Beoordelingen over Hotel Sauerlacher Post

Tegernseer Landstraße 2, 82054 Sauerlach, Duitsland

#2 van de 5 hotels in Sauerlach

Prima overnachting op doorreis

Je kon diner bijboeken voor 15 euro, maar daar werd dit bedrag van de gewone rekening afgetrokken. Vantevoren boeken geeft geen voordeel

Kamer en ontbijt waren prima!

Fijn doorreis hotel.

Geen waterkoker.

Goed doorreis hotel dicht bij de snelweg. tegenover de Edeka om een goedkoper ontbijt te kopen. Ruime kamer. Hotel was groter dan gedacht met ruime parkeer gelegenheid.

Heerlijk ontbijt, zeer behulpzaam personeel.

Onze kamer lag aan de straatkant en we hadden wel veel lawaai van zwaar transport als heel vroeg in de ochtend/nacht.

Heel goed en volledig ontbijt. Ruime kamers, zeer grote badkamer. Vriendelijk personeel.

Mooi hotel maar schijn vedriegt

Geen airo op de kamer ( wel een waaier...) waardoor slapen haast niet te doen was na een warme dag en om elf uur 's avonds was het ook niet meer mogelijk om iets te drinken halen.. Bar en restaurant waren al gesloten.. Geen bad ( hoewel ik daar wel op had gefilterd Booking.com! Zeer prijzig ontbijt.( 14 euro )

Prachtig hotel, moderne kamer. Alles was vrij nieuw

Het was voor een nacht een heerlijk hotel.
    • Appartement (2 Volwassenen)

prijs ontbijt/diner staan in schril contrast. Voor ontbijt betaal je in verhouding meer dan voor een warme maaltijd.

De ontvangst was erg hartelijk .en de kamer was zeer ruim. De bedden waren heerlijk en de badkamer was zeer prima.

Grootte kamer met 4

Warm op kamer . Geen koeling of airco Kamer aan wegzijde. Zeer rumoerig

Grootte kamer met 4 Hotel zag er zeer netjes uit Leuke biergarten waar je goed kon eten

Goed hotel met ruime parkeergelegenheid

Enigste minpuntje zijn de hoofdkussens, die zijn te zacht en dun.

Wij hebben hier overnacht op doorreis naar Oostenrijk, en er is grote parkeergelegenheid, ideaal met caravan. Mooie royale kamer voor 3 personen, alles wat je nodig bent is aanwezig. We zouden volgend jaar zo weer boeken.

Goed hotel voor doorreis junior suite is aan te bevelen voor...
    • Junior Familiesuite

Goed hotel voor doorreis junior suite is aan te bevelen voor gezin met kinderen, ook hond was welkom, twee mogelijkheden om te dineren,bij het hotel zelf met hamburger of Pizza en uitgebreid bij het restaurant ernaast.

Kamers waren zeer goed en ruim.

Wij sliepen aan de weg .Door de warmte konden de ramen niet dicht. Er stond wel een ventielater op de kamer te draaien toen we aankwamen .

Kamers waren zeer goed en ruim. Ontbijt was zeer uitgebreid .

Zeer goed hotel voor een kort verblijf. Prijs kwaliteit in orde !

Slechte akoestiek in de ontbijt ruimte. Onverharde parking, moeilijk met koffers. (hier wordt misschien aan gewerkt?)

Ideale ligging op doorreis van België naar Slovenië. Uitgebreid ontbijt-buffet en zeer ruime kamer (zonder terras)

Prima, ruim en schoon appartement.

Overnachting tijdens onze reis naar Kroatië, niet ver van de snelweg, voldoende parkeerruimte en een prima appartement. Enig minpuntje kan zijn dat voor sommige gasten de bedden ga zacht zijn.

Prijs was prima voor wat je kreeg.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Geen koffie/thee opties in kamer.babybed was keihard, geen matrasje voor aanwezig.oplossing extra dekentje was ok.

Prijs was prima voor wat je kreeg. Bier tuin was een leuke extta

De beste reclame zit niet in lettertjes en foto's maar in houding en handelen. En hotel Sauerlacher

Het was een ruime kamer met een uitstekend bed, dito dekbed en kingsize hoofdkussen en met Deutsche Gründlichkeit onderhouden.Het personeel was discreet, maar een al an vriendelijkheid wanneer je hen aansprak voor een informatie. We waren slechts op doorreis maar je zou zo je verblijf willen verlengen.

Viel tegen helemaal gezien de prijs
    • Appartement (2 Volwassenen)

Badkamer was niet helemaal schoon, er stond water in de vriezer van het keukentje bedden waren doorgezakt, moesten om het gebouw heen lopen om bij de kamer te komen en daar waren opbrekingen/verbouwingen aan de gang

Ontbijt was goed, een kleine keuken op de kamer was prettig

Gezellig hotel, prima voor onze doorreis en dicht bij de afslag München-Salzburg.

niks - was prima

De kamer was prima, goed bed en heerlijk geslapen. We hebben niet ontbeten, personeel is vriendelijk, alleen bij vertrek was er niemand te vinden. De sleutel maar achtergelaten.

Erg mooie en ruime kamer en badkamer, vanaf snelweg goed te...
    • Junior Familiesuite

Het ontbijt was wat summier. Verder was 1 bed op de 4-persoonskamer een (relatief klein) uitklapbed.

Erg mooie en ruime kamer en badkamer, vanaf snelweg goed te bereiken. 24uurs check-in mogelijkheid via kluisjes.

Het ontbijt was perfect en de kamer was ook in orde. We hebben dit hotel geboekt als tussenstop voor onze reis naar Oostenrijk. Volgend jaar boeken we dit hotel zeker opnieuw.

De kamer was ruim, het ontbijt was zeer uitgebreid en de...

De reden waarvoor wij niet nogmaals voor dit hotel zouden kiezen is het overvloedig luiden van de kerkklok in de nabije omgeving. Dit ging de gehele nacht door en om 6 uur am was er een volledige melodie. We weten dat het hotel hier verder niets aan kan doen maar het heeft wel onze nachtrust verstoord.

De kamer was ruim, het ontbijt was zeer uitgebreid en de receptie oogt zeer luxe en er was vriendelijk personeel aanwezig.

Uitstekend hotel.

Beperkte kaart van het restaurant. De prijs van de wijn. 6,5 voor glas rode wijn; 6,9 voor glas witte wijn. Wijn heel goed. Maar wat onverwacht omdat het eten goedkoop was en er geen kaart was voor de wijn (of andere dranken).

Kamer zeer goed. Ontbijt was fantastisch.

Prima overnachtingshotel

Wij hadden de pech dat er (asociale) Hollanders boven onze kamer zaten die vonden dat als zij vroeg op moeten (4:00) dan iedereen wakker moet zijn. Ondanks het verzoek om zachter te doen i.v.m. slapende onderburen werd dit volledig genegeerd. Of het dus echt gehorig is, kan ik niet beoordelen aangezien dit extreem was. Hier kan het hotel niets aan doen.

De accommodatie ligt vlak bij de snelweg (plm 7 min rijden). Vriendelijke ontvangst en voldoende parkeerruimte. 's-avonds heerlijk gegeten (tegen redelijke prijs met vriendelijke bediening). Prima kamer voor 3 personen, schoon met een zeer ruime badkamer met een heerlijke douche.

wel goed maar niet geweldig (appartement)
    • Appartement

in de woon/slaapkamer stond een bed en een slaapbank. Ik kan best wat hebben maar die slaapbank die was zo ontzettend hard maar echt hard dat ik 's nachts wakker werd van de rugpijn. Dat vind ik dus echt geen aanrader. Maar zoals ik hierboven al zeg lijken de gewone hotel kamers mij een stuk beter want verder in het hotel is alles heel leuk aangekleed en super netjes enz.

Het personeel was super vriendelijk en het hotel en de receptie etc zagen er heel mooi uit. Het ontbijt was ook meer dan voldoende en smaakte goed. Wij wilde in de avond graag iets eten maar dit ging helaas niet, alleen maar pizza wat ons een beetje tegenviel maar goed wij zijn de moeilijkste niet. Ik denk persoonlijk dat de gewone hotelkamers een stuk beter zijn.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Prima keuze.

Het restaurant was vol. Om de hoek is er gelukkig een ander inpandig restaurant. Het ontbijt kost €11,- p/p wat aan de forse kant is voor het gebodene.

Ruim opgezet en een prima prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Zie ons verslag een week geleden, echter nu met een groot minpunt.

Helaas was op de terugreis de kamer (61) (deels) niet volgens verwachting. Er was een automatische ventilatie in de badkamer (douche) die al begon als het licht aanging en maakte een vreselijke herrie. Helaas een voor ons hele groot minpunt. Na enige tijd gingen wij dan maar zonder licht aan naar het toilet en de wastafel. We gaan er zeker op letten dat we in het vervolg een kamer hebben met een bad en zeker niet met alleen een douche.

Zie onze beoordeling van een week eerder op de heenreis. Dit was op de terugreis.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Volgens plan en verwachting verlopen.

Het viel juist helemaal niet tegen. Voor 79 Euro hadden wij een perfecte overnachting met een kamer met bad. Tevens hebben wij gebruik gemaakt van een heerlijk diner in de Bistro (extra).

De kamer en bistro (extra) waren prima. Deze overnachting paste perfect in onze doorreis van Holland naar Oostenrijk (Saalbach wintersport) waar wij nu zaterdag ochtend zonder file aankwamen. Wij denken hiervan in de toekomst nog meer gebruik van te zullen maken. Was precies volgens onze verwachting. Hadden wij dit Hotel maar eerder geweten. Hebben jaren in de file gestaan zaterdag tegen de avond bij Munchen en kwamen dan laat aan op de bestemming. Nu op vrijdag gereden met deze overnachting en zaterdag om 8 uur weer gaan rijden. Perfect. Hotel is overigens maar een paar minuten vanaf de snelweg. Uitstekend. (A.U.B. nu niet allemaal direct gaan boeken want dan vissen wij er naast).

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Zeer matig

De kamer was verschrikkelijk... alsof er een bouwlamp op stond, andere kamer gevraagd en gekregen, maar die viel ook enorm tegen.

Ligt redelijk aan de route naar de wintersport

Prima overnachtingshotel op weg naar de wintersport
    • Appartement

Parkeerplaats afgelegen en niet bewaakt. Verblijven zijn massaal en onpersoonlijk qua opzet.

Prima en uitgebreid ontbijt. Gratis sauna en fitness aanwezig en geopend tot 22 uur.

Super😀

Iets meer kastruimte verwacht, met skispullen blijft het beetje tobben, ook om alles droog te krijgen.

Mooie gerenoveerde kamer! Vlakbij de lift, vriendelijk personeel, lekker ontbijtje

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Hotel om zeker terug te komen!

Hotel geboekt voor doorreis naar wintersport-accommodatie in Oostenrijk. Ondanks dat het een groot hotel is, merk je hier niets van. Heerlijk gegeten, ruime 4-persoonskamer, goede bedden, gezellige bar, goed en uitgebreid ontbijt, super vriendelijk personeel.

jammer,

geluid in de kamer, de hele nacht door hoor je de weg die naast het hotel loopt, ondanks dat de ramen dicht waren. ook is het niet koud te krijgen in de kamer er is vloerverwarming die je niet uit kan zetten.

ER was een supermarkt om de hoek vlak bij de snel weg

Mooie en ruime kamer.

Het ontbijt viel mij tegen. Er was weinig keus. En de prijs voor kinderen was te hoog, kinderen eten nooit voor 11 EURO. Ik vind dat als je een kamer boekt moet het ontbijt erbij inbegrepen zijn.

Mooie en ruime kamer.

Een heerlijke tussenstop

wel erg warm op de kamers. Helaas zaten onze kamers boven het terras en waren de gasten luidruchtig. Verder prima!

ruime kamers vriendelijk personeel heerlijk ontbijt

Prima verblijf, mits de juiste kamer.

We hadden twee kamers geboekt. Het weer was toen zeer warm. Één kamer was heerlijk koel. De andere kamer veel te warm. Om te slapen was de tweede kamer te warm. Indien dit structureel is, dan airco plaatsen. We hebben de eerste dag bij het hotel gegeten. De porties spare-rib en schnitzel was echt overdreven groot. Dat maakte waarschijnlijk de prijs voor het eten zo hoog. Iets kleinere porties, vooral bij kinderen. Zij vonden het ongemakkelijk dat het zo veel was. Dit dient mijns inziens het personeel ook te zien en te adviseren. 1 portie is genoeg voor 2. Verder een erg mooi hotel op een ideale plek voor omze route. Zeer vriendelijk personeel, op een enkel dingetje na wat altijd kan. Prima plek voor doorreis. Wel het naambord tussen srraat en tuin repareren! Is toch reclame en uitstraling.

Goed uitgangspunt om München te bezoeken.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Geen eettafel. Altijd lastig als je zelf kookt. Vuile filter afzuigkap viel op in een goed schoongemaakt appartement.

Goed uitgangspunt om München te bezoeken.leuke Biergarten. Behulpzaam personeel.

4-persoons slaapkamer bestaat uit bed en slaapbank. Foto op website is van de voorzijde van het restaurant. daadwerkelijke ingang is aan de andere zijde en minder fraai.

ruime kamers. Echt een hotel om even bij te komen.

Perfect hotel voor een overnachting voor ons op doorreis!

De bedbank was matig om op te slapen met 2 grote kinderen, 17 en 19.

Het ontbijt was erg uitgebreid en goed, De kamer was erg netjes, badkamer erg ruim en compleet.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Prima overnachtingshotel voor 1 nacht als je op doorreis bent, net onder München, vlakbij de snelweg
    • Appartement (2 Volwassenen)

De kamers hebben geen airco.

Het is een prima overnachtingshotel als je bv. op doorreis bent naar Italie. Bedden, ontbijt, keuken, bereikbaarheid, overige voorzieningen zijn prima; niet meer en niet minder.

Achter het hotel ligt een groot parkeerterrein.

Achter het hotel ligt een groot parkeerterrein. Deze is echter niet afgesloten. (mocht je dit graag willen). Ik had beetje gemist in de vele reviews dat het zo warm was in het hotel. Idd het was erg warm op de kamer!!. Overigens met raam dicht geen last van verkeer. (we sliepen aan straatzijde). Wel jammer: we hebben vrij op tijd als gezin twee kamers geboekt, echter we hadden ze beiden ieder aan het andere einde van de heel erg lange gang. De badkamer voldeed voor ons, maar de douche had een erg hoge instap. Bijna kniehoogte.. wij zijn nog best fit, maar dit is niet fijn als je wat moeilijker ter been bent. De andere (3 persoons)kamer had zeer ruime badkamer, met dubbele wastafel. Bedden sliepen goed, heerlijk geslapen en ontbijt konden we ook op vooruit. Wat dat betreft dus uitstekend voor een hotel onderweg. Er was overigens ook nog een sauna (handdoeken e.d lagen er) en een soort Gym waar ook een tafeltennistafel staat. Altijd fijn voor kinderen of sporters.

Goed adres voor doorreis!

Hoofdkussen was wel erg zacht en slap.

Wij hebben hier op doorreis overnacht, wij hadden een goede prijs maar heb wel gezien dat deze nogal erg wisselend zijn dus bij ons was de prijs voor de junior suite echt ok. Ontbijt is goed helaas wel een lange rij voor het koffieapparaat. De gasthoft ernaast heeft een goede kaart geen cuisine hoogstandjes maar prima.

Ons verblijf was er prima
    • Appartement (2 Volwassenen)

Er werd al heel vroeg gras gemaaid in de tuin onder ons raam......

De kamer en badkamer waren schoon en het ontbijt heerlijk. Dat zijn altijd 2 belangrijke zaken!

super
    • Appartement (1 Volwassene)

we hadden alleen 2 eenpersoonskamers mijn man had het zelf verkeerd gedaan maar hij had gelijk het hotel gebeld en daar zeiden ze het het kwam wel goed maar dat kwam dus niet goed we hebben het aanvaard maar leuk was dat niet maar verder was het hotel goed

super

Een super goed hotel voor een overnachting tijdens een vakantie.

In het hele hotel is het vrij warm, en zou het plaatsen van airco's een aanrader zijn.

Alles was naar wens, er is zelfs een sauna met zwembad, fitness en een tafeltennistafel, het restaurant is een aanrader zeer gied te eten, personeel vriendelijk en dicht bij de snelweg. Om nog wat boodschappen voor de doorreis te kopen ligt er op de route naar de snelweg een grote supermarkt. Dus een top keuze geeeest.

Goed verblijf wel bijna dood van warmte.

Ik vind het slecht dat er geen airco aanwezig is, ventilator was ook al goed geweest. In een gebied waar de temperaturen hoog kunnen zijn is zoiets noodzakelijk! Wij zaten in een hoekkamer met klein raampje, geen wind die binnen kon komen. En dan is het veel te heet met 4 personen in een kamer. Hier mag zeker wat aangedaan worden.

De ruimte, die was super! Voor 4 personen een grote badkamer en slaapruimte.

Prima voor doorreis en nog een mooi centrum ook!

Centrum van Gollingen heeft maar één soort restaurants

Goede locatie als je op doorreis bent. Leuk centrum met typisch Oostenrijkse restaurants op loopafstand. Je moet beslist een duik nemen in de kleine zijrivier die bij de Lammerweg in de Salzach uitkomt.

goed voor een doorreis

we werden niet in het hotel zelf geplaatst, maar in een gebouw verderop wat ons een onveilig gevoel gaf met een entree in een achteraf steegje. De wifi van het hotel was ook niet te bereiken.

Ontbijt compleet

Ideaal voor onze tussenstop. Prijs/kwaliteit was geweldig.

eigenlijk niets

Zeer netjes, proper, genoeg ruimte, ideaal als familiekamer voor 1 nacht (eventueel ook voor een aantal nachten). Zeker een aanrader om als tussenstop te gebruiken.

Goed overnachtingsadres richting Slovenie

Lobby wat lawaaierig door grote groepen maar op kamers geen 'last'.

Ruime kamer en badkamer. Op 5 min van snelweg. Mooie binnentuin voor drankje. Goede bedden.

Overnachting in Sauerlacher Post opweg naar Noord- Italië

Eigenlijk viel niks echt tegen. Zeer tevreden.

Ontbijt was lekker en zeer uitgebreide keus. Kamers waren keurig netjes en mooi, in het hotel zijn de gangen en de kamers bekleed met vloerbedekking, dit maakt een luxe uitstraling. Badkamers zijn zeer ruim evenals de hal van de kamer, waarna je de ruime kamer binnenloopt. Beneden een grote hal, mooi gemoderniseerd opgeknapt met loungegedeelte, bar, ontbijtzaal, receptie en een serre met doorgang naar het terras buiten. Hier kun je ontbijten, lunchen en dineren. Buiten heeft het restaurant ook een zeer groot terras in een tuinachtige sfeer/binnenplaats, dit zit aangesloten aan het terras van het hotel.

Op de site bij bookiing .com staat dat er 4 beden in de kamer staan maar er stond toch een slaapbank en dat was niet wat we geboekt hebben.. In het hotel erg warm geen airco. Hotel staat aan een doorgaande weg erg veel lawaai bij het openen van het raam.

leuk hotel maar belachelijke warme kamers

temperatuur op kamers, alsof je in een sauna slaapt en enige raam (schuin dakraam) kon niet open omdat deze vanzelf dichtging door de regen. Bij vertrek gemeld en receptioniste vertelde dat ze er meer klachten over kregen

goede parkeergelegenheid, aardig personeel en lekker ontbijt

Ideaal voor doorreis!

Prijs is wat te hoog. Accommodatie kan snel volgeboekt zijn.

Goed bereikbaar op ideaal punt voor overnachting richting het zuiden. Schoon en ruime kamers. Goed ontbijt! Parkeren op eigen terrein en gevoelsmatig veilig. Eigen restaurant beschikbaar.

Goed hotel voor een overnachting op doorreis naar Italie

Het was nogal warm op de kamer ondanks dat de ramen open stonden.

Uitstekend uitgebreid ontbijt, goede bedden, moderne en ruime badkamer, mogelijkheid van 3 persoonskamer met een volwaardig derde bed

De kamer was lekker ruim met aansluitend een kamer voor de...
    • Junior Familiesuite

Helaas geen airo en het was die dag 30 gr. Werkelijk in de hitte geslapen direct onder het dak, op de 2e verdieping. Niet fijn.

De kamer was lekker ruim met aansluitend een kamer voor de kinderen.

goede locatie maar geen airco.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Wat ons ontzettend tegenviel is dat in geen enkele kamer airco aanwezig is en dat had gezien de prijs en de uitstraling van het hotel er naar mijn mening wel in moeten zitten en vooral in de zomer.

De locatie bijna direct aan de grote weg in verband met doortrek naar Italië.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Gezellig en leuke verblijfplaats.

Geen airco op de kamer, in de zomer kan dit wel van pas komen.

Vriendelijke en hulpvaardig personeel. Ontbijtbuffet was uitstekend. Ligging perfect op wandel afstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Heerlijk en aangenaam kunnen ontspannen en verkwikt de reis voort kunnen zetten.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Ik had niet door dat het een 1 persoonskamer voor 2 personen was, ik ken dit verschijnsel niet en had er overheen gelezen. Gelukkig hadden we zelf een kussen extra bij ons en een slaapzak. Ik heb t zo gelaten, las m'n boekingsmail na en het stond er inderdaad duidelijk in.

appartement mogelijkheid om te koken , fijne zitcomfort

• Beoordeeld op: 25 april 2017

De toegankelijke locatie vanaf de snelweg op doorreis naar...
    • Appartement (2 Volwassenen)

Als ik dan iets moet aangeven, vond ik de avondkaart niet heel erg uitdagend (praktisch alleen maar hamburgers en pizza) en de kamers helemaal achterom om het hotel waren een eind buitenlangs lopen. Geen binnendoor.

De toegankelijke locatie vanaf de snelweg op doorreis naar Italie, de schone kamers, de prettige ontvangst/aankomst ruimte, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Zeer mooi ruim hotel. Ideaal voor kort verblijf of doorreis

Enige nadeel was de houten vloeren tussen de verdiepingen. Hierdoor hoorde je de mensen boven je lopen

Via booking.com was er iets fout gegaan met het aantal Personen voor de kamer. Gelukkig werd dit heel snel en goed opgelost. Kregen meteen een mooie kamer die geschikt was voor 4 personen. Grote kamer en een prachtige grote badkamer met dubbele wastafel een ruim bad en een grote douche met krachtige straal. Ontbijt was uitgebreid en smaakte heerlijk.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Met plus, maar voor ons met minpunten.

Wij hebben bij Booking com, onze wenden kenbaar gemaakt, maar net zoals gisteren in Montemilar is hier niets van terecht gekomen! Ik ben slecht ter been, moest vanaf de Lift 50 Meter Lopen trap op en af. Bagage moeten slepen je kunt door de trappen geen Bagage kar gebruiken wat er voor door moest gaan! De receptie was Niet in Staat een andere kamer te bezorgen.Voor Mensen die slecht ter been zijn geen anradele.

Het ontbijt steekt er boven uit,de kamer is een beetje oud Voralpen de voerbedekking is Niet erg schoon

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Vriendelijk hotel, prima tussenstop van/ naar Oostenrijk.

Badkamer in de oude vleugel (1e verdieping) erg gedateerd .

Vriendelijk hotel, prima tussenstop van/ naar Oostenrijk. Restaurant met prima kaart voor eeenvoudige gerechten. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Voldoet aan de verwachting
    • Appartement (2 Volwassenen)

Vreemd dat Hotel en het vroegere restaurant nu gescheiden opereren. In het hotel is daar nu een sfeerloze brasserie voor in de plaats gekomen, waar volgens mij geen gast gebruik van maakt.

Kamer en ontbijt zoals het moet zijn. Niets meer en niets minder

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

kamers waren bloedheet, slapen was bijna onmogelijk, zelf...

kamers waren bloedheet, slapen was bijna onmogelijk, zelf met een raam open was de kamer niet af te koelen. later bleek dat we een verkeerde kamer hadden gekregen een drie persoons ipv een vier persoons, met veel pijn en moeite kregen we een extra kamer op een soort zolder waar het ook bloedheet was. conclusie kinder waren doodziek omdat ze die nacht amper geslapen hadden van de hitte. jammer vakantie gevoel was direct verdwenen. Alles wel gemeld bij receptioniste maar deed net of haar neus bloede en zie dat we ons moeste richten tot booking.com.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Extreem ruime kamers en badkamer, deel van het hotel recent...

Erg warm/benauwd binnen!

Extreem ruime kamers en badkamer, deel van het hotel recent gerenoveerd, ziet er super uit. Maar ook het oudere gedeelte is prima.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

prima hotel voor tussenstop Oostenrijk

Temperatuur op kamer konden we niet zelf regelen; was voor ons te warm (raam bleef niet openstaan)

Prima lokatie voor doorreis naar Oostenrijk, keuken tot 22.00 uur open, prima ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Er zat n luchtje aan.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Het rook heel vreemd in de kamer. Er hing een zweetvoeten lucht. Onaangenaam. Hebben er geen melding van gedaan. We waren 23:58 op de kamer en wilde slapen.

Heerlijk ontbijt, prima kamer/appartement

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Super vriendelijke mensen, zelfs toen we om 23:30 aankwamen.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Het 2pers. bed was beetje kuilig en er hing beetje vreemd lucht op de kamer.

Super vriendelijke mensen, zelfs toen we om 23:30 aankwamen. Heel fijn doorreishotel, want het ontbijt staat al vanaf 06:30 klaar.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Prima voor 1 overnachting

Niets te doen in de buurt. Personeel kwam niet uit zichzelf vragen of we iets wilden drinken

Keurig hotel. Vriendelijk personeel. Voor onderweg naar Oostenrijk prima!

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Onvriendelijk en onbehulpzaam personeel

We moesten 2 keer betalen. Omdat de vrouw van de receptie niet wist hoe het protocol van booking.com werkte. We hadden net 8 uur gereden en werden heel onaardig geholpen. Ze stond erop dat we nog een keer het hotel gingen betalen anders mochten we er niet overnachten, terwijl ik mijn eigen bankafschriften kon laten zien. Gelukkig is alles nu opgelost dankzij booking.com. Het hotel zelf was heel gehorig. Je hoorde alles op de gang en de bovenburen kwamen om 2uur 's nachts aan en we konden hun gesprekken duidelijk horen en meeluisteren. De gordijnen konden niet dicht, het bedekte maar één helft. Slechte nachtrust gehad dus door de gehorigheid en het licht in de kamer. Ik raad dit hotel zeker niet aan.

De grootte van de kamer.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Gehorig

Heel erg gehorig. Groot hotel waar dus veel mensen s avonds door de hal lopen. Telkens weer wakker door het lawaai.

Schoon en dichtbij de snelweg voor een doorreis.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Heerlijk geslapen op weg naar Oostenrijk

Voor ons niets. Het ligt aan de doorgaande weg, dus een kamer aan de binnenkant reserveren kan wat rustiger zijn. Wij zaten aan het binnenpleintje en hadden daar geen last van het verkeer oid.

Wij reserveerden 2 familiekamers voor 3 personen. Deze lagen naast elkaar. Plussen: fijne en schone kamers, goede bedden, grote badkamer en zeer vriendelijk personeel. Dichtbij de snelweg, dus een prima tussenstop richting Oostenrijk. We hadden via booking.com gereserveerd, inclusief ontbijt. Toen we er waren, hebben ze de prijs naar beneden aangepast, aangezien we met 4 kinderen reisden. Eentje was ziek en at niets (werd niets in rekening gebracht) en voor de andere kinderen kregen we korting. Heel attent!

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

zeer ruime kamers, hygiëne zzer goed.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Het bed van deze kamer was te klein voor 2normale volwassenen. en ook niet van de kwaliteit van de andere kamers.

zeer ruime kamers, hygiëne zzer goed.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Zo'n fijne overnachting onderweg dat we nieuwsgierig zijn geworden wat er hier nog meer te doen valt

Markering parkeerterrein: waar zet ik de auto neer als ik kom aanrijden?

Ondanks de grote schaal zeer sfeervol en gezellig ingericht, ruim en comfortabel

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Voor onderweg

Eigenlijk niets.

Wij waren hier op door reis. Prima hotel, grote kamers. Keek allemaal erg nieuw. Ontbijt was ook voldoende. Het eenvoudige Italiaanse restaurant aan de overkant is een aanrader.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Prima overnight stay onderweg naar Salzburg, geen last van ochtend verkeer van München
    • Appartement (2 Volwassenen)

Langpootspin op de muur in de kamer

Vriendelijk personeel. Leuke kerstcadeautjes te koop. Makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg onderweg naar Salzburg. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Goed overnachtingshotel. Hopelijk zijn de kamers in het hotel zelf gezelliger.

We werden met ons gezin van 4 in een onpersoonlijk bijgebouw gezet, dat nog zeer gehorig was op de koop toe en zeer basic ingericht. Moesten ook even zoeken voor we het vonden, want er liep niemand met ons mee om de weg te wijzen. Viel tegen na de mooie inkomhal. We hadden liever in het hotel zelf gezeten.

Lekker en uitgebreid ontbijt. Heel mooie hal, bar en ontbijtruimte.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Uitstekend hotel

Het was een mooi, schoon hotel,prima bedden. Het ontbijt was uitstekend, alles was prima verzorgd. Ook 's avonds heerlijk gegeten bij het aangrenzende restaurant van het hotel, top! Daarnaast een goede ligging in de buurt van de autobahn voor doorreis naar Oostenrijk, Italië of Kroatië etc.