Beoordelingen over Steigenberger Hotel Bad Neuenahr Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Kurgartenstraße 1, 53474 Bad Neuenahr-Ahrweiler, Duitsland

#6 van de 25 hotels in Bad Neuenahr-Ahrweiler

Comfortabel hotel in aangename omgeving: prachtige natuur,...

Comfortabel hotel in aangename omgeving: prachtige natuur, rustige dorpen, veilig. De thermale water in zwembad is heel fijn. Ben hier al voor de 3e keer.

Een erg prettig verblijf in een uitstekend hotel.

Een kleinigheidje: de bediening in de bar verliep moeizaam, het leek of de betreffende ober enorme haast had, toen mijn vrouw een witte wijn bij hem bestelde zei hij 2 wijn en rende weg aannemend dat ik hetzelfde wilde, we moesten hem terug roepen om dit te corrigeren. Dat kostte moeite en stuitte op ongenoegen. Zijn optreden stak schril af bij dat van het andere personeel.

Bijna alles bij dit hotel beviel uitstekend, de kamer was goed ingericht en comfortabel, het ontbijt uitstekend, het baliepersoneel en dat bij het diner vriendelijk en efficient. Het hotel ademde een rust en charme uit die je niet vaak tegen komt. Het diner was van een prima kwaliteit.

aanbevelingswaardig

ondanks reservering halfpension was de interne communicatie niet optimaal, zodoende hebben we a la carte gegeten

ontbijt was overvloedig goed. bedden voor ons te zachte matrassen.

Heerlijk ontspannen verblijf, maar reken niet op al teveel jonge mensen;)

Zwembad en sauna kunnen wel een opknapbeurt gebruiken, ziet er een beetje versleten uit, maar werkt prima. Wat me echt tegenviel was een aanbod vanuit Booking.com om op te waarderen naar een betere "moderne" kamer met "moderne badkamer" tegen betaling. Dat geeft geen fijn gevoel over de kamer die je eerder hebt geboekt. Zou tenslotte leuk zijn als ze fietsen zouden hebben voor gasten.

Ontbijt was top! Bedden waren erg goed! Locatie perfect

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Het was heerlijk.

Seze keser Warren wij door die weeks. Meestaal zijn wij erkenden in sezenin prachtıg Hotel. Ontbijt was minder goed dan wekends.

Kamera Warren fantastıch,personel erg Hulpzaam en aradığı.

Niets, alles was perfect geregeld. Ook was er rekening gehouden met een parkeer plaats omdat mijn echtgenoot een rolstoel nodig heeft.

Het ontbijt was grandioos, de ligging was uitstekend De wandeling naar Ahr Weiler, de brug de totale omgeving. Het Hotel is behoorlijk duur maar alles is wel perfect.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

voor rust en stilte

Immens gebouw, opgedeeld met meerdere ingangen, enkel de hoofdingang lijkt op een hotelingang. Kuuroord /revacentrum en hotel lopen in mekaar, doet wel erg vreemd aan als boven de deur "sanatorium" staat...je wandelt ook voorbij de dokterskabinetten. Het eten in het restaurant is niet slecht maar fantasieloos en saai, niet in verhouding met de prijs,niveau zou hoger moeten... In standaardkamer maar 1 hoofdkussen, lijkt op een sloop zonder vulling....globaal gezien is dit duidelijk een hotel voor een ouder publiek en mensen die wat zorg kunnen gebruiken ( +65 )

De ligging is perfect, vlak aan de rivier en klein maar gezellig stadje. Het ontbijt is subliem, zeer uitgebreid, dieetproduckten aanwezig, en alles van superieure kwaliteit, heerlijke koffie en even heerlijk gebak. De kamer was in orde,genummerde parking voor de deur voor 13 euro/dag. Personeel aan de balie erg vriendelijk. Je krijgt een dagticket voor de trein, maar als je in de namiddag aankomt, ben je hier niks mee.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Een uitstekend hotel op een mooie locatie

Eigenlijk was er maar een ding wat ons niet beviel en dat was de douche in het gladde bad. Er had een handgreep op schouderhoogte moeten zijn, zonder deze handgreep vond ik het gevaarlijk. Bovendien prefereren we een douche boven een bad

De kamer, die wij na een upgrade kregen, was schitterend met een fraai uizicht over de omgeving. Het ontbijt en het eten in het restaurant waren uitstekend en het personeel vriendelijk en efficient. Niets op aan te merken. Omdat we redelijk vroeg waren konden we voor het hotel parkeren, erg plezierig.

Onze nachtrust werd behoorlijk verstoord .

Het hotel verhuurd ook ruimtes voor festiviteiten ( aan de overkant van het hotel naast het casino) , hierdoor erg veel overlast door dronken gasten die buiten staan te roken en te drinken. Dit gaat door tot in de vroege ochtend . Dit zal niet mogen in een kuuroord !! Aangezien onze suite geen airconditioning had , de kamer vrij warm was en wij dus met open ramen moesten slapen erg vervelend !!

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Het Steigenberger Hotel is in de loop de eeuwen steeds...

eigenlijk helemaal niets

Het Steigenberger Hotel is in de loop de eeuwen steeds uitgebreid met hotelkamers, welness, zwembad enz. Het geheel straalt de luxe uit die je bij deze hotelketen mag verwachten. De ontvangst is buitengewoon vriendelijk en men is zeer behulpzaam. Een restaurant reservering, taxi enz., geen moeite te veel. Onze groep van 10 man werd feestelijk door de directie van het hotel onthaald met een glaasje sekt. Klasse! De éénpersoonskamer is best wel groot en heeft een bed van ca 1,20m breed. Het bed leek gloednieuw en het matras lag uitstekend. Een vorige keer was het bed keihard. Nu was het veel beter. Verder alles heel schoon en voorzien van een uitstekende badkamer met allerlei snuisterijen. Het ontbijt buffet is uitstekend en zeer uitgebreid. De verleiding is groot om een aantal keren op te scheppen van de heerlijke vers gesneden vruchtjes, de ter plekke gemaakte roereieren en van het heerlijke huisgemaakte brood Het hotel ligt in het Kuhrpark aan de rivier de Ahr aan de rand van het centrum. Dit hotel is een aanrader.

Als je luxe en natuurwanbdelen op prisj stelt.

Veel, heel veel ouderen

Ontbijt is prima, zwembad heeft heerlijke temperatuur maar is wel gedateerd. Locatie is uitstekend, Wandelingen vanuit eht hotel zijn geweldig en binnen enkele minuten van het dorpje.

Goede locatie voor een lang week-end. Net en comfortabel hotel. Vriendelijk personeel.

Een gedeelte van het hotel is ook een sanatorium (privékliniek).

Lekker ontbijt. Comfortabele en nette kamers. Vriendelijk personeel. Rustig gelegen hotel.

Verkeerde keuze om even tot rust te komen

Kamer: geen haardroger, strijkbout/plank, shampoo enz (bij Vd Valk beter!) Massaliteit:> 350 kamers, 650 gasten -> massaal ontbijt en diner A la carte dineren veel beter (ook prijs/kwaliteit) dan halfpension diner, bediening restaurant kan vriendelijker. Heel veel bejaarden (wij ook). Betaald parkeren (€ 15,00/dag) achter hotel, lange omweg indien vol dan P-garage 500 m afstand (goedkoper). Bad Neuenahr: vergane glorie maar wel schoon, geen lawaaiige jongeren, rust, weinig echte restaurants in directe omgeving

Faciliteiten, ruim, ligging, rustige goede kamer en bedden, geen burengerucht

Faciliteiten uitstekend, maar bedrijfsvoering matig.

Vloeren (tapijt in gangen, parket in ontbijt ruimte, terras,....) ronduit smerig. Restaurant zéér matig. Bij openslaan bed grote prop kauwgum tussen lakens aangetroffen !?!

Kamer , zwembad en ontbijt uitstekend

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

We hebben genoten van ons verblijf maar het was een verrassing te zien dat het publiek bejaard was!

Het zwembadwater was erg warm, +/- 34 Gr schatten we, dit was vooraf niet aangegeven (vooral therapeutisch doel vr oudere mensen )

Het ontbijt was uitgebreid en lekker, de kamers waren erg ruim.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Zeer ruime (standaard)kamer en badkamer.

Bediening op terras vrij traag. Gin-tonic mag tegenwoordig wat meer zijn dan goedkope gin met schweppes. Ook de zitplaats op het terras was beperkt, blijkbaar was er een "gesloten" gedeelte. Minibar was niet gevuld en was te bestellen volgens pakket?? Dit doet geenszins afbreuk aan een fantastisch verblijf.

Zeer ruime (standaard)kamer en badkamer. Comfortabel bed met opvallend zachte lakens. Zeer uitgebreid ontbijt met gluten- en lactosevrije producten. Leuk welnessgedeelte, hoewel een fikse wandeling vanuit onze kamer. Er is ook een bron waar je zo een glaasje kan tappen.

heerlijk hotel in park nabij het centrum

erg harde bedden, Bed aan de kleine kant (1,60m) als we dat geweten hadden, hadden we zeker gebruik gemaakt van het uograde aanbod.

vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie kamers, fantastisch ontbijtbuffet. Schitterende ligging in park nabij centrum en casino.

Heerlijk hotel op een prachtige plek in een heel mooi wijngebied!

Fantastisch en zeer uitgebreid ontbijt; Fijne, moderne badkamer met stortdouche; Kamers nagenoeg geluiddicht; Goede blinderingsgordijnen in de kamer; Goede service

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Prachtige ligging aan de Ahr.

Personeel wel vriendelijk, maar je mist de echte hartelijkheid. Leuk zwembad, maar hele afstand , dus in badjas niet zo aan te raden.

De ligging aan de Ahr is subliem ! Kamers zijn ruim genoeg en proper. Ontbijt is in orde, ruime keuze, prettige ontbijtruimte. Mooi zwembad, wel een heel stuk lopen voordat je er bent. Badjas en slippers aanwezig op de kamer. Parkeerplaats voor het hotel is 13 euro /nacht. Het prachtige oude stadje Ahrweiler is op loopafstand van het hotel, wandelroute langs de Ahr waar houten ligstoelen staan om op tijd en stond te verpozen. Het hotel zelf is ondanks de ouderdom nog steeds een indrukwekkend gebouw. Bij een volgend bezoekje komen we hier zeker terug.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prettig gelegen

Opvallend was dat er wel geen directe rolstoelfaciliteit bij de buitenentree was, ofschoon dit voor ons niet van toepassing was.

Accomodaties incl. zwembad, fitness. Stijl, rust. En uiteraard het ontbijt

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Fantastisch hotel met super voorzieningen!

Wat een Geweldig ontbijt. Suites zijn uber top! Wat een feest om weer hier te mogen zijn. Graag tot een volgende keer. We komen al een aantal keer heel graag hier.

Ontbijt is werkelijk geweldig.

Ontbijt is werkelijk geweldig. De kamer was prima. Jammer, dat men in het bad moest douchen. Er is een mooie bar in het hotel, met live muziek(je moet wel van het genre houden!)

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Midden in het centrum

Kamer was muf (oude sigarettenrook in vast tapijt) Verwarming werd pas na navraag aangeschakeld. Probeerde me 2 x te doen betalen voor het ontbijt . Receptie is enkel het duits machtig .

Midden in het centrum

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Prima gelegenheid, mooie kamers, goede faciliteiten en een geweldig ontbijtbufen er zo weer boeken.

Dineren in het restaurant van het hotel is redelijkt tot goed maar in vergelijking met de restaurants in de directe omgeving flink veel duurder. Dat geldt voor de gerechten en zeker ook voor (dezelfde) wijnen. Gevolg is ook dat er relatief weinig mensen eten in het restaurant van Steigenberger, hetgeen het ook een stuk minder gezellig maakt

Stijlvol gerenoveerde luxe kamer in een prachtig oud gebouw in Jugendstil. Geweldig uitgebreid en luxueus ontbijt. Personeel is erg aardig, naar onze maatstaven wel wat formeel.

• Beoordeeld op: 19 november 2016

Prima hotel!
    • Comfort Eenpersoonskamer

De gemiddelde leeftijd was tijdens mij bezoek erg hoog, niet dat dit een probleem is maar het hotel oogt zo iets oubollig. Ik was er voor zaken, centrum was helemaal niks te belevem.

Accomodatie is goed verzorgd en netjes

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Ontspannen en relaxen

Afstanden in hotel zijn groot ( ruime gangen en lang gebouw ), naar het zwembad is bv. het een eindje stappen. Gratis Wifi naar huidige normen traag en ondermaats ( snelle versie betalend ). Half pension maaltijden vrij eenvoudig, maar niet slecht, wel weinig afwisseling in voorgerechten en desserts ( = buffetvorm ). Vooral oudere gasten, maar het is dan ook een kuuroord stadje

Centrale ligging van het hotel, parkeren voor de deur ( betalen), goede grote van de kamers ( type comfort ) en aangename moderne inrichting. Zeer uitgebreid en uitstekend ontbijt, Fantastisch warm water zwembad om te relaxen. Perfecte omgeving om wat te ontspannen.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

wij zijn zeer tevreden met ons verblijf in het hotel

alles was prima

Wij vonden het gehele verblijf uitstekend, ontbijt, bar, sfeer en kamer maar bovenal het thermale bad in het hotel: heerlijk warm water en niet te druk.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

ik kom echt tot rust asls ik daar paar dagen blijft.B edankt voor gastvrijheid,

Alles was perfect

overheerlijke ontbijt, schone kamers en zeer vriendelijk en correct personel Het is echt een feestt om daar gast te zijn als prijs iets zachter was zou de ik iede maand een paar dagen daar door willen brengen

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Jammer genieg op doorreis. De moeite om langer te blijven.

Slechte wifi. Geen toiletvoorzieningen (shampoo douchegel, enz) voorzien. Enkel pompsystemen voor handzeep en douchegel/shampoo). Heel beperkte eigen parking.

Fantastisch uitgebreid ontbijtbuffet. Heel attente en vriendelijke service.

• Beoordeeld op: 7 september 2016

fraai hotel

de plaats (incl hotel) vooral gericht op oudere mensen al dan niet met gebreken, daardoor weinig dynamische omgeving

mooi hotel, van binnen en van buiten, schone kamers, lekker ontbijt (met lekker weer buiten)

• Beoordeeld op: 4 september 2016

een echte aanrader om in dit hotel te verblijven , we komen zeker terug.

klein minpuntje :internet heel traag.

heerlijk ontbijt , echt topproducten. de kamer zeer netjes, de airco kwam goed van pas in die warme dagen. zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

goed verblijf gehad maar niet voor herhaling vatbaar , wij waren de jongste, veel oudere mensen.

rupsen op de sla, je zag ze zo lopen, kregen als alternatief bloemkool/broccoli toen ons bord bijna leeg was en excuses. dit was in de bistro v.h. hotel.

prima ontbijt, van alles aanwezig van pancakes tot zalm en champagne, werd ook goed aangevuld.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Rustig en mooi gelegen groot hotel met grandeur in leuk kuuroordstadje.

Het hotel is heel erg groot en er is een echte kuurkliniek in geïntegreerd. Er waren vooral bejaarde gasten. Het is een heel eind lopen naar het grote binnenzwembad (35°C) en de sauna is oud en versleten.

Hotel met grandeur uitstraling, gelegen in een parkgebied en dichtbij openbaar wellness-centrum. Onze kamer was klein maar mooi vernieuwd en alles voorhanden. Hoewel bepaalde gedeelten van het hotel verouderd zijn, is alles heel goed onderhouden en hygiënisch. Prima ontbijt met alles erop en eraan. Ontbijt en avondeten op het grote terras met uitzicht op het casino is zeer aangenaam.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Heerlijk ontbijt, buiten op het terras.

Jammer dat de parkeerkosten a 13 euro per nacht er nog eens bij komen. En een eind verderop parkeren. Drankjes best prijzig.

Heerlijk ontbijt, buiten op het terras. Mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Vergane glorie.

Vergane glorie. Kleine badkamers Terras restaurant niet goed onderhouden. Hotel moet opgefrist worden en personeel mag ook beetje verzorgder zijn.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Voor een Steigenberger is het restaurant in totale wanverhouding.

Het restaurant is beneden alle peil en niet in verhouding. Is gewoon te vermijden.

Zeer aangename kamer met alle comfort. Echter geen koffiezetmachine.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Prima lokatie voor weekendje weg.

Het vriendelijk onthaal en hulp met bagage en parking bij aankomst. Zeer mooie kamer , prima airco, zeer goed bed en fantastisch ontbijt op een prachtige terras.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

heerlijk resort, mooi en rustig gelegen.

Helaas was de tunnel tussen hotel en ahrtermen gesloten, dus in badjas naar de termen was niet mogelijk.

Mooi gerenoveerde kamers, ontbijt uitstekend. Bij mooi weer buiten ontbijten.

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

Aangenaam verblijf

Harde matras en het dekbed systeem dat altijd te warm is. Men kan niet moduleren door bv de bedsprei en/of het deken te verwijderen. Het is alles of niets. Zeer typisch voor Duitsland

De ligging, het ontbijt en het grote zwembad

super verblijf, prima ligging, uitstekende kamers met voorzieningen

wellness accommodatie

Genieten

Het eten in het restaurant had ik iets meer van verwacht.

Heel mooi hotel op een prachtige locatie met vriendelijke mensen.

1/2 marathon met wijn proeverij
    • Standaard Eenpersoonskamer

Perfect ontbijt

ontbijt zeer goed

bad kamer klein zeer slechte wijn

ontbijt zeer goed

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

fijn gastvri,j mooie omgeving

de locatie is top

Erg aangenaam.

Ontbijt prima. Kamer prima. Erg behulpzaam personeel. Heerlijk zwembad. Vlak bij centrum.

Kennismaking Bad Neuenahr

De kamer mocht iets groter zijn.

Ligging, sfeer, zéér uitgebreid ontbijt.

Centraal gelegen, uitmuntend ontbijt

Parkeerkosten

Centraal gelegen, uitmuntend ontbijt

toplocatie voor wie super service zoekt

Dit is een absolute aanrader voor luxe en service pal in het centrum bij alles kortbij

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Alles top

Alles top

Heerlijk hotel en fantastisch ontbijt

Heerlijk hotel en fantastisch ontbijt

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

zeer uitgebreid ontbijt .

De "standaardkamer" heeft een smal bed ! parking is extra op de rekening !

zeer uitgebreid ontbijt .De ligging is zeer centraal.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Heerlijk gerelaxted in een prachtige natuur.
    • Comfort Eenpersoonskamer

De badgang naar ahr termen was gesloten wat ik erg jammer.

Heerlijk gerelaxted in een prachtige natuur.

teleurstellend

Het kerstdiner viel erg tegen, ze waren de ontbijtboel al aan het dekken terwijl wij nog aan ons (slechte) kerstdiner moesten beginnen.

Uitstekend ontbijt.

Uitstekend ontbijt. Kamer goed, wordt wat oubollig.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Lekker uitgebreid ontbijt.

Lekker uitgebreid ontbijt. Thermen gelijk naast het hotel, heerlijk.

plaats, ontbijt, kamer, erg goed.

Weer,maar ja het is december

plaats, ontbijt, kamer, erg goed. Mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Super hotel en vriendelijk personeel

Heerlijk onbijt en veel keuze. Mooie verzorgde kamer. Echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Super !

Heerlijk ontbijt, grote en ruime kamers met een prima bed

Geslaagd

Niets, enkel ontbijt was een grote zaal en heerste er bijna een refter gevoel!

Ontbijt was heerlijk!!

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Parkeervoorziening is stukje lopen

Top hotel, zeer klantgericht en correct

Heerlijk tot rust gekomen in dit super hotel

Zwembad erg stijlloos. Parkeren problematisch (verder weg)

Heerlijk ontbijt. Stille kamer, fijn bed

• Beoordeeld op: 14 november 2017

herfst uitstap

Kleine kamer

restaurant. Ontbijt, diner

heerlijk verblijf ...wij komen zeker terug !!

het uitgebreide ontbijt en de ligging van het hotel. vriendelijk personeel

Leuke plek! Goed verzorgd!

Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk. Kamers hebben een luxe uitstraling.

Genoten en voor herhaling vatbaar

Geen opmerkingen

Het ontbijt was heel goed

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

mooie en geweldige dagen

Jammer dat het af en toe regende

Vriendellijk personeel, mooie kamer goed ontbijt c.q hele goede keuken. Geheel geeft je het idee dat je thuis komt

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Hier worden gasten onthaald zoals het hoort.

Uitstekend en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Fijne accomodatie voor een kort bezoek aan Bad Neuenahr.

Een vroegere check in ! Wellness zeer gedateerd !

Ontbijt was prima.

Weekend trip

Restaurantkaart is beperkt. Restaurant was ook weinig bezocht, de eerste avond zaten we er alleen.

Fijne plek om bij te tanken

Zeer goed ontbijt. Zwembad ruime openingstijden en heel warm water.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Heerlijk, mooie locatie