1. Startpagina hotelbeoordelingen
  2. Hotelbeoordelingen Duitsland
  3. Hotelbeoordelingen: Berlijn (deelstaat)
  4. Hotelbeoordelingen Berlijn
  5. Beoordelingen van Schulz Hotel Berlin Wall at the East Side Gallery

Beoordelingen over Schulz Hotel Berlin Wall at the East Side Gallery Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Stralauer Platz 36, Friedrichshain-Kreuzberg, 10243 Berlijn, Duitsland

#56 van de 593 hotels in Berlijn

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 18 januari 2019

Mijn vriend en ik hebben ons goed vermaakt. Fijn hotel!

De ontbijtopties waren beperkt.. en er waren niet veel leuke restaurantjes of cafeetjes in de buurt.

Comfortabele bedden, vriendelijk personeel, schone kamers en recht tegenover het metro- en treinstation!

• Beoordeeld op: 14 januari 2019

Supercomfortabele kamers en mooi schoon.

Het ontbijt was zó druk dat er te weinig eten was (broodjes en beleg waren op). Dat is toch jammer als je 9,50 pp hebt betaald. Lange rijen en te weimig zitplaatsen.

Supercomfortabele kamers en mooi schoon.

• Beoordeeld op: 13 januari 2019

Top locatie en schoon hotel

De bar sluitingstijd, rond 23.15/30 uur laatste rondje drinken. Terwijl er nog genoeg gasten zaten, sloot de bar.

Goed ontbijt, top locatie! Kamers prima en leuk barretje met genoeg biertjes om nog gezellig na te kunnen zitten.

• Beoordeeld op: 6 januari 2019

Fijn hotel, alles netjes.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Fijn hotel, alles netjes. Kinderen vonden de hoogslapers leuk. Goede locatie bij het begin van East Side Gallery. Goede verbinding naar andere locaties via metro/trein aan de overzijde van hotel.

Prima verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer (Eenpersoonsgebruik)

Duidelijker zijn over geluidsoverlast in de gangen gedurende de nacht. De koffie van het hotel was niet goed. De koffie tegen betaling was prima.

De schone, nette, nieuwe kamers. Het hele hotel ziet er prachtig uit vanbinnen. Aan elke leeftijd is gedacht.

• Beoordeeld op: 6 januari 2019

Mooi betaalbaar hotel waar we zeker terug gaan komen..!!
    • Standaard Familiekamer

Mooi hotel, gezellig, op geweldige locatie. Ontbijten met zicht over de muur.., prachtig. Kamers zijn echt op gezinnen ingericht, erg leuk. Hotel ligt op fantastische locatie tegenover station Ostbahnhof. Tips. Parkeer de auto tegenover het hotel op het parkeerdek van Station Ostbahnfof 6.50 p.d. Neem een dagpas voor alle openbaar vervoer in Berlijn 7.00 per volwassene 4.95 per kind. Ontbijt in het hotel boeken 7.50 per volwassene 4.90 per kind tot 16 jaar. Hotel is open per aug 2018, alles nieuw, we komen zeker terug!!

• Beoordeeld op: 5 januari 2019

Prima hotel pal tegenover ostbahnhof.

Ontbijt viel tegen. Te weinig plek en ontbijt voor te veel mensen tegelijk. Veel te druk dus. Maar ontbijt in ostbahnhof of in café van hotel was prima. Kamers wat warm ondanks dat airco uit was en raam open.

Prima hotel pal tegenover ostbahnhof. Nieuw hotel. Goede kamers, ideaal voor gezin met kinderen. Geen lawaai van andere kamers of van buiten. Goede prijs/ kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 5 januari 2019

Dubbel stapelbed voor de kinderen was succesvol en de...
    • Standaard Familiekamer

Ontbijt viel erg tegen. Te weinig ruimte voor te veel mensen en te weinig eten. Broodjes, croissants, beleg was constant op. Weinig variatie en tafels niet schoon. Je moet zelf je tafel afruimen maar daarna wordt hij niet schoongemaakt met een doekje.

Dubbel stapelbed voor de kinderen was succesvol en de ligging is top.

• Beoordeeld op: 3 januari 2019

Prettig informeel hotel met een goede ligging bij Ostbahnhof.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Het matras was mij persoonlijk aan de harde kant dus stijf oogestaan. De lift vonden we vreselijk: klein, ‘wiebelig’, heel fel licht en irritant muziekje. Jammer vonden we dat geluiden op de gang heel duidelijk hoorbaar zijn, maar daar zijn oordoppen voor. Ochtendvergadering moet nog wat inkomen. Ontbijtbuffet was heel druk (kerstvakantie) en soms duurde het even voordat iets werd aangevuld. Wat gemopper onderling in de open keuken. Personeel wel gemotiveerd maar mag wel een ‘goedemorgen’ af naar gasten.

Er hangt een ontspannen sfeer in het hotel, prettige huiselijke inrichting. Kinderen vonden de zijwaarts geplaatste hoge bedden heel leuk!

• Beoordeeld op: 2 januari 2019

Grandioos
    • Standaard Familiekamer

het personeel was supervriendelijk en nog behulpzamer dan de meest verwende reiziger zou verwachten. Ook lastige vragen werden met een brede glimlach opgelost. We voelden ons meer dan welkom in dit hotel!

• Beoordeeld op: 30 december 2018

Heerlijk verblijf met gezin in Berlijn
    • Standaard Familiekamer

Restaurant in de avond was nog niet open en het is niet gemakkelijk om een flesje wijn of fris te kopen om mee te nemen naar de kamer. Wel bij supermarkt in station maar die was dicht op kerstavond. Onze late check-out was niet geregistreerd dus we troffen dichte kamer maar dat werd snel opgelost.

Heerlijk familiehotel, mooie schone kamers voor weinig geld, prima ontbijtzaal en tevens een gemeenschappelijke keukenruimte waar je drankjes koud kunt zetten. Veel bewegingsruimte voor kinderen, erg aardig personeel. Station aan overkant straat voor aansluiting op trein en metro.

• Beoordeeld op: 28 december 2018

De telefonische bereikbaarheid is erg matig, ook voor vragen achteraf. Het personeel is zakelijk en correct maar ik mis hier oprechte vriendelijkheid. Wij verbleven met Kerst in het hotel, behalve enkele kleine versieringen zou dit wel wat mooier aangepakt kunnen worden voor het komende jaar.

Het hotel is nieuw en daardoor alles optimaal voor wat betreft hygiëne. Het parkeren, onder het hotel kost slechts 15 euro per 24 uur en vanuit de parkeergarage kun je met de kamerpas het hotel en lift betreden/bedienen. Het ontbijt is goed en voldoende keuze. De kamers zijn sober ingericht, wel televisie, geen waterkoker, geen kluisje. De bedden zijn prima. Het hotel ligt op 4 minuten lopen van de Ostbahnhof. Vanuit het Ostbahnhof kun je met de S-bahn, bus, trein enz kun je erg makkelijk alle hoeken van de stad bereiken. Het hotel ligt op enkele minuten reizen van de Alexanderplatz. Downlad de BVG-app op je telefoon en je kunt online tickets bestellen en via de app krijg je dan de QR-code en daarmee reis je eenvoudig. Overigens hebben we geen enkele controle gezien. De prijs/kwaliteit is oké.

• Beoordeeld op: 17 december 2018

Super! Voor herhaling vatbaar en betaalbaar voor jong en oud!
    • Kleine Eenpersoonskamer

Frisdrank automaat zakje chips €2,50 en flesje Coca Cola €3,50 op station tegenover 2 voor €4,50 (supermarkt €0,99 maar bij terugkomst al gesloten!

Kamer was erg klein krap zelfs maar badkamer was super! Alles is nieuw en fris!

• Beoordeeld op: 11 december 2018

Locatie is uitstekend, pal tegenover het station en mooi...
    • Standaard Vierpersoonskamer

Kamers zijn vrij warm, dekbedden zijn synthetisch waardoor je het erg warm krijgt op de toch al warme kamers. Kamers zijn klein

Locatie is uitstekend, pal tegenover het station en mooi uitzicht over East side gallery. Mooi schoon hotel en aardig personeel

• Beoordeeld op: 4 december 2018

Meer een basic hostel dan een hotel
    • Standaard Familiekamer

Ontbijt viel tegen qua aanbod. Buffet werd slecht aangevuld en koffie niet te drinken! Personeel nogal reactief, nergens die community vibe die het hotel pretendeert de bieden. Personeel in bar ronduit onvriendelijk, in het ontbijt onzichtbaar

Prima locatie recht tegenover het station Kamer en badkamer zijn prima

• Beoordeeld op: 3 december 2018

Comfortabel verblijf op een geweldige locatie.

Temperatuurregeling is niet optimaal. Erg warm. Gelukkig kan een raampje open maar het is lastig een prettige temperatuur te verkrijgen in de kamer. De openbare ruimten warm. Het matras vond ik dun en de bodem (te) zacht.

Fantastische ligging op 2 minuten loopafstand van Ost Bahnhof. Het is een hotel met veel kamers. Inrichting is modern, goed onderhouden. Ontzettend leuke mix aan gasten. Veel jongeren maar ook stellen, jong en oud. Voor slechts 7,50 euro pp pn kon je ontbijten. Ruime keuze en altijd een tafeltje vrij. De badkamer is comfortabel en de douche heerlijk.

• Beoordeeld op: 30 november 2018

Dit hotel is voor herhaling vatbaar en zeer zeker aan te bevelen.

Geen idee.

Heerlijk ontbijt en erg goed verzorgd. Vriendelijk te woord gestaan en juiste informatie. En een uitstekende kamer met een mooi uitzicht op het water.

• Beoordeeld op: 30 november 2018

Mooi nieuw hotel op een perfecte plek in Berlijn, vlakbij...

Kamers zijn zo krap dat het lastig is om twee koffers kwijt te kunnen. Daarnaast is het, zelfs met verwarming uit, behoorlijk warm in de kamer.

Mooi nieuw hotel op een perfecte plek in Berlijn, vlakbij Ostbahnhof. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is modern en heeft daardoor alle faciliteiten binnen de muren. Prijs / kwaliteitverhouding is perfect!

ideaal voor jonge bezoekers
    • Standaard Vierpersoonskamer

De matraskwaliteit was matig. De kamer was aan de kleine kant, maar voor 1 dag OK.

zeer mooi interieur, zeer proper, inrichting uitgekiend (veel op weinig m²)

• Beoordeeld op: 27 november 2018

Mooi nieuw hotel op een fijne locatie
    • Premium Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Muur

Jammer dat je moest betalen om je koffer achter te laten als je op je laatste dag nog even de stad in wilde maar wel al uitgecheckt was uit je kamer. Wij hebben dit dan ook niet gedaan.

Fijne schone kamer met mooi uitzicht. Zit erg dicht bij Ostbahnhof waardoor je binnen 2 haltes al bij Alexanderplatz bent!

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Top hotel voor als je met een groepje bent.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Koffie bij het ontbijt was niet lekker. Bij barretje naast ontbijtruimte wel goede koffie (tegen betaling). Dat had ik er wel voor over omdat ik sochtend nu eenmaal niet zonder een goede koffie kan!

Top hotel voor als je met een groepje bent. Hotel is netjes en praktisch aangezien het recht tegen over Berlin Ost Bahnhof ligt.

• Beoordeeld op: 15 november 2018

Veel bouwwerkzaamheden in de omgeving, aan de oever van de rivier, aan de achterkant van het hotel. Niet echt overlast als je vroeg wakker bent, maar als je een uitslaper bent, oordoppen mee.

Mooi nieuw hotel aan het einde van de East End Gallery. Mooi opgezet, veel kamers, maar het voelt niet massaal.

• Beoordeeld op: 9 november 2018

Het vertrek

Personeel balie was uitermate onvriendelijk. Niet bereid ook maar 1 vraag te beantwoorden. Vooraf was afgesproken dat we onder het hotel in parkeergarage konden parkeren...personeel zei dat het vol was en dat we maar bij het trein/metro station moesten parkeren of waar dan ook.

Het vertrek

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Comfortabel en sympathiek hotel vlak bij de East Side Gallery.
    • Standaard Familiekamer

Helaas 's avonds geen mogelijkheid om iets te eten in hotel.

Modern hotel goed uitgerust hotel met alle basiscomfort en uitstekende wifi. Goed gelegen bij Ostbahnhof om S-Bahn te nemen naar centrum van Berlijn

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Het is een nieuw, trendy hotel, op een goede locatie, maar er zijn nog een aantal kinderziekten...

Toen we aankwamen van een lange rit van 9 uur uit België bleek dat we niet konden eten in het hotel, niettegenstaande Booking.com ons had gegarandeerd dat er 3 restaurants zijn in het hotel. De man aan de balie zei ons dat de restaurants waren voorbehouden voor de groepen en dat gezinnen en andere elders moesten gaan eten. "In het station bijvoorbeeld" :-( Dat was helemaal niet de afspraak, maar het was een njet. Heel teleurstellend. Dus moesten we om 21h nog op zoek naar een restaurant in de buurt. Gelukkig vonden we er eentje op 15 min wandelafstand. Ik had ook op voorhand gevraagd of we konden parkeren in het hotel en dat was geen probleem. Maar de parking bleek bij aankomst vol, dus dat ging ook niet. We hebben onze auto geparkeerd op de parking van Ostbahnhof, aan de overzijde van de straat. Het ontbijt 's ochtends was mayhem. Veel te kleinschalig voor de grote hoeveelheid mensen die in het hotel verbleven. Wanneer een bedienden een schaal croissants bracht bv. vlogen er tientallen mensen op de schaal af, zodat die binnen de minuut geplunderd was. Er was ook te weinig personeel om alles in goede banen te leiden tijdens het ontbijt, het sap was op, het toastbrood was op, dat kwam dan wel, maar heel inefficiënt & druk allemaal. En ook vrij standaard ontbijt, niets speciaal. We hebben dan ook enkel de eerste ochtend in het hotel ontbeten, daarna gingen we in het station bij Starbucks.

De kamers zijn splinternieuw, heel netjes, leuk ingericht en de bedden zijn heel comfortabel. De WiFi is heel goed en naast het bed zijn voldoende stekkers om je smartphone en laptop op te laden. Wij hadden een kamer aan de achterzijde en hadden een beetje zicht op de Spree. De zon scheen 's ochtends binnen, wat heel leuk wakker worden is. Niettegenstaande er heel wat jongerengroepen in het hotel verbleven was het er 's nachts heel rustig, de kamers zijn goed geïsoleerd. Elke dag werd de kamer gepoetst, heel proper, niets op aan te merken. Naast het hotel is een pick-up point van het fietsen sharing bedrijf Donkey Republic, wat het heel makkelijk maakt om te fietsen door Berlijn, wat we 4 dagen hebben gedaan.

• Beoordeeld op: 3 november 2018

Hip hotel op een schitterende locatie voor muziekliefhebbers

De ontbijtzaal was te klein voor een dergelijk groot hotel. Via de drankautomaat kon je enkel aan alcoholische drank (Bier of wijn) met een Duits paspoort. Buitenlanders waren verplicht in de bar nog iets te kopen of zonder drank naar boven te gaan.

De prijs/kwaliteitverhouding was zeer goed. Ruime badkamer, zalige douche. Mooi ingerichte lobby. Zeer propere kamer en goede geluidsisolatie. mooi zicht op de Spree! Voor concerten en DJ sets: dichtbij Raw Astra Kulturhaus in Friedrichshein en dichtbij Yaam en SO36 in Kreuzberg.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2018

Het was een mooi hotel op een goede locatie. Ook met openbaar vervoer goed te bereiken.

De locatie, bereikbaarheid en inrichting van het hotel. Het personeel was vriendelijk, een stuk van de Berlijnse muur zit naast het hotel waardoor je meteen een stukje bezienswaardigheid mee pakt. Veel uitgaansgelegenheden in de buurt. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Ons verblijf in Schulz Hotel Berlin Wall at the East Side Gallery was SUPER!

Eventueel een waterkoker en/of een koelkastje/minibar op de kamer zou helemaal geweldig zijn geweest. Op het moment van ons verblijf waren er een aantal klassen/scholen die ook in het hotel verbleven. Hierdoor was het vrij rumoerig en het restaurant nauwelijks toegankelijk en dus hebben wij gegeten in een van de restaurants in het station.

Het is een SUPER locatie recht tegenover het OstBahnhof bovenop de East Side Gallery. Door het goede S- en U-bahnen stelsel is alles in de stad goed en snel bereikbaar. Alexanderplatz is zelfs maar 1 station verderop. Voor de rest SUPER aardig personeel en goede sfeer in het hotel.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

4 persoonsnamen zijn ideaal met twee volwassenen en twee...
    • Standaard Vierpersoonskamer

Het hotel is vooral ingesteld op jongeren, schoolklassen. We hadden van tevoren om een rustige kamer gevraagd.

4 persoonsnamen zijn ideaal met twee volwassenen en twee kinderen. Het hotel ligt echt perfect tov het station. De Berlijn Welcome kaart is een aanrader. We hebben 1x gebruik gemaakt van het ontbijt (vers en eenvoudig). De andere dagen in de buurt ontbeten

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

Schulz Hotel Berlijn

Hotel is erg in trek bij grote groepen, bijvoorbeeld scholieren. Zij veroorzaken nog wel wat overlast, vooral als je een kamer naast de liften hebt. Als in de kamer gebruiksartikelen op raakte werd het door de kamermeisjes niet automatisch aangevuld. Zo moesten we zelf achter handdoeken en toiletpapier aan. Er was geen eten te verkrijgen s'avonds, veel gasten haalde dat bij naastgelegen zaakjes en aten het alsnog in het hotel op.

Erg nieuw, modern en net hotel. Recht tegenover het Ostbahnhoff. Leuke lobby om te zitten en je kunt gebruik maken van de ipads en computers. Fijne matrassen.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

De kamer.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Het ontbijt was minimaal en er was vaak geen plek om direct te kunnen gaan zitten. De enorme hoeveelheid studenten die veel overlast bezorgde.

De kamer.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

Prettig, wel erg druk met scholieren door vakantiemoment.

De prijs van de eenpersoonskamer met 2-persoonsbed en stapelbed was lager dan die van de tweepersoonskamer met één tweepersoonsbed. We hadden verwacht dat de tweepersoonskamer in verhouding groter zou zijn, doordat de prijs zeker hoger lag.

Kamer was erg netjes en personeel was vriendelijk, enkelen zeer enthousiast.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

Leuk hip hotel met goede faciliteiten en de locatie is ook ideaal!

Enige wat tegenviel is dat het dekbed volgens mij niet helemaal schoon was. Ik kwam donkere haren tegen op mijn beddengoed. Geen idee of dit van een schoonmaker was of dat dit van een vorige bewoner van de kamer was.

De Kamers waren goed. Echter wel wat klein om je spullen in op te slaan. Wij hadden de goedkoopste kamers ik weet niet of er andere kamers zien die luxer zijn. Voor een lang weekend perfect.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Geen aanrader

De kamer was erg krap bemeten en helaas voor een nieuw hotel, was het erg rumoerig en gehorig. Je werd 's ochtends regelmatig wakker van gasten of schoonmaak op de gang. Op onze vertrekdag stond de schoonmaakster om 9.15 uur bij ons op de kamer!

Nieuw, modern hotel dus het zag er netjes, schoon en mooi uit. Ligging was centraal.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Heel net hotel, vriendelijk personeel.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Kamers wat aan de kleine kant, maar door de efficiënte inrichting was dat zeker niet storend.

Heel net hotel, vriendelijk personeel. efficiënt ingerichte kamers. Goede locatie

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Mooi hotel, moderne uitstraling, goede faciliteiten.

Het ontbijt viel soms een beetje tegen, sommige broodjes waren keihard en oneetbaar. Het leek alsof deze opnieuw gebakken waren en al van oudere datum waren. Er was wel een gevarieerde keuze bij het ontbijt.

Mooi hotel, moderne uitstraling, goede faciliteiten. Het is makkelijk te bereiken met het ov. Station Ostbahnhof zit op loopafstand.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

ontbijt voldoende.

midden in de nacht kwamen er plotseling vreemde mensen onze kamer binnen, dit hebben wij gemeld. Opgegeven oorzaak door manager: mogelijk 2x vergeven kamer :-( foutje van het hotel. Onaangename ervaring!!!! Als goedmakertje 2 consumpties. Had meer mee worden gedaan in mijn optiek.

ontbijt voldoende. Kamer strak en efficient. Prima

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Prima voor 1 nacht
    • Kleine Eenpersoonskamer

Om 14:30 uur na een lange reis aankomen en je verteld worden dat je maar moet wachten tot 15 uur tot je op de kamer mag dat mag best iets soepeler.

De locatie tegenover het station

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Waanzinnig goed hotel!
    • Standaard Vierpersoonskamer

niks! was echt een waanzinnig goed hotel.

Alles! Ik ben al 7x in berlijn geweest maar tot nu toe was dit het aller beste hotel. Locatie is top! de bedden waren fantastisch en het personeel heel aardig. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Toppersoneel!! Wel wat negatieve puntjes..

Er was heel veel lawaai. Door de slechte isolatie hadden we hier wel last van. Er waren grote jeugdgroepen die heel weinig respect hadden voor de andere hotelgasten. Heel spijtig..

Het vriendelijk personeel! Dit was echt wel het grootste pluspunt

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Super verblijf, mooi hotel voor een schappelijke prijs.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Niets viel echt tegen, locatie is goed te bereiken met ov en taxi, niet in het centrum van de stad, maar daar kies je voor. Remspoor in toilet maar dat mag al het goede niet drukken!

Mooie nette kamers, heerlijke matrassen. Keurige badkamer met uitstekende douche. Locatie goed bereikbaar. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Absolute aanrader.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Met de fiets Berlijn verkend en zoveel mogelijk gezien en dat met nog een warme nazomer.

Hotel zat op een centrale plek in Berlijn. Met uitkijk over de 'muur' Aardig personeel, goede aanrader. Wel behoorlijk ad prijs. Was het wel waard.

Leuk, nieuw, fris hotel, centraal gelegen

Spiksplinternieuw hotel. Ligt tegenover het Ostbahnhof en naast de East Side Gallery. Vriendelijk personeel en schoon. Ondanks dat het de openingsweek was, geen bijzonderheden tegengekomen.

Gastvrije omgeving en attent personeel en redelijk dichtbij alle culturele activiteiten

Geen avondeten beschikbaar voor de gasten. Je moet het hotel uit en minimaal 10 minuten lopen voordat je het eerste restaurant tegenkomt.

Vrij parkeren voor de hotelgasten was echt een pre voor dit hotel. Gastvrij onthaal na een lange autorit. Schone moderne accommodatie toegerust op deze tijd. Meerdere USB aansluitingen voor laptop en telefoons. Prima ontbijt. Door de slimme indeling kun je makkelijk met 4 personen de kamer delen. OV aan de overkant!!

Schoon, comfortabel en op ideale afstand van centrum

Ideaal die locatie, aan de overkant van de straat zit een treinstation (waar je ook voordelig je auto kunt parkeren voor een paar nachten) en dan ben je met 10 minuten in de stad! Het hotel is netjes, schoon en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 januari 2019

top weekend gehad. komen zeker terug waarbij we ook zullen kiezen voor schulz hotel.

niet gepoetst onder bedden

de algehele uitstraling en stijl van hotel. De ligging was top. naast de muur en tegenover treinstation

• Beoordeeld op: 20 januari 2019

Schoon, dichtbij station, mooi ingericht, lekkere bedden

Schoon, dichtbij station, mooi ingericht, lekkere bedden

• Beoordeeld op: 19 januari 2019

Dat het allemaal nieuw en schoon is

Matras van het bed

Dat het allemaal nieuw en schoon is

• Beoordeeld op: 17 januari 2019

De familiekamer is echt een aanrader!
    • Standaard Vierpersoonskamer

De familiekamer is echt een aanrader!! Tof gedaan op zo een kleine oppervlakte :)

• Beoordeeld op: 13 januari 2019

Goed gelegen modern hotel.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Het uitzicht op de Berlijnse muur, de nabijheid van het openbaar vervoer, de inrichting van de kamer.

De locatie, de stijl, het vriendelijke personeel

De locatie, de stijl, het vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 3 januari 2019

Comfortabele bedden
    • Kleine Eenpersoonskamer

Ontbijt chaotisch! Check in normaal om 15u .. kamer nog niet klaar tegen 16u30.

Comfortabele bedden

• Beoordeeld op: 2 januari 2019

Fijn hotel

Ontbijt wat minder.

Cafeetje beneden, daar kun je lekker zitten lezen. Goede koffie.

• Beoordeeld op: 30 december 2018

aangenaam

geweldige locatie!!

• Beoordeeld op: 28 december 2018

Geweldig, prima hotel dichtbij station

Niks, alles prima

Goede kamers, netjes! Zeker voor de prijs super

voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer (Eenpersoonsgebruik)

precies wat het moest zijn. douche en WC werkten prima, schoon en goede service

Nieuwe hotel

Kleine kamers

Nieuwe hotel

• Beoordeeld op: 26 december 2018

Hotel was super,locatie was goed

Berlijn zelf had ik meer verwacht.

De kamers waren geweldig, locatie was super tegenover een treinstation.

• Beoordeeld op: 26 december 2018

Perfecte locatie tegenover treinstation ostbahnhof.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Perfecte locatie tegenover treinstation ostbahnhof.

• Beoordeeld op: 25 december 2018

Helemaal niets!

Zeer vriendelijk personeel Prachtige, schone kamers Zeer schone badkamer Ideale locatie

• Beoordeeld op: 24 december 2018

Hip hotel en fijne locatie

Hip hotel en fijne locatie

• Beoordeeld op: 20 december 2018

Goede prijs-kwaliteitverhouding
    • Standaard Eenpersoonskamer

Gloednieuw hotel met kleine, maar doordachte kamerindeling.

• Beoordeeld op: 5 december 2018

de sfeer

de sfeer

• Beoordeeld op: 4 december 2018

Netjes

De duurdere kamer was kleiner dan de goedkopere

Prijs kwaliteit verhouding was erg goed

• Beoordeeld op: 1 december 2018

Geluidsoverlast door tieners

• Beoordeeld op: 28 november 2018

Propere kamer en de ligging

Propere kamer en de ligging

• Beoordeeld op: 27 november 2018

Aanrader, zeker als je met de auto komt
    • Standaard Vierpersoonskamer

Super locatie Gezellige entourage Goedkoop parkeren voor de deur Station aan de overkant van het hotel

• Beoordeeld op: 26 november 2018

Schoon en goed ontbijt.

Veel lawaai van schoonmaakpersoneel vroeg in de ochtend. Vrij massaal. Beetje jeugdherberg achtige setting.

Schoon en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 november 2018

Heerlijke bedden.

Leeslampen bij het bed verlicht niet goed.

Heerlijke bedden. Perfecte locatie nabij Ostbahnhof

• Beoordeeld op: 21 november 2018

leuke tijd gehad zeker een aanrader

helemaal niets

het was een nieuw hotel alles was prima en een zeer goede ligging vlakbij banhof oost en de east side gallery

• Beoordeeld op: 14 november 2018

Echt Berlijn!
    • Standaard Driepersoonskamer

?

Uiterlijk van hotel, en de ligging.

• Beoordeeld op: 6 november 2018

Mooie, schone kamers!

Mooie, schone kamers! Recht tegenover het hotel kan je voor 6.50 per dag parkeren! Je zot tegenover het station.

• Beoordeeld op: 3 november 2018

Uitstekende prijs/kwaliteit.

Uitstekende prijs/kwaliteit.

• Beoordeeld op: 2 november 2018

Top hotel!

Erg leuk en hip hotel. Schone kamers en moderne inrichting. Het enige minpuntje is dat er een koelkast in de kamer is. Verder een top hotel!

• Beoordeeld op: 1 november 2018

Alles ziet er super mooi en netjes uit.

Alles ziet er super mooi en netjes uit. En je zit midden in een levendige buurt.

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Schulz Hotel Berlin Wall at the East Side Gallery