Beoordelingen over Göbel's Sophien Hotel Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Sophienstraße 41, 99817 Eisenach, Duitsland

#9 van de 19 hotels in Eisenach

Goed, netjes, professionele hotelstaff
    • Junior Tweepersoonskamer

De hotelkamer was netjes, misschien ietwat gedateerd. De badkamer is functioneel, misschien aan vervanging toe. De douchecabine is vrij krap voor een volwassen man om zich daar relaxed te kunnen douchen. €10/€15 parkeergeld per nacht voor klanten van het hotel, vind ik ietwat overdreven. Dat wij niet in het restaurant zijn gaan eten, had als reden dat we de menukaart zo op het eerste oog erg prijzig vonden. (asperge menu's)

We (echtpaar) hebben een hotelkamer met ontbijt gehuurd. (het avondeten genoten we elders) Het ontbijt was erg goed, vriendelijk personeel. De hotelkamer was netjes, misschien ietwat gedateerd. Het personeel bij de receptie is professioneel. (we hadden een klein probleem met de te zachte matrassen, wat goed is opgepakt door de hotelstaff!) Er is door ons geen gebruik gemaakt van de welness activiteiten. Reden van ons bezoek was vakantie.

Tijd voor nieuw management

Hadden geboekt voor All inclusive - dat is dus zonde van je geld. Niet alleen zijn de porties erg klein ( denk aan halve of kinderpoties) ook zelfs de avond met Dinerbuffet erg weinig keuze en inspiratieloos bereid (saai).

Ontbijt was prima en goed verzorgd. Het bedienend personeel is vriendelijk en doen erg hun best, ze moeten alleen roeien met de riemen die ze hebben.....

• Beoordeeld op: 19 november 2017

geen wifi op de kamer

Kamer, personeel, locatie

Fijn

Duur ontbijt!

Heerlijk luxe hotel in centrum van Eisenach met garage

Het ontbijt was erg goed.
    • Junior Tweepersoonskamer

De hotelkamer was erg gehorig en snachts hoorde je auto's en motoren hard door de straat rijden.

Het ontbijt was erg goed.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Rustig hotel met prima kamer, en een heerlijk ontbijt .
    • Comfort Eenpersoonskamer

Rustig hotel met prima kamer, en een heerlijk ontbijt . Parkeer plaats bij hotel. Evt mogelijkheid gebruik te maken van sauna of stoombad.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Ontbijt op de kamer i.

Ontbijt op de kamer i.v.m. de hond was zonder meerprijs.