Beoordelingen over Schloss Lautrach Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Schlossstrasse 1, 87763 Lautrach, Duitsland

#2 van de 3 hotels in Lautrach

Wondermooi klooster, helemaal perfect!

'S avonds leek het klooster volledig verlaten. Er was nergens nog iets te vinden om te drinken. Maar dat is echter maar een detail in vergelijking met de vele troeven van dit pareltje!

Overheerlijk ontbijt met veel keuze in een prachtige zaal met een warme, familiale sfeer. Hele mooie gerenoveerde kamers met prachtige badkamer. Het hele klooster werd perfect onderhouden en ook de mooie kloostertuin lag er pikfijn bij. De ondergrondse gangen met oude foto's van het klooster die het klooster met de bijgebouwen verbond hadden iets magisch.

Warm welkom in een prachtig hotel!

- Alleen de wifi was niet beschikbaar wegens technische problemen, maar dat vonden we nu ook weer niet zo erg.

- Zeer mooie en ruime kamer. - Hygiëne was top. - Hadden babybedje gevraagd en dat was zeer goed in orde, met goede matras en schattige lakentjes. - Vrij geluiddicht, geen last van lawaai andere gasten. - Erg lekker ontbijt. - Hele mooie tuin om eens in te wandelen, zeer mooi domein ook. - Lieflijk dorpje en je voelt je overal welkom. Wij komen zeker terug!

Het was een luxe verblijf met een hele mooi beeldentuin, goed ontbijt en kamer, Neem geen diner.

Avondeten viel wat tegen. Weinig keus en dat wat je voorgeschoteld kreeg was niet om over naar huis te schrijven. De wijn was wel erg lekker. Ik zou voor het diner ergens anders gaan eten, ook zeker wat de prijs betreft.

Ontbijt voor Duitse begrippen prima. Kamers zeer schoon en zien er strak uit, niet te groot maar prima kamer.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Prima. Vriendelijk personeel. Mooi kasteeltje.

Het hotel is helemaal ingesteld op groepen tv seminars. In het restaurant zijn alleen lange tafels. Verder misten we een louche waar je- na aankomst- even iets kan drinken. Iets gebruiken kon natuurlijk wel, maar dan alleen in het restaurant op een hoekje van genoemde tafels.

Kamer was super. Van alle gemakken voorzien. Aardig detail: er lag een handgeschreven kaart op naam ter verwelkoming in de kamer.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Heerlijk relaxed voor een tussenstop.

Voor deze Peijs is het een prima hotel.

Goed ontbijt. Er is geen uitgebreid restaurant in het hotel. Over het algemeen is er een kleine kaart. In de buurt is een boerenmuseum met een zeer gezellig restaurant en een prima keuken.

Zakelijk met rust!

De douche is het enige minpuntje. Douchekop hangt laag en geeft een klein straaltje. Prima mee te leven hoor!

Heerlijk rustig gelegen hotel vlakbij de autobaan. Kamers zijn gewoon goed, prachtige werktafel om aan te werken. Wifi verbinding was ook goed. Goed bed. Ontbijt gewoon goed! Veel keus.

Brandalarm tijdens verblijf.

Het blijkt een congreshotel te zijn. Dit was ons niet bekend, staat niet op de site van Booking. Zakelijke sfeer, niet echt gezellig of romantisch zoals de foto's doen vermoeden. Grote groepen cursisten toen wij er waren waardoor het ongezellig dineren was ( wij werden aan een aparte tafel in de zaal bij de groepen gezet). Menu is gelijk aan dat wat de groepen krijgen, keuze menu, wel prima overigens. 'S Nachts ging het brandalarm af. Brandweer rukte uit met groot materieel. Bleek uiteindelijk loos alarm. Wat we erg slecht vonden was dat we geen informatie kregen, niemand van het personeel heeft ons uit de kamer gehaald, niemand heeft ons geinformeerd. Alleen op navraag begrepen dat het loos alarm was. Ook bij het uitchecken geen woord hierover.

Prima kamer, goed ontbijt, kwaliteit diner prima, niet heel goedkoop.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Prachtige locatie en kamer.

Jammer dat er geen diner mogelijkheid is. Doir de vele conferenties doet het zakelijk aan. Kille ontbijtzaall. (Zakelijk)

Prachtige locatie en kamer. Voor doorreis. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

De kamer die wij hadden had een mooie moderne badkamer.

De kamer die wij hadden had een mooie moderne badkamer. Het ontbijt was super. Men had zelfs een aparte tafel met ontbijt producten voor mensen met een allergie zoals lactose, gluten.

Mooi om een keer te verblijven

Het is meer voor congressen enz.

Ontbijt erg goed

Super mooi en netjes

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

zeer aangenaam

ontbijt, diner, kamers

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Mooi slot

Mooi slot

De kamers waren prima, klein maar van alle gemakken voorzien.

De omgeving.

De kamers waren prima, klein maar van alle gemakken voorzien. Prima bedden.

Service en vriendelijkheid van het personeel

Het ontbijt mag wat uitgebreider

Service en vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

goed hotel voor een tussenstop.

ontbijt en diner prima.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Fantastisch!

Alles is ons zeer goed bevallen en komen zeker terug!!

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Ze zijn meer gewend groepen te hebben (semenairs)

Afstap badkamer gevaarlijk is niet goed te onderscheiden van vloer waardoor mijn vrouw is gevallen en knie heeft geblesseerd.

• Beoordeeld op: 27 juni 2015

Alles was prima!

Alles was prima! We waren alleen een beetje laat voor het ontbijt (9.30). Dat bleek al om 8.30 te zijn omdat er verder alleen gasten waren die deelnamen aan allerlei workshops. Desondanks kregen we alsnog een super ontbijt!

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

De rust;

De rust; zeer moderne kamer en badkamer; goed ontbijt; attente bediening; gezellige bierkelder; zeer goed avonddiner

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.