Beoordelingen over Schloss Hotel Wasserburg

Halbinselstraße 78, 88142 Wasserburg, Duitsland

#5 van de 13 hotels in Wasserburg

Heerlijke ligging vlak ah meer ...ontbijten met zicht op het meer ...fantastisch

De douche was toch wel krap ! En dan zo een hoog opstapje ...voor minder mobiele mensen niet ideaal !

Een heel lekker ontbijt alles erop en eraan !! Zelfs verse aardbeien , kersen en frambozen ! Heerlijk !

Met zonnig weder zeer goed.

Het terras gelegen aan de boord van de Bodensee. Het ontbijt was uitstekend. Ontbreken van airco op de kamers en insecten voorzetramen. Personeel van de bediening kan beter ( scholing ontbreekt)

sfeervol hotel dat niet geheel aan de hoge verwachtingen voldeed.

het historische hotel heeft sinds 2 jaar een andere eigenaar. We hadden eerst een royale kamer in het oude gedeelte met koelmachine geluiden. De veel kleinere kamer in het mooi gerenoveerde deel viel ruimtelijk tegen. Het bed moest bukkend bereikt worden door de schuine balken aan weerszijden. Naar buiten kijken over het meer moest knielend op het hoofdeind. Kennelijk is het lastig om goed te moderniseren door de Denkmalschutz. De toegang naar het zwemwater was zonder speciaal schoeisel niet te doen. De menukaart was eenvoudig. Een hoger culinair niveau zou beter passen. Gelukkig was dat bij de buurman wel het geval. Het ontbijt was goed. Echter voor een gebakken eitje moet extra betaald worden. 10 euro De manager had het duidelijk moeilijk met de kritiek.

het terras waar ontbeten en gedineerd kon worden was geweldig. 's-avonds was de zonsondergang prachtig. de ligging aan het meer met goede mogelijkheden om per fiets de omgeving te verkennen is perfect.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Een prima plek aan de Bodensee.

Het restaurant kon beter. Geen topkeuken voor een duur hotel. Bijbetalen voor menuwijzigingen. Eén krant voor de hele ontbijtzaal.

De ligging en de atmosfeer van het Schloßhotel. Het strand en de onmiddelijke nabijheid van de Bodensee. Het terras aan het meer.

Veelbelovend begin, fiasco op het eind. Hotelier toont zijn ware gezicht.

Er is geen klimaatregeling op de kamers, bij zeer warm weer kan het 's nachts behoorlijk warm blijven op de kamer. Wifi werkt zeer matig Wegens persoonlijke omstandigheden moesten wij onze vakantie helaas afbreken en wilden wij zondag 30 juli onze kamer verlaten. De hotelier wilde ons geheel volgens de boekingsvoorwaarden 80% van de resterende dagen in rekening brengen. Alhoewel wij de voorwaarden kennen verzochten wij de hotelier coulance te betrachten aangezien het hoogseizoen is en in heel Wasserburg nauwelijks nog een accommodatie beschikbaar was; de kamer zou waarschijnlijk dezelfde dag al weer verhuurd kunnen worden, zeker omdat wij ons vertrek een paar dagen van te voren (donderdag 27 juli) al aankondigden. Hierop ontstond een heftige discussie waarop de situatie dermate onaangenaam werd dat wij besloten gelijk de dag erop te vertrekken, wat vervolgens het bedrag voor niet geconsumeerde dagen nog verder omhoog bracht. Deze voortijdige afreis heeft ons 874 euro boete gekost, een buitenproportioneel hoog bedrag. Zaterdagochtend zagen we op de site van het hotel dat er geen kamers meer beschikbaar waren; de hotelier heeft dus 874 euro in zijn zak gestoken en de kamer direct weer verhuurd. Alhoewel hij in zijn juridische recht staat, vinden wij de opstelling van de hotelier onacceptabel, onethisch, absoluut niet klantgericht en zeker niet van deze tijd.

De ligging is perfect en de locatie zelf is erg fraai. Buitenterras geeft een schitterend zicht op de Bodensee.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Mooi oud hotel aan het meer zonder airco.

Geen airco

Grote kamer . Helaas was het erg warm dus bijna onmogenlijk te slapen. ( geen airco was nu echt een probleem.) Heerlijk terras aan het meer . Goede keuken. Leuke boottochten te maken op het meer.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Alles!

De badkamer had iets ruimer mogen zijn maar dat is dan echt om iets te zeggen

Alles! Prachtig hotel , prachtige ligging , heel lekker ontbijt , fantastisch restaurant , ruime kamers , vriendelijk personeel !

• Suite

Kamer kan niet volledig verduisterd worden

Locatie,uitzicht, privé terras en strand.vriendelijk personeel.

Een fantastische accommodatie in een heerlijke omgeving met professioneel personeel!!

Geen Idee!!!!

Prima locatie, prima kamers, heerlijk ontbijt en diner en een zeer vriendelijke service!!!

De locatie is uitstekend, nette schone kamers en vriendelijk...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De locatie is uitstekend, nette schone kamers en vriendelijk personeel dat naast Duits ook prima Engels spreekt.

Diner viel tegen wat kwaliteit en bediening betreft.

Diner viel tegen wat kwaliteit en bediening betreft. Je zou beter verwachten gezien de prachtige locatie.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Unieke locatie, opmerkelijk gebouw

Unieke locatie, opmerkelijk gebouw

aangenaam adres

beetje druk bij avondmaal, maar lekker en helemaal niet duur

de locatie en het uitzicht

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Echt fantastisch

Mooie locatie, goed uitgangspunt om de Bodensee te verkennen met auto en boot.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

prijs kwaliteit onvoldoende ;te duur in vergelijking met andere hotels in de omgeving

geen lounge of relaxruimte moest op de kamer of op een openbare tuin

ontbijt goed , kamer was erg mooi ,strand matig

Super mooie kamers

Kleine douche

Super mooie kamers

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

heerlijke plek voor een paar dagen verblijf

een sfeervol hotel met mooie kamers, goede service, prachtig gelegen aan de Bodensee

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Heerlijke tussenstopplaats

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Fantastisch !

Ambiance van historisch kasteel in combinatie met ligging aan de Bodensee. Mix van historiische inrichting en modern comfort.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Alles heel goed.

Alles heel goed. Vriendelijk personeel. Goed eten. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Wondermooie omgeving rond het Bodenmeer.

Een beetje verwarrend voor het personeel als je half pension hebt.

Mooie locatie en lekker eten.

• Beoordeeld op: 16 april 2016

Mooi etablissement

Gewoon vriendelijke bediening is oké .... Overdrijven hoeft niet !

Mooi etablissement Uniek kader , goede locatie Was het eerste hotel voor een start van de alpenroute Restaurant zeker aan te bevelen

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Super locatie dichtbij het meer.

WiFi was wat gedoe. Om de 3 uur een nieuwe code aanvragen. Kregen het niet bij elk apparaat aan het werk. Wij hadden een kamer met bad waarin wij moesten douchen.

Super locatie dichtbij het meer. Top ontbijt in gezellige ruimte. Restaurant is ook prima en heeft uitzicht op het meer. Keurige kamers met koelkastje. Lift aanwezig.

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Door autopech kwamen we heel erg laat binnen (23.

Door autopech kwamen we heel erg laat binnen (23.00). We werden hartelijk ontvangen en konden ook nog iets eenvoudigs te eten krijgen. Prachtige kamer in authentieke kasteelstijl.

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Klantvriendelijkheid was erg goed.

Klantvriendelijkheid was erg goed. Na een communicatie fout bij aankomst (hotel was die dag gesloten en men had niet op aankomst van nieuwe gasten gerekend), hebben wij champagne en een diner aangeboden gekregen. Dit in combinatie met de gastvrijheid kunnen wij zeer waarderen. Ligging is uitstekend aan het water. De kamer zeer ruim en schoon. We komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

het eten en de ligging van het hotel was super

de matras van het bed daar voelde je de veren als je op je zij lag en het hoofdkussen was veel te groot .

het eten en de ligging van het hotel was super

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Net hotel.

Hotel en kamers groot en schoon maar zeer karig uitgerust. Internet toegang traag en beperkt.

Net hotel. Heel rustige en mooie omgeving, misschien wel een tikkie saai.

• Beoordeeld op: 28 april 2015

Op een prachtige locatie gelegen hotel.

Zeer klein raam in onze comfort-kamer; amper licht (kamer 31). De kussens in het bed roken zeer vies. De gestresste dame bij het ontbijt : jammer was echt niet nodig.

Op een prachtige locatie gelegen hotel. De medewerkers in het restaurant waren uitermate hartelijk en gastvrij.

• Beoordeeld op: 9 april 2016

Ligging, romantische, ruime kamer

Rookgeur in 1 van de 2 kamers

Ligging, romantische, ruime kamer

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

De locatie aan het meer en de integratie van modern comfort...

De locatie aan het meer en de integratie van modern comfort in een zeer oud kader.

• Beoordeeld op: 28 december 2015

een prachtig kasteelhotel met een fantastische ligging aan...

een prachtig kasteelhotel met een fantastische ligging aan de Bodensee

• Beoordeeld op: 20 december 2015

Verrassende sfeervolle kamer.