Beoordelingen over Sir Savigny Hotel Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Kantstr. 144, Charlottenburg-Wilmersdorf, 10623 Berlijn, Duitsland

#96 van de 579 hotels in Berlijn

mooi hotel, net iets anders

Het ontbijt wordt geserveerd in de inkomhal, als je uit douche of toilet komt sta je direct in kamer

heel proper, hip, mooi interieur, vriendelijke mensen, leuke kamer, deuren gaan automatisch open :-), lekker restaurant, ook in de buurt enkele goeie restaurants, dicht bij openbaar vervoer.

Modern boetiekhotel: fantastische styling, lekker ontbijt en oog voor detail

De inrichting en styling in dit hotel is fantastisch. Aandacht voor details. Goed ontbijt en prima a la carte opties. Veel leuke restaurantjes en barretjes op loopafstand. Goed te bereizen vanaf het vliegveld.

Mooi hotel voor een goede prijs!

De douche rook een beetje. Verder vond ik het net iets te ver naar de hippere/drukkere wijken wat betreft leuke bars/restaurants/winkels.

De kamer was heel mooi, modern. Heerlijke bedden! Door omstandigheden was de suite die we hadden geboekt niet beschikbaar, we kregen hierdoor gratis drankjes op de kamer. Als hoogtepunt kreeg ik gratis warme thee op mijn kamer nadat ik helemaal was natgeregend, super attent en behulpzaam personeel! Hele lekkere koffie bij het ontbijt!!

Leuk trendy hotel op prima locatie!

n.v.t.

Prettige sfeer. Leuke uitstraling hotel en kamers; hip en trendy. Personeel vriendelijk. Kantstrasse en omgeving (Savigny Platz) is erg leuk. Prima vertrekpunt voor allerlei trips in Berlijn.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Genoten

De bedden sliepen fantastisch, de kamers waren voorzien van alle luxe die je je maar kon bedenken. De burgerbel in de kamer was een leuke extra evenals de fietsen die we konden huren bij het hotel!

De douche/toilet ruimte in onze kamer hadden een glazen deur. Aangezien ik met dochter reisde was dit gaan probleem, maar ik kan mij voorstellen dat dit wat minder op prijs gesteld wordt.

Heerlijke bedden en grote kussens. Leuke lounge ruimte met prachtig meubilair. Omdat er een restaurant inpandig aanwezig is, is er altijd een gezellige drukte in de lobby,

Prima comfortabel hotel en uitstekende ligging .

Het hotel is niet zo groot (wat heerlijk is) en heeft een restaurant wat door veel wordt bezocht. Hierdoor is er voor de hotelgasten vaak geen ruimte om in de loby (die heel gezellig is) te zitten om even wat te drinken. Dat is echt jammer.

De kamer is klein maar heel comfortabel. De bedden heerlijk en de rust op de gangen opmerkelijk.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

-het ontbijt was super!

-bediening en samenwerking tussen the butcher en Sir Savigny loopt stroef -afwatering van de douche in de slaapkamer

-het ontbijt was super! -de sfeer in het algemeen klopt

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Heel leuk hotel met een gezellige sfeer en hele mooie inrichting. We zouden zeker terug gaan!!

De kamers zijn aan de kleine kant. De kussens zijn erg groot en heerlijk op je op neer te vleien maar beetje te groot om comfortabel op te slapen.

De sfeer in het hotel en bar is zalig! Heerlijk genieten! Er is aan alle kleine details aandacht geschonken. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamers zijn fantastisch gezellig en mooi ingericht. De invulling van de mini-bar is heel inventief :-)

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Aanrader in Berlijn

Geen opmerkingen.

Het is een heerlijk hotel met een geweldige inrichting. dit hotel is zeker een aanrader. De ligging is prima en de kamers zijn heerlijk.

Dichtbij openbaar vervoer.

Dichtbij openbaar vervoer.

Art deco hotel met mooi kunstige graffiti in hal en tuin, prachtige kamers en heerlijk ontbijt

Get into the groove!

Beperkte parkeergelegenheid rondom

Anders dan anders hotel. Goeie groove, veel aandacht voor details. Design kamers perfect doorgevoerd in alles.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

decoratie en ontbijt

geurhinder in de keuken

decoratie en ontbijt

Tof hotel met erg vriendelijk personeel op een erg goede locatie

Vriendelijkheid van het personeel, comfortabele kamer, heel goed ontbijt en the Butcher!

Superenthousiat, warm en persoonlijke ontvangst

Kwaliteit WiFi

Superenthousiat, warm en persoonlijke ontvangst

Goede service,mooie kamer, bijzonder interieur, leuke...

Goede service,mooie kamer, bijzonder interieur, leuke binnentuin. Vrij nieuw hotel

• Beoordeeld op: 11 april 2017

gezellig hotel

kamer grootte

de inrichting van het hotel. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Hip hotel en zeer vriendelijke sfeer

Hip hotel en zeer vriendelijke sfeer

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Hip hotel!

Hip hotel!

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

We vond het fantastisch!

Er waren beneden in het gebouw bouwwerkzaamheden vanaf 9:00 uur ’s ochtends ongeveer. Maar het is vast bijna klaar en dan is er een leuke binnenplaats!

We vond het fantastisch! Dichtbij het S-Bahn station Savignyplatz, we hadden een mooie kamer op de 5e verdieping, dubbel glas, dus geen lawaai van de straat en best veel daglicht. De kamer was niet heel groot, maar wel luxe en in stijl en mooi nieuw. Er was een minibar met 7 flesjes alcoholvrije drankjes die gratis waren! Een Nespresso koffieapparaat. Een speaker waar je met je iPhone muziek mee af kon spelen. Een grote flatscreen tv. Geen bad maar wel een regendouche en aparte toilet. Groot, lekker bed. Leuke lampen. Gratis wifi voor 2 apparaten. Secretaire. Lift. Receptie was erg vriendelijk, maar ze waren in verbouwing, er komt een leuke binnentuin, ik denk dat het binnenkort wel af is. We mochten uitchecken tot 12:00 uur.

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Heel mooi ingerichte en karaktervolle kamers.

douche en toilet met melkglas: goed voor een koppel, maar misschien niet even aangenaam voor zakenpartners, collega's, vrienden, familieleden die de kamer delen.

Heel mooi ingerichte en karaktervolle kamers. zeer goede bedden. gratis minibar met frisdrank en water + gratis nespresso op de kamer goede ligging t.o.v. centrum van Berlijn

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

Aangename, gezellige buurt met tal van restaurants en bars,...

Tijdens ons verblijf waren er grote renovatiewerken aan de gang die tot gevolg hadden dat de bar en restaurant gesloten waren en geen ontbijt mogelijk was. De standaardkamers hebben geen badkamer maar een zeer kleine douchecel die rechtstreeks in de kamer uitkomt.

Aangename, gezellige buurt met tal van restaurants en bars, en op enkele minuten wandelen van Kurfûrstendam.

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

De inrichting, mooie meubels, kleurgebruik en alles is...

Wij kregen een zogenaamde upgrade, dat achteraf een downgrade was!!! het water van onze regendouche liep de kamer in. Zonder excuus kregen we een koffiebon, welke we vriendelijk hebben afgewezen. Erg slecht beleid als iemand een serieuze klacht heeft. Er waren werkzaamheden, daardoor al om 8 uur wakker gedrilt, maar goed hier waren wij van op de hoogte. Men kan dit wel kenbaar maken via een brief of het persoonlijk vermelden, dan hadden we de klok eerder gezet. Wij wisten niet dat het restaurant/ontbijt niet beschikbaar was, het staat er niet bij via booking.com en we hadden geen email hierover ontvangen. De kamer is over het algemeen zeer klein, je kunt je tas nergens kwijt of je ze hem voor een wc, douche- deur of de uitgang. Je kunt niet in de kamer zitten. op de foto van de reservering stond dit wel. Een bureau met witte stoel en 19 m2, dit bleek zo'n 12 m2 zonder bureau en stoel. Kortom een teleurstelling.

De inrichting, mooie meubels, kleurgebruik en alles is netjes en nieuw.

• Beoordeeld op: 19 september 2015

Onconventionele ontvangst.

Onconventionele ontvangst. Geen incheck balie, maar onder het genot van een gratis drankje in de lounge inchecken. Heel vriendelijk personeel (Ben in Duitsland wel eens iets anders gewend). Goede accommodatie en prima prijs kwaliteit verhouding..

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Inrichting van het hotel sprak ons erg aan, fijne...

Ontbijt van €18,--vonden wij prijzig, omdat je in de buurt voor ca €10, geweldig kan ontbijten.

Inrichting van het hotel sprak ons erg aan, fijne comfortabele kamer, gratis gebruik minibar, kleinschaligheid, ligging t.o.v. S-Bahn. Wij vonden de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Mooi hotel, vriendelijk personeel en welkomstdrink bij...

Op foto leek het terras groter en gezelliger ingericht. In realiteit stonden er maar een paar stoelen buiten, ondanks het superweer.

Mooi hotel, vriendelijk personeel en welkomstdrink bij aankomst.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Mooie kamer die niet standaard voelt.

De geurtjes in de lobby, lift en gangen kunnen wat overheersend zijn.

Mooie kamer die niet standaard voelt. Heerlijke douche,goede airco, gratis drankjes, Rituals douchespullen, lekker bed, goede buurt, dicht bij de S Bahn en relatief stil.

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

locatie was top, erg net modern hotel, vriendelijk ontvangst...

er lag een topdekmatras op maar deze had niet de goede maat dus lag je gedeeltelijk ernaast. Verder was alles top

locatie was top, erg net modern hotel, vriendelijk ontvangst (zonder receptie) ruikt lekker naar Rituals, in leuke gezellige sfeer met vriendelijk personeel. Tuin zag er gezellig uit. De kamers zijn verschillend ingedeeld. Mooie kamers, schoon, bedden redelijk tot goed, sanitair keurig, airco perfect (was erg heet in berlijn en hij functioneerde top!) lekker nespresso op je kamer.

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

locatie goed

vieze gordijnen vies dekbed weinig shampoo nescafe apparaat defect twee keer doorgegeven,geen respons slecht duur ontbijt

locatie goed goede douche lekkere vietnamees tegenover het hotel

• Beoordeeld op: 16 januari 2015

ligging t.

Kamers zijn enigzins gehorig

ligging t.o.v. winkelstraten, dierentuin, metro en trein, restaurants leuke lobby waar het heerlijk vertoeven is bij de openhaar, schone, comfortabele kamer. Goed bed en alles zeer schoon. Douchen met de Ritualsproducten is natuurlijk een plusje

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Geen ontbijt mogelijkheden

Indeling kamers

Geen ontbijt mogelijkheden

• Beoordeeld op: 4 april 2016

hele mooie kamers, goede ligging

is in verbouwing, meer advies over waar we naartoe konden

hele mooie kamers, goede ligging

• Beoordeeld op: 28 maart 2016

Kamer was comfortabel en rustig gelegen;

Een zitplaats voor 2 personen ontbreekt.

Kamer was comfortabel en rustig gelegen; decoraties boven het bed waren heel origineel.

• Beoordeeld op: 22 november 2015

Mooi en schoon hotel, gelegen in een leuke buurt in Berlijn!

Mooi en schoon hotel, gelegen in een leuke buurt in Berlijn! Loopafstand naar metro

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Heerlijk rustig hotel.

Heerlijk rustig hotel. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Prachtig hotel, zeer vriendelijk personeel, schoon, absolute...

Prachtig hotel, zeer vriendelijk personeel, schoon, absolute aanrader!

• Beoordeeld op: 23 mei 2015

Kussens

• Beoordeeld op: 3 april 2015

Ontvangst, ontbijt & zitruimte erg plezierig.

Ontvangst, ontbijt & zitruimte erg plezierig. Geen standaard hotel gevoel.

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Sir Savigny Hotel