Beoordelingen over Hotel Schneider Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Am Waltenberg 58, Ortsmitte, 59955 Winterberg, Duitsland

#15 van de 51 hotels in Winterberg

Ouderwets gezellig Duits hotel

Wij vinden het geen nadeel en heeft ook wel wat maar inrichting en meubilair zijn gedateerd. Aan de andere kant netjes, niets defect of beschadigd. Geeft leuke nostalgische sfeer

Vriendelijkheid personeel, ligging hotel, grote kamer met balkon en goed uitzicht, priveparkeerplaats, goed restaurant, gratis Kurkarte

Uitstekend, fijn hotel.

Er was een klein barretje om ‘ avonds wat te drinken, maar allemaal tafels met barkrukken. Mijn ouders zijn rond de tachtig dus dit was niet geschikt voor oudere mensen. Misschien beter om ook een tafeltje met gewone stoelen neer te zetten.

Vriendelijk personeel en eigenaar. Grote ruime kamers. Ontbijt en diner waren uitstekend. Ruime parkeergelegenheid.

Fantastisch hotel!

Niet van toepassing.

Uitermate vriendelijk ontvangst. Heel schoon. Ruime kamer met modern interieur en moderne badkamer. Heerlijke bedden. Goed ontbijt. Heel vriendelijk personeel. Perfecte ligging.

Heerlijke overnachting
    • Grote Gastenkamer

Eigenlijk niets,vriendelijke ontvangst en we kregen een mooiere kamer dan geboekt

Mooie kamer met Balkon,heerlijk ontbijt,ook de locatie zo in het dorp

comfortabel, uitstekende prijs

Eten in het restaurant was ok, maar niet bijzonder. En erg zout.

prima kamer, inclusief balkon. Badkamer zo te zien niet lang geleden gerenoveerd. Ook fijn dat ik de motor op de parkeerplaats achter het hotel kwijt kon.

Uitstekend hotel!
    • Grote Gastenkamer

Bedden voor ons te zacht

Zeer vriendelijk personeel, zeer grote kamer, locatie van het hotel, ruime privé parkeerplaats en zeer goede steaks in het restaurant

We hebben een heerlijk weekend Winterberg gehad.
    • Grote Gastenkamer

Het enige wat voor ons beter zou kunnen waren de matrassen. Deze waren voor ons veel te zacht.

Het ontbijt was uitgebreid en meer als voldoende keus. Het zag er heel verzorgd en netjes uit. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Grootte van onze kamer en netheid.
    • Grote Gastenkamer

De ligging van onze kamer: trap af door gang buiten het hoofdgebouw. In het hoofdgebouw hing een muffe geur die niet zo aangenaam was tijdens de maaltijd. Een dag vroeger moeten afrekenen op vraag van gastvrouw die afwezig zou zijn op dag van uitchecken en zodoende geen Wi-Fi meer..

Grootte van onze kamer en netheid.

Erg fijn

Parkeren op eigen terrein. Entree lijkt middeleeuws, maar verrassing, de kamers zijn supergoed, waarschijnlijk recentelijk gerenoveerd. Personeel bijzonder behulpzaam / vriendelijk. Ontbijt was ook erg compleet, zelfs vers geperste sinaasappelsap.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Wij komen zeker terug!

buitengewoon vriendelijke mensen! We hadden twee kamers geboekt via booking, helaas had het andere koppel een zeer zieke hond en konden niet meekomen. Ondanks het feit dat wij dit officieel gewoon moesten betalen hadden de eigenaren van het hotel hier begrip voor en hoefden wij de andere kamer niet te betalen! Nogmaals bedankt

Vriendelijk prima hotel op super locatie
    • Grote Gastenkamer

Douche, beetje oud maar vooral omdat ik altijd moeite heb met losse warme/koude kraan om te mengen en geen parkeerplaats beschikbaar.

Oprechte vriendelijkheid van het personeel.

Ruim voldoende.

Onze kamer kregen we niet warm en de dekens hadden dikker gemogen. Het zal er toch wel vaker -15 zijn?

Ontbijt was erg goed, maar EUR. 11 p.p. is te duur. Vriendelijk personeel. Locatie is top.

Goede accomodatie voor kortdurend verblijf met kinderen

Kamers gedateerd. Derde bed was heel laag en dun matras . Ski opbergruimte is alleen buitenom te bereiken. Kamers gehorig

Ontbijt ligging hotel en ruimte op kamer. Aardige personeel en prima avondeten

Prima hotel voor korte skivakantie

WiFi zeer slecht

Locatie in het centrum 5 min lopen van skilift Ruime 3 persoonskamer ( twee 2 persoonsbedden ) Uitstekend ontbijt Snelle en vriendelijke in/uitcheck Parkeerplaats achter hotel

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Wunderbar!
    • Grote Gastenkamer

De gastenkamer was warm maar in de avond was het net niet aangenaam en iets te koud.

Totaalplaatje. Uiterst vriendelijke gastvrouw, de royale kamer, heerlijke sauna, uitgebreid ontbijt en de voortreffelijke bediening. Er zijn parkeerplekken en ook de sneeuw was deze keer prima geregeld

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Super vriendelijk en mooi hotel

Super ontvangst, wij konden gelijk de kamer op om 11:00. 2 dagen heerlijk genoten, gastvrouw was heel vriendelijk en hielp met alles wat wij wouden weten. Zeker een plek wat ik iedereen zal aanraden!

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Gunstig gelegen, comfortabel hotel.

Ruime keuze bij ontbijt, diner is goed, kamer en badkamer zijn groot, wel een beetje oudbollig, maar schoon en prima bedden. Afstand tot pistes is uitstekend, 200 meter lopen en je staat onderaan de oefenweide.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Winterberg is een leuk en gezellig plaatsje om naartoe te gaan. Wel erg druk, zelfs buiten seizoen.

In eerste instantie kregen we de kleinste kamer van het hotel, terwijl we een kamer met balkon en bad hadden geboekt. Niet netjes!

Het ontbijt was prima, maar zeker niet geweldig. Best aan de prijs. Er zijn leuke restaurantjes in de buurt, maar de beste zitten al gauw vol, reserveren dus :)

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Prima verblijf in ietwat ongezellige maar warme kamer, fijne douche en goed ontbijt!

Ongezellige, maar wel hele grote kamer, achter het hoofdgebouw, felle led-verlichting, niet te dimmen. Alleen vitrage voor de ramen. Bleken er rolluiken te zijn voor de nacht.

In centrum Winterberg! Grote kamer, fijne douche! Super uitgebreid ontbijtbuffet. (In hoofdgebouw)Verse jus d orange! Zelf persen.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Uitstekend.

Bed mag wel vernieuwd worden naar een boxspring. Tv is klein, geen Nederlandse zenders.

Ontvangst receptie is prima, personeel is allemaal vriendelijk. Ontbijt prima. De hotelkamer is goed en ruim genoeg. Hygiëne kamer en handdoekservice prima. Parkeergelegenheid is top. Locatie hotel t.o.v. afstand naar de stad of pistes is uitstekend.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Vriendelijke uitbaters;

De douche deur, met een aantal bruine vlekken op, is aan vernieuwing toe. Deze zat op een gegeven moment klem en kon slechts met heel veel kracht geopend worden. Ook de kamer( nr. 14 ) mag opgefrist worden. Op de muur boven het bed is een grote zwarte vlek met schimmel.

Vriendelijke uitbaters; gratis parking. Ruime kamer met balkon. Het hotel is ideaal gelegen zowel voor skiërs als voor wandelaars. Het centrum met leuke winkels ligt in de buurt. Het eten in het restaurant is verfijnd en van een betere kwaliteit dan de doorsnee schnitzel.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Prima hotel op 5 minuten afstand van de piste.
    • Grote Gastenkamer

Super schone en grote kamer. Kamer lag op nevenlocatie aan achterzijde van hotel op zelfde perceel. Prima ontbijtbuffet. Vriendelijke bediening. Op 5 minuten lopen van centrum Winterberg. Op 5 minuten lopen van skipiste. Parkeren kan bij hotel. Als parkeerplaats vol is langs de weg voor het hotel.

Gezellig hotel op wandelafstand van Winterberg

Op de parking is maar plaats voor 10 voertuigen en hij lag er erg glad bij. Op de rand van de straat kan je parkeren voor 5€ per dag maar ... 's nachts moet de wagen weg bij winterweer omwille van de sneeuwruimers ... en dan weet je niet wat je moet doen met je auto. Zelfs de toeristische dienst kon geen oplossing aanbieden. Het hotel nam - uitzonderlijk- 2 dagen rust ( voor de drukte van de feesten begon) en dan was het restaurant gesloten. Spijtig dat ze dat niet duidelijk zegden bij onze aankomst.

Charmant ingericht hotel. Alles zeer net! Er is een lift. De kamer ( 15) is ruim met zithoek, voldoende bergruimte, en ( besneeuwd) terras met mooi uitzicht over de stad. De badkamer is goed voorzien van producten, haardroger, gemakkelijke inloopdouche. Geen frigo. Het hotel heeft een restaurant waar je lekker kan eten 's middags en 's avonds ( redelijke prijzen: grote Wienerschnitzel, 16 €, saladebuffet, ook wildragout). Het ontbijt is zéér verzorgd! Er is een goede fitnessruimte en sauna, ook infrarood-cabine en heerlijke massagezetel ( doen!). De stad is op slechts 10 minuten wandelen naar beneden ( 800 m) en in de buurt zijn veel restaurantjes en winkels. Op de markt is de ingang voor het winkelcentrum.

Heerlijk voor een korte vakantie qua prijs kwaliteitverhouding.

Beperkt parkeergelegenheid achter het hotel. Voor een zeer vriendelijk tarief kun je ook aan de straat parkeren.

Uitgebreid ontbijt, een kleine “wellness” in de kelder, ideaal na een dagje skieen..

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Ligging perfect, vriendelijk personeel, schone kamers

Mooie ruime kamer met een prachtig uitzicht over Winterberg. De kamer is inmiddels gerenoveerd en ziet er modern en schoon uit. Mooie moderne badkamer met douche, alles netjes en schoon. Genoeg gelegenheid om je kleding op te hangen. Naast de lekkere bedden is er ook een zitje. Wifi in het hotel is gratis. Ontbijt is prima zo ook het avondeten. Zeer vriendelijke mensen waar je naast in het Duits ook prima in het Engels kan communiceren. Er was veel sneeuw gevallen zodat we hier vol op van hebben kunnen genieten. De ligging is perfect. Ski verhuur aan de overkant en 5 minuten lopen vanaf het centrum waar je leuke winkels hebt.

Aangenaam verblijf op goede locatie

Privacy, zeer Dunne muren. Kon horen wanneer buren praatten, wat ze zeiden, wanneer ze naar toilet gingen ed. Matras was te zacht en kraakte, niet super aangenaam gelegen.

Propere kamer, bad aanwezig! Goed ontbijt! Vriendelijk personeel.

Gezellig en sfeervol! Veel plezier gehad!
    • Grote Gastenkamer

Het gebouw is toch wel een beetje gedateerd. De douche was prima vernieuwd. Het is als er behoorlijk sneeuw ligt voor een gehandicapte moeizaam om aan de voorkant met de auto afgezet te worden. Geen Nederlandse zenders op de TV. Dan maar wat oncomfortabel.op de iPad kijken. PS. In Nederland kan ik wel de Duitse zenders prima ontvangen.

Das Zimmer war nicht ganz sauber. De eigenaar en het personeel waren uiterst attent. Gelukkig konden we voor meerprijs worden overgeboekt naar het hoofdgebouw. (Ik loop moeizaam met een rollator)

Genieten in Winterberg

Helemaal niets.

Vriendelijk personeel. Van ontvangst tot en met uitchecken alle lof. Mooie ruime kamer met apart zithoekje. Goede bedden. Sanitair en inrichting wel gedateerd maar toch een dikke voldoende. Goed ontbijjt met ruime keuze. En ‘s avonds heerlijk eten in het restaurant. Bij een volgend bezoek aan Winterberg kiezen we weer dit hotel.

We hebben ons prima vermaakt in het mooie Winterberg

Dat we er maandag en dinsdag er nog geen kop koffie konden kopen omdat ze rustdag hadden dus dat is iets wat wel vermeld had mogen worden op de site

Het ontbijt was heerlijk genoeg keus

Ideaal om een weekend of midweek te verblijven.

Heb geen opmerking.

Heel gezellig hotel met zeer vriendelijke uitbaters , goed gelegen om als goede uitval basis de omgeving te verkennen , kamers zeer proper zo ook de badkamer(douche) , uitgebreid ontbijt om de dag te beginnen ( wordt steeds bij gevuld ) , ook het avond eten ( half pension of via de kaart ) is van top kwaliteit.

• Ruime Tweepersoonskamer

De kamers zijn gehorig.

Het ontbijt was uitstekend,de genoten diners waren heerlijk en met veel variatie de kamer was zeer clean en het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Gewoonweg een schitterend hotel om midweek of lang weekend te overnachten

Ben nu voor de vijfde keer naar dit familiaal hotel geweest , blijven met de tijd meegaan en steeds vernieuwingen aan brengen om hun gasten te verwennen. Het ontbijt is zeker ook de moeite en wordt constant bijgevuld zodat elke gast aan zijn behoefte kan voldaan. Dan kan ik de mensen ook aanraden om het restaurant te benuttigen zowel half pension als van de kaart. De uitbaters zijn zeer begaan met hun gasten en brengen de nodige tips en leuke plaatsen aan die je zeker moet aan doen ( bv stadje of een of ander meer daar in de omgeving ).

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Wij hadden een grote kamer met een mooi uitzicht👍🏻.
    • Grote Gastenkamer

Wij hadden een grote kamer met een mooi uitzicht👍🏻. Prima hotel en heerlijk ontbijt! Ruime parkeerplaats achter het hotel en lekker dicht bij het centrum.

Heerlijk hotel met perfect eten
    • Grote Gastenkamer

De douchekraan is nog met warm en koud, thermostaat zou makkelijker geweest zijn.

Perfect ontbijt, en wij hadden de ruime 2 persoonskamers wat heerlijk rustig was en je hoort helemaal geen verkeer

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Goed verblijf voor een wintersportvakantie
    • Grote Gastenkamer

Eenvoudig ontbijt, maar voldoende. Croissantjes waren al snel op en werden niet bijgevuld als je wat later aan het ontbijt verscheen

prima ruime kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Lekker eten. Jammer van onvriendelijk over.
    • Grote Gastenkamer

De bar zag er leuk uit. Alleen was het niet de bedoeling dat je er iets ging drinken. Je werd de tent uitgeveegd. 9 uur in de avond ging het licht aan en radio uit. Heel jammer!! Te ver uit centrum om nog ergens anders naartoe te gaan. Onvriendelijk personeel. Vooral man met staartje.

Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Ruime kamer met lekker ontbijt. Vriendelijke vrouw des huizes.
    • Grote Gastenkamer

Onze gastenkamer bleek niet in het hotel zelf te liggen, maar achterin. We moesten dus telkens naar buiten voor we in het hotel konden. De heer des huizes liet me ook op niet zo vriendelijke wijze verstaan dat mijn auto niet juist geparkeerd stond op hun volle parking, terwijl een werknemer hem er al op gewezen had dat hij me daar net al vriendelijk attent op had gemaakt. Het hotel is centraal gelegen, maar niet meteen op wandelafstand van de skipistes (een 500-tal meter, schat ik).

De kamer was ruim en het ontbijt was uitgebreid en lekker. Ik werd heel vriendelijk geholpen door de dame des huizes.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

5 minuten lopen naar de piste, ruime gastenkamer, aardig...
    • Grote Gastenkamer

Wifi inloggen is lastig, moet via registratie Facebook of mail. Zou beter zijn als je gewoon vrijblijvend mag inloggen

5 minuten lopen naar de piste, ruime gastenkamer, aardig personeel

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Héél goede ligging.
    • Ruime Tweepersoonskamer

Héél goede ligging. Vriendelijke mensen Super ontbijt en diner! Wij hadden pech dat we nog in een verouderde kamer sliepen... bed was niet zo geweldig. De wifi was slecht!

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Zeer goed!

Bediening in de bar was zeer vriendelijk maar wel vrij traag.

Goed ontbijt, gerenoveerde kamer, mooie propere moderne badkamer met douche. Ontbijt tussen half 8 en 11u, dus tijd genoeg. Mogelijkheid om 's avonds ook in het hotel te eten. Locatie: halverwege dorp en pistes. Piste +- 5 minuten stappen. Dorp +- 2 minuten stappen.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

mooie ruime kamer met terras;

geen minpunten; wel zou de prijs van het ontbijt, 10 €, door Booking moeten vermeld worden

mooie ruime kamer met terras; lekker ontbijt en vriendelijke uitbaters

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Goed hotel vlak bij begin van de piste.

Had verwacht achter hotel te kunnen parkeren, maar dat was vol. Volgende dag wel gelukt.

Uitgebreid en goed ontbijt. Goed restaurant. Vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Goed ontbijt, comfortabele kamer , goede ligging

In het hotel liep blijkbaar een aanbieding voor de periode Q1/2017 die toch wel aanzienlijk voordeliger was dan die wij hebben geboekt. Ofwel niet afficheren ofwel onze prijs aanpassen...? Nu kon dat niet.

Goed ontbijt, comfortabele kamer , goede ligging

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Dicht bij piste en centrum

Helaas heeft het hotel op dinsdag een ruhetag. Dus geen bar en restaurant. Jammer maar prima geholpen om ergens anders te eten.

Prima ontbijt, vriendelijke personeel en nette kamer.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Niets te klagen eigenlijk.

Mooie kamer met nieuwe badkamer en goed zacht bed. Kussens wat klein. Ontbijt was helemaal prima. Dicht bij de pistes en centrum.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

De grote, ruime kamer met goede douche.
    • Grote Gastenkamer

De bedden waren aan de zachte kant. Niet altijd parking beschikbaar.

De grote, ruime kamer met goede douche. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede ligging, op wandelafstand van restaurants, skiverhuur en pistes. Ontbijtbuffet heel lekker.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Goed hotel voor een kort verblijf en zeer centraal gelegen.

We sliepen in kamer 18 en 19, net boven de keuken en hadden heel veel last van lawaai (tussen 17u en 22u30 continu geklop blijkt achteraf voor het maken van de schnitzels). Gratis parking inbegrepen, doch was er geen plaats meer voor het parkeren van onze auto (spijtig). Wetende dat er zoveel Nederlanders en Belgen op logement komen, verwondert het ons dat alles in het Duits is. Het is een kleintje om de menukaarten te vertalen.

Mooi hotel met ruime en zeer propere kamers. Ideale vertrekbasis voor alles (op enkele minuten wandelen van het centrum en van verschillende skipistes). Restaurant in hotel (specialiteit rumsteak en schnitzels) is goed. Prijs/kwaliteit is dit een goed hotel.

Kamers waren ruim met een mooi uitzicht.

Beperkte tijd dat je gebruik kon maken van de sauna. Daar kon je alleen in de avond uren terecht en je moest je een uur van tevoren aanmelden. De sauna had een uur nodig om op te warmen.

Kamers waren ruim met een mooi uitzicht. De bedden waren goed en het was er erg schoon! Het eten was lekker vlees / vis was mals en er was een apart sla buffet. Beneden kon je gebruik maken van een prima sauna.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Fijne dagen in een leuke stad en omgeving.

Slecht bereik van WiFi. Jammer dat de 1e twee dagen rustdag was in het hotel. Je kon nog geen kop koffie krijgen.

Ruime kamer lekker 2 stoelen om te kunnen lezen. Goed licht. De loopafstand naar het centrum goed.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Het is een prachtig hotel en gelukkig rustig ,alleen het ongemakt van gesloten keuken,en geen mens

wij zijn zaterdag gekomen was perfect,maar maandag ochtend kregen we pas tehoren,dat maandag en dinsdag de keuken gesloten zelfs ook geen bar gelukkig hebben we een waterkoker mee genomen ,ook geen lift en moest te voet naar boven, stel dat je invalide ben hoe kom je naar boven gelukkig kon mijn persoon die sinds kort uit gips is nog stap voets klimmen en ook kregen we geen ontbijt buffet maar breakfast aan tafel,het was wel genoeg,maar kan het niet eerder bekend gemaakt worden,om onze dag programma's teregelen.,in de buurt was veel gesloten,alleen pizza's te verkrijgen,gelukkig dinsdag konden we nog dineren in de buurt wat pas dinsdag wel open ging,gelukkig maar ,maar maandag hebben we niet gezellig kunnen dineren. Het diner in hotel was de soep ontzettend zoutig,de champignons ook ,dus ze mogen best wat minder zout toevoegen of spekjes ,het zal fijn zijn dat de bar nog open is voor iets warm tedrinken. .

Als het een bufet was,was heel goed De kamer die we kregen was prachtig en netjes,zo houden

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Gezellig hotel om een weekend en midweek te benuchtigen.

Misschien ietsje steviger hoofd kussen ( vond deze wat te zacht ) maar dat is dan weer persoonlijker.

Super hotel met een zeer uitgebreid ontbijt , zeer nette kamers , zowel Meneer als Mevrouw zeer vriendelijk en brengen je goed op de hoogte van de streek daar. Ook als je gebruikt maak van het restaurant s'avonds kom je zeker aan je trekken met lekkere eten ( goede kok in huis ).

Uitstekende kwaliteit voor een redelijke prijs

Ouderwets degelijk hotel met vriendelijk personeel, ruime schone kamers en uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Heerlijk genoten.
    • Budget Tweepersoonskamer

Een kleine bar. Bijna geen gasten.

Een keurig hotel. Netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Ontbijt ok.

Ontbijt ok. Iets teveel geld voor €11. Hygiene en comfort was erg goed! Zeer lekker geslapen. Eigen parkeerruimte is zeker een +

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Fijn hotel
    • Grote Gastenkamer

Beetje gedateerd maar wel schoon en netjes Lawaai van de weg achter

Vriendelijke ontvangst goed ontbijt

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Zeer schoon en net Hotel !

Helemaal niets !

Zeer schoon en net Hotel ! Ontbijt uitstekend ! Gedineerd , was perfekt !

• Beoordeeld op: 5 september 2018

• Grote Gastenkamer

Alles was ok goede ligging niets op aan te merken

Kamers en de maaltijd.

Kamers en de maaltijd.

De matrassen

De matrassen

Gezellig top hotel!! Zeker de moeite waard voor herhaling vatbaar!!

Beetje geluidoverlast bij gasten/ mensen buiten!

De comfort!! De service optimaal ! En personeel heel vriendelijk en correct!!

Alles was naar wens, schoon en netjes. Zeker voor herhaling vatbaar!

Aangenaam en rustig.

Zetel tekort op 3 persoonskamer. dekens te zwaar wegen.

Het goede eten, Vriendelijk personeel.

Goed restaurant en vriendelijk personeel

Goed restaurant en vriendelijk personeel

Net hotel

De kamer

• Budget Tweepersoonskamer

ontbijt prima, mis koelkastje en koffie/thee facilitieten op de kamer

Meer appartement dan hotelkamer, maar dan zonder keukenvoorziening
    • Grote Gastenkamer

Het bed was veel te zacht. Nieuwe matrassen zou goed zijn

Ruime kamer met zitje

Heel tevreden

Op de kamer, geen verlichting op balkon / terras

De vriendelijkheid van al het personeel & de familie die het hotel uitbaat

Locatie is prima. Voor de winter dicht bij de piste en voor nu dicht bij de winkels en attracties.

Niets te melden was een prima hotel

Dat wij onze hond mee mochten nemen en dat hij ook zonder ons op de kamer mocht blijven

Weekendje weg

Super mooie badkamer. Erg schoon en uitgebreid ontbijt

Goed verzorgd ontbijt.
    • Grote Gastenkamer

Goed verzorgd ontbijt. Hotel is netjes en hygiënisch

Prijs kwaliteit perfect
    • Grote Gastenkamer

Keurig hotel. Alles naar wens.

Mooie kamer met balkon.
    • Grote Gastenkamer

Kan niets negatiefs opnoemen.

Mooie kamer met balkon. Super locatie. Vriendelijk personeel.

Dat ontbijt niet bij de kamerprijs ingeboekt kan worden

Schoon, netjes, vriendelijk personeel

Geen koffie of thee op kamer en of koelkast

Netjes en centraal

Aangenaam, gezellig en op een goede locatie.
    • Grote Gastenkamer

Personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig.