Beoordelingen over Upstalsboom Seehotel Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Viktoriastr. 2, 26757 Borkum, Duitsland

#17 van de 19 hotels in Borkum

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Een uitstekend hotel-garni met een ligging op ruim tweehonderd meter van zowel centrum als strand.

Eigenlijk niets.

Prachtige hoekkamer op (hoogste) derde etage. Leuk uitzicht op vuurtoren. Geheel geen last van het vuurtorenlicht doordat de vuurtoren hoog ligt. Voor één persoon was de kamer wel duur: E 145 per nacht inclusief een (werkelijk uitstekend) ontbijt. Kamer was zeer schoon, evenals de badkamer. Het linnnengoed evenzo.

Mooie kamers, wel wat duur in verhouding tot comfort
    • Comfort Tweepersoonskamer met Erker

In de kamer was een terugkerende pieptoon, niet zeer luid, en ook niet voortdurend, maar zeker soms wel hinderlijk. Heb dit gemeld, maar het bleef terugkomen. Deurslot was ook wat gammel, en lastig te openen. Geen grote narigheden allemaal, maar niet horend bij de prijsklasse van de luxe kamer die we hadden geboekt.

Lekker grote kamer, mooi uitzicht op de vuurtoren en het plein daaromheen. Het hotel is na 18 uur zonder receptie maar er is een erg aardig alternatief in de vorm van een grote launge met ruime zithoeken, waar je drankjes en beperkte snacks kan kopen. Afrekenen gaat op kamernummer door een briefje in te vullen. Mooi systeem! Ook waren daar spelletjes en diverse boeken.

Goede ruime kamer met aparte hal, handig als je met klein...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Erker

Geen airco en was warme nacht. Ook wat prijzig

Goede ruime kamer met aparte hal, handig als je met klein kindje bent die dan “eigen” slaapkamertje heeft.

Goed verzorgd ontbijt met zeer vriendelijk medewerker van...

Lift deed het de eerste avond niet. Lastig omdat mijn vrouw slecht ter been was en de kamer niet bereikbaar was met de scootmobiel.

Goed verzorgd ontbijt met zeer vriendelijk medewerker van het hotel

Heerlijk ontspannend en er echt even uit.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Erker

Men heeft een mooie huiskamer waar je kunt verblijven. Hierin staan thee/koffie faciliteiten en is er een koelkast met drankjes. Hier kan men gebruik van maken en opschrijven wat men gebruikt heeft. Dit wordt dan in rekening gebracht na afloop. Veel hotels hebben tegenwoordig op de kamer de mogelijkheid om koffie/thee klaar te maken. Dat dit niet op de kamer kan is niet zo'n ramp er is hier een mooi alternatief. Wel vind ik het dan jammer dat voor de koffie/thee € 1,60 in rekening wordt gebracht. Even verderop heb je een bakker waar de thee € 1,50 is en die hoef je zelf niet klaar te maken. Ik had de koffie/thee gratis gedaan. Dan was alles echt pas af geweest in dit hotel.

Het ontbijt was uitgebreid. De behulpzaamheid van het personeel was prima. Rustige ligging van het hotel. Wij hadden mooi uitzicht op de vuurtoren. Het is geweldig dat je zo vanuit het hotel een paar honderd meter verderop aan zee bent.

bijzonder eiland met stoomtrein; goed hotel

huiskamer; op zich wel goed; stond koelkast klaar waar je spullen uit kon kopen. Hierdoor werden andere Hollanders uitgenodigd om er maar even hun koelkast van te maken door hun spullen er in te doen. Walgelijk gedrag van die mensen, maar dit wordt door dit systeem ook wel enigszins uitgenodigd.

Superaardige mensen lekker bed keurige kamer

zoek men alleen een Bed voor de nacht dan vooral daar boeken zoekt men een Hotel boek dan elders
    • Comfort Eenpersoonskamer

Jammer hoegenaamd geen persoonlijk contact met medewerkers vh Hotel gehad ....beetje kalt allemaal das jammer want die personal touch en human inter actie vindt ik erg belangrijk

Prettig, correct. Ik zou bij een volgend bezoek weer kiezen voor dit hotel.

Niet bij ons maar in de douche van een van de vrienden was kennelijk iets van schimmel te bemerken in de douche. Ik heb dat zelf niet gezien. Onze kamer vond ik ook in hygiënisch opzicht prima.

Personeel uitermate vriendelijk. Systeem van drankjes uit de koelkast nemen op basis van vertrouwen. Huiskamer heel sfeervol. Ruim opgezet. Ruime kamers. Perfect ontbijt. Goeie inrichting.

Wij zijn erg tevreden over het hotel, Borkum als vanouds de moeite waard.

Alleen het weer was redelijk. Achteraf zijn wij tevreden omdat het weer beter was dan voorspeld.

Leuk hotel, fantastisch ontbijt. vriendelijke medewerkers

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Goed hotel voor hoge prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met Erker

De muziek van de radiozender die in de lounge-en ontbijtruimte aanstond. Hiphop voor een doelgroep 55+. Niet erg attent. Gevlucht uit overigens mooie loungeruimte. De WiFi code werd niet bekent gemaakt bij ontvangst of op de kamer. Hoge prijs voor een redelijk goed maar eenvoudig hotel.

Het ontbijt was zeer uitgebreid De ligging is mooi centraal en rustig

Eenvoudig, schoon en voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Ontbijt erg goed en heel gevarieerd.

Goed ontbijt, ruim voldoende.

Onvoldoende plaats ontbijtzaal

Goed ontbijt, ruim voldoende.

Fijne gezellige dagen , in een prima hotel. Op het prachtige rustige eiland Borkum.
    • Comfort Eenpersoonskamer

De locatie is ideaal. Hotel is gemoedelijk, vriendelijk personeel. Alles is keurig schoon.

Alles ze zijn gastvrij zeer klantvriendelijk

Alles ze zijn gastvrij zeer klantvriendelijk Geen commentaar we hebben een super mooie wekent gehad

Alles was top!

Alles was top!!

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Stijl

Stijl

Prima accommodatie.

Prima accommodatie. Op super locatie Wij misten de koffie / Thee faciliteiten op de kamer.

• Comfort Eenpersoonskamer

Sterk verouderd meubilair, ook in de kamer. Geen airco, warme kamer.

Goed maar allebei grieperig

Het weer

De geboekte kamer

knus

kleinschalig

6,0
    Verder goed verblijf gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Erker

Op het douceputje lagen veel haren,daar moet beter opgelet worden.

Kamer was heerlijk groot.Alleen de badkamer was oud en klein.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Kort maar aangenaam verblijf op Borkum.

Gedateerd hotel.

Zeer vriedelijk personeel. Uitstekend ontbijt. Perfekte locatie.

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Ontbijt is goed verzorgd, maar medewerkers niet heel...

Het is een oud en gedateerd hotel. Het personeel is niet echt vriendelijk. We hadden een comfort kamer geboekt, maar helaas niet gekregen. Overboekt zo werd ons verteld. De matrassen zijn oud. Vloerbedekking en meubilair vol vlekken. Schimmel in douche. Het was niet schoon. Een naar luchtje in de kamer en kapotte gordijnen. Receptie onbemand vanaf 18.00 uur. In geval van nood zijn er 3 nummers beschikbaar. Wij moesten daar helaas een beroep om doen. Niemand bereikbaar. Erg slecht. De volgende dag reageerde het personeel hier zeer onplezierig op. Dit hotel is geen 3 sterren waard. Zal niemand aanraden dit hotel te boeken. Kamer zeezicht geboekt. Er zijn geen kamers met zeezicht omdat het hotel in het centrum staat. Staat wel op de site bij het maken van een keuze voor de kamer. Prijs kwaliteit klopt absoluut niet.

Ontbijt is goed verzorgd, maar medewerkers niet heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

Ligging ten opzichte van strand en centrum, alle nodige...

Onze kamer zat net aan de rand van de wifi-zone. Maakte ons niet zoveel uit, maar als je niet zonder wifi kunt, is het iets minder. De aanwezige gordijnen verduisterden niet extreem goed, waardoor het vrij vroeg licht werd in de kamer.

Ligging ten opzichte van strand en centrum, alle nodige voorzieningen waren aanwezig. Ontbijt met roerei en bacon was een goede start van de dag.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Ruime kamer, vriendelijk personeel en gunstige...

N.v.t.

Ruime kamer, vriendelijk personeel en gunstige ligging/lokatie

• Beoordeeld op: 6 september 2015

prima kamer, heerlijk ontbijt, hotel op mooie locatie,...

prima kamer, heerlijk ontbijt, hotel op mooie locatie, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Centraal gelegen, buitengewoon vriendelijk