Beoordelingen over Hotel Schloss Montabaur Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Schloßweg, 56410 Montabaur, Duitsland

#1 van de 7 hotels in Montabaur

Ontbijt en kamer waren erg goed het avondeten was wel véél ...

De klim naar boven waar alle activiteiten te doen waren ( zelf voor koffie )

Ontbijt en kamer waren erg goed het avondeten was wel véél maar viel regelmatig tegen. Wat we wel jammer vonden was, dat er geen koffieautomaat in het nieuwe gedeelte was en het toch een hele klim was naar het restaurant. Verder was het super

Genoten!

Onze kamer was in een apart modern gebouw buiten het kasteel. Om bij de receptie, zwembad of restaurant te komen moest je een behoorlijk stuk bergop lopen.

Kamer waren geweldig! Zeer modern, luxe badkamer, goede bedden met elektrisch verstelbaar matras, design meubels, airco. Het uitzicht vanaf het kasteel (restaurant) was prachtig. Zwembad heerlijk groot en zeer netjes. Massage aan te bevelen.

Blij dat ik maar één nacht had geboekt, Ik kom hier nooit weer terug!

Het is geen hotel maar een conferentieoord en dat zie je in alles terug. Beroerde badkamer met een douche waar een miezerig straaltje water uitkomt. In de kamer kon ik niet om het bed heenlopen zonder mijn hoofd te stoten tegen het schuine dak, absurd!

Het ontbijt was goed, maar je moet er wel van houden om in een soort kantine te eten en zonder enige bediening. Dus self service, zelf alles opruimen en eten aan lange aan elkaar geschoven tafels.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Zowel ontbijt als diner was overvloedig en goed, maar niet begrepen dat het een conferentieoord was met weliswaar luxe maar toch kantine-achtig restaurant. Dus niet direct gezellig maar erg grootschalig. De aangeboden hoeveelheid en kwaliteit was echt ongelooflijk, je kan echt niet bedenken wat er nog bij zou kunnen, ook veel biologisch,vegetarisch en glutenvrij aanwezig. Kamer in bijgebouw was compleet, bed goed, maar minpuntje vonden wij dat toilet en douche in glazen cabine geplaatst was, waardoor erg weinig privacy bij bv toiletbezoek.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Goed bevallen. Wij zouden gerust nog eens gaan. Ook voor overnachting geschikt (snelweg vlakbij)

Voor ons geen probleem, maar we moesten wel een eindje vrij steil de heuvel op voor het ontbijt. Het ontbijt in een drukke eetzaal met heel veel cursisten (Het is eigenlijk een congreshotel).

Grote schone kamer. Heel goed en zeer uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Geweldig en kom hier graag terug.

Alles naar wens geweest.

Kamer was prima zelfs! Avond eten als lopend buffet, variërend en zeer goed gesmaakt. Ontbijt als lopend buffet met een zeer grote keuze, geweldig zelfs. Voor mij persoonlijk was dit één van mijn beste hotels van de laatste jaren. Ga zo door.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Heerlijk wellness weekendje

Tegenvallen is een groot woord, maar het hotel is veelal ingericht op seminars. Dat is vooral te zien in de aankleding van de eetruimte. Een deel is aangenaam en warm ingericht, het andere deel lijkt wat meer op een kantine. Overigens is het ontbijt goed.

We hebben het hotel met name geboekt om gebruik te maken van de wellness en het zwembad. Deze faciliteiten waren uitstekend. Groot zwembad en mooi sauna's in een rustige en schone omgeving. De hotelkamer (de kamers zijn verdeeld over diverse panden) was prima. Een goed bed en ruime en schone kamer. Badjas, handdoeken en slippers lagen al klaar, inclusief een draagtas. Al met al een zeer fijne ervaring.

Aangenaam

Restaurant is enkel met buffet formule en dus eerder een eetzaal dan gezellig tafelen Dus 100 meter naast hotel gaan eten in goed restaurantje : Artischocke

Historische ligging Rust

Aanrader, voor zowel tussenstop als langer verblijf!

Eigenlijk niks doch wil wel even aanhalen dat dit hotel, door zijn ligging, geen aanrader is voor mensen die slecht ter been zijn! Voor minder validen zelfs af te raden. Er is een aanzienlijk hoogte verschil tussen de verblijfsgebouwen, de receptie, het restaurant en het zwembad is slecht door vele trappen te bereiken. Ik denk dat dit alles best wel te verhelpen is doch zal wel wat investering vergen. Aangezien mijns insziens het hotel een geheel andere doelgroep heeft zie ik dit niet zo snel gebeuren. Dus een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Fantastisch mooi hotel. Een groot slot, boven op een heuvel gelegen. Schloss Montabauer is al tientallen jaren een hotel en is tevens de thuisbasis van de ADG een opleidings instituut voor vele grote banken en bedrijven in duitsland, wat hen geen windeieren legt!! Je kan hier zeer goed op "meereizen"! Veel wordt hierdoor gefinancierd hetgeen resulteert in een buitengewoon kompleet en ronduit fantastisch hotel voor een mijns insziens zeer nette prijs. Ik bedoel, een colaatje uit de glazen verlichte huisbar, goed gekoeld voor 1.30, dat is wel bijzonder. Heb dus de gehele bar geledigd! De onlangs gebouwde hotel vleugel is zeer fraai, overkompleet en van alle gemakken voorzien. Super sanitair en bed! Je kan er lekker eten, zowel ontbijt als avond eten in de aanwezige bistro: een soort zeer uitgebreid buffet restaurant. Het buitengewoon vriendelijke personeel staat 24/7 voor je klaar en staat je werkelijk met alles bij! Aanrader, voor zowel tussenstop als langer verblijf!

Prima hotel, mooi en strak ingericht. Je kunt (geluids)last hebben van de groepen die er verblijven.

Helaas zeer veel geluidsoverlast van een groep mensen in de naastgelegen kamer. Gemeld bij de receptie, waarna wel de muziek uitging, maar het luidruchtig praten hield nog aan. Duurde van ca. 22.00 tot 00.00 uur.

Mooie, moderne kamer. Prachtig uitzicht over het stadje. Terras met zitje zag er fijn uit, alleen regende het toen wij er verbleven. Heerlijk ontbijtbuffet!

Ruime keuze bij ontbijt en diner.

Hotelkamers en restaurant en wellness liggen in aparte gebouwen op verschillende hoogte.

Ruime keuze bij ontbijt en diner. Mooi gelegen hotel in groene streek, ideaal om te mountainbiken.

Fijne accommodatie

Jammer dat er zoveel hoogteverschil is tussen receptie en gebouw waarin wij verbleven. Ook naar het ontbijt moest er een hele klim gedaan worden. Dat had wel wat duidelijker aangegeven mogen worden van tevoren Badkamer heeft niet genoeg ruimte om spullen neer te zetten of op te hangen.

Lokatie is geweldig: Buiten op het terras ontbeten met uitzicht op de historische Altstad

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Prima en een mooie ligging

Het is natuurlijk allemaal schuim oplopend daar, dat had best vermeld mogen worden, bij de boeking

De kamer was prima, nieuw en modern, het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Vergassing!

Kamer in de kelder met het raam achter de parkeergelegenheid. De uitlaatpijp van de auto's komt op een meter afstand van je lucht verzinning waardoor je kamer vol raakt met uitlaatgas. Hiervoor heeft niemand begrip bij de receptie 😱. Erg slecht!

Hygiene

Ideaal als tussenstop voor lange reis

Ontbijt en temperatuur kamer.

Goede ligging, propere kamers en vriendelijk personeel.

Ideaal Hotel voor zakenreiziger als tussenstop naar Nederland
    • Standaard Eenpersoonskamer

Mooie ligging van het Hotel en Restaurant, uitstekende kamers met goede matras, op loopafstand (circa 250 meter) vanaf het centrum van Montabaur

Te veel conferentiecentrum en te weinig hotel, een van de...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Te veel conferentiecentrum en te weinig hotel, een van de meest ongezellige hotel waar ik ooit geweest ben.

NVT

Het gehele plaatje: locatie, kamer, dinerbuffet en ontbijtbuffet.

Uitstekend geschikt voor korte overnachting

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

afstand kamer - sauna.

afstand kamer - sauna... je moet steeds buiten, dat vonden we wel spijtig.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Avondbuffet vlees weinig keuze

Avondbuffet vlees weinig keuze

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

goed hotel
    • Comfort Eenpersoonskamer

kwaliteit en keuze van het avondeten

Kamer en wifi prima; avond eten voor een 4* ondermaats. Ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

De gratis shuttle naar het trein station

De gratis shuttle naar het trein station

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Faciliteiten, locatie

Faciliteiten, locatie

Voor overnachting tijdens reis eigenlijk te leuk.... hebben ter plekke te weinig gedaan.

Hygiene, ligging, personeel, faciliteiten

geweldige verrassende kamer met uitzicht en veel licht.

geweldige verrassende kamer met uitzicht en veel licht. Ontbijt was prima.

Luxe en bijzonder

Kamer was in een bijgebouw en badkamer erg basic

Luxe qua ontbijt zwembad etc. Kasteel erg sfeervol

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Mountainbiken in de omgeving.

Zwembad iets te ver lopen buitenom

Mountainbiken in de omgeving.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Alles, een oud kasteel met moderne kamers.

Alles, een oud kasteel met moderne kamers. Prachtige visie van de architect die dit ontworpen heeft. Lekker ontbijt en dinner. Wij komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Locatie is heel mooi en de kamers ruim en schoon.

Complex bestaat uit verschillende appartementen complexen en je moeten paar minuten lopen naar restaurant en fitness/zwembad in andere gebouwen op het terrein.

Locatie is heel mooi en de kamers ruim en schoon.

• Beoordeeld op: 26 januari 2016

Handige locatie dicht bij de snelweg.

Handige locatie dicht bij de snelweg. Klein dorp met enige restaurants en winkels op loopafstand. Dit hotel is met name handig voor wanneer men op doorreis is.

• Beoordeeld op: 1 november 2015

De vriendelijkheid, staat van de kamers, ontbijt en...

Dat we er, omdat we in de avond aankwamen niet meer koffie konden drinken in het restaurant of bar.

De vriendelijkheid, staat van de kamers, ontbijt en natuurlijk de ligging.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

We hebben genoten van de kamer, het ontbijt en de omgeving.

We hebben genoten van de kamer, het ontbijt en de omgeving. Ook zeer vriendelijk personeel. Het was geweldig !! een echte aanrader :)

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

De gastvrijheid, business spa, setting en kamers hebben ons...

De gastvrijheid, business spa, setting en kamers hebben ons verrast.

• Beoordeeld op: 23 maart 2016

geweldig ontbijtbuffet, luxe kamer

geweldig ontbijtbuffet, luxe kamer

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

ontbijt was zeer zwak

Het ontbijt en het restaurant was niet open voor die periode dat wij daar waren

ontbijt was zeer zwak

• Beoordeeld op: 20 november 2015

Mooie locatie met verzorgd ontbijt.

Mooie locatie met verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2015

Goede ligging, alles perfect

Goede ligging, alles perfect

• Beoordeeld op: 27 september 2015

De vriendelijkheid van het personeel en de combinatie van...

De vriendelijkheid van het personeel en de combinatie van kasteel met moderne slaapplaats . Het buffet is ook aanrader

• Beoordeeld op: 16 april 2015

Wellness, ontbijt

Wellness, ontbijt

• Beoordeeld op: 27 maart 2015

De luxe kamers.

Diner en lunch op een andere locatie, was niet prettig. De hotelkamers zijn niet in het slot zelf, maar in een ander gebouw.

De luxe kamers.

Er zijn ook 19 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.