Beoordelingen over SEEhotel Friedrichshafen Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Bahnhofplatz 2, 88045 Friedrichshafen, Duitsland

#7 van de 33 hotels in Friedrichshafen

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Tophotel op een toplocatie

eigenlijk niets

Zeer mooi en modern hotel, gelegen vlak aan het station en op wandelafstand van de boulevard en het Zeppelinmuseum. Er is ook een groot dakterras van waaruit je een mooi zicht hebt op de Bodensee en de stad zelf. Zeer vriendelijk personeel en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

aangenaam

bad/douche liep niet goed door, maar voor de rest super proper en alles voorzien wat nodig is.

ruime kamer en hotel, goed uitgebreid ontbijt. alles aanwezig op kamer en badkamer. Goed bed, goed ontvangst.

Prima hotel met heel goed verzorgd ontbijt en prachtig uitzicht op het meer vanop het dakterras

Kamer en badkamer waren veel te warm waardoor we de ramen moesten open laten om te slapen waardoor je al het lawaai van het stationsplein heel de nacht hoorde. Douche in bad is ok maar scherm is te klein waardoor er water op de vloer en op de deur spat.

Goed verzorgd ontbijt start al om 6:30 uur, ideaal voor ons, goede bedden en gratis wellness

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Hotel en Bodensee zijn mooi zolang het mooi weer is.

De restaurantruimte om wat te drinken en eten valt erg tegen. Niet mooi. Geen mogelijkheid om buiten te zitten. Dakterras stelt niets voor. De ontbijtzaal is erg afgesloten je kunt niet naar buiten kijken. Bij slecht weer kun je je binnen niet vermaken.

Mooi hotel. Verrassende bouw en mooie architectuur van binnen. Kamer zijn prima, modern en stil. Wij hadden een balkon aan de achterkant (geen mooi uitzicht) Mooie badkamer alles erop en eraan. Hotel staat in het centrum van Friedrichshaven en dicht aan de Bodensee. Onze auto kon prima staan in de parkeer garage. Wij hadden de fietsen bij ons en deze kunnen goed worden gestald. Mooie fietsroutes in de omgeving. Prima ontbijt. VVV info zit direct naast het hotel.

Echt vakantiegevoel in een mooi vier-sterren hotel!

Een tegenvaller is dat er in de hotelinformatie staat dat huisdieren toegestaan zijn. In het hotel werd ons medegedeeld dat we tijdens het ontbijt in de hal moesten gaan zitten i.v.m. allergieën van de hotelgasten. Dit kan natuurlijk. Als dit in de huisregels stond hadden wij voor een ander hotel gekozen. Dit verbaasde ons omdat ik in eerste instantie Hotel Halm in Konstanz wilde boeken. In dit hotel zijn ook huisdieren toegestaan maar niet in het restaurant. Dit staat wel vermeld in de kleine lettertjes. Zodoende heb ik gekozen voor het Seehotel waar dus dezelfde regels gelden als in het Halmhotel. Jammer....

De locatie is perfect. Vlakbij boulevard en altstad. Alles te voet kunnen ondernemen. Mooi en modern hotel met vriendelijk personeel. Erg schoon en iedere dag schone handdoeken. Een fijn bed met goede matrassen. Lekker goed verzorgd ontbijt. Verschillende soorten broodjes, vers fruit, jus d'orange en multisap aanwezig. Ook verschillende yoghurtsoorten en kwark beschikbaar. Lift door het hele gebouw tot onder in de parkeergarage.

Uitstekend hotel, met top bediening.

Bedden waren (voor ons) aan de harde kant...

Ruime propere kamer en badkamer. Zeer vriendelijk personeel. Gezellige bar met vriendelijke bediening. Ligging vlak bij openbaar vervoer. Privé parking onder het hotel. Uitgebreid ontbijt.

Het hotel is prima geschikt als doorreis hotel om 's avonds heerlijk te gaan wandelen langs het meer

De sfeer van het hotel.

De locatie.

Gunstige ligging, tussen treinstation en de Bodensee.

Gunstige ligging, tussen treinstation en de Bodensee. Nette kamers.

Het was een goed hotel met een fantastische kamer
    • Suite met Gedeeltelijk Uitzicht op het Meer

De kamer is ‘s ochtends vrij licht

Het uitzicht was geweldig

Prima verblijf .

Prima verblijf . Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Verblijf seehotel

Badkamer was niet helemaal goed schoongemaakt.vooral de wc niet.

Het ontbijt was heerlijk. En het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Het onbijt was uitstekend en de kamers was ook niets op aan...

Bij een overnachting was er niets aan te merken en viel niets tegen alleen maar meeGeweldich

Het onbijt was uitstekend en de kamers was ook niets op aan te merken voor ons zeker een 8

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Prima kamer en ontbijt

Nederlandse tv zenders onbreken

Prima kamer en ontbijt

• Beoordeeld op: 24 januari 2016

Erg mooie kamer

Het restaurant viel erg tegen. Het eten was zeer matig en de ambiance was niet prettig.

Erg mooie kamer

• Beoordeeld op: 14 september 2015

vriendelijk en correct

geen kamer reserveren aan de straatzijde want enorm veel nachtlawaai thv het station.

vriendelijk en correct

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

ligging hotel t.

lawaai verkeer rondom station.

ligging hotel t.o.v. centrum en het meer met zijn eetgelegenheden. Goede parkeermogelijkheden in garage onder hotel.

• Beoordeeld op: 15 maart 2015

de mooie kamer en parkeerkelder

de mooie kamer en parkeerkelder

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.