Beoordelingen over Ringhotel Sonnenhof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Hauptstr. 51, 77794 Lautenbach, Duitsland

#1 van de 3 hotels in Lautenbach

erg genoten

Een heel luidruchtig gezelschap 's avonds in het restaurant

Lekker ontbijt,gezellig restaurant en uitstekende gerechten,zeer netjes en het personeel zowel aan de receptie als in het restaurant waren zeer vriendelijk

Heerlijk ontspannen verblijf!
    • Economy Tweepersoonskamer in bijgebouw

Iedere morgen stond er een heerlijk ontbijbuffet klaar. Het diner kon ook in het hotel genuttigd worden, dit was ook heerlijk, genoeg keuze mogelijkheden. Erg gezellig restaurant met een aparte bar. Het hotel ligt direct aan meerdere wandelroutes, trein- en busopstapmogelijkheden dichtbij hotel. Wij kregen bij ons verblijf (4 nachten) gratis openbaarvervoer kaart. Straatsburg is vanuit Lautenbach goed te bereiken met de trein. Je hebt een nieuw en oud gedeelte in het hotel. Het oude gedeelte is knus en het nieuwe is modern ingericht. Het personeel is erg hulpvaardig en aardig. Hotel is een absolute aanrader.

Hotel en restaurant teleurstellend
    • Economy Tweepersoonskamer in bijgebouw

De receptiemedewerkster was zeer onvriendelijk en gaf ons in eerste instantie een oude en lelijke kamer op 2e verdieping. Ook geen lift en zoek het maar uit met je bagage. Was niet conform afbeelding op booking.

De badkamer in de nieuwe kamers

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Teleurstellend hotel en restaurant
    • Economy Tweepersoonskamer in bijgebouw

De receptionist was zeer onvriendelijk/ chagerijnig en gaf ons in eerste instantie een oude en vieze kamer 2 hoog zonder lift. Extra bijbetaald om een fatsoenlijke kamer te krijgen die aan ons beeld, Zo als gesuggereerd bij booking te krijgen. Info was misleidend. Verder was het dure restaurant van laag nivo.

De nieuwe kamers waren prima, mooie verzorgde badkamer.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Eerste kennismaking met ringhotel Sonnenhof was top! We komen terug....

In de periode van oktober tot november 2017 is er verdere (wellness) uitbreiding voorzien van het hotel. Ook de bestaande ruime parking wordt uitgebreid. We verbleven gedurende het weekend in Sonnenhof maw géén last van de werken. Kan misschien gedurende de week wel het geval zijn... Dit tijdelijk ongemak belooft veel goeds in de toekomst !

We verbleven in het nieuwe gedeelte van het hotel. Onze kamer (met terras) was ruim en uiterst mooi ingericht. De opvallende gele kleur verwijst naar "Sonnenhof". De badkamer bestaat uit een inloopdouche en een afgescheiden toilet. Het restaurant (op hetzelfde domein) is typisch Duits qua inrichting. Prijs/kwaliteit aan te bevelen! Reserveren is de boodschap. Het uitgebreide ontbijt is in buffetvorm en zeer goed.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Wij hebben het goed gehad, pretttige ervaring
    • Economy Tweepersoonskamer in bijgebouw

Onze kamer was wat gedateerd en ook de badkamer mocht iets aan gedaan worden.

Het ontbijt was goed verzorgd, lekkere verse broodjes beleg, sappen ets,zelfs op vraag spiegel eieren of spek met ei.Het restaurant was super goed! Personeel heel behulpzaam en vriendelijk

• Beoordeeld op: 21 september 2017

ruime eigen parkeergelegenheid, grote comfortabele kamer,...

beetje kleine badkamer maar prima qua uitrusting, ontbijt was tamelijk eenvoudig

ruime eigen parkeergelegenheid, grote comfortabele kamer, aardige ontvangst, goed restaurant

Een fijn hotel met nog een echt ouderwets Duits sfeertje in het restaurant.
    • Economy Tweepersoonskamer in bijgebouw

Het ontbijt was goed en verzorgd evenals de diners, heerlijk gegeten.

Alles was ok

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Prima hotel voor wandelaars, wel aan de dure kant

Slecht Tv-beeld, weinig zenders.

Ruime kamer, lift, groot balkon, ligging in een mooi wandelgebied.

• Beoordeeld op: 18 juli 2015

ruime kamer met zithoek, grote bedden , koffiezet, badkamer...

het ontbijt niet gelijk 2 jaar geleden , buffet pover...ik denk dat het nieuwe eigenaars zijn. De brasserie aan het hotel was gesloten. 's avonds voor het diner: ik ga met een rollater..het restaurant is op de eerste verdieping in ander gebouw en zonder lift ,wel 20 trappen te doen, het eten was wel lekker en vriendelijk personeel.

ruime kamer met zithoek, grote bedden , koffiezet, badkamer alles heel net, alles perfect grote parking.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

gastvrijheid, uitgebreid ontbijt, goede wifi-verbinding,...

gastvrijheid, uitgebreid ontbijt, goede wifi-verbinding, mooie kamer, gratis treinkaartje voor het Zwarte Woud, kleinschalig hotel met zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

Atmosfeer

Geen lift, en wat verder van de rijksweg af

Atmosfeer