Beoordelingen over Dorint Seehotel Binz-Therme Binz / Rügen Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Strandpromenade 76, 18609 Binz, Duitsland

#19 van de 36 hotels in Binz

Kuren, natuur en wandelen.
    • Eenkamerappartement

Vanuit het hotel mistten we de verbinding met de omliggende natuur en de Oostzee. We hadden een terras op het dak, waarbij je vooral tegen andere gebouwen aan keek.

De sauna en de warme baden. Een echt uitstekend kuuroord. We hadden een keurig appartement. De ligging van het hotel was voor ons als uitvalsbasis ideaal: alle delen van dit fantastisch mooie eiland met zijn vele grafheuvels, hunebedden en heilige offerstenen waren goed bereikbaar.

Thermaal adres om te onthouden, prachtig eiland!
    • Eenkamerappartement

De bedden waren vreselijk doorgelegen. Ze hadden er toppers op gelegd, maar het bleven diepe kuilen waardoor ik zeer slecht heb geslapen. Dat was zo jammer want voor de rest had het alles om een heerlijke vakantie door te brengen. Aandachtspunt zijn de parkeerkosten. Gratis kan op een terrein een stukje verderop. Tip: als je buiten eet: voer de meeuwen niet! Persoonlijk miste ik een kleine afwasmachine in app. Zoals in de meeste hotels met wellness: mensen zouden moeten weten dat je niet zomaar in een zwembad stapt: douche voordat je het water ingaat! We zitten allemaal samen in dat warme water! Houdt rekening met elkaar! Zo ook in de sauna: geen badkleding en gebruik je handdoek om je eigen zweet op te vangen!

De therme (sauna is nieuw, therme verder niet, maar thermale water is helend voor huid en gewrichten) appartementje (je kan ook gewoon hotelkamer boeken) bad in appartement ligging aan zee, rustig stuk. Toeristentreintje stopt quasi voor de deur. Prijs zit in de kurtaxe die wel stevig is, maar daarvoor krijg O.A. je gratis openbaar vervoer. Laat je door prijs van Booking niet misleiden: de geafficheerde prijs is zonder de kurtaxe, prijs en op hun eigen site is met kurtaxe inbegrepen en misschien ook nog parkeerkosten.

Goed appartement vlak bij strand.
    • Appartement met 2 Kamers

In keukentje ontbrak front voor inbouw koelkast. Voor de prijs had ik wat meer luxe verwacht.

Appartement was in goede staat.

Gewoon erg goed

Het weer

De kamer was ruim en alles aanwezig. voor het zwembad en sauna altijd schone handdoeken Het was gewoon goed

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

gastenkaart kost ca 20 Euro p.p maar kan gezien worden als toeristenbelasting. Parkeren Eur 8,- per nacht (was wel bekend) Ontbijt belachelijk duur (Eur 16,- pp) Zo ook de huur van een strandstoel (Eur 16 per keer)_

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam Gebruik van faciliteiten (sauna, thermobad) Treintje naar de stad (gratis met gastenkaart) Ruime kamer Bakker aan de overkant, supermarkt in de buurt.