ontbijt was goed.

Ontbijt en vertrek.

Doorrijhoogte garage en dek minder dan 2,0 m (niet mogelijk met dakkoffer). Zeer luidruchtige cocktailparty's in het weekend. Zeer slechte airco. Restaurant sinds 1 jaar niet meer aanwezig (wel geweldig ontbijt). Tevens in gebruik als 'wip'hotel.

Ontbijt en vertrek.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid

Klimaat in kamer bij aankomst! De zon stond erop en alles zat dicht. Daardoor moest eerst de airco volop draaien om het klimaat wat beter te krijgen.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid

zeer prettig hotel met een heerlijk ontbijt. De cocktailbar en de aktiviteiten daar zijn een bonus

heerlijk ontbijt en een goede cocktailbar om s'avonds een drankje te pakken. Op vrijdag was er zelfs een DJ. In de kamer op de eersde verdieping was er niets van te horen

Kom er zeker weer voor een shopping weekend in Karlsruhe.

Niets viel tegen.

Een toonbeeld hoe een gedateerd hotel top kan zijn op alle gebied met een uitstekend ontbijt en een geweldige ligging ten op zichtte van het centrum en niet te vergeten gratis parkeren op het bovendek en 10 euro per nacht in de ondergrondse parkeergarage. Top

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Redelijk stop - over hotel.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Parkeren is slecht geregeld. Parkeren in kelder kost 10€. Of op dak gratis maar zeer lastig te bereiken men moet via de inrit omhoog lopen!

Kamer is goed.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Prima hotel, uitstekende locatie

Dat er kamers zijn waarin gerookt mag worden. Dit is natuurlijk voor de roker wel een plus punt, de gehele eerste verdieping mag gerookt worden.

Het hotel ligt dicht bij het centrum en heeft gratis parkeergelegenheid op het dak. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. De kamer die we kregen, na eerst een rookkamer te hebben gehad, was schoon en goed.

Goed!

Gordijnen sloten niet goed, waardoor veel licht in kamer. Bed was wat minder.

Vriendelijk personeel, ontbijt uitstekend, prima prijs-kwaliteit verhouding. Hotel lag in leuke buurt.

Aanrader! Goed hotel met top-ontbijt!

Nogal een drukke baan

Schitterend ontbijt . 10 op 10! Ook gratis koffie aan onthaal. Erg vriendelijk personeel aan receptie en ontbijtzaal. Propere kamers!

heerlijk ontspannen terug naar huis

geluid van de tram

Super ontbijt en de kamer was goed. Lekker in de nabijheid van het centrum, zeker nu het zonnetje zorgde voor een aangename temperatuur.

Prettig, vriendelijke medewerkers, wifi kan verbeterd worden.

Op het eerste oog zag het er proper uit, maar toen ik onder de kastjes doorkeek, lag er behoorlijk stof, en kruimels.

Het ontbijt was perfect, veel keuze, voor elk wat wils, zeer vriendelijke bediening.

vanwege parkeren en ontbijt goede tussenstop

's ochtend koude douche. Dat kan misschien gebeuren, maar de reactie van het personeel was ook maar lauw ("dat hebben we zojuist gehoord") en we merkten niet dat er iets aan gedaan werd. koffieapparaat op de kamer werkte niet naar behoren en lekte ook nog. Ook hierop was de reactie lauw; het werd alleen genoteerd (zelfs dat weet ik eigenlijk niet zeker)

fantastisch ontbijt; gratis parkeren op dak; mooie kamer met goede bedden.

Ontbijt was zeer gevarieerd en goed en je hebt er savonds...

Wanneer je een kamer krijgt aan de straat kant dan hoor je elke tram langsrijden.

Ontbijt was zeer gevarieerd en goed en je hebt er savonds een bar met heel veel keuze aan goede cocktails.

1 nacht op doorreis naar Oostenrijk

De kamer was een beetje warm.

Hotel Santo is een ervaring op zichzelf! Het ontbijt is goed, gratis parkeren en ook aan de kleine details is ook gedacht...

Het ontbijt was zeer uitgebreid, alles vers bereid en op...

Bij aankomst bleek de hotelreceptie in een coctailbar te zijn versnderd, de receptionist was in het lawaai niet te verstaan, maar verder hebben wij er geen last van gehad.

Het ontbijt was zeer uitgebreid, alles vers bereid en op tijd aangevuld en heel netjes gepresenteerd rn overheerlijk. De kamers waren wat klein, maar wel compleet en netjes.

Goed in alle opzichten

Uhm niets we vroegen ivm Det ram een kamer aan de achterzijde en kregen dat niet dat t veel laai maakt maar toch . Daardoor dus geen klachten

Super heerlijk ontbijt men doet er alles aan zodat je naar je zin hebt. Op vrijdag is er altijd een happy uur met cocktails voor 50% als gaat ontvang je reductie van 50 % op je drankje aan de bar De tram komt frequent langs het hotel daarom vragen wij altijd een kamer aan de achterzijde dat hoef je bv maar een keer te zeggen. Men noteer dit voor een volgende keer.genoeg gratis parkeergelegenheid maar ook bewaakt voor €10 mogelijk. We komen er graag.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Redelijk hotel maar niet op vrijdag avonden

Kamer is erg warm als je het raam opende was het dag en nacht een hoop herrie. Wij waren er van vrijdag op zaterdag in de cocktail bar is er wekelijks een dj tot 03:00 uur oftewel een hoop kabaal.

Top ontbijt

ontbijt .

Er werd gerookt in lobby en cocktailbar tot in de kamers te ruiken . 1 kamer vol rook . 1 kamer veel lawaai vanuit cocktailbar

ontbijt . praktische kamer

Prima hotel voor de betaalde prijs, ontbijt is ruim opgezet...

Het hotel ziet er bij de entree zeer netjes en schoon uit, als je eenmaal de entree voorbij bent valt het toch een beetje tegen. Het voelt smoezelig en gedateerd aan.

Prima hotel voor de betaalde prijs, ontbijt is ruim opgezet en je kunt makkelijk bij het hotel parkeren.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

De 2-meterbak lag lekker en het ontbijt was prima voorelkaar.

In het weekend is de lobby een club waar gerookt mag worden. Als je op clubtijden arriveert moet je door de rook naar je kamer. De muziek van de club gaat tot 3u snachts door, je hoort de bass op de kamer.

De 2-meterbak lag lekker en het ontbijt was prima voorelkaar. Het ontbijt was in dezelfde ruimte als de club. De zaal was keurig omgebouwd tot een nette ontbijtruimte en van de rookgeur van de avond ervoor was niets meer terug te vinden, dat was keurig.

Hotel in vergelijking met vorig jaar achteruit gegaan

Zeer luide muziek in de lobby en cocktailbar wat ook in de kamer te horen was. Voorheen was er een zeer goed restaurant in dit hotel maar nu is er geen mogelijkheid meer om in het hotel te dineren.

Ontbijt zeer uitgebreid. Matrassen goed.

fijn hotel, leuke omgeving

Jammer dat de gordijnen niet dicht konden. Hierdoor waren we erg vroeg wakker.

Het heerlijke uitgebreide ontbijt en de geringe afstand tot het centrum.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Vriendelijk personeel, gezellige cocktailbar en uitstekend...

De receptie mag wel eens afgestoft worden en is aan een opknapbeurt nodig. Het Hotel is zeer gehorig vooral door de vele trams die voorbij rijden.

Vriendelijk personeel, gezellige cocktailbar en uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Zwaar tegen gevallen
    • Standaard Eenpersoonskamer

O.a. geluidshinder van de tram iedere 5 minuten kwam deze langs het hotel. Stank overlast. Geen restaurant. Handdoeken lagen over de grond. Vuil. Slechte parkeergelegenheid.

In principe niks. Zullen hier nooit meer boeken.

Goede overnachting voor een tussenstop.

Wachtrij bij ontbijt om een tafel te krijgen Ondanks rookvrije kamers, moesten we door een lobby waar op zaterdag avond feesten worden gehouden waar gerookt wordt. Onze kamer was zeer klein. tweepersoonsbed stond tegen de zijmuur aan, de koffer moest in het gangpad liggen.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. De gang was opnieuw gestoffeerd en zag er netjes uit. Op de gang en kamers is het rookvrij.

kort maar krachtig, tof voor de doorreis

ons kamer lag aan de kant van het straat, veel hinder van de auto's en de tram, die om 4:45 al reed het restaurant was spijtig genoeg gesloten het ontbijt wordt geserveerd in de lounge, waar de avond voordien de rokers mochten zitten de omgeving is niet echt gezellig

het ontbijt was uitstekend en ruim voldoende, voor ieder iets, koffie uit een maschine, wat niet niet slecht was, en er was genoeg keuze, wij mochten zelfs koffie en broodjes meenemen voor onze verdere reis de kamer was ruim en heel netjes, even als de badkamer, voorzien met producten en een goede haardroger prijs - kwaliteit van het hotel: zeker aan te bevelen, goed hotel voor tussenstop

Niet bijzonder maar prima voor 1 nacht

Het personeel was een beetje stug. Het hotel ligt aan een drukke straat vlakbij een tram station. Je kunt niet vanaf het parkeerdek binnendoor naar het hotel. Je moet dus na het parkeren via het parkeer terein een aantal verdiepingen langs de weg naar beneden lopen en via de voor ingang naar het hotel. Muziek stond erg hard bij het ontbijt. Niet fijn voor iemand met een ochtend humeur!

Ontbijt was goed, kamer prima voor 1 nacht.

Bij de locatie parkeren, lekker ontbijt, ´s avonds loungebar...

De kamer was niet erg groot, en ´s nachts erg warm. De airco was zeer luidruchtig. Uitzicht op oprit naar parkeerdek met niet frisse geur waardoor raam eigenlijk dicht moest.

Bij de locatie parkeren, lekker ontbijt, ´s avonds loungebar, op loopafstand (15min) van het centrum.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Niet voor herhaling vatbaar.

Aan de inkom stonden "vreemde" personen een sigaretje te roken! (Travestieten) Receptie is in zeer luidruchtige bar met luide muziek. Elke derde vrijdag is er een speciaal travestieten treffen! De beats van de muziek, zijn te horen tot op de tweede etage! Kamers zijn helemaal niet geluiddicht. Storend. De bar is geen geschikte plaats om te ontbijten. Zware zetels - weinig ruimte. Dit is geen 4sterren hotel.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Prima om te overnachten op doorreis naar Italie.

Het hotel wordt geroemd om het ontbijt. We waren dus verwachtingsvol, maar het viel tegen. Het ontbijt wordt tot 10.00 uur geserveerd maar om half tien waren er geen broodjes meer. Desgevraagd kwamen er Kaiser brotchen, maar er was geen keuze in brood dus. Verder is het hotel niet fris te noemen. De kamers zijn schoon, maar de gangen en de ruimte waar het ontbijt wordt geserveerd is smoezelig, niet vier sterren waardig.

De locatie beviel goed; vanaf de snelweg is het gemakkelijk en snel te vinden. Ook was het plezierig dat wij onze auto, vol met campeerspullen, in de garage onder het hotel konden parkeren. Dit is wel tien euro per nacht waard.

Goed hotel voor een prima prijs.

De douche en andere kranen moeten nodig ontkalkt worden. Er zat een gat in de douchebodem.

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Spotgoedkoop en van alle luxe voorzien. Uitstekend ontbijt, schoon, mooie kamer.

Op zich goed, wel een nare bijsmaak aan over gehouden(zie bovenstaand bericht)

Volgens de site op booking was parkeren bij het hotel gratis, wij moesten de volgende dag €10 betalen omdat we geparkeerd hadden in de parkeergarage van het hotel. Wat bleek, er was schijnbaar nog een parkeermogelijkheid boven op het dak. Die was gratis. Wij wisten dat niet en bij binnenkomst hebben zij ons die mogelijkheid ook niet verteld. Toen wij dat de volgende morgen aangaven vonden wij de receptionist erg stug en onvriendelijk! Verder bleek dat het restaurant in de maand augustus gesloten is.. dus ook iets om rekening mee te houden.

Het ontbijt is fantastisch ! Zoveel keus en lekker!

Goed voor een doorreis

We waren met 2 koppels. Een koppel had een rokerskamer terwijl ze dit niet wilden. Ze konden niet wisselen omdat er geen andere beschikbaar was. Maar 1 hoofdkussen op de kamer aanwezig.

Leuke bar, vriendelijk personeel daar

Wel ok, twee ipv vier sterren

Kleine, warme kamers, vergane glorie, geen 4-sterren-hotel, rommelige ongezellige ontbijtlocatie, rumoerig in en rond het hotel, airo matig en maakt veel herrie

Prijs-kwaliteit

Fijn overnachtingshotel, super ontbijt

Prima overnachtingshotel, wel erg warm op de kamer, maar er is airco. Heel aardig personeel en het ontbijt is echt super! Ziet er netjes en verzorgd uit en veel keuze!

Prima hotel, met top ontbijt!

Als je toch wat moet noemen: De eetruimte was wat krap. En de kamers hadden wat schoner gekund. De airco deed het minimaal.(maar voldoende)

Het ontbijt was geweldig. Zeer uitgebreid en vers. Kamer was prima, aardig schoon. Kinderbedje was keurig opgemaakt. Leuke en goede cocktailbar en Italiaans restaurant aanwezig. Eigen parkeerplaats.

Oubollig en geen 4 sterren aanzien.

Hotel geef ik geen 4 sterren, oubollig en slechte bedden. Benauwde kleine kamers en slecht bed. Parkeerplaats op dak niet lopend te bereiken. Betaald Parkeren in kelder zeer krap en vies. Had het eigenlijk moeten weten voor deze prijs. Volgende keer maar weer buiten de stad in chalet overnachten.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Prima hotel voor een doorreis overnachting.

Er rijdt ee tram voor het hotel langs tot laat in de avond, dus dat hoor je wel als je in bed ligt. Ook de airo is tamelijk luidruchtig.

De kamers zijn prima, bed is uitstekend. Het ontbijt is super compleet, ontbreekt echt aan niets. Parkeren is eenvoudig, parkeergarage naast hotel. Je kunt boven op een buitenterras heerlijk eten. Vanaf de snelweg is het goed te bereiken, je hoeft nauwelijks de stad in.

Voor een hotel in de omgeving van het centrum is dit een leuke locatie

In de douche was de lager van de schuifdeur defect (doorgeroest) en de overgordijnen waren te krap om goed te kunnen sluiten. De oplossing om onder het hotel te parkeren is een goede service, maar iets meer prijsverbetering in het bedrag zou een extra service zijn.

Een heerlijk ontbijt in de ochtend en je kan er de hele dag tegen

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Geweldig!

De airco op de kamer was nog niet aangezet dus was het behoorlijk warm.

Super luxe ontbijt, koffie op de kamer en in de lounge. Prachtig en veilig parkeren voor weinig geld. Vriendelijke, leuke medewerkers.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Prima hotel vlakbij het centrum van Karlsruhe

Het ontbijt kost 15 euro maar werd erg slecht bijgevuld

Een schone en ruime kamer dichtbij het centrum van Karlsruhe. Voor 10 euro per bacht staat je auto veilig in de ondergrondse parkeergarage. Hotel beschikt over een gezellige cocktailbar waar de andere ovhtend het ontbijt wordt geserveerd.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Ontbijt was erg goed, maar zal niet snel terugkomen. Karlsruhe heeft overigens een gezellig centrum.

Kamers niet goed schoon en herrie van de cocktailparty

Ontbijt was goed. Kamers waren niet goed schoon. In de lounge is op vrijdagavond en zaterdagavond een cocktailparty. Dit zorgt voor veel herrie en drukte.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Leuk hotel met prima serves

Het hotel had volgens ons vroeger meer allure gezien de inrichting, nu zie je her en der wat slordigheden, best wel jammer, omdat het verder een prima hotel is. De vuilniscontainers staan prominent bij de ingang en gezien het warme weer is dat niet aan te bevelen.

Het Ontbijt was overheerlijk en rijkelijk aanwezig, ook het diner in het buitenrestaurant was van een uitstekende kwaliteit en tegen een zeer redelijk prijs. Het gratis verkrijgen van koffie is een uitstekende serves.

Lekkere coktails ook nog.

Smalle parkeer plekken in de parking kelder.

Het onbijt is goed verzorgd en uitgebreid. De koffie is van goede kwaliteit,zelf nemen aan automaat. Alle koffie komt uiteindelijk uit een automaat ,dus zelf pakken is geen probleem.

Goed voor een nacht

Ligt aan een straat met veer tramoverlast. Zorg dat als er overgordijnen zijn, deze ook dicht en open kunnen ( kamer 300). Drie sterren voldoende.

Leuk hotel met goede service en goed eten, let alleen op welke kamer je krijgt als je wilt slapen

De eerste drie dagen sliep ik duidelijk in de verkeerde kamer: airco klonk als een propellorvliegtuig en als je in plaats van de airco aan het raam open zet wees dan voorbereid op het feit dat er elke nacht tussen 3 en 4 uur 's nachts de supermarkt naast het hotel bevoorraad wordt. Helaas heb ik pas na drie dagen geklaagd, en kreeg toen een stillere kamer met beter comfort. Een gebouw uit de fyfties heeft ook nadelen: entree naar parking op het dak is met een grote auto een uitdaging, kamers zijn compact en het schijnt dat de riolering bij de bar af en toe verstopt zit, met bijbehorende stank tot in de bar tot gevolg. O ja, de gym van naastgelegen sportschool is gratis toegankelijk, maar.... pas om 9 uur 's ochtends open.

Ontbijt was heerlijk en het restaurant in de kelder is erg goed. Bediening is vriendelijk. De stijl van weleer (fyfties) is goed in het gebouw verwerkt en met enkele thema-avonden is het vertier ook goed geregeld.

Ondanks alle voorzieningen toch geen aanrader.

Op 1 dag was er bijna niets meer van het ontbijt over nadat een compleet voetbalteam ons was voorgegaan. Het hotel had veel moeite om de lege schalen weer te vullen. De volgende dag was er helaas geen warm water om te douchen. De dj die elke vrijdag tot 3 uur in de nacht draait is niet bevorderlijk voor je nachtrust.

Op zich een prima ontbijt, maar eetzaal was aan de kleine kant voor het aantal gasten. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum en het slot.

Erg fijn hotel!

Roken in de cocktailbar kan echt niet meer tegenwoordig! Ook al is het alleen maar op zondag! Ik zou een andere attractie op zondag kiezen, dan neem je ook geen risico met de gezondheid van je personeel!

Mooie kamers met alles er op en er aan. Cocktailbar was gezellig alleen jammer dat we op zondag kwamen waardoor er gerookt mocht worden in de bar. Ontbijt was goed. Erg tevreden!

• Beoordeeld op: 26 april 2017

ontbijt was goed en uitgebreid, vriendelijk personeel en...

kamers zijn wel gedatteerd, eerste kamer die we kregen, doucheslang half kapot, putje niet schoongemaakt..zat haren in waardoor het water niet verdween, TV deed het niet. Hebben gelijk een andere betere kamer gekregen. Fitness ruimte is in een andere gebouw boven de supermarkt, parkeerplaats was goed veel plek, alleen op de zondag kon je geen gebruik maken van de lift en trappenhuis naar de parkeerplaats, die namelijk uitkomt bij de supermarket. Zondag zijn de winkels gesloten..

ontbijt was goed en uitgebreid, vriendelijk personeel en goed matras en de locatie is goed.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Mooi verblijf met goede prijs/kwaliteit verhouding!

De douchestraal was niet echt krachtig. Voldoende om te douchen, maar iets meer water tegelijk was prettiger geweest.

Laat ik beginnen met te zeggen dat het ontbijt bij hotel Santo echt top was. Er is van alles wat en de ontbijtzaal is erg prettig om rustig, uitgebreid te zitten. Daarnaast waren wij op doorreis en was de locatie daarvoor erg prettig. Niet te ver van de snelweg en makkelijk, gratis parkeren. Wanneer je extra beveiligd zou willen parkeren kan dit ook tegen betaling, maar voor ons waren de gratis parkeerplekken prima. De kamer was mooi en schoon. Daarnaast kwam het goed overeen met de foto's en alle faciliteiten waren aanwezig. Ook de bedden waren erg comfortabel. Tot slot was het personeel zeer vriendelijk. Al met al vonden wij de prijs/kwaliteit verhouding van Hotel Santo erg goed en kunnen we het hotel zeker aanraden!

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

uitgebreid en lekker ontbijt

travestietenshow en bijhorend lawaai tot laat in de nacht stank van sigarettten

uitgebreid en lekker ontbijt nette kamers vlotte toegang via lift vriendelijk personeel wagen kon vlakbij geparkeerd worden en tram was op amper 100mtr

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Het ontbijt was heerlijk kamers waren prima.

Wat heel erg tegenviel was het lawaai van de disco bij de entree. Dit was lastig inchecken het lawaai dreinde door tot in de kamers tot 2 uur in de nacht. Minder geslaagde combi hotel versus disco...

Het ontbijt was heerlijk kamers waren prima. Makkelijk gratis bij het hotel parkeren.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Perfect voor tussenstop voor winterstop.

Er werd 's avonds in de bar gerookt. Dus entree stonk nogal naar rook.

Ik had een verzoek gedaan voor kamers bij elkaar in de buurt (we reisden met 2 kinderen van 6 en 7). We kregen 2 aansluitende kamers met tussendeur. Echt fantastisch! De koffie in de kamer was ook erg lekker. En ontbijt ook top!

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Hotelfaciliteit met goede prijs/kwaliteit verhouding. Gunstige ligging t.o.v. centrum.

Openingstijden fitness centrum.

Gunstige locatie t.o.v. centrum. Uitstekend ontbijt. Goed restaurant in de basement. Redelijk geprijsde parkeergelegenheid voor de auto.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

tegenvallend 4-sterrenhotel

In de lobby van het het hotel mag gerookt worden, dat is 's avonds een cocktailbar en de volgende ochtend wordt daar het ontbijt geserveerd. Zelfs in de liften en verdiepingen stinkt het naar rook. Het hotel ligt aan een drukke straat waar een tram rijdt die veel geluid produceert.

Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Perfect voor 1 overnachting op doorreis.

Vlak aan drukke weg met o.a. een tramspoor wat op de kamer aan de straatzijde lawaai veroorzaakt. Behulpzaamheid van het personeel kan beter.

Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Prima locatie, heerlijk ontbijt

De parkeergarage van het hotel was vol; met moeite plekje kunnen vinden.

Ontbijt is uitstekend en de locatie uitstekend voor als je op doorreis bent zoals wij.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Redelijk goed hotel,absoluut geen 4* maar voor de Booking.com prijs ok, vraag wel een rustige kamer

de enorme geluidsoverlast van de cocktailbar op vrijdag, waar wij geen last van hadden omdat we twee keer per mail om een rustige kamer gevraagd hadden en die ook kregen. Voor de normale prijs van €159,- zou dit hotel zwaar overbetaald zijn, want die 4 sterren zijn echt niet te vinden. Maar voor de prijs die wij betaalden, € 62,- incl. een prima ontbijt, was het okay, maar meer ook niet! Voor een prijs boven de € 100,- zou ik me zwaar bekocht voelen.

de locatie dichtbij centrum en musea. De kamer was wel klein (maar ik was al gewaarschuwd via de reviews) maar wel prima in orde. Dankzij de veelvuldige klachten in de reviews had ik specifiek (2 x) gevraagd om een rustige kamer, en dat is GZD gelukt, 5 hoog aan de achterzijde. Op vrijdag worden nl. de receptie en de ontbijtzaal omgebouwd tot cocktailbar, en daar zit zeker 150 man aan de borrel.Op zich prima, maar niet als je een kamer pal boven deze ruimte hebt. Zou eigenlijk niet mogen, maar ja, business is business, dat begrijp ik wel, en wij hadden er gelukkig geen last van.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Prima hotel.

Badkamer klein en douchecabine was kapot. Water stroomde eruit.

kamer netjes, zeer goede prijs-kwaliteit. Hadden goede prijs gekregen. Ontbijt zeer netjes

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

beetje vergane glorie

doordat de hele binnenstad open lag, moeilijk bereikbaar vanaf de snelweg. Als overnachting op weg naar het zuiden minder geschikt. Bij aankomst tegen middernacht, heel veel lawaai vanuit de cocktailbar in het hotel.

Het ontbijt was goed, lekker vers fruit, prima buffet. Gratis Parkeerplaats op het dak, maar dan wel met mijn rolkoffertje over de inrit naar beneden omdat de lift alleen via de winkel bereikbaar is en 's avonds gesloten is.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Rumoerig verblijf.

Erg rumoerig, muziek tot erg laat goed hoorbaar op 3e etage. Ontbijt in eerste instantie erg slecht aangevuld. Na meerdere vragen van meerdere gasten werd het wat aangevuld.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Comfortabele tussenstop met goede kamers en uitgebreid ontbijtbuffet.

Er zat wel vitrage voor de ramen maar niet genoeg gordijnen waardoor de kamer erg licht bleef. Dit zag er ook niet zo netjes en verzorgd uit.

Het ontbijt was erg uitgebreid en vers. De kamer was comfortable en netjes. De ligging was prima (bereikbaarheid vanaf de snelweg) en de parkeermogelijkheden goed. Ook het restaurant dat in het hotel gevestigd is is een aanrader. Heerlijk eten voor een prima prijs.

aangenaam vertoeven

Temperatuur kamer. Te warm.

Kamer en ontbijt