Beoordelingen over Hotel Solthus am See Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Bollwerkstrasse 1, 18586 Baabe, Duitsland

#2 van de 43 hotels in Baabe

Perfect voor een romantisch verblijf.

Geen lift (gelukkig is het personeel wel erg behulpzaam).

Prachtige locatie buitenaf. Tegelijkertijd toch praktisch bij boot en trein. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Goed ontbijt. Uitstekende kamer. Aanrader.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

fietsvakantie

avondeten beperkte keuze, steeds hetzelfde menu als je er een paar dagen bent, vandaar dat we slechs 1x avondeten gebruikt hebben. Ook weinig inzicht aperitief was nog niet uit en ze waren er al met de fles wijn en hoofdgerecht voor een 4 sterren hotel moet dit anders kunnen

het ontbijt was heerlijk en steeds aangevuld kamers ook heel ruim en netjes

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

fantastisch mooie locatie, niet te groot hotel, op mensenmaat

kleine terras

fantastisch mooie locatie, niet te groot hotel, op mensenmaat

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

de ligging en het restaurant was perfect

we kregen de tweede dag te horen dat we van kamer moesten wisselen, zonder opgaaf van redenen en het werd als vanzelfsprekend aangenomen dat dat we die dag onze spullen ingepakt op de kamer zouden achterlaten en we maar ergens anders moesten gaan recreëren. tot overmaat van ramp was de kamer die we kregen aan de kant waar het geluid tot diep in de nacht doordrong i.v.m. een dorpsfeest dit deed afbrek aan de verdere kwaliteiten van het hotel

de ligging en het restaurant was perfect