Beoordelingen over Hotel-Landgasthof Schuster

Marktplatz 23, 91171 Greding, Duitsland

#6 van de 6 hotels in Greding

6,1

6,4

Interessant overnachtingshotel op weg naar het zuiden.

De nadruk werd wel heel erg gelegd op het feit dat het niet druk in het hotel was, waardoor de faciliteiten niet optimaal waren. WiFi werkte eerste dag niet. Verder is het hotel aan een upgrade toe.

Het ontspannen na een dag in de auto. Op doorreis naar Slovenie is dit een mooi stoppunt. Fijn dorpsplein, waar je op het terras kunt eten en heerlijk kunt gaan zitten lezen.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Een heerlijk hotel in een mooie omgeving

Eigenlijk niets.

We hebben er een prima avond eten gehad tegen een zeer redelijke prijs. Ook het ontbijt was prima en het personeel was vriendelijk en behulpzaam! Het is een mooi vesting stadje en zeker een aanrader!

Prima kamer en prachtig plaatsje

De bedden zijn wat hard, maar prima geslapen

Wat een mooi dorpje, lijkt alsof je een sprookjes dorp inrijdt. Kamer schoon, heerlijke douche. In dorpje meerdere eetgelegenheden en 2 bakkers die om 6 uur open gaan

Prima voor het doel (doorreis) maar voor langer geen goed idee.
    • Vijfpersoonskamer (5 Volwassenen)

We hadden een familiekamer. Dit bleek een 2 persoonskamer met 3 extra matrassen oo de grond. Daardoor nauwelijks loonruimte meer. Ouders gelijk op stok met de kinderen. Zou zwembad zijn. Dit bleek in het stadje te zijn en tegen betaling. Ontbijt was karig. Zagen aan andere tafel wel sap maar werd niet aangeboden en stond nergens dus niet duidelijk of extra's mogelijk waren. Zowel bij in- als uitchecken was voor hen niet duidelijk dat we al via jullie betaald hadden.

Locatie prima.

Goede nacht kunnen maken enkeler douchen voor de reis naar Kroatië.
    • Vijfpersoonskamer (5 Volwassenen)

Misschien iets meer variatie in ontbijt. Qua drinken en beleg.

Oo doorreis overnachting. Mooie plek. Kamer voor 5 pers. Was keurig. Mooie badkamer. Ontbijt was sober maar op zich pima.

Goed voor op doorreis! Maar niet in hoog zomer

We hadden speciaal dit hotel geboekt vanwege het zwembad. Bij aankomst bleek dat dit al een tijdje buiten werking was. En dat terwijl ik nog per mail express had gevraagd of we bij aankomst er gebruik van konden maken. Een mailtje terug was prettig geweest We zaten op een bobenkamertje, zonder airco. Bloedheet. Toilet op badkamer onder een schuin dak geplaatst. Niet handig voor mannen! Op de site staat alle betaalmogelijkheden, maar in werkelijkheid alleen cash

De omgeving. Gezellig plaatsje.

Makkelijk bereikbare lokatie midden in een leuk centrum met een fijne kamer en goede douche.
    • Vijfpersoonskamer (5 Volwassenen)

Een glaasje jus d'orange en een eitje zouden het ontbijt net iets extra's geven

Locatie en kamers waren goed. Een aardige gastvrouw, die het op haar manier goed wil doen voor haar klanten.

Hotel voor overnachting van/richting zuiden

Rook wat muf.

Locatie midden in het dorpje, vlak bij restaurantjes en bars is top, terwijl ook vlak bij de snelweg ligt. Ideale stop plek van of richting zuiden.

Sfeervol oud hotel, ideaal voor tussenstop, in mooi oud dorpje.

Je merkt dat het oudere kamers zijn, maar daar is de prijs ook naar. Minpuntje: geen airco.

Gebruikt als overnachtingshotel bij Neurenberg, op doorreis. Perfecte locatie daarvoor. Je merkt niet dat het vlakbij de snelweg zit. Greding is een gezellig oud dorpje. Goede bedden, kamers en service. In de aanbouw kamers met bad.

Niet heen gaan.

Vieze badkamer, erg gedateerd, slecht en summier ontbijt. Personeel is net zo gedateerd als het hotel. Kon alleen maar cash betalen, geen pinapparaat aanwezig. Als je van prehistory houdt dan moet je hier zijn.

Het vertrek uit dit hotel

Vreselijk

Het hotel mag eigenlijk niet meer bestaan

We hebben 1 nacht daar geslapen maar het was echt vreselijk!!!! Jammer dat we onze vakantie in z'n hotel hebben afgesloten. Onvriendelijke personeel, kamers erg vies, bedden erg vies. De geur die in de kamer hing was niet te verdragen. Ontbijt vreselijk

Leuke locatie met goed ontbijt onderhoud kamer laat enigszins te wensen over.

Kamer kan beter gepoetst worden. Er ligt geen zeepje hetgeen voor de prijs van de kamer wel mag.

Het ontbijt was heel goed en de locatie in het plaatsje top. Leuke ijssalon naast het hotel. De contactpersoon in het hotel was zeer vriendelijk. Hondje werd erg vriendelijk ontvangen.

Aardig

De kamers zijn erg gedateerd. Wel zijn de badkamers vernieuwd, maar nog steeds klein. De badhandoeken zou ik thuis jaren geleden al vervangen hebben!!! Maar toen we om de eigenlijk geboekte kamers vroegen (we kregen eerst een 4-persoonskamer maar we hadden 2x 2-persoonskamer geboekt!) waren de handdoeken gelukkig dikker en niet gerafeld!

Het was een gezellig stadje.

Goed voor 1 overnachting, niet voor meerdere.

Bij aankomst onze boeking niet gevonden. Gelukkig was er nog een kamer. Moesten naar bank voor cash geld ! Lakens op bed waren gescheurd en verkleurd. Geen uitleg waar onze kamer was, geen uitleg voor het ontbijt. Bij het ontbijt werd koffie op tafel gezet, juist genoeg voor 2 personen. Slechts 1 iemand voor de bediening. Buiten 15 minuten op terras gezeten voor een drankje...niemand kwam.

Het dorpje zelf !

Prima verblijf zeer eenvoudeig.

We hebben dit hotel geboekt als overnachtings hotel, is ons prima bevallen. Vlak langs snelweg. Hotel is wat oubollig, sevice is prima. Verwacht geen culinaire hoogstanden met eten. eten was eenvoedig wel goed.

Gedateerd hotel. Kamer redelijk, maar bedden hard en kussens slap en dun, Doucheafvoer verstopt.

Variatie in brood (alleen witte harde broodjes) en geen vruchtensap, vleeswaren niet gekoeld en/of afgedekt. Diner matig en huiswijn te duur (6,00)

Het ontbijt was eenvoudig. De bediening was matig.

Goede locatie in het centrum.

De WiFi functioneerde slecht.

We hadden een gerenoveerde kamer; helder en schoon. Goede bedden en zitgelegenheid. Uitstekend ontbijt. Vrij parkeren naast het hotel.

Leuke tussenstop

Een beetje groente bij de schnitzel. Maar de kok was al naar huis . We waren gewaarschuwd.

Het ontbijt was sober maar voldoende. personeel zeer behulpzaam. Leuk stadje.

Net aan voldoende, geen aanbeveling

Douchebak was verstopt Veel op de menukaart was niet aanwezig, aanbid gering Alle consumpties gelijk afrekenen en niet op kamerrekening Ontbijt viel erg tegen, geen vers fruit geen bruinbrood en geen sapjes

Kamer was prima in orde

5,5
    Kamer ruim voldoende.

Ontbijt matig Ontbijttafel niet schoon. Bij afrekenen kon niet gepind worden , Ook geen rekening , dus dit zal wel zwart wezen!!

Kamer ruim voldoende.

Jammer van de terug reis van onze mooie vakantie hadden ons dit anders voorgesteld.

Alles, oude zooi.

Nog niet eerder mee gemaakt bij booking.com Deze accommodatie direct van de site halen !!!!!!!!😡 De 2 bed kamer zag er goed uit gerenoveerd maar koud. Ook hebben we een 3 bet kamer besteld dus geen 2 bed met een smal bankje met matras!!! Voor 3 dames van 75 jaar.Zeer koud geen verwarming. Gelukkig hebben we daar niet gegeten,we zagen bij binnenkomst al dat we dat hier niet moesten doen.

Niet zoals ik verwacht had gezien de prijs

We sliepen in een bijgebouw met 6 kinderen waardoor we om 20.00 uur naar bed moesten. We konden de kinderen niet alleen laten.

Ontbijt was slecht, opgewarmde broodjes leek wel beschuit, kamer en badkamer waren ijskoud de verwarmingen deden het niet van beide kamers.

Prima overnachting.

De kamer was heel erg eenvoudig en voor 4 personen wat klein. Omdat we maar 1 nacht bleven, op doorreis, was dat geen probleem.

Zeer aardig personeel en goed ontbijt al vanaf 6u. Ook prettig dat het diner tot laat mogelijk was. Voor de gasten die wilden door reizen goede services. Greding verdient overigens meer tijd, wat een mooi stadje!

Gedateerde, vieze kamer!

Gedateerd, vies oud hotel. Onderweg vanuit Oostenrijk hier met kleine kinderen overnacht. Wij komen hier nooit meer.

Niets, alles is gedateerd. Diner was zeer slecht. Familiekamer had doorgezakte bedden, dunne dekens en gaten in het linnengoed.

Het was maar een overnachting op weg naar de wintersport.

De lunch was heel matig. De een persoonskamer had een slechte douche met een vies gordijntje. De verhouding prijs en kwaliteit klopt niet. We moesten ook contant betalen.

De locatie is handig op doorreis.

Nooit weer!

Vies bedddegoed. Alles was oud.. alle frisdranken waren uitverkocht. Onverzorgd!! Er zaten hele vieze vlekken in het beddegoed. Wij hadden 2 familiekamers geboekt maar we kregen 1 gezins kamer en 2 eensperspoons kamer met een extra slaap bank. Dit hotel was volledig overboekt!

Ligging aan de snelweg

Prijs/kwaliteit slecht

We hadden voor 2 volw en 2 kind gereserveerd. In het systeembankieren booking kwam autom een 3p kamer om te reserveren. Daardoorhadden wijde indeuk dat wij terecht konden in deze kamer. Bij aankomst bleek dit een probleem en moesten we of bijbetalen of 3 P kamer accepteren. Wij gebben geen van beiden geaccepteerd . Kregen alsnog een 4p kamer voor de geboekte prijs.

Ontbijt was Ok. Niets bijzonderst

Eenvoudig hotel met veel charme; erg goed eten.

Personeel te weinig tijdens drukke avondeten heb iemand aangeschoten na 15min te hebben gewacht voordat we eerste drank besteld hadden. Ontbijt had wat uitgebreider gemogen; geen appelsap/jus d'orange of water. Kon het wel vragen en dan werd het geregeld.

Bereikbaarheid en eenvoud van betalen; wel cash! Nadat bij ontbijt geen water of appelsap stond werd door direct geregeld

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Goede locatie voor doorreis, eenvoudig hotel.

Erg gehorig en veel lawaai op de gang 's nachts. Douchecabine mag gerenoveerd worden. Ontbijt eenvoudig met lauwe koffie.

Goede locatie dicht bij de snelweg. Leuke historische marktplaats. Ontbijt is vanaf 6.00 uur mogelijk.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

ja was perfect

je kan alleen maar contant betalen, zowel de overnacting als het eten. we bestelde bij het eten een glas wijn darna nog 1 de 1e koste 4.50 euro en de 2e 6.50 euro hoezo. wordt je belazerd

ja was perfect

Heerlijk oud vestingplaatsje met veel hotels en restaurants Kerk met uniek Kärner( bottenopslag)
    • Deluxe Eenpersoonskamer

weet niet

De kamer was beslist goed goede bedden alles aanwezig 2pers kamer voor mij alleen flat screen. Zeer goed avondeten grote steak gezellige houtkachel met grote glazen deuren. Uitgebreid ontbijt Vriendelijk personeel en eigenaresse. Streekgerechten worden aanbevolen. Ook de streekbieren. Voldoende openbaar parkeren voor de ingnang.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Ligging vlakbij snelweg

Zwembad was niet in gebruik terwijl dat de reden was dat we dit hotel hadden geboekt. De kinderen waren erg teleurgesteld dat ze na een lange autorit niet konden zwemmen! Ook hadden we een familiekamer voor 5 personen geboekt maar ze hadden 4 personen doorgekregen. Een 5 persoonskamer is wel geregeld maar wel tegen extra kosten, hier hadden we niet op gerekend!

Ligging vlakbij snelweg

De bijzetbedden voor de kids waren zeer hard.

De bijzetbedden voor de kids waren zeer hard. Badkamer zeer gedateerd. Ontbijt erg summier. Betalen met creditcard en/of pin is niet mogelijk. Zwembad was buitengebruikstelling, niet gemeld bij boeking.

uitstekende ligging voor doorresi naar ooster]nrijk
    • Vijfpersoonskamer (5 Volwassenen)

uitstekende ligging voor een overnachting op doorreis naar Oostenrijk. Wij hadden kamer voor 5 personen geboekt (lage prijs) maar toen ze zagen dat we grote kinderen hebben (15-18-20 jaar) kregn we spontaan een 2-persoons en een 3-persoonkamer: meer ruimte. dat wes erg attent.

Tegenvallend.

Wij hadden n superieur kamer geboekt, omdat in september n standaard kamer tegenviel (keihard matras, dekbed overtrek kapot, vlekken in de lakens), de kamer was nagenoeg het zelfde geen gerenoveerde badkamer, matras wel beter, maar weer vlekken in het matras, kapotte dekbedovertrek , dit tegen de man verteld dir ons had ingeschreven, die kon er niets aan doen , we moesten het de volgende ochtend maar tegen de eigenaresse zeggen , die was er niet toen wij weggingen!

De ligging van het hotel is. Perfect ,

Never again

Cash only! Eerst geld gaan pinnen om restaurant en hotel (apart) af te kunnen rekenen, viese kamers, slechte bedden met slappe matrassen, te korte lakens, handdoeken die we thuis als vaatdoekjes weg zouden gooien, föhn die niet werkt en alleen maar knettert, douchekop en doucheslang lagen los in de douchebak, etc

De eigenaresse putte zich uit in behulpzaamheid en excuses. Ontbijt was eenvoudig maar ruim voldoende.

Slecht

Alles. Vieze kamer. Vieze bedden. Bad kamer vies handdoeken oude dunne lappen. Ontbijt niks bijzonders en weinig. Douche kapot kon niet douchen.

Bedding is wel vlak bij snelweg mooi stadje

• Beoordeeld op: 28 september 2017

De eigenaresse deed erg haar best om iedereen te helpen ,...

De matrassen waren bikkelhard , de kussens en de lakens zijn aan vernieuwing toe , de kussens zijn zo enorm dun ,scheuren aan de onderkant van het dekbedovertrek ,

De eigenaresse deed erg haar best om iedereen te helpen , helaas was het hotel totaal volgeboekt doordat er een toeringcarbus vol met mensen was, waardoor het enorm druk was, maar het eten en de bediening was goed, eenvoudig ontbijt met voldoende beleg en brood. De kamer en badkamerwaren schoon ,

• Beoordeeld op: 14 september 2017

voor een doorgangshotel zeer goed

oudere dame is de bazin ,maar doet het perfect, ik wens dat er meer hotels zijn met zo,n behandeling, zakelijk zijn er zeer veel die maar minimaal zijn.

Prima voor 1 nachtje . Zou er niet een week willen zitten.
    • Vijfpersoonskamer (5 Volwassenen)

Kleine kamer voor 5 personen en matige bedden/bed banken. Kwaliteit beddengoed en handdoeken matig. Zeep en shampoo moest je om vragen. Ontbijt kan uitgebreider.

Eigenaresse erg vriendelijk. Hond mag mee. Familiekamer. Mooi stadje. Handige lokatie voor op doorreis naar Oostenrijk.

Niet voor herhaling vatbaar!
    • Vijfpersoonskamer (5 Volwassenen)

Er zou een zwembad bij zijn. Niet dus. Wel in het dorp tegen betaling. Kamer was erg klein, 1 fatsoenlijk 2pers bed, rest harde slaapbanken. Niet geschikt voor volwassenen.. Als de douche aanstond stroomde het putje in de vloer over. Dus badkamer vloer nat. Het is een sterk verouderd hotel die wel wat renovatie kan gebruiken aan de binnenkant!

Locatie was prachtig. Mooi dorpje en goed bereikbaar. Winkels in de buurt.

• Vijfpersoonskamer (5 Volwassenen)

Kamer was klein, WiFi was "vol", konden we geen gebruik van maken. TV deed het niet. Konden drankje niet op de kamer rekening bijzetten. Konden er niet pinnen. Zware tegenvaller.

1 keer, nooit weer!

Geen pinbetaling mogelijk, geen WIFI. Ouderwetse uitstraling.Onze kamer was redelijk, helaas harde matrassen en kapotte toiletbril. Eten was niet lekker, best duur. Geen leuk terras.

Mooie locatie, gezellig stadje.

Kan net als doorreis hotel.

Verouderd hotel. Veel verlichting werkt niet op de gang. Kamers niet heel fris. Ontbijt hoeft niet moeilijk te zijn, maar dit was heel karig.

Dichtbij de snelweg. Gezellig dorpje

Geen aanradervoor dit geld, zeker te duurvoor deze kwaliteit

Kamers te klein, badkamer ook. Niet vies maar wel smoezelig. Veel achterstallig onderhoud. Betaling alleen contant ( lastig)

Locatie vanaf de snelweg, lekker dichtbij zonder last van de snelweg

ondanks de harde bedden voor herhaling vatbaar.

Voor mij waren de bedden te hard .

De locatie van het Hotel, en de Gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaresse, echt een geweldige locatie voor een tussen stop.

Prettig voor een overnachting op doorreis, ligt nog geen minuut van de snelweg!
    • Vijfpersoonskamer (5 Volwassenen)

Het hotel, de kamer (vooral de badkamer) is ontzettend gedateerd. Dit heeft voor de uitstraling van het hotel zijn charmes, maar dit vind ik voor een badkamer wat minder.

De gastvrouw was ontzettend vriendelijk! Het hotel is duidelijk haar lust en leven.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Greding ligt aan de snelweg, handige overnachtingsplaats...

Veel lampen kapot, zwembad al langere tijd 'in onderhoud', donker in de gangen en in de ontbijtruimte.

Greding ligt aan de snelweg, handige overnachtingsplaats voor op doorreis. Leuk dorp.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Oplichters van het slechtste soort

Geen WiFi, geen zwembad en spa (wel op de site), slecht ontbijt ( weg gelopen en aan de overkant zelf brood gekocht), eigenaar was zeer onvriendelijk ( hij bedroog een aantal Chinese gasten door ze 0,50 euro cent meer te laten voor een biertje)

Prima als overnachtingshotel voor op de doorreis, dicht bij...

Inrichting van het hotel is nog jaren 70/80. Voor een overnachting op doorreis prima, voor verblijf meerdere dagen minder geschikt. Badkamers zijn overigens van recentere datum.

Prima als overnachtingshotel voor op de doorreis, dicht bij de snelweg.

Voor een nachtje resionderbreking wel oké.

Het was een nogal ouderwetse bedoening. Beddengoed was behoorlijk versleten, en je kon er uitsluitend contant betalen.

De ligging in een mooi Beiers dorp, dicht bij de snelweg.

ok overnachtingshotel

zwembad is niet in het hotel zelf, verder beetje stoffig / gedateerd maar bruikbaar als overnachtingshotel. Personeel wel vriendelijk maar overwerkt: te weinig mensen voor het aantal gasten dat geboekt had.

hotelkamer was prima, wel harde matrassen maar netjes.

Prima! Voor op doorreis van en naar en Italië!

Ontvangst! En de extra bedden

Het het is een wat ouder hotel. Locatie was prima. Bedden voor ouders waren prima bijzet bedden voor de kinderen waren slecht. Het was er zeer druk en daardoor was het net of je niet welkom was, wat uiteraard niet zo was. Hotel was schoon en voor onze terugreis vanuit Italië prima! Ontbijt was simpel een voordeel was dat je om 6 uur al kon ontbijten

Top hotel voor tussen stop.

Wij hadden een kamer op de 2e verdieping. Dat was sjouwen met onze veel te grote koffers. Beetje dun kussen.

De locatie, niet ver van de snelweg, maar toch heb je geen hinder van de weg. Supermarkt dichtbij. Parkeren voor het hotel. De kamer was geweldig. Schoon, lekker bed. Eenvoudig maar goed ontbijt. Bakker zit tegenover het hotel. Kamer ruim en nieuw.

Schuster hotel

Kamer boven keuken gehad. Laat van lawaai. Geen mogelijkheid voor glutenvrij ontbijt ondanks avond daarvoor beloofde mogelijkheden.

Ligging was goed TOV route naar Slovenië.

• Vijfpersoonskamer (5 Volwassenen)

Had begin dit jaar een vijfpersoons kamer geboekt, maar kreeg een driepersoons kamer met drie bedden en twee matrassen op de grond!!! Daar moest je nog overheen lopen om bij de bedden te komen.

Het avondeten was redelijk

De omgeving en het plaatsje

Kamer is te klein voor 4 personen, het is een 2 persoonsnamen waar 4 mensen op gepropt worden. Verder is het benauwd, niet te ventileren met 1 raam . Ik zou dit iedereen afraden. Ook is alles in de kamer oud en aan vervanging toe.

De omgeving en het plaatsje

Eens maar niet meer
    • Vijfpersoonskamer (5 Volwassenen)

Wij hadden als gezin met 6 pers geboekt, gevraagd om een baby bedje maar helaas dat zat er niet in bij aankomst. De kleine heeft tussen ons in geslapen voor 1 nacht. er werd ook geen enkele moeite gedaan om het op te lossen. Kamer was erg klein en super gehorig. Wifi is er soms wel maar meestal heb je geen bereik. Ontbijt viel tegen, geen buffet zoals je dat wel in DL op de meeste plekken gewend bent. Je gaat bij binnenkomst terug in de tijd, en het is binnen overal erg donker. Je kan hier niet pinnen, alles contant afrekenen.

Het beste was de locatie, 5 min van de snelweg, prima plaatsje voor op doorreis naar het zuiden maar niet in dit hotel...Dorpje oogt heel gezellig, er is ook een Mc Donalds in deze plaats en bij gebrek aan beter hebben wij daar gegeten. Veel hotels in de straat, uitstraling van buiten is mooi. Ik heb 2 vrouwen gezien die alles deden, petje af want het was reuze druk. Kamer was gerenoveerd en ook schoon.

Was te doen voor 1 nacht, als doorreis hotel

Badkamer rook niet fris. Wc bril was met tape geplakt. Ontbijt was erg beperkt, geen drinken voor de kinderen, alleen koffie. Kon alleen contant betalen.

Makkelijk en snel bereikbaar vanaf de snelweg. Lag wel mooi in het oude centrum.

Kneuterig hotel zonder zwembad

- Er was geen zwembad. We hadden het hotel geboekt voor de kinderen om na een dag reizen in het zwembad te liggen. We mochten het zelf gaan zoeken en er bleek een dorpszwembad te zijn, 500 meter verderop. Dat is misleidend want bij Booking.com staat het bij de hotelfaciliteiten. De foto op de booking-site is van een compleet ander zwembad! - chaotische eigenaren - betalen bij het inchecken? - bij het (eenvoudige) ontbijt krijg je alleen iets als je het ziet op een andere tafel (och kijk, zij hebben eitjes, die zijn er blijkbaar ook) - nooit langer dan voor 1 nacht boeken!!

- Mooi dorpje met veel terrasjes - dorpje ligt mooi op de route vlakbij de snelweg.

Al met al een leuk stadje en zou dr graag nog eens terug willen komen maar dan zekers niet dit hotel

Nou eigenlijk had alles wel beter gekund , toen wij aan kwamen met auto en vouwwagen werd ons gezegd dat er privat parking achter het hotel zou zijn. Op het moment van aankomst kwam er nog een stel mensen met twee kinderen en een hond aan en ook die werden naar achter het hotel gestuurd maar aangezien die met een vw transporter en een grote caravan waren en niet achter het hotel kon komen hadden wij beiden geparkeerd op het terrein aan de zijkant van het hotel. De waarschijnlijk eigenaar kwam naar buiten gestormd en vertelde mij dat we daar niet goed stonden en wij maar langs de weg moesten gaan staan want we namen alle ruimte in beslag volgens hem. En anders moesten we maar naar Joegoslavië gaan schreeuwde hij terwijl hij weg liep. Nu is het misschien toevallig maar mijn vrouw is servische en was niet echt gecharmeerd van deze opmerking. Toen wij dus wilde inchecken en wij via jullie een kamer hadden geboekt voor twee volwassenen en 1 kind van 4 jaar en wij dus een double room volgens de zelfde meneer hadden geboekt , niet een kamer met 3 bedden. Moest onze dochter met de hitte en al maar tussen ons in slapen en anders moesten we gaan bijbetalen. Na dit al wordt er op jullie website voor dit hotel geadverteerd met een mooi indoor zwembad , toen we daar naar vroegen vertelde de meneer dat deze "not in function" was , sorry maar adverteer hier dan niet mee , want na een rit van 750km waar in je je kind verteld dat ze t nog even moet uit houden tot we er zijn en dat er dan gezwommen kan worden en dat dan na aankomst helemaal niet kan , dan is de teleurstelling groot en t kind niet meer te houden want dr is daar verder niets. Tevens deden ze denk ik daar aan energie besparing want meer en deels van de lampen in het trappenhuis en de gangen naar de kamers waren uit zodat het voor kinderen en sommige ouderen wel op een heel oud gedateerd spookhuis lijkt waar er elk moment een zombie tevoorschijn zou kunnen komen.

Eigenlijk beviel er niks op de accommodatie zelf. Het enige wat goed was , was het restaurant waar we gegeten hebben in het dorpje zelf

Kort en snel weer door.

Het interieur van het hotel is ernstig verouderd. Denk aan een vroeg jaren zeventig inrichting. De kamers zijn stoffig en de matrassen kraken. In de ontbijtzaal ruikt het naar oud frituurvet. Het ontbijt is even muf als de kamers. Slechte prijs-kwaliteit verhouding

De locatie vlak bij de snelweg is prima en het stadje is charmant.

mooie locatie voor doorreis naar en van Italië

Kamer heeft een opfrisbeurt gehad, nieuw meubilair, bed, verf maar waarom dan geen nieuw, fris linnengoed???, badhanddoeken bijna versleten, beddengoed ook al ruim aan vervanging toe, jammer!

mooie locatie voor doorreis naar en van Italië

Overnachting

We kwamen rond 22.00 uur aan. Men kon de boeking niet vinden, kregen een kamersleutel en moesten het verder maar uitzoeken. We werden niet doorverwezen waar de kamer zich bevond. Daarna alsnog gezegd trap op. Geen/weinig verlichting in trappenhuis. Kamer was goed voor 1 nacht. Afvoer douche zeer slecht, water liep niet weg, waardoor deze niet/beperkt gebruikt kon worden. Ontbijt veel vleeswaren maar geen vatiatie in brood. Ook geen eitje of een sapje. Bij betaling ook geen betalingsbewijs ontvangen. Gastheer was bij aankomst vrij onvriendelijk, gastvrouw bij ontbijt was wel vriendelijk.

Ligging aan de snelweg.

Schoon goedkoop hotel op leuke locatie. Niet klantgericht alleen.
    • Vijfpersoonskamer (5 Volwassenen)

- We hadden een vijfpersoonskamer geboekt. We kregen een driepersoons met twee matrassen op de grond. Op verzoek kregen we een normale kamer, maar daar deed de douche het niet. Personeel chagrijnig dat we om andere kamer hadden gevraagd. Maakte ze later hun excuses voor - zwembad is al tijden in reparatie, maar was niet bij ons gemeld. Terwijl dit juist de reden van boeking voor dit hotel was. Als ze voorafgaand aan de boeking hadden gezegd dat het zwembad kapot was en de kamer zo goedkoop omdat het eigenlijk een driepersoonskamer is, zou het een prima hotel zijn geweest op een leuke locatie.

Midden in heel gezellig dorp Kamer was schoon Gratis parkeren in dorp Direct aan snelweg

Niet zo goed maar voor doorreis oke

Prijs kwaliteit. Bedden. Had 4 persoon kamer voor 5 personen. Maar 5e Bed was er niet meer. Linnen en lakens oud. Wel schoon denk ik. 1 oud 2 persoons bed en 1 persoons bedden waren alleen matrassen. Geen tv die werkte. 2 oude vieze stoelen. Ontbijt was oke. Broodjes met kazen, Duitse vleeswaren en jams. Koffie en thee. Simpel maar goed

Badkamer was goed. De rest oud en minder

De kamer en het ontbijt waren prima in orde!

Het hotel is heel gedateerd en de gangen zijn donker en de deuren donkerbruin.

Het ontbijt was buitengewoon goed..De verlichting in de kamer uitstekend...

• Vijfpersoonskamer (5 Volwassenen)

5 persoonskamer was een 2 persoonskamer met 3 matrassen op de grond Geen dekbedden, maar oude dekens in dekbedovertrek gestopt Erg lichte gordijnen In de koelkast op de kamer zat schimmel Karig ontbijt; weinig keus.

Mooi dorp Badkamer was gerenoveerd; zag er netjes uit. Je kan er prima douchen; kids konden fijn in bad.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Personeel was vriendelijk, het was rustig, goede bedden en...

Het interieur is gedateerd. De doucheafvoer liep slecht door en de lakens waren kennelijk gescheurd geweest en versteld. Er kon alleen cash worden betaald en niet gepind. De rekening van restaurant en hotel moesten gescheiden worden betaald. De wificode die op de kamer was aangegeven klopte niet. Bij de infobalie was de juiste code aanwezig.

Personeel was vriendelijk, het was rustig, goede bedden en goed restaurant

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Gelukkig maar voor 1 nacht geboekt.

Personeel vriendelijk. Kamers aan vernieuwing toe. Badhanddoeken met gaten en badmat uitgerafeld. Niets van zeepjes voorhanden. Ontbijt smaakte wel...

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

We hebben hier overnacht voor door reis we kwamen veel later...
    • Vijfpersoonskamer (5 Volwassenen)

We hebben hier overnacht voor door reis we kwamen veel later dan verwacht aan maar dat was geen enkel probleem mooie kamer allemaal vriendelijk ik snap de slechte reacties niet goed

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Het eten en het bed was goed en de kamer ook

Er was veel lawaai laat in de avond en s morgens heel vroeg omdat er een bus met toeristen kwam eten en overnachten.

Het was een beetje oudbollig Het eten eenvoudig maar zeer goed.De kamer was vrij groot.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Doorreis hotel met beperkingen

De bediening van het personeel Hygiëne wij hadden het idee dat er al eerder mensen in het bed geslapen hadden en dat het linnengoed niet verschoond was en te weinig handdoeken voor 2 personen 2 stuks bij navraag voor extra handdoeken werd er gezegd oh ja vergeten kortom het hotel is 400 jaar oud maar alles heeft daar ook 400 jaar stilgestaan wij hebben met contact geld moeten betalen want er kon net gepind worden

Dat er wifi was in het hele hotel

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Een geweldige accomodatie als tussen stop om verder te...

Zwembad was niet open Geen toiletartikelen aanwezig zoals champo en douche gel

Een geweldige accomodatie als tussen stop om verder te reizen. Prijs kwaliteit verhouding prima Prima ontbijt met alles er op zn er aan

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Goed voor één doorreisovernachting

Groot hotel, moest haast maken met reserveren (nog 1 kamer) kom je daar zijn we de enige. Niet leuk en een beetje oplichting. Groot, oubollig leeg dus, niet gezellig.