Beoordelingen over Hotel Seegarten Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Zum Sorpedamm 21, 59846 Sundern, Duitsland

#5 van de 16 hotels in Sundern

Zeer ontevreden met onze kamer. Niet als omschreven op booking.com
    • S

Hotel Seegarten was niet wat we verwachten. Het is niet als omschreven op booking.com. Het hotel bestaat uit 2 gedeeltes. Een oud gedeelte uit de jaren 70 en een nieuw gedeelte als op de foto’s van booking.com. Foto’s zien er altijd mooier uit dan werkelijkheid. Wij boekten op basis van de gegevens online een 2 persoons kamer met een 2 persoons bed. Echter kregen wij een kamer in het oude gedeelte. 2 losse oude bedden tegen elkaar aan geschoven met een gedateerde uiterlijk voldoet dan niet aan je wensen. Geen luxe of comfort. Dan is €110 euro voor een nacht een hoop geld. Nadat we ons ongenoegen hadden gemeld bij de receptie kregen we te horen dat we ongelukkig genoeg in het oude gedeelte zaten en een bekend probleem is. Hier werden wij ook niet vrolijk van. Het zwembad ligt in het nieuwe gedeelte. Je loopt langs de mooie moderne kamers met kingsize bed, minibar en luxe. Met de lift ga je naar de 4de verdieping. Niet onderweg uitstappen want alles is nog in constructie. Het zwembad ligt er mooi bij maar nergens personeel te bekennen. Alles op eigen risico. Handdoeken zijn er niet en douches werken niet op 1 na. Deze deel je met alle gasten. Kleedruimte voor 1 op de toilet. Niet klantvriendelijk. Helaas

Locatie en ontbijt prima

Mooi hotel op een prachtige locatie, maar jammer van de medewerkers
    • S

Ontvangst bij receptie was niet vriendelijk, slechte communicatie. Mevrouw was overwerkt en gaf dit ook nog eens toe. Lunchen kan pas vanaf 14uur terwijl dinerkaart al vanaf 12uur op tafel ligt.

Schitterende lokatie, mooie wellness faciliteiten.

Heerlijk ontspannen verblijf met heerlijk ontbijt in prachtige omgeving
    • Junior Loft

Bij de sauna was het niet helemaal duidelijk of dit mét of zónder textiel is. Bij wat grotere drukte lukte het het personeel achter de receptie en in het restaurant niet om snel te schakelen, met lange wachttijden als gevolg.

Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk. De wellness was voortreffelijk en de locatie perfect. Mooi uitzicht op de Sorpesee. De kamer met balkon was heerlijk ruim en modern (Loft).

Net hotel maar geen Customer Delight.
    • M

Het wisselen van aardappels naar salade in een specifiek gerecht had gelijk een verdubbeling in kosten tot gevolg. De kamer was verouderd en gaf een ander beeld in vergelijking tot de foto’s van Booking. Uitzicht op het meer was enkel mogelijk vanaf een hoekje op het balkon.

Kamers zijn schoon en het eten is prima

Heerlijk!
    • Loft

De koffie was niet bijgevuld na de 1e overnachting en er is geen waterkoker hoewel dat in de omschrijving stond. Kleine details dus...

Fijne stille kamers (in ieder geval in de nieuwbouw...). Perfect ontbijt!

heerlijk
    • Loft

Dorpje is niet bijzonder.

Alles in orde, mooie ruime kamer, goed ontbijt, zeer fraaie wellness en zwembad. Omgeving is mooi om te wandelen of fietsen

Vriendelijk, behulpzaam personeel.
    • M

Eerste nacht was er alleen een 'niet gerenoveerde' kamer beschikbaar. Was duidelijk verouderd (maar wel schoon). De rest van het verblijf een prachtige, gemoderniseerde kamer gehad (welke dan ook de prijs wel waard is - i.t.t. de andere kamer).

Vriendelijk, behulpzaam personeel. Heerlijk, uitgebreid ontbijt. Mooie (gemoderniseerde) kamers. Prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Super verhouding tussen comfort en prijs.
    • Junior Loft

Verlichting spiegel in badkamer.

De loft was zeer mooi opgezet met alle voorzieningen, tevens mooi uitzicht op meer. Daarnaast was het eten in restaurant Seegarten van zeer hoge kwaliteit.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Leuk om er n keer geweest te zijn maar zeker niet meer voor en tweede keer.
    • S

De kamer was erg gedateerd evenals de badkamer. Op de site laten ze de loft kamers in het nieuwe gebouw veelal zien waardoor het misleidend is. terwijl de andere kamers in het oude gebouw zijn waardoor de afstand naar de zgn spa wat verder is. Jammer dat er alleen een sauna is en geen whirpool of stoombad terwijl de ruimte erg groot is met te veel ligbedden! Zwembad mooi maar idd vanaf de buitenkant kan je er zo in kijken evenals de douches.waardoor er toch gasten in badkleding gaan zwemmen en douchen. Het diner was prima , de wijnen zijn flink aan te hoge kant.

Het ontbijt was grandioos. Sauna was prima

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

hotel met mooie wellness, kwaliteits keuken maar personele inzet kan beter voor de gasten
    • M

organisatie/personeelinzet rondom het ontbijt was slecht, borden van gasten die hadden gegeten bleven lang staan, dicht op elkaar zitten in slecht geventileerde eetzaal. Ontbijt was zeer gevarieerd, veel keuze.

mooie wellness faciliteit, alleen het glas richting de hoofdstraat moet worden afgeplakt omdat je in je Adam en Eva kostuum te kijk staat onder de douche en in de sauna.....

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Heerlijk verblijf!
    • Junior Loft

Oké, dan misschien die ontbijtzaal.

De fantastische kamer (loft) met het uitzicht op het meer, de heerlijke sauna met de lekkere ligbedden. Een fantastisch design allemaal. Het eten was iedere avond een feestje, wat was dat lekker...... Prima ontbijt en ik ga ervan uit dat de ontbijtzaal het volgende project gaat worden want die viel nogal wat uit de toon....

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Kamer was allesbehalve geweldig: ergens in een verloren...

Kamer, restaurant

Kamer was allesbehalve geweldig: ergens in een verloren hoekje van het hotel met uitzicht op een achterkoerparking, terwijl de booking site anders liet uitschijnen.

Heerlijk tot in de puntjes verzorgd ontbijtbuffet.
    • Junior Loft

Aanvankelijk teleurstelling wat de kamer betreft.Juniorloft met zicht op tuin viel tegen (zicht op groene berm) Ook geen internetbereik op die kamer. Na upgrade in Panoramaloft ZEER tevreden.

Heerlijk tot in de puntjes verzorgd ontbijtbuffet.Vriendelijk personeel.Mooie omgeving en fantastische welness en zwembad.

voor herhaling vatbaar.
    • M

eigenlijk niets, behalve dan een iets modernere kamer.

De sfeer in het hotel. Kamer kan opknapbeurt hebben in vergelijking met andere kamers in het hotel. Het eten was heerlijk. Jammer dat we als hotelgasten niet voor halfpension tarief in aanmerking kwamen.

Aangenaam en voor herhaling vatbaar.
    • S

De muziek in de sauna stond veel te hard.

Kamer was een beetje gedateerd, maar verder prima in orde. Kamer was heel schoon, ruime badkamer met douche. Prima bed. Restaurant en bediening was uitstekend. Eten was kwalitatief heel goed. De sauna en het spa gedeelte, met zwembad, op het dak was architectonisch schitterend. De buitenwand is van glas waardoor je een geweldig uitzicht hebt op de Sorpesee.

De foto's op booking zijn misleidend. Je verwacht een kamer die modern is en bij aankomst blijken dit alleen de nieuwe suites te zijn en moet je dus bij betalen. Als we wisten dat we een 'oude' kamer zouden krijgen, hadden we dit niet geboekt.

Heerlijk ontbijt en goed restaurant!

Prachtige locatie met zwembad met fantastisch uitzicht.
    • L

Wij zaten in het oude gedeelte en dat is gedateerd. Ze zijn alles aan je renoveren dus in de ochtend wel wat herrie.

Ontbijtbuffet was geweldig. Het zwembad/welness in het nieuwe gedeelte is ook geweldig. Prachtig zwembad met een geweldig uitzicht.

goed.
    • S

de kamer. als enige in het hotel een kamer zonder balkon gekregen. Dit niet speciaal geboekt.

ontbijt zeer goed en uitgebreid. Diner was erg goed en apart, maar prijzig.Lokatie is erg mooi

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Kon beter.
    • L

Kamer in oud gebouw . Zeer kleine badkamer! Zeer warm, geen airco. Totaal afwijkend van de foto's getoond op website die genomen werden in het aanpalende nieuwe gebouw.

Zeer ruime kamer met drie bedden (niet nodig voor ons) en hoekje voor de hond. Restaurant en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Weekendje
    • XS

Kamers in het nieuwe gedeelte zijn erg mooi, kamers in het oude gedeelte zijn hoog nodig toe aan een update. Prijs/kwaliteit voor deze oude kamers is aan de hoge kant. Geen aparte motor stalking.

Ontbijt, zwembad, wellness

Aanrader voor mensen die geen kinderen hebben en niks gewent zijn.
    • M

We hadden een comfortkamer geboekt,wat totaal niet overeen kwam met de foto's die we gezien hadden.We zaten in het oude gedeelte waarvan de muren nog gestuukt moesten worden.Wij waren het enige gezin met een kind en werden eigenlijk overal weggekeken,zowel in het zwembad als tijdens het ontbijt.Je betaald voor de lokatie,niet voor de gedateerde kamers of moet een loftkamer kamer hebben geboekt.

Het zwembad is schitterend.De lokatie is prachtig.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Alles was top
    • S

De kamer die we kregen viel tegen veel te klein.. 0mgeboek voor grotere met 35€ meer prijs . Kregen het gevoel met goedkope aanbieding weg gestopt te zijn .

Alles was top

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Prima en uitgebreid ontbijt, goede bedden en heerlijk...
    • S

Prima en uitgebreid ontbijt, goede bedden en heerlijk zwembad/sauna. Op 4e etage is een complete ruime ingericht met relax banken, buitenzwembad met erg mooi uitzicht over stuwmeer via een glazen wand. Ook een panorama sauna met uitzicht over het meer.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

We hadden er meer van verwacht gezien de foto's op booking.com
    • S

Tijdens ons verblijf was er een verbouwing aan de gang in het gedeelte waar wij verbleven. De kamers lijken op de foto's ruim maar zijn in werkelijkheid zeer krap. Sanitair op de kamers is gedateerd!

Het ontbijt was super uitgebreid en verzorgt!

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Prima locatie en comfortabel.
    • S

Renovatie aan de gang maar daar eigenlijk niet al te veel last van gehad. Waterkokertje op de kamer had bij een hotel voor deze prijs en niveau wel gemogen om koffie of thee te zetten.

Prima locatie en comfortabel. Auto voor de deur parkeren.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Heerlijk verblijf in hotel Seegarten.
    • Loft

We misten een electrische waterkoker en een kluisje op de kamer. Maar dit blijkt dus niet op de kamer te horen. Foutieve informatie van booking.com.

Wij hadden de panoramaloft. Dat was echt top! Daarnaast ligt het hotel heel erg mooi. Vanuit het zwembad heb je ook een mooi uitzicht. In het restaurant kun je heel erg lekker eten. Het is niet goedkoop maar zeker de prijs waard.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Goed eten en Hygiene, slechte kamers bij boeking expleciet vermelden nieuwe gedeelte
    • M

Oude zeer gehorige kamers, op de site van booking.com staan de nieuwe kamers afgebeeld. En 1 van de oude, je verwacht in een nieuwe kamer te komen en je komt in een oude zeer gehorige kamer terecht. Zelfs de buren hoor je naar het toilet gaan. Ik voelde me misleid.

Ontbijt en eten en hygiëne zijn goed. Zwembad en sauna zijn echt een topper

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Een prachtige wellnes aan het hotel en een fantastisch...
    • M

Er zijn momenteel verbouwingen in het hotel. Spijtig dat dit niet vermeld stond op de site. Hebben een stuk taart met koffie ter compensatie aangeboden gekregen. Wij zijn de 2de dag verhuisd naar een andere kamer daar het niet te harden was van een putjesgeur in de badkamer. We kregen zonder te moeten aandringen direct een andere kamer daar het probleem hen bekend was.

Een prachtige wellnes aan het hotel en een fantastisch lekkere keuken. Het ontbijt was uitmuntend!

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Uitstekend.

Niks.

De kamer was super, met enorme badkamer. Het zwembad op het dak met super uitzicht. Heel goed ontbijt, alleen geen verse jus, maar uit automaat. Badjassen op de kamer met sloffen voor sauna en zwembad.

• Beoordeeld op: 12 september 2016

Prima relax hotel iin mooie omgeving
    • S

Wij troffen het niet met de kamer. Deze lag aan de achterzijde van het hotel boven de keuken.

Prima ontbijt, goede kamers en een uitstekende spa. Komen zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Een aanrader qua omgeving maar het hotel ( oude gedeelte heeft renovatie nodig !
    • M

De weg naar de ontbijtzaal was even zoeken, .... En je bestek moest je ook maar zelf bij elkaar krijgen ( rondzien waar er bestek op tafel lag ( ongebruikt ) Je zag ook amper personeel in de ontbijtruimte ( je kon niks vragen ) niemand heeft op 4 dagen aan ons het kamernummer gevraagd bij het betreden van de ontbijtzaal ! Voor een 4* vond ik dit wel een vreemd fenomeen De kamer in het oude gedeelte was ook aan renovatie toe ( verouderd tapijt met vlekken en geen thermostaat waardoor je ook de kamer temperatuur niet kon regelen, te koud of te warm . De douche was proper maar op onze kamer zoog zich deze door de dag vacuüm zodat je na een dag bij terugkomst op de kamer een vieze rioolgeur tegenmoet kwam , een kwartiertje het water laten open en het was weer doenbaar , maar toch jammer . Dineren hebben we niet in het hotel gedaan omdat de prijzen vrij ondemocratisch waren ( Vb rundsfilet met rozemarijn aardappeltjes ea +_ 60 € zonder drank voor 2 p )datzelfde kon je verderop op wandelafstand voor 15/20€ eten pp.

Het ontbijt en ondanks dat we een verouderde kamer hadden was alles best ok

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Geweldig verblijf
    • Junior Loft

Bij de boeking in juli had ik alleen de optie om via credit card te betalen, dus geen optie om via Ideal of betaling bij hotel te selecteren. Via creditcard betaald en er vanuit gegaan dat dit betaald werd. moesten we toch uiteindelijk bij het hotel betalen. stonden we in de hal discussie te voeren en uit te zoeken of dit klopte/ wel-niet was betaald.

Geweldige kamer(panorama loft) Na upgrade, want we hadden een Junior loft geboekt, deze kamer had uitzicht aan de achterzijde van de nieuwbouw, hier keken we tegen een dorre berg aan. Voor een paar tientjes extra een mooie grotere kamer gekregen. Ontbijt super! dit was onze tweede keer bij Seegarten. Welness/zwembad ook super, helemaal in de zomer met goed weer!

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

prima ontbijt.
    • M

We kregen een kamer in het oude gedeelte, terwijl de website alleen maar het prachtige, nieuwe hotel toont. Kamer was overigens niet slecht, maar het stond in schril contrast met de verwachtingen die we vooraf hadden. In de bediening werden regelmatig fouten gemaakt. Leidinggevend personeel was niet gastvrij!

prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Mooie locatie met lekker zwembad
    • Loft

Geen airco waardoor het benauwd op de kamer was. Internet (zowel vast als wifi) erg traag. Werken vanuit de kamer daar door niet echt een optie.

Erg mooi zwembad met uniek uitzicht. Niet erg toeristisch wat voor een relaxte sfeer zorgt.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Geweldig Hotel en heerlijke vakantie.
    • M

Geen Airco aanwezig op de kamer (comfort room) en geen minibar

Het mooie zwembad op de bovenste etage waar een volledige ontspanningsruimte inclusief sauna gcreëerd was.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Het panorama loft is fantastisch.
    • Loft

We hebben er gegeten in het restaurant maar de bediening viel ons tegen. Kregen het eten veel te snel achter elkaar. Dit hebben ze later netjes opgelost.

Het panorama loft is fantastisch.

• S

Ontbijt was uitstekend met veel keuze. De rust. Mooie wandelomgeving. Vriendelijke en snelle bediening.

erg genoten van de luxe van de loft
    • Loft

niveau personeel past niet bij prijs van de accomodatie.

de loft. ontbijt, relaxruimte met zwembad, ligging en uitzicht

zeer knappe loft , heel uitgebreid en lekker ontbijt ,...
    • Loft

eten in het restaurant viel bij ons een beetje tegen.

zeer knappe loft , heel uitgebreid en lekker ontbijt , mooie omgeving

Mooi hotel ,goed eten ,schoon.

Bediening was niet goed Haden geen tijd voor bestelling

Mooi ligging zwembad welness

Goed en sfeervol wellness hotel
    • M

Mooie omgeving, hotel kijkt uit op het meer. Vriendelijke bediening en goede keuken.

• Junior Loft

Het plafond en slecht afwatering douche.

Bed

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Korte vakantie.

Ontbijt.

De suite was geweldig en de sauna was erg goed geregeld met voldoende comfortabele ligbedden.

Er was een verbouwing gaande en pas na een klacht kregen we...
    • S

Er was een verbouwing gaande en pas na een klacht kregen we een andere kamer toegewezen.

Zwembad en wellnes waren uitstekend .
    • S

Restaurant was niet lekker . Zware kost en heel vettig.

Zwembad en wellnes waren uitstekend .

Super hotel in een mooie omgeving

m.v.t.

Het fantastische nieuwe zwembad op het dak van het nieuwe gedeelte van het hotel. Super

Geen bar.
    • XS

Geen bar. Prijs / kwaliteitverhouding voor een eenpersoonskamer onder de maat

Ze waren de kamers aan het verbouwen (lawaai) beter niet in...
    • M

Ze waren de kamers aan het verbouwen (lawaai) beter niet in het hoog seizoen

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Leuk voor een lang weekend.
    • S

De standaard kamer in het oude gedeelte. Prijzen a la carte zijn hoog.

De Loft kamers zijn super. Zwembad en relaxruimte zeer netjes.

Ontbijt en kamer geweldig

Ontbijt en kamer geweldig

Ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

De verlichting in de badkamer en jaccuzzi

De verlichting in de badkamer en jaccuzzi

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

De kamer viel ons dik tegen!!!

De kamer

Sauna

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Prachtige nieuwe kamers in de aanbouw.
    • M

Receptie en basis hotel gedateerd!

Prachtige nieuwe kamers in de aanbouw. Loft design

• Beoordeeld op: 1 november 2016

• Loft

DINER was geen keuzemenu.

Super verblijf. Lekker onbijt. Mooi uitzicht. panorama loft super.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

uitleg over de verlichting

het geheel

• Beoordeeld op: 6 september 2016

• S

wifi was helaas niet altijd goed

alles was zeer goed ontbijt heerlijk zeer vriendelijk personeel kamers en de spa en zeker de locatie is super

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

mooi modern (nieuw gedeelte) hotel met mooi uitzicht
    • S

iets meer uitleg en begrijpbaar(taal) bij inchecken over de wellness faciliteiten

zeer uitgebreid ontbijt van top kwaliteit

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Luxe hotel, met voldoende te zin en te doen in de buurt
    • M

Ontbijt super. Welness Fantastisch.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

top verblijf en luxe loft

bediening terras was onoplettend

prachtige luxe kamers

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

zalig die graag wandelen en fietsen !!!

niets !!

alles gewoon TOP !!!!

• Beoordeeld op: 20 juli 2016

Ontbijt was erg goed ook s'avonds lekker gegeten.
    • Loft

Geen WiFi op de kamer dat was wel jammer.

Ontbijt was erg goed ook s'avonds lekker gegeten. Kamer was uitstekend!

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Panoramakamer geboekt;

Geen idee

Panoramakamer geboekt; in 1 woord perfect! Geen idee wat er hier nog op aan te merken kan zijn.... fijne beddenen heerlijk stil 's nachts. Top!

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Kamers waren prima

De logistiek intern moet beter, Om de ontbijtruimte te bereiken moet je eerst naar buiten. De mevrouw die ons de nota presenteerde was erg vijandig toen wij wat kritiek gaven

Kamers waren prima

• Beoordeeld op: 19 maart 2016

We hadden de panorama suite.

De wifi verbinding is minder,maar er is zoveel te genieten,dat je dat niet mist!

We hadden de panorama suite. Hij is wat duurder maar elke cent waard. Wat een luxe,en wat een uitzicht! Het zwembad is prachtig,en de welness erg relaxed.

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

De kamer was super, een loft, veel ruimte, super modern, en...

WiFi is vrij traag

De kamer was super, een loft, veel ruimte, super modern, en alle luxe, goeie bedden, heel mooi uitzicht, ontbijt heel lekker, supervriendelijk personeel, heel mooie welness,

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

Ontbijt uitgebreid en van goede kwaliteit

Temperatuur was te laag van het buitenzwembad Jammer dat er binnen alleen sauna aanwezig is

Ontbijt uitgebreid en van goede kwaliteit Uitzicht vanaf hotel was mooi

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Ongedwongen sfeer en zeker vriendelijke housekeeping.

Jammer dat we als hotelgast niet in oude restaurant konden eten. Heeft toch meer sfeer.

Ongedwongen sfeer en zeker vriendelijke housekeeping. Zwemmen op het dak in de winter is natuurlijk uniek.

• Beoordeeld op: 24 december 2015

De prachtige panorama loft en de geweldige welness met het...

Eigenlijk niets, maar misschien mag een koffiekoekje wel bij het ontbijt.

De prachtige panorama loft en de geweldige welness met het verassende zwembad.

• Beoordeeld op: 24 december 2015

Wie rust zoekt vindt deze hier.

Wie rust zoekt vindt deze hier.Met een vriendelijk lach werden we ontvangen en bedient zowel in het hotel als in het restaurant,het spa gedeelte was mooi en het buitenzwembad was bijna onrealistisch mooi.Ontbijt waar men U kan tegen zeggen,alles erop en eraan.Het avondeten was lekker maar we hadden al genoeg met de hoofdschotel.Doe zo verder en wij komen zeker nog terug maar voor iets langer dan.

• Beoordeeld op: 24 december 2015

Heel mooi, luxe en verzorgd hotel.

Heel mooi, luxe en verzorgd hotel. Vriendelijk personeel die de gast centraal stelt. Alles is brandschoon en goed verzorgd. Ontbijt is heerlijk en divers. Zwembad en sauna zijn echt een aanrader. De prijskwaliteit verhouding in het restaurant is ook goed. Wij sliepen in de grootste loft, zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Wij verbleven in een loft.

Geen echte tegenvallers.verbeter kans volgens ons in prijs/kwaliteit van het restaurant en de plaats waar het ontbijt geserveerd werd.

Wij verbleven in een loft. Alles was super. Er was een prima mogelijkheid om muziek af te spelen vanaf de iPhone. Op onze vraag om fietsen te huren mochten wij gratis gebruikmaken van 2 mountainbikes. Het personeel van het hotel was bijzonder hulpvaardig.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

vriendelijk personeel

Eerst kregen we een kamer in het oudere gedeelte van het hotel toegewezen, maar toen we vroegen of er andere kamers beschikbaar waren voor dezelfde prijs, kregen we zonder problemen een upgrade naar een grotere kamer die beschikbaar was.

vriendelijk personeel uitstekende wellnessfaciliteiten beste restaurant van het dorp

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Panorama uitzicht van de suite , kamer was op de begane...

Panorama uitzicht van de suite , kamer was op de begane grond met uitzicht op de auto's en vuilcontainer , geen uitzicht op het meer dus . Suite onwaardig terwijl de kamer even duur was als de kamers met uitzicht . Zeer teleurstellend

Er zijn ook 24 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.