Beoordelingen over Hotel Schumacher Düsseldorf Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Worringer Strasse 55, Stadtmitte, 40211 Düsseldorf, Duitsland

#139 van de 197 hotels in Düsseldorf

Fijn hotel, ruime kamer, heerlijk bed.

Fijn hotel, ruime kamer, heerlijk bed. Wij hebben 40€ betaald en voor dit bedrag vonden wij het een super mooie prijs kwaliteit verhouding! Lekker ontbijt voor 6,50€ 10 minuten lopen van Centraal station. En 20 naar de Altstadt. Ov dag kaartje te koop voor 2€ in het hotel.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Het was verder lopen naar het centrum dan aangegeven. (Ongeveer 20 minuten). Dit is iets wat voor gasten belangrijk kan zijn.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Aardig en behulpzaam personeel.

Hier komen we nog een keer, maar dan wel zonder ontbijt!

Helaas twee aparte bedden die tegen elkaar aan stonden geschoven met aparte dekbedden. Daarnaast was het ons niet helemaal duidelijk of we nu wel of niet moesten betalen voor het ontbijt. Uiteindelijk wel, werd ons op érg onaardige wijze gemeld door de vrouw die over het ontbijt ging. De botheid van haar was een absoluut contrast met de vrouw die meestal bij de receptie stond: heel aardig, heel behulpzaam en in voor een grapje. Het ontbijt zelf was niet goed: er was weinig keus, de eieren waren niet goed gekookt en de koffie was smerig.

De receptioniste was heel erg aardig. Badkamer was mooi. Goede kamer voor de prijs die we betaald hebben. Verder werd ons aangeraden in de parkeergarage een paar huisblokken verderop te staan, waar we zo'n 24 uur hebben gestaan voor 10 euro.

Ontbijt los bestellen voor 6,50.

Lawaai achter het hotel ivm een feest van de buren tot diep in de nacht. Het gordijn hing half voor het raam.

Ontbijt los bestellen voor 6,50. Goed ontbijt en niet duur.

De fijne kamer.

Er was een feestje bij de buren. En de mini koelkast maakte een beetje herrie. Maar was goed overheen te slapen

De fijne kamer. Foutje gemaakt met boeken maar ze hebben meteen een andere kamer weten te regelen. Top service!

Hotel is op prima locatie.

Kamer 111 erg rumoerig vanwege tuinfeest duurde tot 02.00 uur. Kamer 112 kan geen raam open zetten vanwege druk verkeer (bussen).

Parkeergarage nabij hotel. Kamer indeling voldoet. Centrum op loopafstand en we kregen kaart voor openbaar vervoer gratis.

Goed hotel op loopafstand van station en niet zo ver van het centrum.

Tweepersoons bed bleek te bestaan uit twee aan elkaar geschoven bedden met een brede gleuf tussen de matrassen. Slechte hoofdkussens, daar zou het hotel echt iets aan moeten doen, heeft de score voor comfort beïnvloed. Jammer dat er geen koffie/thee faciliteit op de kamer aanwezig is.

Nette kamer bereikbaar met een wat trage lift, maar goed er was een lift. Binnen 50 meter een grote parkeergarage waar je per 24 uur €8,- betaalt. Op loopafstand van het station. Een aardige geste was het vrijkaartje voor het openbaar vervoer, jammer dat er een staking was van het hele openbaar vervoer. Ook heel prettig was dat we veel eerder mochten inchecken dan de opgegeven tijd. Uitstekende bedden. Uitstekend gegeten bij Trattoria L'Arcobaleno aan de Adlerstasse 79, 400 meter van het hotel; ruime porties tegen een zeer lage prijs.

Prima kwaliteit verhouding. Aanrader

Prima hotel. Eenvoudig maar prima. Bedden waren top. Dicht bij station, metro en binnenstad. De gratis openbaar vervoerskaart was een leuke extra

prima!

Jammer dat we sliepen in twee eenpersoonsbedden.

Het ontbijt was goed; veel variatie. De verrassing was het ticket voor gratis openbaar vervoer: 4 dagen lang. Erg veel gebruikt; het hotel is centraal gelegen nabij OV voorzieningen. Parkeergarage 100 meter verderop: ook een dik pluspunt!

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Top hotel voor goede prijs

De kamer was exclusief ontbijt, deze kost 6,50 extra,

Dit was een van de goedkoopste hotels in de aanbiedingen en verraste mij daarom in de kwaliteit ervan. Bij binnenkomst werden we begroet door een vriendelijke vrouw die ons graag hielp met het vinden van een parkeerplek. De kamer zelf was erg netjes en schoon, voorzien van alle benodigdheden (er was zelfs een föhn). Ik zou hier zeker terugkomen!

• Beoordeeld op: 21 december 2017

het totale plaatje is goed moesten we ooit nog een keer in Düsseldorf logeren gaan we weer naar hote

Ze waren er een nieuwe lift aan het plaatsen,de kamer lag op de 3e verdieping.....dus dat viel tegen.

Het ontbijt was goed en gevarieerd,kamer was prima de bedden waren goed en alles was schoon,het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Niet nog eens helaas

We hadden twee twee persoonskamers geboekt met twee persoons bed kregen twee kamers met 2 losse bedden ver uit elkaar we hebben de matrassen maar op de grond gelegd men betaalde hier 15 euro extra voor maar helaas Twee eenpersoons bedden

goed genoeg voor 2 nachten

lift was kapot,wij zaten op vierde verdieping. we zouden groot 2-persoonsbed krijgen , het waren 2 losse bedden.

net hotel, dichtbij centrum, goede prijs

De ontvangst was prima en je krijgt nog steeds de gratis kaartjes voor de Rheinbahn.

Zie hierboven, dus de ontbijtzaal.

Het ontbijt was normaal tot goed. Alleen de ontbijtkamer is veel te klein, waardoor de gasten moesten wachten. Omdat de ontbijtzaal te klein is wordt het dan pook zeer warm als deze vol zit. Er staan tafels van 4, maar dan moet je achter de gasten langs hetgeen moeilijk gaat.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Voor weinig geld een prima verblijf!

Geen Nederlandse zenders op tv.

Een groot voordeel was de parkeergarage vrijwel naast het hotel. Kostte 8 euro voor 24 uur. We kregen bij de receptie beide een vrijkaartje om gratis onbeperkt te reizen met bus en metro door de stad. Echt perfect geregeld.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Hebben een kaart gekregen om gebruik te maken van het...

Lift kapot en in de 5verdieping kamer, niet echt aardig terwel beneden nog kamers vrij waren

Hebben een kaart gekregen om gebruik te maken van het openbaar vervoer, top geregeld.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Goede prijs-kwaliteitverhouding met een prima ontbijt en op loopafstand {500mtr} van de U-bahn.

De 1-persoonskamer op de 4e verdieping was gedateerd. Mijn vriendin op de 2e verdieping had een gerenoveerde kamer. Geen lamp en stopcontact bij het bed. geen rookmelders en vluchtplan gezien. Helaas was de lift kapot.

Alles was zeer schoon. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

Uitstekend, de volgende keer weer naar hotel Schumacher.

Hotel Schumacher heeft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. De kamer en het sanitair zijn uitstekend, het ontbijt is ruim voldoende. Er handig is de gratis openbaar vervoerskaart, en de parkeergarage 100 meter verderop.

zonde van het geld

Niet echt rolstoel toegankelijk, was geen bar of andere drankgelegenheid bij,alles leek oud te zijn,kamers vielen tegen, een rolstoel kon niet eens de lift in omdat deze te klein was (de lift dus). En om tot je eigen verdieping te kunnen komen moest je vanuit de lift ook nog eens 10 treden omhoog klimmen omdat de lift niet hoger kon. En dat allemaal daar dit een zgn 3 sterren hotel moest zijn. Dit kwam niet eens in de buurt van een 3 sterrenhotel. Bedden waren hard (keihard is beter woord).

ontbijt en de rest was ondermaats

Heerlijk lang weekendje weg

Kleine ruimte voor het ontbijd. Maar wij konden telkens bij een andere tafel aanschuiven, dus dat was opzich geen probleem.

Kamer zag er netjes uit, prima voor een lang weekend.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Super weekend gehad, zeker voor herhaling waard!

Niks!!

alles was perfect! Mooie kamer met grote badkamer( heerlijke dikke handdoeken😉). Goeie gratis Wifi, grote tv. Parkeergarage vlakbij in de straat, €8.- voor 24 uur. Heerlijke bedden. Uitgebreid ontbijt. Gratis kaartjes voor OV. Vriendelijk personeel👍. 10 min lopen naar centrum en Kerstmarkt van Dusseldorf. Prijs-kwaliteit 👍👍. Zeker voor herhaling waard👍😉

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Prima locatie, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Alles was prima, alleen goed om te weten: voor de 4e en 5e verdieping moet je vanaf de 3e verdieping de trap nemen. Mocht je dat niet willen kan je ongetwijfeld van te voren om een kamer op een lagere verdieping vragen.

Goede locatie, gratis kaartjes voor openbaar vervoer om naar het centrum te gaan.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Een plezierig verblijf in een goed hotel.

Geen waterkoker voor koffie of thee maken.

Goede prijs voor een rustig gelegen hotel en met U Bahn snel in het centrum. Hotel gaf ons een gratis OV kaart voor duur verblijf.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

dicht bij station en metro om het hart van de stad te...

ligt aan een drukke straat. veel verkeer van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.

dicht bij station en metro om het hart van de stad te bereiken en van de Kerstsfeer te gaan genieten. Goed voor 1 à 2 nachten. Gratis kaart voor openbaar vervoer tijdens je verblijf.

super!

misschien parkeren, maar er waren genoeg parkeergarages. dus was ook prima!

Wij hadden 4x een 1 persoonskamer. Gratis openbaar vervoer via het hotel. Hotel was super! ontbijt erg goed! en service ook erg goed. we hebben een super leuk weekend gehad in dusseldorf. parkeren in een parkeergarage, maar die zijn er genoeg.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Eenvoudig, wat verouderd hotel maar prima voor een kort verblijf.

Ontbijt; jammer dat er geen yoghurt zonder smaakje was, en er waren te weinig tafeltjes waardoor ik bij anderen moest aanschuiven. Maar ach, voor 1 nachtje en tegen een goede prijs is dat niet zo'n probleem.

Goed bed en goede douche.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Veel geluidsoverlast in de avonduren vanaf de straat.

Gratis verstrekken van kaart openbaar vervoer tijdens het verblijf. Afrekenen van kosten parkeerkelder via het hotel.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Simpel maar super schone kamer.

Simpel maar super schone kamer. Ontbijt simpel ( zonder ontbijt boeken en dan ontbijten bij Galeria tot 11.30 mogelijk). Prima hotel voor stedentrip. Parkeergarage op 50 meter. Altstad op loopafstand.

Een fijn hotel op een ideale en centrale locatie met gastvrij personeel.

Voor de deur parkeren is lastig, en je betaalt door de week een uurtarief. Maar daarvoor zijn er veel parkeergarages te vinden. Al zijn ze niet allemaal 24/7 geopend en variëren de prijzen. Even rekening houden wanneer je met de auto naar Dusseldorf reist. Wij hebben in de avond 45 min gezocht naar een (betaalbare)parkeergarage waar je in de avond nog binnen kon rijden. We hadden een kamer naast hun ontbijtzaal/restaurant en keuken, waarbij het in de ochtend toch rumoerig was maar voor ons op dat moment niet storend. Al kan ik me voorstellen dat als je nog wat rust wilt pakken dat dit lastig zal zijn.

Hotel Schumacher is een ideaal hotel wanneer je een dag naar Düsseldorf gaat om te shoppen, de stad te ontdekken maar ook op bezoek bent bij de vele beurzen die in de messe van Dusseldorf georganiseerd worden. Het hotel heeft een centrale ligging waardoor je binnen 10/15 min. in de de (Alt)stad bent. Om de hoek (2 min. lopen) ligt een opstap voor de trein en metro/tram. Wil je dus niet lopen dan kun je heel makkelijk met het OV reizen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamer die we hebben gehad was netjes en schoon. Idem aan het sanitair en het beddengoed (wat ik zelf toch altijd prettig vind).

niet geschikt voor lang verblijf maar voldoende voor 1 nacht

Veel lawaai s'nachts van omliggende hotelbewoners. Frituurgeur overheerste in de kamer. Free wifi werkte langs geen kanten.

Receptie was vriendelijk

Fijn hotel voor een bezoek aan Düsseldorf stad voor shoppen en kermis met vuurwerk.

Bedden bij tweepersoonskamer tegenover elkaar in de kamer. Niet tegen elkaar aan te schuiven. Andere kamer gevraagd en gekregen. Twee bedden tegen elkaar aan en nette badkamer.

Ontbijt was simpel maar lekker.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Precies goed

Gehorige kamers. Als je pech hebt met andere gasten, is je nachtrust niet geweldig. Maar al met al een super hotel.

Aardige eigenaren, goed in alle talen. Makkelijk communiceren. GRatis openbaar vervoer. Tops voor routes door de stad en eg behulpzaam. Voor dezelfde prijs bijboeken. Super verzorgt. Bedankt voor alles!

Shoppingsweekendje in Dusseldorf

De lift is aan vervanging toe.

We werden goed ontvangen door één van de personeelslid die Nederlands praat en afkomstig van ons land kwam. De kamers waren mooi en ruim. Het ontbijt was heel lekker.

Kamer aan straatkant lawaaiig.

Kamer aan straatkant lawaaiig.

Straatlawaai

Straatlawaai

Uitgaan kermis

Was prima en schoon

Aanrader

Geen airconditioning

Op loopafstand van het centrum. Parkeren om de hoek voor 6 euro. Schone kamers en vriendelijk personeel

Prima hotel voor bezoek stad, net buiten het centrum, vlakbij station. Heerlijk bed.

Kamer naast de keuken, ontbijtzaal. Ik had gelukkig oordoppen mee.

Vriendelijk personeel. Heerlijk bed. Fijne douche. Basic kamer, ontbijt simpel.

Locatie en zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Locatie en zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Aangenaam verblijf in leuke stad (voor kort bezoek)

netheid kamers degelijk ontbijt vriendelijk personeel aan receptie parkeergarage vlakbij

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Als het alleen gaat om een goede en niet dure slaapplaats, zeker doen.

keurige enigszins bedaagde kamers, goed ontbijt, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel ca 1,5 km van het HauptBahnhof Dusseldorf.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Redelijk.

Ruimtes buiten de kamers zouden opfrisbeurt kunnen gebruiken zoals gang, lift.

Er was vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Absolut super

Lift stuk en dat voor 5 verdiepingen

Lift stuk en dat voor 5 verdiepingen Slechte bedden te ver van het centrum en publiek transport

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Een kregen kaartjes voor het openbaar vervoer voor de duur...

Parkeren weinig plek en kostte geld

Een kregen kaartjes voor het openbaar vervoer voor de duur van ons verblijf! Was echt top👍🏻

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

eenvoudig maar goed

Ontbijt prijs kwaliteit zeer goed

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Gezellig, voor herhaling vatbaar.

Gordijnen hingen half aan de rails. Weegschaal en prullenbakje in de badkamer stoffig.

Op de kamers alles aanwezig. Badkamer was heel netjes, schoon.

Prima kamer voor een stedentrip

Prima kamer voor een stedentrip

Prima hotel voor een stedentripje.

Matras van het bed was ons (veel) te hard...

Locatie van het hotel. Personeel was vriendelijk. Ontbijt prima.

Een prima hotel midden in het centrum van de stad

Ideaal voor een overnachting!

Aan de straatkant niet geheel geluidsdicht

Personeel, gratis ov kaartjes, ontbijt

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Vriendelijkheid

Dat de verblijfkosten al verrekend worden op het moment van boeken.

Vriendelijkheid

kwaliteit prijsverhouding goed

Niets viel ons tegen

Alles was goed

Aangenaam en goed bereikbaar naar het centrum.

De ruime en schone kamers

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Verblijf zelf was prima.

Geen 2 persoons bed !! Waren 2 bedden tegen elkaar geschoven. Je kon NIET SAMEN slapen. Viel erg tegen.

Het ontbijt was goed.

Hotel is proper maar verouderd.

Het bed had een grote ruimte tussen de 2 matrassen.

Het ontbijt was zeer goed. Personeel was vriendelijk en behulpzaam

Goed hotel voor een weekendje Düsseldorf

Ontbijtzaal is erg klein.

Prijs

Vriendelijk personeel, goed ontbijt en centraal gelegen

De ontbijt ruimte is niet zo groot.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt en centraal gelegen

• Beoordeeld op: 3 december 2017

wij waren hier 1 nacht voor bezoek kerstmarkt. prima accomodatie.

goed ontbijt. vriendelijk personeel en kamers waren ook in orde. ruim en schoon.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Niks het was goed

prijs/kwaliteit goed hotel netjes en schoon

onbijt was goed en parkeergarage zo dichtbij

Was gezellig allen jammer dat ze op site's de verkeerde datum van kerstmarkten hadden gezet.

Jammer dat de lift kapot was zeker als je op de vierde verdieping zat.

Kamers netjes en heel schoon, verder alles aanwezig maar niet echt lux

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Fijn hotel voor als je de stad gaat verkennen.

De koffie.

Prijs/kwaliteit was super en je krijgt gratis kaartjes voor het openbaar vervoer.

gastvrijheid matig

zeer onvriendelijk personeel

Goede bedden

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Verblijf prima!

Badkamer was wel schoon maar iets gedateerd

Ontbijt was prima Verrassend waren de gratis metro kaartje die we tijdens ons verblijf konden gebruiken.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Voor een 3 sterren hotel is de prijs/kwaliteit super !!

ouderwetse lift :-)

Kamer super goed, cijfer 10. Super schoon

Voor een kort verblijf prima !!

de buurt

De gratis kaarten voor het openbaar vervoer.

Geweldig hotel!

Het wifi bereik is niet overal even goed.

De douche 😻We kregen een pas gerenoveerde kamer.

goed hotel in alles

airco

De bijzonder vriendelijke ontvangst.

De bijzonder vriendelijke ontvangst. Praktisch was ook de parkeergarage dichtbij het hotel.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Schoon en goede locatie

Helemaal tevreden.

Nette kamer met goede tv en sanitair.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Ligging, rustige kamers

Ontbijt is tegen half tien zo goed als op

Ligging, rustige kamers

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Volledig nieuwe kamers Gratis openbaar vervoer op wandelafstand

Er zijn ook 65 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.