Beoordelingen over Hotel Star am Dom Superior Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Ursulastraße 4-8, Altstadt-Nord, 50668 Keulen, Duitsland

#209 van de 223 hotels in Keulen

5,7

Location was perfect, ontbijt voor 5 euro meer dan redelijk.

Erg gedateerd. Het was niet vies, maar door de algemene uitstraling doet het allemaal wat viezig aan. Er is meer kapot dan heel. Hele kleine badkamer. De getoonde foto's hebben niets te maken met de werkelijkheid. Voelde algeheel niet echt veilig of prettig aan.

Location was perfect, ontbijt voor 5 euro meer dan redelijk. Vriendelijk personeel.

Perfect en zeker voor privé ook aan te raden

Kameraanduiding in gang beter, nrs boven x20 liggen verder in gang maar staat niet aangeduid. Badkamer zeer klein met douchegordijn nog.

Locatie is meer dan top. Zalig ontbijt zeker voldoende, uitcheck om 12u00. WIFI perfect is per verdiep mogelijk. WIFI zelf router in gang uitgetrokken en terug opgestart en werkte toen perfect. Propere lakens en zeer ruim bed. Bar beneden knap. Echt top hotel met zeker vriendelijk personeel. Parking opletten niet voor de deur want is 1€ per 20 minuten echter vlak over hotel een ondergrondse parking voor 18€ voor 24u.

Als ik nog eens naar Keulen ga dan ga ik hier gewoon weer boeken

Op booking gelezen dat er een parkeergarage onder het hotel zit maar dat is niet waar. Het was even puzzelen om te parkeren maar in zijstraat na een minuut of 10 goedkope parkeergarage gevonden.

Kamer goed, uitzicht slecht, ruim genoeg om met twee ouders en twee kinderen onder 18 te verblijven. Plaats van hotel geweldig goed. Parkeren op 200 m in parkeergaragen. 1 euro per uur goed te doen dus. Ontbijt boven verwachting. Goed middenklas hotel op goede plek.

Het personeel was aardig.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamers was dramatisch en ook de badkamer was erg slecht. Oud, klein en vies. Er was beloofd dat er een compensatie zou komen maar na vertrek niks meer vernomen en geen contact. Drama en afrader!

Het personeel was aardig.

Geluklig was het maar voor één nacht

De kamers.Verouderd, weinig comfort, klein, slechte bedden en veel te warm. Wat zou dat zijn moest het zomer zijn

Vriendelijk personeel, niet al te uitgebreid ontbijt maar was oké

Niet naar onze verwachtingen

Bij het boeken van een 3 persoons kamer kwamen wij terrecht op een 2 persoonskamer met een slaapbank. Bij het openen van de badkamerdeur kwam er een vieze urine lucht te gemoet. De kamer was aan de krappe kant voor 3 personen. De ruimte was erg warm en benauwd, weinig frisse lucht.

Het hotel was op 2 minuten afstand lopen van de Dom.

Voor die betaalde prijs, eerlijk.

Tegenvallen zou een groot woord zijn, maar de badkamer is nipt, zeer nipt bemeten.

Het hotel voldoet voor een 3 ster, de badkamer is krap, zeer krap. Gelukkig was het douchewater heet en de verwarming eveneens. Het hotel heeft een goede centrale locatie. De prijs is in verhouding en eerlijk.

prima verblijf voor 1 nacht

Het derde bed bij ons op de kamer vond ik echt een minpunt. Het was dat ons zoontje van 3 er kon slapen, maar voor een groter persoon was dit echt helemaal niks geweest. Het was niet eens echt matras.

Het ontbijt was lekker en voldoende keuze

Superior ??

De kamer ! Wij hadden een omgebouwd bezemkot met iets dat moest dienst doen als 'badkamer'. Foto's op de site zijn fake ! Het enige deftige in de kamer was de matras. Vraag mij af waar 'Superior' in de naam van het hotel vandaan komt ? Is dit absoluut niet waardig!

Zeer matige accomodatie.

Eerlijke voorlichting over de aangeboden kamers.

Volgens de site hadden we een kamer geboekt van 25 m2 met daarop 3 bedden. Bij aankomst bleek het een kamer van 14m2 te zijn met daarop een tweepersoons bed en een bankje. De badkamer was te klein om je in om te keren.

slecht

suprieur van het hotel was nergens te vinden gegeven informatie over het hotel klopte niet badkamer hotel zo groot als een wc kamer wij zijn met vier koppels geweest iedereen had het zelfde verhaal

eigenlijk niets

Ga voor locatie niet voor comfort

Kamers zijn oud en kapot, super gehorig. Kamer in de kelder rook naar schimmel en zaten kleine spinnetjes achter het bed. Om 7 uur sochtend komt de vuilnis ophaal dienst en tril je uit je bed. Locatie is super en ontbijt is redelijk.

Hotel valt enorm tegen.

Het bed was echt onwijs doorgezakt en het kussen was helemaal uitgewoond. We hebben hierdoor heel erg slecht geslapen. De standaard kamer is echt alleen een bed en een mini badkamer, het viel ons erg tegen. Het toilet spoelde niet normaal door. En het ontbijt was summier. Het personeel komt erg ongeïnteresseerd over.

Dat het hotel zo dicht bij de stad ligt was het enige pluspunt. Helaas geen andere pluspunten te vertellen.

Prima voor alleen overnachten

Was oké maar niet heel schoon. Wat vervallen indruk bij inchecken. Bedden wat klein.

Goede ligging, de dom op loopafstand (10min). Kamer was geruisloos (achterzijde). Ruime 3persoonskamer. Goed voor alleen een overnachting met prima ontbijt! Afgesloten parkeergarage (mateurushuis) op de hoek, 18euro per 24uur. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Ontbijt was goed ,aardige bediening kamers waren schoon

De kamers op de foto's zien er mooier uit dan in werkelijkheid. Badkamer was erg klein maar wel erg schoon ,en de kamers zijn ook kleiner dan de foto's doen vermoeden. Maar voor de kamerprijs prima te doen.

Ontbijt was goed ,aardige bediening kamers waren schoon

matig verblijf, prima locatie

Vrij donkere kamer met weinig verlichting. Vloer en badkamer waren niet schoon en daarnaast was er geen plek voor ons om te ontbijten. Ook werd het ontbijt niet goed bijgevuld.

Locatie was prima, parkeer gelegenheid was er genoeg. Personeel staat je vriendelijk ter woord. Verder was de douche erg fijn en het bed lag goed.

Locatie is ideaal.

Het ontbijt is niet wauw. Eerder basic. De bedden zijn vrij klein

Locatie is ideaal. Vlakbij de Dom en het hart van Keulen. Vriendelijk personeel en mooi hotel.

ok

mager ontbijt, personeel id onbijtzaal was duidelijk onderbemand, waardoor de borden niet afgewassen werden en we om 10u een kwartier moesten wachten voordat we een bord om te eten kregen..

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. Jammer dat de rest vd personeel deze klantgerichtheid niet heeft

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Vies

De kamers, ze waren vies overal lag stof er zaten veel vlekken op de dekens. De glazen die in de kamer stonden waren niet normaal smerig.

De verse broodjes was het enige aangename van dit hotel

Leuke locatie en kamer

Ontbijt was wat aan de kleine kant en weinig. Ook weinig plaats om te zetten. Wij waren genoodzaakt om aan de bar te gaan zitten

Kamer was zeker goed en de ligging was ook ok

Goede locatie, meer niet

De bedden waren erg kort net als de dekens. Tevens waren maar 2 van de 4 slaapplaatsen daadwerkelijk bedden, de rest waren bedbanken

De locatie is goed. Ligt op 5 minuten loop afstand van het centrum

Hotel voldoet goed om een nacht te slapen en te ontbijten.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Kamer was heel klein, maar vond ik persoonlijk niet erg. Druk verkeer aan de voorzijde,dus raam dichtgedaan om te kunnen slapen.

Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Goed bed. TV. Fijne douche. Redelijk schoon allemaal

Zeer regelmatig, zou hier niet terug gaan

Ontbijt is slecht zonder gezonde opties of fruit. Internet in 4 etage werk helemaal niet. Mijn kamer was rookvrij maar rookte van sigaretten

Locatie van hotel is goed, 10min van Centrum

Een praktische uitvalsbasis om centrum Keulen te voet te verkennen.

Onder het bed was niet schoongemaakt. De badkamer is klein en matige staat van onderhoud. Het was te warm op de kamer.

Comfortabele bedden. Locatie is prima, dichtbij het centrum. In de buurt voldoende ( betaalde) parkeergelegenheid.

De ligging vlakbij het centrum en prima parkeren in...

Kleine ontbijtruimte en geringe douche en toiletruimte

De ligging vlakbij het centrum en prima parkeren in nabijgelegen parkeergarage a 18 euro per dag. Eenvoudig doch prima ontbijt

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Hotel is redelijk als je geen hoge eisen stelt, anders niet aan te raden
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamer was wat donker en rook niet erg lekker. Bij het slapren gaan moest het raam dicht ivm het verkkersgeluid. De badkamer was erg krap

Het ontbijt was prima

Teleurstellend.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Kamers erg oud en versleten. Op de gang lag alles overhoop. Op de kamers: bedden zijn doorgezakt, kluisjes werken niet, afstandsbediening valt uit elkaar en een zeer stoffige ventilator voor verkoeling.

De stad zelf.

Locatie = zeer goed. Hotel = ondermaats!

Ouderwetse kamers: douchedeur ontbrak en was vervangen door een douchegordijntje dat ook al zijn beste tijd had gehad! WC-bril stuk, lavabomeubel stond bol van de waterschade. Vloer in de kamer stond bol van de vochtigheid. De kamerdeur had een spleet van bijna 1 cm wat resulteerd in geluidshinder en wat zeker niet qua brandveiligheid in orde is. Dit hotel dient dringend te worden gerenoveerd!!! Verantwoordelijke aan de receptie was zeer kort en onvriendelijk! "Zoek het zelf maar uit" - mentaliteit.

Ontbijt was zeker oké. Ligging is uitstekend.

Zou het niet aanraden

Zeer slechte doorhangende matras! Geruis op praktisch alle tv zenders. Onbijt buffet werd niet tijdig / vlot genoeg aangevuld. Onze check in was ook zeer ongemakelijk...wij werden ontvangen door een beginneling met weinig kennis. De check out daarin tegen verliep wel zeer vlot en sympathiek door een andere medewerker. Voor ons was het een flop jammer genoeg.

De locatie is het enige wat dat ik kan opnoemen

Muffige slaapplek. Niet fris.

Kamer 130 kregen we met zijn vieren. Totaal niet hetzelfde als op de foto vermeld. Super klein. Half in de kelder, gewoon een kamer van gemaakt. Afwerking van alles pet. Geen gewone kamer met een raam. Wel een raam aanwezig met uitzicht op een binnenplaats /nooduitgang van 2 m2. Wij werden er gewoon verdrietig van. Het geheel was een slaapplek. Meer kan ik er niet van maken. Het was muffig. Alsof er niet gelucht was. Hoofdkussens waren plat als een dubbeltje. Nee, het was totaal geen frisse slaapplek. Het was echt een domper op het uitstapje met de kinderen. Gelukkig hadden we maar 1 overnachting! Het was niet wat er ons voorgeschoteld was.

Het ontbijt maakte het goed.

Zeer slecht. Smerige wc/douche ruimte (zeer klein), haren van andere personen aan de handdoeken, kapot linnengoed, stopcontacten die los hingen, smalle ingang en slecht ontbijt. Absoluut geen aanrader.

Accommodatie was inclusief ontbijt.

Hotel is oud en dringend aan een grondige renovatie toe. Vierpersoonskamer bestaat uit één tweepersoonsbed en twee aparte slaapbanken. Een tweede tweepersoonsbed zou aangenaam geweest zijn.

Accommodatie was inclusief ontbijt. Ontbijt was goed en voldoende keuze voor deze prijs. De ligging van het hotel ligt net naast de Dom van Keulen. Dit is ideaal voor het hart van Keulen te verkennen.

Zeer teleurstellend, slechte reclame voor Booking.com, foto's op website misleidend!

We werden met onze kleindochter(14) in een zolderkamer gepropt op de 3de verdieping, een lift voor max. 2 personen, niet schoon, het ontbijt zeer sober en snel tekort en bovendien te weinig plaatsen! Deze overnachting één grote desillusie!

Klein hotel aan drukke weg

De bedden waren veel te klein. (Twijfelaars) we waren er met ongeveer 23 graden en het was overal bloed heet. Nergens geen airco. Gelukkig een waaier op de kamer. De badkamer loopt binnen no time vol met water. Het ontbijt is niet slecht maar stelt ook niet veel voor.

We hadden een zolderkamer.

We hadden een zolderkamer. Het was bloed heet, de ramen open doen was geen optie want het hotel is gelegen aan een drukke weg, dus een hoop lawaai. Badkamer was schimmelig en rook ook naar schimmel..

Ontbijt was goed;

Ontbijt was goed; Kamer was oubollig en niet meer van deze tijd. Badkamertje was summier en veel te klein.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Voor de prijs was ie oke .

Er zou een airco in kunnen erg warm en aan de straatkant ,met de ramen open konden we niet slapen vaak de sirene van de politie die zit net om de hoek ppff

Ik vond alles aan de matige kant maar prijstechnisch gezien kun je er niks van zeggen dus goed voor die prijs.

Ontbijt was eentonig en niet altijd aangevuld. Het bedlinnen was niet fris. De deur van de douchecabine was stuk en werd een douchegordijn aangehangen die te groot was en met haken aangebracht aan de rail van de deur. Op de website stond dat je een parking kon reserveren per mail, nooit een antwoord ontvangen en uiteindelijk bleek er geen parking te zijn. Zelf de kamersleutel achter de balie gehangen en terug genomen bij aankomst daar het personeel te druk bezig was in een andere ruimte op de gsm.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam als ze aanwezig waren.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Voor de prijs, geen slecht hotel, maar wij geven liever wat meer uit zodat alles naar de zin is!

Kamer, erg benauwd ! Je kom wel 'n ventilator aanzetten. Ben benieuwd hoe dit in de zomer is. Toilet/wasbak liep slecht door. Volgens mij hebben ze met het fotograferen van de accomodatie 'n flinke groothoeklens genruikt! Alles valt kleiner uit. Ontbijt was matig en sommige dingen waren niet erg fris (plakkerig) !

De locatie, wel goed uitkijken als je er (via navigatie) naar toe rijdt. Je rijd het nl zo voorbij!

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Het was beter dan verwacht

De bedden waar we oplagen waren minimaal en de kussen ook.

Dat je per kamer wifi had dat was uitstekend geregeld. En dat er een 24 uur check-in was. Het ontbijt zag er allemaal goed uit en het was lekker.

eerste en laatste keer.

lawaaioverlast 24/7 van de airco afzuigers buiten op het platte dak onder onze ramen. onze kamer had geen airco, was op de zolder, en dus erg warm. ik had het idee dat wij in een soort personeelskamer lagen. de kamer waar wij sliepen kwam niet overeen met de afbeeldingen zoals wij die op de website hadden gezien.

ontbijt was lekker en uitgebreid. keulen is een leuke stad!

Knus hotel

Eerst kamer aan straatzijde, geluidsoverlast en weinig ventilatie. Toen kamer zonder stroom. Uiteindelijk prima zolderkamer maar geen lift naar zolder verdieping.ivm koffers..

Centraal gelegen. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Prima verblijf voor een bezoek aan Keulen.

Lastig parkeren in de omgeving.

Prima verblijf voor een bezoek aan Keulen. Hotel is niet heel luxe, maar gezien de prijs een ruime voldoende. De bedden sliepen heerlijk.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Star am Dom top!

Na 18.00 uur tot 09.00 uur voor de deur géén parkeerkosten, maar daarna 3,- per uur of parkeren in een nabij gelegen betaalde parkeergarage.

Snelle afhandeling bij receptie voor de sleutel, schone gezellige kamer. Heerlijke bedden, fijne douche. Heel stil, geen straat geluidsoverlast of andere hotelgasten. Erg lekker ontbijtbuffet. In het centrum gelegen dus loopafstand voor winkels en restaurants. Dichtbij centraal station en de Dom.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Voldoende voor een paar nachten. Geen hoge verwachtingen hebben.

Erg kleine badkamer (wel goed schoon). Op jullie site wordt vermeld dat er een ondergrondse parkeergarage is. Het hotel heeft dit echter helemaal niet. Hierdoor moesten we iets verderop parkeren.

Goed ontbijt. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Prima hotel, geen betaling mogelijk met creditcard of pinpas.

We konden niet betalen met creditcard, heel irritant moet je eerst weer de stad in om te pinnen. Parkeren kan in de buurt 2 min lopen, zit echter niet bij het hotel in.

Suite is een fijne ruime kamer.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Aangenaam

Om een stopcontact te vinden waar een mobieltje opgeladen kan worden moest wel eerst het nachtkastje verschoven worden. Maar het is een oud gebouw dat dateert van voor de tijd van de mobieltjes. In de kamer naast ons zat een stel met een huilende baby die onze rust nogal verstoorde. Het was vrij gehorig door de muren heen, maar dat heb je in een oud gebouw.

Prettige ruime kamer met mooi uitzicht over de Rijn en de Rijnbruggen. Mooie ontbijtzaal.

• Beoordeeld op: 3 april 2017

Toen wij er kwamen bleek er geen 2 per.

Toen wij er kwamen bleek er geen 2 per.kamer gereserveerd te zijn ofschoon op tijd geboekt was. We kregen i.p. daarvan een suite zonder meerprijs aangeboden. Top opgelost dus......

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

geen waar voor het geld

oud bollig hoop herrie s"morgens door het personeel niet veel bijzonders voor het geld

locatie goed om de stad te bezoeken dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Goede prijs/kwaliteit voor een locatie dicht bij de Dom...

Bediening in de hotelbar was waardeloos.

Goede prijs/kwaliteit voor een locatie dicht bij de Dom en het hoofdstation. Ideaal voor een concertbezoek in de Lanxess-Arena.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Goede lokatie verder slecht hotel

Ontbijt zeer karig receptionist ongeïnteresseerd belde tijdens check in met iemand en toonde weinig tot geen interesse

De lokatie in de buurt van het station

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Op loopafstand van de stad en het station. Super.

Parkeerplaats. Die zijn er niet. Hadden geparkeerd in de straat ernaast en kregen van meneer agent gelijk een briefje. We moesten uitwijken naar een garage, maar dat viel gelukkig ook reuze mee qua prijs. Voor 3 dagen €28

Geen op of aanmerkingen. Een heerlijk simpel verblijf in een supergezellig stad welke op loopafstand lag. Aanrader! De douche was heerlijk.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Ontbijt was prima verzorgd, familiekamer ok.

's-avonds om 8 uur terug in hotel. Bar gesloten. De receptioniste deed geen enkele moeite, zelfs koffie of thee was te veel gevraagd. 's-nachts veel overlast van dronken voetbalteam in hotel. Familiekamer grenst aan nachtdeur. Doordat receptie onbemand was werden lawaaimakers niet aangesproken.

Ontbijt was prima verzorgd, familiekamer ok.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Het zal bij deze ene keer blijven.

Veel lawaai s nachts, zowel van buiten als binnen door de dunne muren. Geen verduisteringsgordijnen dat nochthans wel welkom was aan de straatkant. Bij het aanzetten van het badkamerlicht gaf het luchtsysteem een walm van sigarettenrook. De warmte in de kamer is niet te regelen, er is ook geen airco(hadden we gelukkig niet nodig in januari). De verlichting werkte ook niet naar behoren.

Het was er proper maar oud. Ontbijt was simpel maar zeker voldoende en lekker.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Prima hotel.

Dit hotel is prima voor een bezoek aan Keulen. In 5 minuten loop je naar het centrum Dom plein. Parkeren aan de overkant op 100 meter bij Maternushaus congrescentrum is prima.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Prijs kwaliteit verhouding was goed!

Achteraf blijkt altijd dat de foto's wel heel voordeling zijn genomen.

Prijs kwaliteit verhouding was goed! Vriendelijk personeel, we konden zelfs eerder in de kamer. Hoekjes mogen wel iets beter schoongemaakt worden. Verder een goed hotel om als startpunt te nemen om Keulen te verkennen, alles is op loopafstand. Vanuit de hotelkamer is de Dom te zien.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Heerlijk genoten in keulen

De drukke weg langs het hotel produceerde veel geluid, te veel om met het raam open te slapen. Krappe doucheruimte waar wel alles aanwezig was maar krap op elkaar.

Ontbijt was goed, kamer gewoon netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Ontbijt was goed, personeel vriendelijk en behulpzaam.

De kamer was erg warm 's nachts. Raam kon niet open vanwege verkeerslawaai. Bed was erg klein.

Ontbijt was goed, personeel vriendelijk en behulpzaam. Locatie was lastig te vinden.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Goed voor 1 nacht met citytour maar zou er niet langer willen verblijven.

Het was erg warm in de kamer.vooral in de nacht. Op de gezinskamer zouden ook 2 1 persoons bedden zijn maar het was een slaapbank die omgetoverd was tot een 2 persoons bed. De kamer was wel klein.

Het ontbijt was erg goed!De kamer was erg schoon. De douche en toilet ook!

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Mooi hotel aan de buitenkant alsook in de bar, maar de kamers mogen eens opgeknapt worden.

Badkamer: douchedeur is waarschijnlijk kapot gegaan en werd vervangen door een gordijn, wat niet zo leuk is. De lavabostop was er niet bij en er zat een prop papier in de leiding zodat het water naar omhoog kwam in de lavabo.

Kamers en ontbijt waren ok.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Had beter gekund!

Zeer slecht bed (te zacht). En zeer kleine kamer in verhouding tot de prijs. Bij uitchecken is alleen geld belangrijk en wordt er niet gevraagd na de ervaring. Gemiste kans mijns inziens!

Ontbijt was prima, loopafstand naar de Dom prima te doen. (minuut of 5)

Goede locatie maar kleine kamer

Het personeel is correct, maar niet echt vriendelijk of behulpzaam.

Het ontbijt was boven verwachting goed. Warme pistolets, goede koffie, veel keuze uit beleg... De kamer was klein, maar proper.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Simpel, hier en daar wat achterstallig onderhoud, verder goed

Behalve het ontbijt kun je niets eten of drinken. In de kleine lounge bar is niemand te vinden. Sowieso ''s avonds niemand te vinden. Wij hadden 3 persoons kamer de bank moest als bed dienen deze was hard om op te slapen.

De locatie van het hotel. Het ligt op 5 minuten lopen van de Dom. Prijs kwaliteit verhouding is prima.Ontbijt eenvoudig, maar lekker.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Degelijke kamer in een hotel op 10 min loopafstand van de Dom. Het ontbijt kan echter beter.

Ontbijt: alles was eerst volzet, zodat we niet direct konden plaatsnemen. Gelukkig was ons zoontje niet mee... De eieren waren niet goed en de keuze van het ontbijtbuffet beperkt, zeker als je pas iets later komt ontbijten.

Locatie: dicht bij parkeergarage en bij de Dom. We hadden een kamer geboekt voor 3 personen, maar door plotse ziekte kon ons zoontje niet mee. De man aan de receptie stelde zelf voor om de kamer te wisselen in een goedkopere kamer voor 2. De kamer was eenvoudig, maar zeker voldoende voor een kort verblijf.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Simpel hotel, goede ligging!

Parkeren in de omgeving is duur(18 euro per dag) en was niet duidelijk aangegeven.

Supergoede ligging. Minder dan 5 minuten lopen van de dom. Prijs/kwaliteit (en dan bedoel ik voornamelijk ligging) is goed. Kamer was klein, maar had de nodige voorzieningen en zag er goed verzorgd uit.

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Toch redelijk dicht bij het centrum en de Dom

Oud, vies, versleten, klein, muffig, te duur voor wat geboden wordt, badkamer is zo groot als gem meterkast, triest hotel, schandalig dat dit aangeboden wordt met de zwaar misleidende gebruikte omschrijving die totaal niet matcht met het hotel zelf. Niet boeken dus!!!

Toch redelijk dicht bij het centrum en de Dom

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Hele goede locatie voor de Kertsmarkt.

Bed is te kort (1.80 m). Geen eigen parkeergarage. Hoge kosten voor parkeren.

Prima ontbijt. Kamer en badkamer netjes, wel aan de kleine kant. Locatie is op 5 minuten lopen van de Dom.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Goede locatie, vlakbij centrum en op loopafstand van station.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Kamer wat aan de donkere kant, bed vrij zacht.

Goede locatie, vlakbij centrum en op loopafstand van station. Nette en rustige kamer. Prima ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Een goed hotel voor het doel wat wij voor ogen hadden. Keulen ontdekken en een dag naar phantasiala.

Personeel smorgens in ontbijtzaal ontbrak en bij grote opkomst was dit een gemis

Bedden waren super! Ontbijt goed. Voor de rest een degelijk hotel midden in Altstad van Keulen.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

In orde

Het was heel warm die nacht. Geen airco wel een ventilator maar dit voldeed niet echt. Parking is bij een moederhuis. Die sluit wel om 19 u ...

Kamer en ontbijt waren ok.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Niet doen!

Alles, familiekamer geboekt. Moesten met kinderwagen eerst drie trapjes op en toen 3 af. In kamer ook een afstap. Kinderkamer zonder gordijnen. Draden open en bloot. Vloer krom getrokken door vocht. Zeker niet het geld Waard. Gesproken met andere gasten met familiekamer en bleek even slecht. Bij navraag aan de receptie konden ze niks voor ons doen.

Ligging is super

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Voor een nacht niet mopperen, was ook niet de hoofdprijs, die we betaalden

Badcel beneden de maat, slecht afgewerkt en niet fris. Televisie was niet aangesloten. Vanwege verkeerslawaai moesten we het raam dichthouden

Ontbijt niet slecht. De kamer was erg klein en overvol. bed daarentegen maakte veel goed

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Het is een hotel die goed is voor 1 overnachting en niet voor langer helaas.

De slaapkamer die wij hadden was erg klein voor 3 personen. En de badkamer konden wij de kont niet eens draaien. En erg benauwd op de kamer.

De uitstraling aan de binnenkant zag er erg mooi uit.

verblijf was fantastisch

geen airco op kamer

onbijt niet gevarieerd, airco op kamer zou geweldig geweest zijn

Ligging vlakbij het centrum is ideaal

geen airco op de kamer, enorm benauwd op de kamer, douche was 85 bij 75 cm, inzepen was onmogelijk

Ligging vlakbij het centrum is ideaal

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Star am Dom Superior