Beoordelingen over Solehotel Winterberg Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Nordhäuser Straße 8, 38667 Bad Harzburg, Duitsland

#12 van de 17 hotels in Bad Harzburg

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Heerlijk ontspannen, wij komen terug. Ook de hondvriendelijke houding is verfrissend.

Er was geen lift, steeds een hele klim. Daarnaast is t ontbijt al redelijk geplunderd is, als je wat later bent.

De vriendelijkheid van t personeel is enorm. Ontbijt heel prima, maar als je laat komt, is eea al op. Er werd wel voor ons nog een eitje gekookt en ik kreeg espresso, omdat ik Duitse koffie echt niet lekker vind. Ideaal om zo naar t zwembad te kunnen lopen. Kamer klein,maar schoon en balkon ideaal. Beekje voor de deur voor de rustgevende geluiden!

Helaas ligt het hotel in de buurt van een drukke weg. Met het raam dicht heb je er geen last van.

Het personeel was behulpzaam, eten was erg goed, er is een aparte afsluitbare garage voor je mtb en afspuitplek.

Lekkere bedden en de mogelijkheid gebruik te kunnen maken...

Bij het inchecken hadden we gelijk (binnen 5 minuten) een parkeerbon te pakken omdat het voor ons bij aankomst niet duidelijk was dat het grote parkeerterrein voor het hotel niet bij de accommodatie hoorde. We hadden drie kamers geboekt maar 1 van de kamers rook erg muf. Zelf had ik erg last van het kabaal van de beek maar iemand anders vindt dat misschien prettig. Geen waterkoker op de kamer.

Lekkere bedden en de mogelijkheid gebruik te kunnen maken van welnessfaciliteiten. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

Prima hotel, wel gedateerd.

Erg kleine badkamer.

De locatie van het hotel en het gebruik mogen maken van zwembad en sauna.