Beoordelingen over Hotel SportSchloss Velen Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Schlossplatz 1, 46342 Velen, Duitsland

#1 van de 3 hotels in Velen

Weinig kamer en sfeer voor veel geld bezoek kennis en lang weekend
    • Standaard Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Dat we helemaal buiten het hotel zatten aan een druke weg Voor dit geld en als je de website bekijkt had ik wel wat meer verwacht van een bijgebouw en van de kamer. De kamer was sober Weinig informatie bij aankomst moest je zelf om vragen, deze lag ook niet op de kamer

Onbijt was goed

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Bij gelegenheid kom ik hier graag weer terug!
    • Eenpersoonskamer Castle Comfort

Goed ontbijt. Vakkundig personeel. Uitstekend restaurant. Met sauna en zwembad een uitstekende plaats om een weekeinde verwend te worden in een mooie omgeving.

Prettig hotel voor een weekend er tussenuit.
    • Tweepersoonskamer Castle Comfort

Het personeel is vriendelijk, maar de gasten zijn nogal saai. Boogschieten kon niet en de massage was volgeboekt tijdens de Paasdagen. Je kan geen koffie/thee zetten op de slaapkamer. Een website in het Engels zou al wat meer mensen kunnen aantrekken.

Dit was de derde keer dat we in Sportsloss Velen verbleven. Het is een prettig hotel voor een weekend er tussenuit. Fietsen en wandelen in de omgeving; zwembad & sauna, fitness. Het ontbijt en de maaltijden waren beter dan de vorige keer. De gehuurde fietsen waren van prima kwaliteit.

aangenaam, mar het restaurant was dit hotel onwaardig
    • Tweepersoonskamer Castle Comfort

Het restaurant was helaas heel slecht. We reserveerden in het Schloss restaurant, dat ons als beste was aanbevolen. Echter, het a la carte menu beloofde al niet veel goeds: schnitzel, curry kipfilet, runderfilet en biefburger. Zelfs een eetcafe doet dat tegenwoordig beter. De pompoensoep vooraf was waterig en de kalfsschnitzel, die grijs(!) op mijn bord arriveerde, smaakte naar karton en heb ik teruggestuurd. Toegegeven, het hoofdgerecht werd later van de rekening afgetrokken, maar ons etentje op de zaterdagavond was daardoor grondig verpest.

ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Leuk hotel in een mooie omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Het zwembad en de sauna waren naakt waardoor deze niet voor iedereen toegankelijk is.

Leuk hotel in een mooie omgeving. Het restaurant in het hotel is zeker aan te bevelen. Wij waren met de fiets en deze konden we in een bewaakte ruimte plaatsen.

Ontgoochelend
    • Tweepersoonskamer Castle Comfort

De prijs-kwaliteit viel heel erg tegen. De kamers waren miniem ingericht. We hadden 3 dezelfde type kamers en de ene was al kleiner dan de andere. Er was weinig sprake van comfort. Voor die prijs was de kamer en het avondeten heel minimaal. De referenties voor een 4 1/2 sterrenhotel stemden zeker niet overeen met de verwachtingen. In de bar werden we verwelkomd door een dame die alles behalve vriendelijk was. Wij hebben via jullie al overnachtingen geboekt die veel luxueuzer waren voor de prijs die we betaald hebben

het ontbijt was ok. Alleen waren we nog bezig te ontbijten en alles werd voor onze neus weggenomen

Mooi hotel, personeel zou wat ruimdenkender kunnen zijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Communicatie over het eindtijdstip van het ontbijt. Normaal gesproken is het zo dat je tot de eindtijd binnen mag komen, wij kwamen tien minuten voor de eindtijd binnen en toen werd alles al afgeruimd en werden wij afgesnauwd door het oudere personeel. De jonge meiden waren wel aardig en hebben ons geholpen zodat we toch nog wat konden ontbijten. De dames bij de receptie hebben het goed opgepakt en hun excuses aangeboden en korting gegeven op het ontbijt. Dus uiteindelijk wel goed opgelost, daar zijn we heel blij mee!

Mooie omgeving, het slot is zelf ook heel mooi. We hebben lekker gegeten in het mooie kelderrestaurant Querbeet. Tussen de herten hardgelopen, dat maakte het hardlopen daar extra speciaal. Verder goede faciliteiten, prima binnenzwembad en drie fijne kleine sauna's.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Mooie kamers, matig eten
    • Standaard Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Restaurant in het kasteel zelf is erg ongezellig. Kil ingericht en je zit naast grote lompe ontbijtbuffet meubels waardoor het een beetje een goedkope uitstraling heeft. Eten hier is ook matig. Algemeen valt prijs kwaliteit verhouding restaurants (ook van het betere in de orangerie) tegen : voor Duitse begrippen én voor wat je krijgt echt te duur.

Kamer gehad in bijgebouw (Alte Försterei). Erg prettig. Ruim, sfeervol verlicht, super schoon, praktisch (kunt er fijn werken én relaxen). Totale concept biedt alles : restaurants, spa, zwembad, sportfaciliteiten. Ontbijt goed. Restaurant in de orangerie is erg sfeervol en eten daar is prima.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Teleurstellend

Ik had geen ''castleroom'' gereserveerd, terwijl in de omschrijving van het hotel wordt geschreven dat het een hotel in een kasteel is. Ik mijn zoontje van 5 als een ridder laten omkleden en blij gemaakt dat hij in een kasteel mocht logeren. Dit was triest voor hem, toen wij erachter kwamen dat we in een pand voorbij een erg drukke autoweg moesten slapen. Ruim 200 meter van het kasteel af. Het hotel geeft aan 4 sterren te zijn, maar ik de kamer had ik niet de mogelijkheid water te koken, dus voor het slapen gaan moest is maar de vrieskauw in om warm drinken te halen. Bij de boeking, duidelijk vermeld dat wij met een baby en een kind van 5 zouden komen, toch zijn er 2 kamers gereserveerd! Dit was slordig van het hotel gezien ik duidelijk 1 grote kamer had geboekt. Daarbij komende... om in het bijgebouw van het kasteel te komen, moest ik met een kinderwagen een trappetje op, door een smalle deur waar de kinderwagen haast niet doorheen paste, de 2e deur kon namelijk door slecht onderhoud niet open, voelde wij ons misleid. Jammer, zeker niet aan te raden. Het eten in het restaurant was goed, maar erg duur en erg beperkte keuze in het menu.

De kamer eenmaal binnen was schoon en mooi. Het zwembadje was oké, en de sauna's waren uitstekend.

Mooie omgeving, heerlijk om te fietsen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Een drankje op het terras bij het hotel was erg duur.

Mooie omgeving, heerlijk om te fietsen.

Overrated
    • Standaard Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Slechte latex matrassen, aan drukke weg

Omgeving kasteel

buffet in het restaurant

buffet in het restaurant

Bij het afrekenen vroeg men of we het verblijf wilden...
    • Standaard Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Bij het afrekenen vroeg men of we het verblijf wilden betalen, het was daar niet bekend dat we via booking.com al betaald hadden.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Weinig mogelijk heden om buiten je kamer te zitten.
    • Tweepersoonskamer Castle Comfort

Weinig mogelijk heden om buiten je kamer te zitten.

• Beoordeeld op: 18 juli 2015

De uitstraling van het gehele complex

Op de bovenste verdieping lopen de balken voornamelijk in de gangen schuin van wege het dak, maar is zeer gevaarlijk gezien de smalle doorgang.

De uitstraling van het gehele complex

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Ontbijt en prima zwembad en prima tennisbaan.

Diner zeer matig en bediening terras zeer langzaam.

Ontbijt en prima zwembad en prima tennisbaan.

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Kamers perfect,ontbijt heerlijk

Lunch buffet zeer slecht, salade bar goed

Kamers perfect,ontbijt heerlijk

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

De kamer, de rust, de omgeving, het ontbijt (gebakken...

De kamer, de rust, de omgeving, het ontbijt (gebakken eieren).

• Beoordeeld op: 17 november 2015

Combinatie van Sprookjesachtige omgeving, met veel...

Beperkte openingstijden vd verschillende restaurants

Combinatie van Sprookjesachtige omgeving, met veel sportmogelijkheden

• Beoordeeld op: 10 juni 2015

jammer dat er 60 euro per nacht extra betaald moest worden...

jammer dat er 60 euro per nacht extra betaald moest worden om in het kasteel zelf te overnachten.

• Beoordeeld op: 18 mei 2015

Locatie is super.

Wifi nog via 24uurs codes. Je moet constant opnieuw inloggen en dat werkt niet altijd.

Locatie is super.sprookjesachtig

• Beoordeeld op: 6 april 2015

Lokatie en terras

Vlak bij de grens en geen ned. Tv zender! Wel een russische en poolse

Lokatie en terras

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.