Beoordelingen over Hotel Santo Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Dagobertstr. 22-26, Altstadt-Nord, 50668 Keulen, Duitsland

#27 van de 223 hotels in Keulen

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Hotel met moderne uitstraling, in rustige buurt.

Houd rekening met hoge Parkeerkosten, als je in garage wilt parkeren. Het kan ook op straat.

Hotel met moderne uitstraling, in rustige buurt. Tikje zakelijk alles; maar goed verzorgd. Je kunt gemakkelijk naar het centrum v Keulen lopen, langs de Rijn.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Een ontspannend week-end COLOGNE 4711

Het bed was te klein en te zachte kussens , het toilet zou op een hoger niveau gemonteerd moeten worden voor lange mensen

ontbijt heerlijk smullen, Slaapkamer : het bed was voor mij te klein Ontvangst: echt vriendelijk en efficient om vragen te beantwoorden Alles bij elkaar in een woord PARFAIT

1 overnachting ok voor zakelijk gebruik

Boeking was op basis van 1x 2 persoonsbed. In 1e instantie kamer gekregen met een 1 persoonsbed en kunnen omboeken naar 2x 1 persoonsbed. Tevens was de douche ook niet optimaal.

Voor de prijs was 1 overnachting ok

Niet overdreven goed, maar prima hotel dat ik wel zou aanraden

Garage kun je alleen uit via personeelslid, erg onhandig omdat je steeds moet wachten. Kamer niet superschoon (stof op randjes e.d.), bovendien lekkende kraan. Badkamer geen ruimte om spullen neer te zetten. Onhandig ingericht. Doet ook niet heel modern aan. Ontbijtbuffet slecht aangevuld als je laat aanschuift, de volgende dag waren we vroeger en was het goed. Vrij kleine kamer met twee losse en apart opgemaakte bedden. Bedden stonden wel naast elkaar maar ik vind dit niet het geboekte 'groot tweepersoonsbed'.

Goed bereikbaar, dichtbij centrum maar toch zo heen te rijden. 5 minuten lopen naar Hauptbahnhof. Goed geisoleerde kamers. Geen andere gasten gehoord. Verkeer hoor je een beetje maar niet hinderlijk. Eigen parkeergarage voor € 17,-- per dag Bedden waren hard maar andere topper en kussens beschikbaar op aanvraag Goed ontbijtbuffet, niet overdreven maar er was van alles Ik lees van anderen dat er geen airco zou zijn. Niet juist, gewoon airco op kamer.

Op doorreis naar Nederland in principe een heel goed hotel mits er een airco aanwezig zou zijn!

Geen airco . Was behoorlijk heet op de kamer. Er was wel gezorgd voor een ventilator maar die kon de kamer niet voldoende koelen.

Het ontbijt was zeer uitgebreid. Grote keuze. Top Bedden sliepen prima. Vanwege het feit dat er geen airco op de kamer aanwezig was, kregen we de drankjes kosteloos aangeboden. Ook de gebruikte drankjes op de kamer.

De 1e nacht had ik niet zo goed kunnen slapen.

De 1e nacht had ik niet zo goed kunnen slapen. Ik heb de volgende dag naar een ander kamer gevraagd. Was geen probleem; ik krijg per direct een ruimere kamer voor hetzelfde prijs. Personeel was heel erg vriendelijk. Top service.

Viel mij tegen.

Er was onvoldoende keuze in brood producten. En er stond brood die je zelf moet snijden. Lijkt mij niet zo fris. En er was ook geen airco op de kamer.

Zalig !

Zalig copieus ontbijt. Hotel in 50s style met foto's van de sterren van die tijd. Prachtige mix van moderne kamers met alle comfort en de vintage foto's. Dichtbij de Dom en de Rhein.

Echt een aanrader!

We moesten alleen wat langer wachten op het ontbijt er was toen niet meteen plaats voor 6 personen.

De locatie, het was maar 10 minuten van het centrum.

Een prima hotel voor een weekendje Keulen, vriendelijk personeel, goed ontbijt en goede ligging.

Achteraf hadden we niet gebruik moeten maken van de parkeergarage. Kosten 17,50 terwijl het in de straat op zondag gratis is. De volgende dag moet je voor 14 uur de parkeergarage weer uit. Dit is onhandig als je nog de stad in wilt. In de stad is parkeren voor een dag goedkoper. Er moet ook elke keer iemand van het personeel meelopen naar de garage om hem te openen.

Mooi verzorgd hotel. Nette kamers, prima ontbijt, goede ligging. Centrum op goede loopafstand.

prima verblijf

Bedden erg hard, veel herrie van buiten door schreeuwende mensen buiten. Personeel erg traag en weinig pro-actief. We hebben er lang over gedaan om onze auto te kunnen parkeren. Vrij duur voor de kwaliteit van de bedden.

Het ontbijt was geweldig. Ook het feit dat je bij het hotel kunt parkeren is ideaal. De locatie is ook prima, lekker dicht bij het centrum. prima badkamer, prima wifi.

Het hotel ligt in een rustig gebied, vlakbij de altstad...

Niets op aan te merken.

Het hotel ligt in een rustig gebied, vlakbij de altstad (loopafstand). Nette kamers, ruim, schoon en van alle gemakken voorzien.

Goed voor een kort verblijf of op doorreis

Bij het ontbijt moet men bijbetalen voor vb een latte machiato of cappucino Personeel was in meerdere zaken totaal verschillend: sommigen beheersten zelfs de Duitse taal niet volledig, anderen kenden meerdere talen zeer goed. Sommigen waren super behulpzaam, vriendelijk anderen waren eerder afstandelijk tot onvriendelijk. Sommigen kenden het hotel alsof het hun eigen huis was anderen (ook al was het misschien nog maar de eerste week dat ze er werkten) wisten nog niet teveel over hoe wat en waar... foutje in de opleiding wellicht

Parkeergarage en ligging

Het volledige verblijf was tip top in orde.

Er zijn voor ons geen minpunten op te geven. Alles was dik in orde.

Het volledige verblijf was tip top in orde. Helemaal geen last van lawaai. Groot pluspunt is dat men in het weekend kan ontbijten tot 12u00.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Fantastisch!

Fantastische kamers met privé parking. Uitstekende ligging tov bezienswaardigheden. Zalig ontbijt met ruime tijdspanne (liefst tot 12u!), zo kun je er eventueel een brunch van maken.

Ideaal voor citytrip

‘Betere’ koffie bij ontbijt te hoge meerprijs. Goede wifi maar vervelend systeem waardoor je telkens opnieuw moet inloggen

Goede ligging, uitstekend ontbijt. Propere kamer met degelijk bed

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

het ontbijt was uitmuntend.

De stad Keulen zelf. Aan het hotel viel niks tegen. Er waren opvallend veel daklozen die zaten te bedelen en dat is erg onprettig.

het ontbijt was uitmuntend. Alles was super schoon leek wel of het hotel pas nieuw was maar dat bleek niet zo te zijn. Centrum ligt op loopafstand.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Kamers mooi, bedden comfortabel, badkamer netjes en schoon.

Wifi verbinding was niet goed en we hadden alleen bereik in de buurt van de badkamer. Op bed was er geen wifi.

Kamers mooi, bedden comfortabel, badkamer netjes en schoon. Ontbijt was uitgebreid en lekker.

super

de garage is alleen toegankelijk samen met een personeelslid

ideale ligging voor het bezoeken van de kerstmarkt lekker ontbijt, zeer vriendelijk personeel, propere kamers.....perfect

Als je naar je auto wilt, bijvoorbeeld om iets op te halen, moet je dit vragen bij de lobby, wachten op een medewerker die met je meegaat om de deur van de parkeergarage open te maken.

Aardig personeel, goed ontbijt, prima kamers

goede uitvalsbasis

Wij hadden een kamer met 2 eenpersoonsbedden. Dat was jammer, deze matrassen waren wat aan de harde kant en leken wel bol te staan: had het gevoel dat ik uit bed rolde.

Het hotel verzorgd een lekker uitgebreid ontbijtbuffet. (incl. gratis champagne) Kamer zag er netjes en modern ingericht uit en beschikt over een fijne douche.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Top locatie met mooie ruime en schone kamers

Waar je kunt parkeren is niet aangegeven. Tip, meld je eerst bij de receptie, zij lopen met je mee. Ook kun je de naastgelegen kamers goed horen, wat rumoerig.

Geweldige locatie, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Een mooi hotel met goed ontbijt, er is mogelijkheid tot parkeren maar dit kost veel geld extra.

Er is een parkeergarage, deze kost 18,- per dag. Ik wilde de auto graag nog 5 uur extra laten staan en daarvoor zou 9,- extra worden gerekend. In dit geval kun je beter gaan parkeren op de neumarkt. Meer gevestigd in het centrum en deze parkeergarage is ook nog eens goedkoper.

Het ontbijt is zeer uitgebreid, ook de kamers zijn zeer schoon.

Niets op aan te merken, echt aan te bevelen

Spijtig dat er niet meer 2-persoonstafeltjes aanwezig zijn voor het ontbijt. Je kan ontbijten tot 10u maar om 10u sluit de ontbijtruimte effectief

Zo goed als geen aanmerkingen. Het was een kort verblijf, slechts één nacht. Maar een aanrader. Dicht bij het centrum. Prijs correct tov geboden comfort in het hotel. Wij gaan zeker terug

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Geweldige tijd gehad

Voor ons was het perfect

Ontbijt was heerlijk Kamer schoon en verzorgd fijn dat er ook een nespresso apparaat stond,zodat je op de kamer een lekker kopje koffie kon drinken. Elke dag nieuwe koffiecups, Geweldig verblijf gehad vriendelijke ontvangst,mochten zelfs de auto wat langer in de garage laten staan

Het centrum was op loopafstand van ons hotel.

Het duurde even voordat we de ingang van de parkeergarage gevonden hadden.

Het centrum was op loopafstand van ons hotel. De kamer was netjes en de bedden waren comfortabel. Prima ontbijt!

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Helemaal goed

Inchecken ging wel erg snel, hoefde niks te laten zien, maar op deze manier werd er dus ook geen informatie gegeven hoe het werkte met de sleutel van de kamer, het ontbijt en wat de wifi code was.

De kamer was mooi, ruim. Prima bedden en mooie badkamer. Ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Net hotel met parkeergarage, heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet

Platte oncomfortabele kussens. Let wel op dat je plekje in de garage reseveert. Er zijn max 10 plekken.

Netjes hotel. Comfortabel bed. Kamer is redelijk ruim en met goede voorzieningen: koffie apparaat, mini bar, föhn aanwezig. Heel uitgebreid en lekker vers ontbijtbuffet. Afgesloten parkeer garage.

Gedateerd, chaotisch. Locatie goed

Het hotel is gedateerd en kan o.a. wel een lik verf en nieuwe vloerbedekking gebruiken. In dit hotel zijn we vaker geweest en het wordt met de tijd slechter. Het ontbijt is chaotisch en zeer druk.

Locatie is prima als je de stad al enigszins kent. Direct tegenover is Eigelstein, fantastisch terras en vele restaurantjes.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Prima kamers met goede bedden op een uitstekende locatie.
    • Superior Eenpersoonskamer

Parkeergarage niet direct toegankelijk, dit moet onder begeleiding van een personeelslid. Je moet steeds om toegang tot de garage vragen als je iets nodig hebt wat nog in de auto ligt.

Prima kamers met goede bedden op een uitstekende locatie. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

In de ochtend kwam er iemand onaangekondigd binnen, wssl cleaning service. Te zachte kussens

Zeer goed verzorgd ontbijtbuffet. Nette kamer met heerlijke bedden. Ruime douchecabine.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Goede keuze qua ligging alleen duur alles bij elkaar.

Prijs voor het parkeren van je auto in de parkeergarage. €17.90 per dag vind ik een hoop geld. Daar staat ook niks van vermeld als je boekt wel dat ze een parkeergarage hebben.

Goede locatie voor de dingen die ik moest doen.

Correct en heel proper

Er was niet veel te vinden in de buurt van het hotel. Voor de rest niet echt opmerkingen.

De douche was super aangenaam! Net zoals het ontbijt. Ook waren de kamers zeer netjes. het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Lekker ontbijt, heel vriendelijk personeel.

Lekker ontbijt, heel vriendelijk personeel. Ruime kamers voor een zeer correcte prijs. Bagage kon veilig achtergelaten worden de laatste dag. Door de nabijheid van het station kan je je laatste dag toch nog aangenaam doorbrengen (niet sleuren met bagage)

Prima hotel!

Wij hadden een gehandicapten kamer (wat fantastisch is voor die mensen) maar voor ons was de badkamer niet handig! (Toilet te hoog, douche te open,...)

Net, proper hotel met vriendelijk personeel!

- Uitstekend ontbijtbuffet.

- Bedden wat hard, maar je kon een extra matrasje aanvragen voor wat meer zachtheid. - Wat kil (sfeer) hotel. - Geluid van de gang in de kamer te horen.

- Uitstekend ontbijtbuffet. - Genoeg restaurants in de buurt, daarvoor hoef je niet per se naar het centrum. - Op loopafstand van het centrum. - Fietsverhuur nabij.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Prima hotel met goed ontbijt en parkeergelegenheid

Het is soms wat druk bij het ontbijt 's ochtends. Niet erg, maar daar moet je je even op instellen.

Fijn comfortabel hotel op tien minuten afstand lopen van de Dom. Aardig personeel, heel behulpzaam (het is wel heel handig als je zelf ook Duits spreekt) en konden de auto prima parkeren in de parkeergarage van het hotel. Wel moet er altijd iemand van het personeel even met je meelopen naar de garage. Prima ontbijt. Van verse broodjes, zalm en vers fruit tot bubbels in de koeler. Kan soms wel een beetje druk zijn 's ochtends. Toch, fijn hotel. Zou er zo weer naar toe gaan.

Super hotel op super locatie tegen zeer redelijke prijs

Niks viel tegen. Super hotel

Ontbijt tot 12:00 en perfect! Kamers mooi nieuw en zeer schoon. Receptie zeer behulpzaam. Langer parkeren op dag van vertrek geen probleem

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Luxe betaalbaar hotel geschikt voor familie met klein kind in het centrum van Keulen

Mooie verzorgde kamers. Vriendelijke flexible behulpzame staf, ideale locatie. We waren met onze zoon van 8 maanden op reis en er werd snel een babybedje geregeld

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Verblijf in Hotel Santo, erg duur.

Prijs-kwaliteitverhouding. 375 euro voor kleine 1 persoonskamer met 1 persoonsbed voor 1 nacht.

Ontbijt goed alleen onbegrijpelijk dat je voor een cappuccino bij het ontbijt extra moet betalen gezien de kamerprijzen.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Heerlijk ontbijt, mooi hotel, prima kamer

Parkeren wat te duur als je het mij vraagt en omslachtig dat iemand van hotel deur moet opendoen.

Zeer uitgebreid ontbijt + in weekend ontbijt tot 12 uur. Mooie ruime kamer. Prima hotel en op 10 min lopen van Dom.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Mooie kamer met veel aparte schakelaars voor...

Het personeel aan de balie was niet echt vriendelijk en niet hulpvaardig. Zij spraken enkel snel in het Duits terwijl wij steeds in het Engels trachten te communiceren. De garage staat er bij om klanten te lokken. Deze is zéér klein,8tal plaatsen, met liftsysteem. Enkel goed voor Smart of Fiat 500. Je kan er ook niet weg of opnieuw binnen zonder hulp van de balie. Een plaats in de garage van het hotel tegenover werd niet voorgesteld door de bediende. Dit staat nochtans op hun site. Trek uw plan en zoek op straat.

Mooie kamer met veel aparte schakelaars voor (sfeer)verlichting, goed bed en zeer goed sanitair. Het ontbijt is subliem, alles is er te vinden!

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Service van het personeel!

De bedden waren vrij hard. Je kan wel heel makkelijk een topper laten brengen en andere kussens. Als je op je zij slaapt, is de topper essentieel!

Service van het personeel! Heel netjes en aardig. Prima locatie; auto makkelijk parkeren, leuke restaurant dichtbij.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Mooie ruime moderne kamer;

Mooie ruime moderne kamer; fijne parkeerplaats naastgelegen overdekt ! Een ruim gesorteerd ontbijt. Hotel ligt op 10 min. Loopafstand van de prachtige Dom.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Een super verblijf , al was het maar voor 1 overnachtig : aangenaam hotel = een aanrader.

De matras was aan de harde kant.

Het personeel was vriendelijk en heel gedienstig. Het ontbijt was 'top' en de kamers fijn en verzorgd ! De afgesloten parkeergarage was ook een groot pluspunt.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Prima verblijf in hotel Santo

Er waren wat problemen met de WIFI maar dat leek op een tijdelijk probleem

Dicht bij het centrum, heerlijke moderne kamers met prima bedden en veel design verlichting Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, nog uitgebreide keuze tot 12 uur! Zelfs mousserende wijn!

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Prima hotel op loopafstand van het centrum

Parkeren was wat omslachtig omdat het personeel de garage ter plekke moest openen. Dus eerst naar de receptie en dan pas de auto parkeren.

Prima, schoon en modern hotel. Ontbijt was uitgebreid en zeer goed. Zou hier zo weer boeken.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Fijn hotel, maar geen toplocatie

We vonden de locatie wat tegenvallen; volgens Booking.com is Altstad Nord de leukste buurt; volgens ons het Belgisch Viertel en dat is toch wel een eindje lopen vanaf Santo. Ons uitzicht, op een kantoorgebouw, was zeer matig.

Prima ontbijtbuffet. Fijne extra services, bv dat je voor een ander type kussen kon kiezen als het standaard kussen niet beviel. Vriendelijk Engelssprekend personeel

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Prima hotel op een goede locatie.

Prima hotel op een goede locatie. Het ontbijt was heerlijk. Bij wat meer vriendelijkheid van het personeel ( uitgezonderd de meneer die ons naar de parkeergarage heeft gebracht ) zou het hotel nog meer stralen.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Aangenasm

Het parkeren is iets onhandig maar geen tegenvaller. Deur naar de garage moet door een medewerker van het hotel geopend worden.

Erg goed ontbijt en rustige locatie van het hotel op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Prima hotel met goede ligging

Betalende parking (18euro/nacht en nog eens 9 euro extra voor de namiddag op de vertrekdatum). Toegang parking enkel met begeleiding van hotelpersoneel.

Locatie dicht bij het centrum. Uitgebreid ontbijt Wifi Comfortabele en nette kamers

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Uitstekend!!!

Onthaal aan de receptie van sommige personen.

Goede locatie, dicht tegen station, 10 min. Rustig en stil, goed geslapen. Prima ontbijt met alles erop en eraan!

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Ideale locatie met lekker ontbijt

Als ik iets moet zeggen, dan is het dat er maar 1 lift aanwezig is die, ongeacht of je pijl naar boven of beneden hebt geduwd, overal stopt. Je moet soms lang wachten op de lift of je maakt "omwegen" naar boven als je eigenlijk naar beneden moet en omgekeerd.

De locatie van het hotel is ideaal. Op 10 minuten wandelen van het station en van de Dom, op 5 minuten wandelen van de Rijn. Kamer is proper, misschien beetje gehorig naar straatlawaai toe. Het ontbijt is af. Alles wat je wenst en lekker vers, niks op aan te merken! Heerlijk ontbijtbuffet.

Heerlijk ontbijt en mooie grote kamer/badkamer

Badkamer was groot en toch weinig plaats om toiletgerief te plaatsen aan de lavabo Lang wachten op lift ( 1 lift voor gans gebouw)

Heerlijk ontbijt en mooie grote kamer/badkamer Matras van goede kwaliteit = heerlijk geslapen Prijs / Kwaliteit = top

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Gezellig even via hotel Santo het bruisende Keulen in.

De matrassen waren aan de harde kant,maar dat is natuurlijk persoonlijk. Beter te hard dan te zacht. Tsja, ik vond ruimte bij de wastafel in de badkamer wat krap maar zeker niet onoverkomenlijk; beetje gezeur eigenlijk

Het ontbijt was goed. Het hotel ligt gunstig tav het centrum els we weer gaan, zullen we dit hotel opnieuw boeken Parkeergarage prima Op de kamers valt niets aan te merken.Efficient en voldoende ruimte Prima voor twee nachten. En het personeel was bijzonder vriendelijk en voorkomend Het hotel ligt ook gunstig voor mensen die met de trein willen reizen Wij hebben alle kerstmarkten bezocht wat prima vanuit het hotel te bewandelen viel

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Fijn hotel voor stedentrip

Hotel heeft geen bar alleen een ontbijtruimte. Voor een glasje wijn kan je alleen de lobby terecht.

Zeer vriendelijk personeel. De kamer was comfortabel, schoon en goed ingericht met minibar en koffieapparaat. Bedden waren goed. Uitstekend ontbijt.Fijn hotel!

• Beoordeeld op: 13 december 2016

fantastisch

als je in de garage moest zijn moest er altijd iemand van het personeel mee en de personentax vondt ik een beetje veel

heerlijk ontbijt veel variatie en de kamers waren proper

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Prijsgunstig doch niet wat ik ervan verwachtte

geen airco tijdens de winterperiode, geen tweepersoonsbed beschikbaar (allemaal kamers met 2 aparte éénpersoonsbedden die tegen elkaar staan!), wifi-netwerkverbinding, kleine ontbijtzaal waardoor niet praktisch (noch voor reiziger, noch voor personeel) op druk tijdstip voor ontbijt (9h30 is mega-druk!)

op wandelafstand van station en Dom, efficiënte & snelle check-in, netheid van kamer en sanitair, leuk & fris design

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Aangenaam hotel op wandelafstand. Vriendelijk personeel. Komen zeker terug

Matrasse te hard waardoor dlecht geslapen 😕 extra dekbed. Parkeerplaats iets te duur.

Ontbijt was heel lekker. Aangename kamer Badkamer heel proper. Parkeergelegenheid goed maar iets te duur.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

ontbijt prima

volgens online boeking kregen we een drankje of en hapje aangeboden maar aan de receptie wisten ze van niets dus dit hebben we nog te goed bar vrij klein bed te hard vor mij

ontbijt prima

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Een aanrader dit hotel!

De parkeergarage van het hotel zou iets groter en gemakkelijker toegankelijk mogen zijn.

De vriendelijke ontvangst, de mooie kamers, het geweldige ontbijt! Een heel gezellig hotel waar je je meteen op je gemak voelt.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Echte aanrader voor bezoek met de trein of wagen

Midden in Umweltzone dus sticker nodig, maar daar kan het hotel niet aan doen.

Uitstekende locatie, beveiligde garage, zalig ontbijt, goeie kamers, dicht bij station voor treinreizigers. Echte aanrader !

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Perfect hotel

Niets op aan te merken.

Super hotel , goed onbijt , heerlijke bedden en vriendelijk personeel . Voor ons was de locatie perfect gezien wij de volgende dag naar Koelnmesse gingen

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Fijn luxe hotel voor een nacht in Keulen!

Parkeergarage is niet handig en krap, daarvoor betaal je dan wel 17 euro. Niettemin wel keurig afgesloten en veilig.

Prettig contact vooraf, personeel verdiend een pluim. Ook ter plekke niks dan lof over deze mensen. Onze zoon van 3 ging mee en er stond een keurig kinderbed voor hem klaar. Kamer was heel schoon en luxe. Ontbijt was ook erg lekker en compleet.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Aangenaam

Prima ontbijt, gunstige ligging. Alles per voet te doen. In buurt van museum. Keulen is de moeite waard voor een bezoek. Veel zwervers en dronkelappen, meer dan paar jaar geleden

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

heerlijk hotel voor werk en weekend om Keulen te bezichtigen

het was 's avonds erg donker en stil op straat. Hoewel er niets gebeurd is toch een beetje een unheimisch gevoel

heerlijk schone en moderne kamers. Zeer goed ontbijt

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Een ideale hotel om koln te ontdekken.

Bed is erg hard. Ondanks airconditioning op de kamer was de kamer erg warm. Bar van hotel wat saai.

Afstand van hotel naar centrum is ideaal. Ontbijt was goed verzorgd. Kamer ziet er verzorgd uit.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Hier keren wij zeker terug!

eigenlijk niet van toepassing.

Het ontbijt was SUPER! Heel veel keuze en werd stipt aangevuld.Het zaalpersoneel heeft veel aandacht voor de gasten en merken onmiddellijk op als je iets nodig hebt. Het onthaal was zeer vriendelijk en duidelijk. Een fijn hotel...Top!

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Erg fijn hotel, aardige locatie, goede prijs-kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel!

De parkeergarage waar wij inzaten was wat lastig parkeren, de andere garage was beter geweest. De bar van het hotel is recht aan de receptie en was niet echt gezellig, gelukkig is er in Keulen zelf genoeg te vinden!

Ontbijt was lekker en vrij uitgebreid, kamers waren netjes en schoon, personeel vriendelijk. Erg fijne service dat je zelf kon kiezen uit verschillende soorten kussens. De douche was ook fijn (geen mini straaltje). Fijn dat er een parkeergarage direct bij het hotel beschikbaar is. Prima locatie, maar er zijn idealere t.o.v. het centrum, het hotel was 10minuutjes lopen.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Prima locatie!

Parkeergarage kost 17,90€ per dag, prijs kamer en garage was ca. 160€ en dat is toch wat aan de dure kant.

Geweldige ontbijt, toplocatie, vriendelijk personeel maar aan de dure kant...

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Prima ontbijt.

geen info over gratis WIFI gehad. Moesten helaas vanwege ziekte al om 15.30u weg, dus hebben de nacht geboekt via booking.com, niet gebruikt, maar wel geheel moeten betalen, zelfs het ontbijt.

Prima ontbijt. Verder heeft het hotel geen faciliteiten. Kamers zijn ge-update en niet groot, maar alles is er verder.

Uitzicht op parkeergarage van ander hotel.

Locatie, comfortabele ruime kamer en uitstekend ontbijt met veel keuze

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Ideaal hotel voor een kort verblijf in Keulen op wandelafstand van de Dom en de gezellige terrasjes.

Het was een zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Alles in het hotel was zeer proper. Een zalige douche.

Super verblijf tijdens ons shopweekend

Alles was tip top in orde!

Mooie kamer, zeer ruime badkamer, en een fantastisch ontbijtbuffet, voor elk wat wils!

Heel goed, we komen zeker terug

Ontbijt keuze niet uitgebreid genoeg

De kamer was geweldig

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Santo